Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 41 Läs vad B-körkort

• Marie K skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2020-03-05

Absolut bästa trafikskolan! Från första lektionen blev jag väl omhändertagen. De gjorde mig till en trygg förare genom att peppa och utmana mig i min körning. Såg fram emot att komma till körlektionen då jag visste att jag skulle ha roligt samtidigt som jag växte och blev trygg i min körning. De hade koll på vad jag behövde öva mer på och vad som var mina styrkor. Kan verkligen rekommendera Nybrons trafikskola! Läs mer
    2020-03-13 Nybrons Trafikskola AB svarar Marie K
    Återigen ett stort GRATTIS Marie!
    Vi tackar för den fina rekommendationen och önskar dig lycka till med fortsatta utmaningar och såklart bilkörningen!
  • Magnus L skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2020-01-22

Riktigt bra upplevelse från början till slut!
    Varje instruktör är noga och mycket duktiga att lära ut vilket innebär att man är väl förbered för uppkörningen!

:) Läs mer
    2020-01-23 Nybrons Trafikskola AB svarar Magnus L
    Grattis igen och tack för rekommendationen Magnus!
  • Xi C skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2020-01-21

I met teachers here who truly understand 'teaching driving', not just 'driving', and know how to do it well in practical. Läs mer
    2020-01-23 Nybrons Trafikskola AB svarar Xi C
    Thanks for those words! :)
    Congratulations again and good luck with your future plans!
  • Annika B skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2020-01-21

Handledarutbildningen var bra- fick tips och ”att tänka på” inför kommande privata körutbildning. Bra bemött. Dock för långt pass: skulle räcka med 1,5 timme. Läs mer
    2020-01-23 Nybrons Trafikskola AB svarar Annika B
    Tack för rekommendationen!
    När det gäller tiden har vi kravet från Transportstyrelsen att den måste vara minst på minst 180min utbildning så det kan vi inte styra över. Vi försöker dock fylla tiden med så mycket och bra information som möjligt!
    Lycka till med körningen!
  • Cecilia T skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2020-01-09

Jag är så glad att jag valde Nybron, superbra bemötande från första stund, Markus var en jättebra lärare! Smidigt med bokning och avbokning, lite trixigt att få tider ibland men det vittnar väl snarare om att ni är poppis, än något annat. Stort tack för all hjälp med körkortet! Läs mer
    2020-01-10 Nybrons Trafikskola AB svarar Cecilia T
    Grattis igen Cecilia!
    Tack för de fina orden och lycka till ute i "verkligheten"!
  • Max I skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2019-12-15

Bra utbildning och trevliga lärare! Läs mer
    2019-12-16 Nybrons Trafikskola AB svarar Max I
    Tack för rekommendationen Max!
    Lycka till med nya utmaningar nu när körkortet är i hamn!
  • Johan H skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2019-12-13

Jag gick en intensivkurs för B-körkort med Jonas och Lill och är jättenöjd. Tempot var högt men passade mig bra som redan hade lite körvana. Roliga och lärorika lektioner med mycket kompetenta och trevliga lärare. Jag valde intensivkursen för att lära mig köra rätt från början och få körkortet snabbt och fick precis det. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-12-16 Nybrons Trafikskola AB svarar Johan H
    Tack för de fina orden Johan!
    Alltid kul att få följa er elever på vägen fram till körkortet.
    Nu är det dags att njuta av friheten körkortet ger dig!
  • Joakim K skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2019-08-22

Jättenöjd med min utbildning hos Nybrons Trafikskola AB. Supertrevlig och professionell personal! Väldigt flexibla och svarade snabbt när man hade frågor. Körde med Lill som var väldigt pedagogisk och lugn! Rekommenderar verkligen Nybrons Trafikskola AB! Läs mer
    2019-08-23 Nybrons Trafikskola AB svarar Joakim K
    Tack för de fina orden Joakim, de värmer!
    Återigen Grattis till körkortet och hoppas det blir mycket köra bil nu! :)
  • Linda M skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2019-08-02

Jag är mycket nöjd med utbildning vid Nybrons trafikskola och rekommenderar den varmt! Jag hade inte möjlighet att komplettera med mängdträning hemma utan gjorde all körning via skolan, vilket gick jättebra trots heltidsarbete. Körde med Marcus, som var en tålmodig och mycket peppande lärare under hela resan. Hela utbildningen var en väldigt rolig erfarenhet och jag såg alltid fram emot nästa lektion när jag gick därifrån. Läs mer
    2019-08-05 Nybrons Trafikskola AB svarar Linda M
    Återigen Grattis till körkortet Linda!
    Nöjet var på våran sida, det är alltid kul att lotsa elever till sina efterlängtade körkort!
    Lycka till med körningen på egen hand nu. :)
  • Ludvig B skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB

2019-07-08

Tagit lektioner för kort B. Ej övningskört privat.

Bra struktur med elevcentralen. Mycket bra bemötande från all personal. Kändes som att Nybron gjorde sitt allra bästa för att jag som kund skulle ta körkort tryggt, effektivt och till ett rimligt pris. De var bra på att bemöta mig som i början var en mycket nervös förare.

Sammantaget mycket nöjd Läs mer
    2019-07-18 Nybrons Trafikskola AB svarar Ludvig B
    Tack & Stort Grattis Ludvig!
    Du klarade ditt körkort galant och det var trevligt att ha dig här.
    Vi hoppas nu att du får en härligt sommar!