Riskettan

4.6 i betyg av 34 omdömen

Läs vad 34 Läs vad Riskettan

• Utbildningen gav många viktiga tankeställare om hur man agerar som trafikant och vilket ansvar man har för sin egen och andras säkerhet. Det var också ett bra upplägg med både mycket fakta och diskussioner.
    Benni J skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-06-06
    2020-06-06
    Kul att höra att du verkar nöjd! Målet är att ni skall få dessa tankeställare och ta med er det ut i trafiken. Tack för rekommendationen och lyckat till med körkortet!

Visa svar
  • Jag gick riskettan för att ta körkort och tyckte att kursen var välgjord och bra uppbyggd med både filmer, föreläsningar och diskussioner.
    Mathilda J skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-04-03
    2020-04-03
    Tack för din rekommendation och lycka till med körkortet!

Visa svar
  • Riskettan. Mkt bra. Vettig nivå. Engagerad ansvarig.
    Paul P skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-03-13
    2020-03-13
    Tack för din rekommendation! Lycka till med körkortet!

Visa svar
  • Gjorde riskettan. Trodde att det mest skulle vara en stel föreläsning i stil med: ”gör inte det här... gör inte det här... gör inte det här...” men det var intressant, tankeväckande och trevliga diskussioner. Fikat var också ett plus
    Carl F skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-01-10
    2020-01-10
    Tack för rekommendationen Carl! Kul att du uppskattade utbildningen!

Visa svar
  • Bra tid på dagen, bra upplägg med varierande uppgifter, bra med pauser och fika. Dock är riskettan generellt lite långtråkig och informationen som lärs ut känns som man har hört 100 gånger innan.
    Sam M skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    2019-09-27
    Tack för din rekommendation. Vi förstår om det känns som mycket är saker ni hört förut men vår förhoppning är att vi nådde lite längre i förståelsen av riskerna och att ni tar rätt beslut i trafiken framöver.

Visa svar
  • Riskettan på Nybrons trafikskola får högsta betyg för bemötande och utförande. Väldigt nöjd.
    Daniel P skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    2019-09-27
    Tack för rekommendationen och kul att höra att du är nöjd! :)

Visa svar
  • Jag har köpt ett silverpaket hos Nybrons trafikskola & i paketet ingick riskettan. Jag tycker att det är en viktig kurs. Även fast de flesta redan är medvetna om hur alkohol/droger osv påverkar en & hur farligt de är i trafiken, så fick man ytterligare en inblick i om hur illa det kan gå. Läraren till kursen gav bra information & det blev aldrig ”tråkigt”. :)
    Felicia F skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    2019-08-25
    2019-08-25
    Tack för rekommendationen och lycka till med den fortsatta utbildningen!

Visa svar
  • Jag tyckte att de va bra, bra med information. Filmsnuttarna va också bra! Lite för långt även fast vi fick sluta lite tidigare Bra med fikapauser och fikat va gott. Det känns som att de är en bra kurs och man känner sig mer redo att ta körkort nu
    Sara P skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    2019-08-12
    2019-08-12
    Tack Sara för rekommendationen! När det gäller tiden så är det krav på minst 180min utbildning plus ev raster så den styr vi inte över. Vi försöker däremot göra den så bra som möjligt och det ser ut som du fått med dig en hel del på vägen!

Visa svar
  • Bra sammanfattning av det vi behöver veta, varken mer eller mindre. Gav ett starkt intryck. Bra och stabil föreläsare.
    Anja B skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    2019-08-09
    Tack för de fina orden Anja och lycka till med körkortet!

• Jag köpte risk 1 och jag är mycket nöjd med
    Hamid R skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    2019-08-09
    Kul att du är nöjd och tack för rekommendationen!