B-körkort

Sedan starten hos Reco 2017
Joel P

Superbra. ca: 2mån från 0 till körkort

Svar från B-körkort

Mycket bra jobbat, Än en gång stort Grattis!

Lukas B
Skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

Otroligt bra och lärorik körskola, Markus är en riktig hjälte! Rekommenderar starkt!!!!

Svar från B-körkort

Grattis igen, Markus hälsar och tackar!

Erik S
Skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

Väldigt trevligt bemötande och min körlärare var riktigt bra. Lyckade ta körkortet på första försöket efter 10 lektioner. Otroligt nöjd!

Svar från B-körkort

Återigen Grattis och tack för de fina orden! Vi ses i trafiken istället nu då!

Love N
Skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

Bra körlektioner. Tog mitt körkort efter 10 lektioner och hemma körninng under ett halvår. De kan vara lite sega med att få igång bilen så man missar ofta 5-10 minuter av sin körning

Svar från B-körkort

Tack för din rekommendation! Även "pratet" innan vi åker iväg är en viktig del av lektionen. Exempelvis handlar det om vad vi gjorde sist och vad dagens lektioner kommer handla om. Likaså sammanfattar vi lektionen i slutet för att ge tips inför hemma-körningen och vad vi kommer göra på nästa lektion. Vi hoppas att du får mycket nytta och nöje av ditt körkort så kör lugnt och förståndigt så ses vi i trafiken istället!

Lena B
Skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

Köpte ett paket med riskutbildningarna, teoriapp och 10 dubbellektioner. Fick säkert lägga till 8-10 lektioner till innan jag var klar, och provar övningskörning parallellt. Mycket nöjd med bemötandet, kommunikation, uppmuntran, tydlighet och pedagogiken hos min körlärare Jonas. Körde upp privat när vi båda bedömde att jag borde klara det. Mycket generöst att jag fick fortsätta ha tillgång till appen med teorin ändå tills jag klarat teoriprovet, trots att min tidsram av ett år passerat. Enda feedback är att inte vara för...

Svar från B-körkort

Grattis igen Lena! Ja hur provet ser ut är alltid svårt att veta då de blandar och ger friskt. Just fickparkering kommer inte så ofta på prov i Uppsala men ja ibland hittar de någon lämplig plats för det. Men vi suger i oss av berömmet och önskar dig mycket nytta med körkortet nu!

Nikolaj J
Skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

Jag köpte guldpaketet. Min körlärare var jättebra. Han var lugn och förklarade saker så jag förstod. Det fanns alltid en tydlig plan för lektionen och det kändes som att ingen tid gick till spillo.

Svar från B-körkort

Tack för rekommendationen och Grattis till körkortet!

Gustav F
Skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

Jag blev bemött väldigt väl. Det var kul att ta lektioner och dem var väldigt lärorika. Jag tig körlektioner och jag lyckades ta körkortet

Svar från B-körkort

Grattis igen och tack för din rekommendation ! Ut och kör mycket nu så vinka vi till varandra i trafiken!

Karl H
Skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

Jag är väldigt nöjd med min undervisning. Tack vare fantastiska Lill tog jag körkortet på första försöket!

Svar från B-körkort

Tack för de fina orden och återigen Grattis till körkortet! Vi ses i trafiken nu istället! :)

Herman T
Skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

Proffsiga, trevliga och lyckades ta mig genom en intensivkurs till körkort utan större problem. Lite dyrt, men det är ju alla trafikskolor, så definitivt värt det med tanke på nivån av service de har här.

Svar från B-körkort

Återigen Grattis till körkortet Herman! Tack för din rekommendation. Håll igång körningen nu så ses vi i trafiken istället!

Lisa S
Skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

Stort tack till läraren Markus som på ett mycket bra sätt lärde mig att köra bil! Köpte ett paket med lektioner och från början till slut har alla gett ett bra bemötande. Klarade både teorin och körningen på första försöket!

Svar från B-körkort

Grattis och tack Lisa för din fina rekommendation. Så roligt att läsa att du är nöjd med din tid hos oss. Kör nu mycket och ha det nu så gott!