Riskettan

Västra Ågatan 16
753 09 Uppsala — Visa karta

Läs vad 21 kunder tycker om Riskettan

• Kevin A skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Riskettan som ingår i intensivkurs hos er, blev bemött på ett trevligt sätt, ja det vart till och med över förväntan, väldigt trevligt och bra. Läs mer
    2018-10-04 Nybrons Trafikskola svarar Kevin A
    Alltid kul med nöjda kunder, tack för rekommendationen!
  • Lukas K skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra, över förväntan! Både informativ och tankeväckande Läs mer
    2018-04-08 Nybrons Trafikskola svarar Lukas K
    Tack så mycket för det fina omdömet. Vi jobbar mycket på att våra kurser ska bli något man verkligen minns efteråt.
  • Katariina B skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var en bra lärare och det hjälpte att vi var en hyfsat liten grupp elever så vi kunde vara mer delaktiga. En del visste jag redan sedan innan, men jag lärde mig en hel del nytt också som fastnat på minnet. Jag visste inte alls vad jag skulle förvänta mig utav riskettan, men trots att kursen var över tre timmar så gick tiden ganska snabbt. Många av filmerna som visades tyckte jag beskrev händelser bra och tydligt. Sammanfattningsvis var det lärorikt och bra. Läs mer
    2018-03-26 Nybrons Trafikskola svarar Katariina B
    Tack för de fina orden Katariina och lycka till med körkortet!
  • Hanna A skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Var bra, informativ. Dock skulle de va mer gruppaktiviteter Läs mer
    2018-02-08 Nybrons Trafikskola svarar Hanna A
    Tack för rekommendationen och lycka till med körkortet!
  • Isabell P skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var jättebra har inte så mycket mer att säga! Läs mer
    2018-02-05 Nybrons Trafikskola svarar Isabell P
    Tack för rekommendationen Isabell!
  • Hampus B skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Då jag redan gjort en utvärdering (för riskettan) skriver jag inget här Läs mer
    2018-02-05 Nybrons Trafikskola svarar Hampus B
    Tack Hampus för rekommendationen!
  • Israa M skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Rekommenderas bra föreläsning Läs mer
    2017-12-13 Nybrons Trafikskola svarar Israa M
    Tack Israa! Lycka till med körkortet,
  • Lena S
    Lena S skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Fick ett bra bemötande.Kursen var intressant och lärorik.Har bara positivt att säga om Nybrons Trafikskola.Man känner sig trygg och säker och personalen är underbar. Läs mer
    2017-12-12 Nybrons Trafikskola svarar Lena S
    Tack Lena! Vad glada vi blir. Dina ord värmer.
  • Robin S skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Som helhet tyckte jag att riskettan hos Nybrons var utmärkt. Informationen och statistiken som framkom var alarmerande och viktig.

Tyckte utbildningsledare gjorde ett superjobb med att få med hela gruppen i samtal och diskussioner.

10/10 Läs mer
    2017-12-12 Nybrons Trafikskola svarar Robin S
    Robin. Tack så mycket för det fina betyget. Vi jobbar mycket med att våra kurser ska bli något man minns efteråt.
  • Jonna J skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jätte bra och lärorik! Tydlig lärare som lärde ut på ett bra sätt och gjorde hela utbildningen intressant Läs mer
    2017-12-11 Nybrons Trafikskola svarar Jonna J
    Tack Jonna! Lycka till med körkortet!
  • Pernilla H skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var jättebra. Jag är överhuvudtaget mycket nöjd med Nybrons Läs mer
    2017-12-11 Nybrons Trafikskola svarar Pernilla H
    Tack för det Pernilla! Alltid skönt att veta att kunderna är nöjda!
  • Julia O skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Gott bemötande och kursen levde upp till mina förväntningar och över det! Superbra info och varierat upplägg. Var väldigt intressant!!
    Som kund hos företaget är jag också väldigt väldigt nöjd! Mycket trevligt och kunnigt personal! Rekommenderas starkt!! Läs mer
    2017-12-11 Nybrons Trafikskola svarar Julia O
    Tack Julia för omdömet! Kul att höra att du är nöjd med oss, lycka till med körkortet!
  • Asker J skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag fick ett väldigt bra bemötande! Kursen levde dock inte upp mina förväntningar utan jag var positivt överraskad! Jag har hört från många att det är en skräpkurs och att de bara säger saker man redan vet. De var också mycket jag redan viste men det presenterades på ett bra sätt och det blev bra diskussioner! Det kan dock vara fler gruppövningar mot slutet då man är som tröttast! Läs mer
    2017-12-08 Nybrons Trafikskola svarar Asker J
    Tack Asker för recensionen och även bra med lite förslag till förbättringar!
  • Patricia W skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Kursen var såsom jag hade tänkt mig. Allting var välstrukturerat och intressant upplagt. Läs mer
    2017-12-08 Nybrons Trafikskola svarar Patricia W
    Tack för omdömet och lycka till med körkortet!
  • Anna L skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var bra . Intressant och värdefull information . Läs mer
    2017-10-03 Nybrons Trafikskola svarar Anna L
    Tack och Lycka till med ditt körkort!
  • Per Joel Z skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket bra bemötande, bra kurs och bra lärare. Läs mer
    2017-10-02 Nybrons Trafikskola svarar Per Joel Z
    Tack för ett fint omdöme. Stort lycka till med körkortet!
  • Frida F skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket bra kurs och lärare! Jag har fått annan teori hos nybrons tidigare och även det var bra, förväntningarna uppfylldes även denna gång. Läs mer
    2017-10-01 Nybrons Trafikskola svarar Frida F
    Kul att höra att du är nöjd Frida!
    Lycka till!
  • Sara A skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Kursen var bra och informativ, trevlig lärare som var bra på att prata framför grupp och berätta på ett intressant vis. Bra att hon berättade lite personliga historier! Bättre än jag förväntade mig. Trevliga lokaler och gott fika! Läs mer
    2017-10-01 Nybrons Trafikskola svarar Sara A
    Hej Sara, kul att du är nöjd med kursen!
    Lycka till med körkortet!
  • Ellentine S skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bemötandet var jättebra. Kursen var intressantare än jag trott och bra och viktig information gavs ut. Roligt med små grupparbeten där man fick diskutera.
    Är mycket nöjd som kund där man blir väl emottagen. Läs mer
    2017-10-01 Nybrons Trafikskola svarar Ellentine S
    Hej Ellentine!
    Tack för det fina omdömet. Lycka till med körkortet!
  • Erika J skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Om effekten för riskettan är att man ska tänka efter för riskerna att köra för fort gav mig riskettan inget. För lite konsekvenstänk Läs mer
    2017-09-25 Nybrons Trafikskola svarar Erika J
    Hej Erika.
    Tack för återkoppling.
    Riskutbildning del 1 handlar om alkohol, andra droger, trötthet och riskfyllda beteenden i övrigt.
    Syftet med utbildningen är att ge eleven kunskap och insikt om hur bl.a alkohol, droger och trötthet kan påverka körförmågan. Eleven ska bli medveten om vilka konsekvenser som kan bli samt vad som ökar riskerna och hur de kan undvikas
    Lycka till med ditt körkort!
  • Josefin N skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Min upplevelse av riskettan var ganska oseriös från mitt perspektiv. Jag tycker att föreläsaren fokuserade mer på att förklara för oss om hur man räknar ut stoppsträckan än hur stor del av folket som kör påverkade i trafiken och vilka följer av det.

Hon bemärkte mer att köra full på cykel och få en prickar i registret kändes mer viktigt att undvika än att faktiskt få oss att förstå konsekvenserna av droger.

Eftersom det var en hel del raster som drog ut på tiden så fick hon snabba på igenom den sista delen av utbildningen vilket jag tyckte var mycket dåligt uppstyrt. Läs mer
    2017-09-25 Nybrons Trafikskola svarar Josefin N
    Hej Josefin
    Innehållet och tiden för kursen är styrt enligt transportstyrelsen. Vi tar upp de ämnen som transportstyrelsens kursplan och riktlinjer kräver Vi hoppas att den gett dig några kunskaper som du kan ta med dig i framtiden..
    Förutom de 3 timmars utbildning har vi lagt in 2 raster på vardera ca 10-15 minuter så att man i lugn och ro kan ta sig en fika och eller besöka toaletten. Det brukar normalt sett uppskattas!
    Lycka till med körkortet!

Västra Ågatan 16, 753 09 Uppsala