Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-23

Läs vad 44 Läs vad B-körkort

• Marcus A skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2020-06-16

Jag har bara gott att säga om Nybrons trafikskola. Både Markus och Jonas är utbildare av absolut toppklass och det känns faktiskt lite bitterljuvt att det är över nu när jag sitter här med mitt körkort i handen. Deras nya Volvo XC40s är en fröjd att köra. Och så klart pluspoäng för bra lokaler och det centrala läget–speciellt innan man hade körkort! Läs mer
    2020-06-26 Nybrons Trafikskola AB svarar Marcus A
    Grattis igen Marcus!
    Vi kommer sakna dig också, det var ett nöje att guida dig till ditt körkort.
    Vi önskar dig en glad sommar så vinkar vi till varandra i trafiken istället!
  • Daniela F
    Daniela F skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2020-06-15

Jag har inte ett enda klagomål på Nybrons. De var alla supertrevliga och min körlärare, Jonas, var pedagogisk, lugn och hade väldigt bra sätt att förklara saker för en som aldrig hade kört i sitt liv! På drygt 3 månader gick jag från att inte veta vilken som är bromsen och gasen till att ha körkort!
    De har riktigt bra paket och utnyttjar verkligen körtiden till att göra allt man behöver! Jag kan rekommendera Nybrons till alla som vill ta körkort! Läs mer
    2020-06-16 Nybrons Trafikskola AB svarar Daniela F
    Grattis igen Daniella!
    Det har varit roligt att hjälpa dig på vägen till ett körkort och vi fixade ju målet med mer än en vecka till "deadline". :)
    Lycka till med körningen och familjen så ses vi på vägarna istället!
    Daniela F gillar detta
  • Martina H skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2020-05-09

Jag köpte flera lektioner, riskutbildningarna och allt som behövdes för att ta mitt körkort. Jag blev bemött jättebra och skulle verkligen kunna rekommendera Nybrons trafikskola till den som ska ta körkort. Läs mer
    2020-05-11 Nybrons Trafikskola AB svarar Martina H
    Grattis igen och tack för den fina rekommendationen!
    Ut och kör mycket nu så ses vi i trafiken istället!
  • Marie K skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2020-03-05

Absolut bästa trafikskolan! Från första lektionen blev jag väl omhändertagen. De gjorde mig till en trygg förare genom att peppa och utmana mig i min körning. Såg fram emot att komma till körlektionen då jag visste att jag skulle ha roligt samtidigt som jag växte och blev trygg i min körning. De hade koll på vad jag behövde öva mer på och vad som var mina styrkor. Kan verkligen rekommendera Nybrons trafikskola! Läs mer
    2020-03-13 Nybrons Trafikskola AB svarar Marie K
    Återigen ett stort GRATTIS Marie!
    Vi tackar för den fina rekommendationen och önskar dig lycka till med fortsatta utmaningar och såklart bilkörningen!
  • Magnus L skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2020-01-22

Riktigt bra upplevelse från början till slut!
    Varje instruktör är noga och mycket duktiga att lära ut vilket innebär att man är väl förbered för uppkörningen!

:) Läs mer
    2020-01-23 Nybrons Trafikskola AB svarar Magnus L
    Grattis igen och tack för rekommendationen Magnus!
  • Xi C skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2020-01-21

I met teachers here who truly understand 'teaching driving', not just 'driving', and know how to do it well in practical. Läs mer
    2020-01-23 Nybrons Trafikskola AB svarar Xi C
    Thanks for those words! :)
    Congratulations again and good luck with your future plans!
  • Annika B skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2020-01-21

Handledarutbildningen var bra- fick tips och ”att tänka på” inför kommande privata körutbildning. Bra bemött. Dock för långt pass: skulle räcka med 1,5 timme. Läs mer
    2020-01-23 Nybrons Trafikskola AB svarar Annika B
    Tack för rekommendationen!
    När det gäller tiden har vi kravet från Transportstyrelsen att den måste vara minst på minst 180min utbildning så det kan vi inte styra över. Vi försöker dock fylla tiden med så mycket och bra information som möjligt!
    Lycka till med körningen!
  • Cecilia T skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2020-01-09

Jag är så glad att jag valde Nybron, superbra bemötande från första stund, Markus var en jättebra lärare! Smidigt med bokning och avbokning, lite trixigt att få tider ibland men det vittnar väl snarare om att ni är poppis, än något annat. Stort tack för all hjälp med körkortet! Läs mer
    2020-01-10 Nybrons Trafikskola AB svarar Cecilia T
    Grattis igen Cecilia!
    Tack för de fina orden och lycka till ute i "verkligheten"!
  • Max I skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2019-12-15

Bra utbildning och trevliga lärare! Läs mer
    2019-12-16 Nybrons Trafikskola AB svarar Max I
    Tack för rekommendationen Max!
    Lycka till med nya utmaningar nu när körkortet är i hamn!
  • Johan H skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2019-12-13

Jag gick en intensivkurs för B-körkort med Jonas och Lill och är jättenöjd. Tempot var högt men passade mig bra som redan hade lite körvana. Roliga och lärorika lektioner med mycket kompetenta och trevliga lärare. Jag valde intensivkursen för att lära mig köra rätt från början och få körkortet snabbt och fick precis det. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-12-16 Nybrons Trafikskola AB svarar Johan H
    Tack för de fina orden Johan!
    Alltid kul att få följa er elever på vägen fram till körkortet.
    Nu är det dags att njuta av friheten körkortet ger dig!