B-körkort

4.8 i betyg av 48 omdömen

Läs vad 48 Läs vad B-körkort

• Kanonbra! Proffsiga och trevliga. Kan inte annat än varmt rekommendera Nybrons Trafikskola!
    Fredrik P skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-10-10
    2020-10-10
    Nöjet var på vår sida! Vi tackar för förtroendet och den fina rekommendationen!

Visa svar
  • 5 stjärnor till Markus som med oändligt tålamod och god pedagogik hjälpte mig på vägen till körkortet. Varma rekommendationer!
    Saga J skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-10-05
    Tack för de fina orden och lycka till med körningen nu! Markus tackar för stjärnorna! :)

Visa svar
  • Kan inte säga något annat än positivt om Nybrons! Med hjälp av dem fick jag äntligen motivationen att slutföra min körkortsutbildning. Hela tiden har utbildningen anpassats efter exakt vad jag har haft för förutsättningar, vilket enligt mig är något av det viktigaste man kan erbjuda. Priserna är kanske inte de billigaste i stan, men att kunna känna sig trygg med sin lärare och att veta att personalen i receptionen bemöter en schysst väger tyngre än priset. Det känns nästan lite tråkigt att lämna trafikskolan nu när jag har ett eget körkort...
    Anna A skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-10-05
    Grattis igen Anna! Vi önskar dig all lycka med körkortet och nu är det bara ut och njuta av friheten! :) Tack även för den fina recensionen!

Visa svar
  • Jag gick en intensivkurs och blev väldigt trevligt bemött. Jag hade förväntningarna att kunna bli en bra förare och tycker att Nybrons har lärt mig väldigt mycket, alla har varit trevliga och kommit med bra tips och råd.
    Elsa S skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-07-03
    2020-07-03
    Återigen ett stort grattis Elsa! Vi tackar för den fina rekommendationen och önskar dig lycka till i framtiden!

Visa svar
  • Jag har bara gott att säga om Nybrons trafikskola. Både Markus och Jonas är utbildare av absolut toppklass och det känns faktiskt lite bitterljuvt att det är över nu när jag sitter här med mitt körkort i handen. Deras nya Volvo XC40s är en fröjd att köra. Och så klart pluspoäng för bra lokaler och det centrala läget–speciellt innan man hade körkort!
    Marcus A skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-06-16
    2020-06-16
    Grattis igen Marcus! Vi kommer sakna dig också, det var ett nöje att guida dig till ditt körkort. Vi önskar dig en glad sommar så vinkar vi till varandra i trafiken istället!

Visa svar
  • Jag har inte ett enda klagomål på Nybrons. De var alla supertrevliga och min körlärare, Jonas, var pedagogisk, lugn och hade väldigt bra sätt att förklara saker för en som aldrig hade kört i sitt liv! På drygt 3 månader gick jag från att inte veta vilken som är bromsen och gasen till att ha körkort! De har riktigt bra paket och utnyttjar verkligen körtiden till att göra allt man behöver! Jag kan rekommendera Nybrons till alla som vill ta körkort!
    Daniela F
    Daniela F skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-06-15
    2020-06-15
    Grattis igen Daniella! Det har varit roligt att hjälpa dig på vägen till ett körkort och vi fixade ju målet med mer än en vecka till "deadline". :) Lycka till med körningen och familjen så ses vi på vägarna istället!

Visa svar
  • Jag köpte flera lektioner, riskutbildningarna och allt som behövdes för att ta mitt körkort. Jag blev bemött jättebra och skulle verkligen kunna rekommendera Nybrons trafikskola till den som ska ta körkort.
    Martina H skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-05-09
    2020-05-09
    Grattis igen och tack för den fina rekommendationen! Ut och kör mycket nu så ses vi i trafiken istället!

Visa svar
  • Absolut bästa trafikskolan! Från första lektionen blev jag väl omhändertagen. De gjorde mig till en trygg förare genom att peppa och utmana mig i min körning. Såg fram emot att komma till körlektionen då jag visste att jag skulle ha roligt samtidigt som jag växte och blev trygg i min körning. De hade koll på vad jag behövde öva mer på och vad som var mina styrkor. Kan verkligen rekommendera Nybrons trafikskola!
    Marie K skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-03-05
    2020-03-05
    Återigen ett stort GRATTIS Marie! Vi tackar för den fina rekommendationen och önskar dig lycka till med fortsatta utmaningar och såklart bilkörningen!

Visa svar
  • Riktigt bra upplevelse från början till slut! Varje instruktör är noga och mycket duktiga att lära ut vilket innebär att man är väl förbered för uppkörningen! :)
    Magnus L skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-01-22
    2020-01-22
    Grattis igen och tack för rekommendationen Magnus!

Visa svar
  • I met teachers here who truly understand 'teaching driving', not just 'driving', and know how to do it well in practical.
    Xi C skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-01-21
    2020-01-21
    Thanks for those words! :) Congratulations again and good luck with your future plans!