Trafikskola Uppsala Uppsala Nybrons Trafikskola AB B-körkort
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 21 kunder tycker om B-körkort

• Ida K
    Ida K skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag hade aldrig klarat det utan min trafiklärare på Nybrons trafikskola, rekommenderar dom verkligen ! Läs mer
    2018-11-23 Nybrons Trafikskola svarar Ida K
    Tack för de fina orden och rekommendationen Ida!
    Ut och kör mycket nu och vardagspusslet blev ju lite lättare!
  • Katariina B
    Katariina B skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag tror att jag körde lite över 20 st dubbellektioner, plus lite annat, och det var väldigt bra lektioner; man lärde sig nya saker varje gång och lärde sig bra att utveckla sina förmågor. Alla lärare som jag hade var också mycket bra. Innan hade jag inte riktigt några förväntningar, så sammanfattat tycker jag att det hela var en bra upplevelse! Läs mer
    2018-11-23 Nybrons Trafikskola svarar Katariina B
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation och såklart extra kul med nöjda elever!
    Lycka till i trafiken!
  • Maria L skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag började på Nybron efter att ha varit på en annan körskola tidigare och upplevt att jag kanske inte fått det stöd jag behövt. Jag kände att jag behövde en körskola som höll mig i handen genom hela körkortsprocessen, och Nybron kunde erbjuda uppkörning i skolans bil och därmed direkt uppföljning efter uppkörningen. Jag uppskattade verkligen processen med utbildningskontrollen (provuppkörning) och möjligheten att ha med min lärare i bilen under själva uppkörningen. Det kändes tryggt och som att de tog ansvar för att släppa iväg mig först när jag faktiskt fått mitt körkort. Läs mer
    2018-10-26 Nybrons Trafikskola svarar Maria L
    Hej Maria och Grattis igen till körkortet!
    Vårat mål är att ni elever ska få en bra utbildning och att ni ska känna att ni får det ni vill ha.
    Det känns som du är nöjd och då är vi också nöjda!
    Lycka till med bilkörningen på egen hand!
  • Igor B skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Intensiv kurs 1 m.
    Website.
    Professional attitude. Läs mer
    2018-10-11 Nybrons Trafikskola svarar Igor B
    Tack för rekommendationen Igor!
    Lycka till med bilköp!
  • Ludvig R skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Alltid bra bemött av både lärare och personal. Lite strul med elevcentralen.se men annars bara bra intryck!

Benchade olika körskolor i Uppsala på Google och kom fram till Nybrons efter samtal med Jonas och Monika på telefon. Det beslutet ångrar jag inte nu när jag har körkort en månad senare! Läs mer
    2018-10-09 Nybrons Trafikskola svarar Ludvig R
    Tack för rekommendationen Ludvig och grattis igen till körkortet!
  • Vivek T
    Vivek T skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Hi,

My experience with Nybrons was just awesome. The teachers are highly trained and specialized in there job. The training modules and exercises are scientifically induced to suit different individuals. I have experience learning with one more Trafic school in Uppsala so I can really draw a true comparison, Nybrons is the best in Uppsala. I recommend the school to everyone who wishes to get a expert training. Don’t waste time , join Nybrons for real learning. Teachers can be tuff but believe them as they know your learning areas more than you do. Special thanks to Jonas and Ingrid. Thank you Nybrons. Läs mer
    2018-07-09 Nybrons Trafikskola svarar Vivek T
    Hi Vivek and thanks for the recommendation! We wish you the best of luck in the future!
  • Lisa H skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Super nojd med service och undervisningen. Tydlig och transparent process och trevliga traffiklärare samt alt personal på traffikskolan. Jag har kört semi-intensiv personliganpassat kurs och fick körkort efter 5 vekor. Jag har kört med Markus som jag kan varmt rekommendera till alla. Läs mer
    2018-06-25 Nybrons Trafikskola svarar Lisa H
    Tack för rekommendationen Lisa!
    Markus hälsar och tackar!
  • Sandra D
    Sandra D skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Proffsiga och duktiga körlärare! Jag körde intensivt under en dryg vecka och därefter enstaka körlektioner innan uppkörningen.

De försöker inte pracka på eleven onödiga körlektioner för att tjäna pengar utan känns ärliga i sitt upplägg. Läs mer
    2018-06-14 Nybrons Trafikskola svarar Sandra D
    Tack Sandra för de orden, de värmer!
    Ut och kör mycket nu!
  • Anderas E skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Köpte ett paket med några lektioner, kommer ej ihåg vilket paket. Blev bemött otroligt bra, de gav mej den bästa läraren. En lärare som hade tålamod samt kunde lära mej hur man kör. Mina förväntningar var att jag hoppades att de skulle lära mej utförligt hur man kör, och de gjorde det.

Så min upplevelse var utmärkt. Läs mer
    2018-05-03 Nybrons Trafikskola svarar Anderas E
    Grattis igen Andreas och tack för rekommendationen!
  • Elvir S skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag är nöjd med min upplevelse hos Nybrons trafikskola. Körkortet är i min ägo nu och tror inte det hade varit möjligt utan deras vägledning. Läs mer
    2018-04-19 Nybrons Trafikskola svarar Elvir S
    Grattis igen Elvir och tack för din rekommendation!