Åsa

121 omdömen om Åsa

Sedan starten hos Reco 2019
Annika S
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Den bästa frisören någonsin, klipper helt otroligt bra och frisyn är lättskött och håller i många många månader. Värt varje krona och mycket mer! Tack åsa!

Moa T

Jättebra! Åsa är väldigt duktig

Chloe G
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Åsa was very welcoming and took time to listen to me about what I wanted for my haircut. I have curly hair which can be quite difficult but she cut it well and I'm really pleased with the result! Would 100% recommend Åsa to anyone looking for a hairdresser in Stockholm.

Jonny H
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Proffsig. Kunnig. Noggrann. Trevlig. Hatten av!

Eva A
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Blir alltid bemött trevligt. Jag förväntar mig allltid att bli bra klippt. Och jag är alltid väldigt nöjd. Jag klipper mig alltid, inget annat. Åsa är en jätte duktig frisör!

Camilla G
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Åsa är jättebra! Jag har klippt mig hos henne i många, många år. Oh yes är en trevlig salong men det är frisören som är viktigast.

Jonas W
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Alltid när jag kommer till Oh Yes så blir jag bra och trevligt bemött. Mina förväntningar var att bli klippt och det blev jag på bästa sätt. En fantastisk upplevelse att bli klippt av Åsa. Hon är den bästa frisörskan någonsin.

Sofia R
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Har klippt och färgat håret hos Åsa i åratal och är alltid nöjd. Hon är så trevlig, lyhörd, professionell och duktig!

Sarah T
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Stans bästa frisör! Aldrig så nöjd som när jag blivit klippt av Åsa. Inkännande och får till en frisyr som håller över tid.

Astrid N
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Bäst i stan! Aldrig varit så snygg.