B-körkort

Intensiv kurs 1 m.
    Website.
    Professional attitude. Läs mer
    2018-10-11 Nybrons Trafikskola svarar Igor B
    Tack för rekommendationen Igor!
    Lycka till med bilköp!
  • Ludvig R
    Ludvig R skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Alltid bra bemött av både lärare och personal. Lite strul med elevcentralen.se men annars bara bra intryck!

Benchade olika körskolor i Uppsala på Google och kom fram till Nybrons efter samtal med Jonas och Monika på telefon. Det beslutet ångrar jag inte nu när jag har körkort en månad senare! Läs mer
    2018-10-09 Nybrons Trafikskola svarar Ludvig R
    Tack för rekommendationen Ludvig och grattis igen till körkortet!
  • Vivek T
    Vivek T skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Hi,

My experience with Nybrons was just awesome. The teachers are highly trained and specialized in there job. The training modules and exercises are scientifically induced to suit different individuals. I have experience learning with one more Trafic school in Uppsala so I can really draw a true comparison, Nybrons is the best in Uppsala. I recommend the school to everyone who wishes to get a expert training. Don’t waste time , join Nybrons for real learning. Teachers can be tuff but believe them as they know your learning areas more than you do. Special thanks to Jonas and Ingrid. Thank you Nybrons. Läs mer
    2018-07-09 Nybrons Trafikskola svarar Vivek T
    Hi Vivek and thanks for the recommendation! We wish you the best of luck in the future!
  • Lisa H
    Lisa H skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Super nojd med service och undervisningen. Tydlig och transparent process och trevliga traffiklärare samt alt personal på traffikskolan. Jag har kört semi-intensiv personliganpassat kurs och fick körkort efter 5 vekor. Jag har kört med Markus som jag kan varmt rekommendera till alla. Läs mer
    2018-06-25 Nybrons Trafikskola svarar Lisa H
    Tack för rekommendationen Lisa!
    Markus hälsar och tackar!
  • Sandra D
    Sandra D skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Proffsiga och duktiga körlärare! Jag körde intensivt under en dryg vecka och därefter enstaka körlektioner innan uppkörningen.

De försöker inte pracka på eleven onödiga körlektioner för att tjäna pengar utan känns ärliga i sitt upplägg. Läs mer
    2018-06-14 Nybrons Trafikskola svarar Sandra D
    Tack Sandra för de orden, de värmer!
    Ut och kör mycket nu!
  • Anderas E
    Anderas E skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Köpte ett paket med några lektioner, kommer ej ihåg vilket paket. Blev bemött otroligt bra, de gav mej den bästa läraren. En lärare som hade tålamod samt kunde lära mej hur man kör. Mina förväntningar var att jag hoppades att de skulle lära mej utförligt hur man kör, och de gjorde det.

Så min upplevelse var utmärkt. Läs mer
    2018-05-03 Nybrons Trafikskola svarar Anderas E
    Grattis igen Andreas och tack för rekommendationen!
  • Elvir S
    Elvir S skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag är nöjd med min upplevelse hos Nybrons trafikskola. Körkortet är i min ägo nu och tror inte det hade varit möjligt utan deras vägledning. Läs mer
    2018-04-19 Nybrons Trafikskola svarar Elvir S
    Grattis igen Elvir och tack för din rekommendation!
  • Lena S
    Lena S skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag köpte körlektioner,Blev bra bemött.Jätte trevlig proffsig personal som alltid välkomnade en.Jag förväntade ju mej ett körkort och det har jag nu.Jag såg alltid fram emot mina lektioner;var höjdpunkterna i veckorna.man kände sig som en i familjen. Jag skulle absolut rekommendera andra att välja Nybrons Trafikskola. Läs mer
    2018-04-09 Nybrons Trafikskola svarar Lena S
    Hej bästa Lena. Tack för dina jättefina recensioner.. Det var så roligt att få följa din väg till körkortet.
    Ha det gott och kör mycket!
  • Johnny W
    Johnny W skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket flexibla och hjälpsamma. Hjälpte mig att få till körkort på 57 dagar och endast körning på helger. Passar perfekt då jag jobbar hela veckorna. Läs mer
    2018-04-08 Nybrons Trafikskola svarar Johnny W
    Tack Johnny för det fina betyget och omdömet. Det var en glädje att få följa din snabba utveckling fram till ett körkort. Stort Grattis!
  • Kajsa W
    Kajsa W skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Har fått pedagogisk och bra utbildning samt vägledning. Tack för all hjälp med körkortet! Läs mer
    2018-03-01 Nybrons Trafikskola svarar Kajsa W
    Grattis igen Kajsa och tack för rekommendationen!
  • Sadaf N
    Sadaf N skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Toppen bra! Alla lärare är superkunniga och engagerade, och stöttar igenom hela processen :) Läs mer
    2018-02-08 Nybrons Trafikskola svarar Sadaf N
    Stort grattis igen! Tack för rekommendationen och ta det lugnt i trafiken!
  • Karin W
    Karin W skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Väldigt bra bemötande o respekt, samtidigt "hårda" med regler o förklara varför saker är på ett visst sätt. Kunniga Läs mer
    2018-01-30 Nybrons Trafikskola svarar Karin W
    Tack för de orden Karin! Lycka till i trafiken!
  • Ellentine S
    Ellentine S skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag är väldigt nöjd med mitt val av Nybrons där man blir bemött med respekt och trevlig personal, jag skulle varmt rekommendera dom till alla som vill ta körkort! Läs mer
    2018-01-30 Nybrons Trafikskola svarar Ellentine S
    Tack för rekommendationen Ellentine!
  • Ivar V
    Ivar V skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag gillade verkligen verksamheten och tjänsten dom ger ut. Väldigt bra och kunniga lärare som är pedagogiska. Man lärde sig mycket på lektionerna så länge man försökte och lyssnade. Jag är nöjd. Läs mer
    2018-01-15 Nybrons Trafikskola svarar Ivar V
    Hej Ivar. Stort Grattis! Så roligt att höra att du är nöjd. Kör nu mycket så syns vi där ute i trafiken!
  • Asker J
    Asker J skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag tycker det var ett väldigt bra bemötande jag fick på Nybrons trafikskola. Många kanske tycker jag tog för många körlektioner för att få mitt körkort men jag känner mig väldigt nöjd med detta och att jag blivit en betydligt säkrare förare än vad jag vart om jag stressat till mig till ett körkort. Jag körde med 4 av de 5 körskolelärarna på Nybrons trafikskola med körde mest mell Lill. Han var en väldigt proffsig lärare och jag har henne att tacka för mitt körkort! Läs mer
    2018-01-12 Nybrons Trafikskola svarar Asker J
    Tack för rekommendation Asker! Ut och kör så mycket som möjligt nu.
  • Carl B
    Carl B skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Allt var perfekt, fick en schyst bedömning i starten och planeringen för målet var perfekt. Fick detaljerade kunskaper som jag tidigare inte fått på min gamla körskola. Bemötandet och servicen var perfekt. Är så nöjd och glad av att de hjälpte mig så mycket! Läs mer
    2018-01-11 Nybrons Trafikskola svarar Carl B
    Tack för rekommendationen Carl! Nu är det bara ut och njuta av körkortet och förvalta kunskaperna väl!
  • Frida S
    Frida S skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Trevliga lärare. Oklart vart det ligger, men annars bara positivitet Läs mer
    2017-10-25 Nybrons Trafikskola svarar Frida S
    Tack Frida och grattis till körkortet!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bemötande har inte varit något annat god, jag ger dom det högsta betyget som går dom hjälpt mig att komma igenom alla svårigheter som finns med att ta körkortet. Dom har hjälpt mig att bli säker i min körning.
    Rekommenderar Nybrons trafikskola starkt Läs mer
    2017-10-23 Nybrons Trafikskola svarar Daniel H
    Tack Daniel för dina fina rekommendationer.
    Det har varit så roligt att följa dig på vägen till ditt välförtjänta körkort.
    Massa grattiskramar från oss alla!

Västra Ågatan 16, 753 09 Uppsala