Riskettan

Läs vad 38 Läs vad Riskettan

• 2021-04-01
    Mycket bättre än förväntat!! Bra föreläsning med diskussioner i liten grupp.
    Tack för rekommendationen och kul att vi överraskade positivt! Riskettan
  • 2021-01-29
    Bra och mycket relevanta diskussioner och information. Riskettan är superviktigt och jag är tacksam för att man får tid till att prata om risker som kan förekomma. Konkret blev det när vi fick höra verkliga händelser.
    Tack för rekommendationen och vi håller med om att det är viktiga saker! Riskettan
  • 2021-01-29
    Bokade Riskettan. Bra anpassat med tanke på pandemin som hägrar. Bra innehåll som gav många diskussioner och tankar. Jonas som höll i kursen fyllde tre timmar som kändes användbara inför bilkörning. Två pauser med fika.
    Tack för rekommendation och kul att kursen verkar ha varit till belåtenhet! Riskettan
    Tydligt, pedagogiskt och personligt
    Tack för din rekommendation och lycka till med körkortet! Riskettan
  • 2020-06-06
    Utbildningen gav många viktiga tankeställare om hur man agerar som trafikant och vilket ansvar man har för sin egen och andras säkerhet. Det var också ett bra upplägg med både mycket fakta och diskussioner.
    Kul att höra att du verkar nöjd! Målet är att ni skall få dessa tankeställare och ta med er det ut i trafiken. Tack för rekommendationen och lyckat till med körkortet! Riskettan
  • 2020-04-03
    Jag gick riskettan för att ta körkort och tyckte att kursen var välgjord och bra uppbyggd med både filmer, föreläsningar och diskussioner.
    Tack för din rekommendation och lycka till med körkortet! Riskettan
  • 2020-03-13
    Riskettan. Mkt bra. Vettig nivå. Engagerad ansvarig.
    Tack för din rekommendation! Lycka till med körkortet! Riskettan
  • 2020-01-10
    Gjorde riskettan. Trodde att det mest skulle vara en stel föreläsning i stil med: ”gör inte det här... gör inte det här... gör inte det här...” men det var intressant, tankeväckande och trevliga diskussioner. Fikat var också ett plus
    Tack för rekommendationen Carl! Kul att du uppskattade utbildningen! Riskettan
  • 2019-09-27
    Bra tid på dagen, bra upplägg med varierande uppgifter, bra med pauser och fika. Dock är riskettan generellt lite långtråkig och informationen som lärs ut känns som man har hört 100 gånger innan.
    Tack för din rekommendation. Vi förstår om det känns som mycket är saker ni hört förut men vår förhoppning är att vi nådde lite längre i förståelsen av riskerna och att ni tar rätt beslut i trafiken framöver. Riskettan
  • 2019-09-27
    Riskettan på Nybrons trafikskola får högsta betyg för bemötande och utförande. Väldigt nöjd.
    Tack för rekommendationen och kul att höra att du är nöjd! :) Riskettan