Oh Yes

2 066
Snittbetyg
4.9

Om företaget

Välkommen till Oh Yes! Vi klipper och färgar. Vill du uppdatera din look med ett riktigt skarpt klipp eller en inspirerande färgning? Vi är ett gäng kreatörer som brinner för att din nya frisyr ska passa ditt huvud, din stil och din personlighet. I din bokade tid ingår alltid konsultation, schamponering, föning & styling och...

2066 omdömen om Oh Yes

Sedan starten hos Reco 2015

Visar 2066 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Emmy F
Skrev om Henrik en del av Oh Yes

Superbra bemötande och väldigt duktig frisör.

Karin B
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Emelie är den bästa frisör jag någonsin haft. Jag har klppt mig hos henne under många år. Jag bor inte i Stockholm men när jag under perioder valt andra frisörer saknar jag alltid Emelie och kommer tillbaka till henne.

Ellen P
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Det var trevligt och kändes tryggt. Fanns inget att klaga på :)

Anna J
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Hon förstod precis hur jag ville ha håret och gjorde ett mycket bra jobb.

Maja F
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Supergullig kille med varmt leende. Lyhörd och proffsig! Kommer tillbaka.

Sara C
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vera har lyssnat hur jag önskade färga och klippa mitt hår kort och har verkligen gjort en fantastiskt klippning!

Georgios K
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Fantastisk människa och grym frisör. Vill inte klippa mig hos någon annan. Han förstår mitt tjocka grekiska hår och är cool nog att klippa en perfekt Mullet

Jean-charles V

I am so happy that Linnea is back! She's such a talented hairdresser, she listens carefully and is also super friendly

Beata C
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Toppen . Noggrann. Lyhörd. Trevlig. Fint resultat och dessutom väldigt bra på huvudmassage.

Emma D

Perfekt mix av proffessionalitet och avslappning. Tack 🙏🏻

Julia H
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Jag är meganöjd! Åsa är fantastisk. Rekommenderar henne varmt!

Ingar N

Trevligt och proffsigt bemötande

Mirja U
Skrev om Oh Yes

Jättetrevlig personal, avslappnad och okonstlad vilket gör att man känner sig hemma Blir alltid nöjd med håret!

Lukas V
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Jag kände mig trygg och väl bemött. Fick exakt den typen av frisyr som jag var ute efter. Kommer utan tvekan rekommendera Vera till vänner som söker frisör.

Sofie H
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Jag kom dit med sju centimeters utväxt och orange frissigt hår. Lämnade som en is-blondin! Vera gjorde underverk!

Viktoria J
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Genuint proffsig på alla sätt.

Sad G
Skrev om Vera en del av Oh Yes

bra !very bra ! 👍 sysusbsgzudycgdywuw

Linnea N
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Trevlig, men tyst vilket jag uppsakttar. Lysnnar in och är noggrann.

Barbro Ö
Skrev om Dejan en del av Oh Yes

En trevlig och behaglig person som är mycket skicklig i sitt yrke!

Emmi K
Skrev om Henrik en del av Oh Yes

Henrik är toppklass. Blivit nöjd båda gångerna jag klippt mig hos honom!

Kajsa L
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Supertrevlig, lyhörd och duktig på att klippa. Blev jättenöjd!

Pontus S
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Jätteduktig och lyhörd, jag kan verkligen rekommendera att klippa sig hos Erion.

CECILIA J

Blir alltid lika nöjd när jag går hit! Denna gång till trainee Elisa som var toppen 👌 Rekommenderas varmt!

Margareta H
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

En super frisör - helt enkelt!

Kat S
Skrev om Oh Yes

I'm very happy with my experience at the Salon. A friend recommended the place, and it definitely lived up to the expectation. I did not manage to get a free appointment for the day I wanted, and ended up booking with a trainee. The haircut took a bit longer than I expected, but it was a really nice experience. I'm very happy with the end result, it's exactly what I asked for.

Hanna B
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Det blir så bra varje gång. Har klippt mig många gånger nu hos Erion och det blir alltid perfekt. Han lyssnar på ens önskemål och kommer med bra idéer. Kan verkligen rekommendera honom starkt!

Maja K
Skrev om Sofie en del av Oh Yes

Sophie is the only person I trust when it comes to achieving that natural and effortless result in hair color. I have been a customer for years now. She has the knowledge and skills, and on top of that, a great personality! Highly recommend.

Sofia A
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Jag klippte mig och det blev jättefint och bra.

Elisabeth D
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Är alltid lika nöjd med Emelies färgning och klippning!

Sara B
Skrev om Dejan en del av Oh Yes

Underbar person och frisör som ser dig och ditt hår!

Daniela H
Skrev om Dejan en del av Oh Yes

Alltid så nöjd med klippningen. Håller länge och känner mig så fin.

Sebastian B
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Amazing haircut by an amazing person

Jonas S
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Jättebra! Lyhörd, trevlig och duktig.

Konrad F
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Lyhörd och noggrann, väldigt fint resultat.

Ella L
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Var på klippning hos Vera och lämnade nöjd och precis så som jag ville ha det. Rekommenderar Vera!

Emma H
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Avslappnad, proffsigt bemötande och en skicklig frisör

Filip B
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Väldigt duktig och trevlig! Kommer komma tillbaka!

Miriam B
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Jag klippte mig hos Vera. Är väldigt nöjd med resultatet och hon var supertrevlig!

Hanna K
Skrev om Henrik en del av Oh Yes

Henrik levde verkligen upp till förväntningarna att göra det bästa av det som finns att jobba med. Klev ut med en ny frisyr och är jättenöjd!

Vendela P
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Emelie är fantastisk! Värd varje krona.

Cecilia S
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Positivt bemötande och behagligt sätt. Blev väldigt nöjd med klippningen och även tvätt och massage innan. Ljuvligt!.

Katarina N
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Kan bara rekommendera! Jag var jättenervös över att göra en förändring men kände mig snabbt trygg och hade en fin och stärkande hår-stund med Vera. Bästa bemötandet i stan och min nya frisyr blev så fin!! 😌 Tack Vera 🌷

Maria L
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Emelie är fantastisk i sitt bemötande, inlyssnande, bra förslag, säger vad som funkar och inte funkar. Otroligt bra färg och klipper mig alltid på ett sätt som passar mig, min stil och färger. Jättebra helt enkelt! Alltid över förväntan.

Jennifer H
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vi går till Vera och blir alltid behandlade med respekt och omsorg - och blir otroligt snygga i håret!

Ralf H
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Underbar hårbottenmassage och klippning! Tack Emelie!

Anthony H
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vera is an extremely skilled and creative hair stylist. Would highly recommend her.

Moa N
Skrev om Oh Yes

Mycket proffsigt! Nicola var superduktig och erfaren. Hon förklarade tydligt hur färgningen och klippningen skulle fungera och varför. Jag kände att jag var i trygga händer. Hon visste hur hon skulle göra för att få till ett bra resultat som håller och växer ut fint och jag är jättenöjd med resultatet. Dessutom var hon trevlig att prata med. Rekommenderar!

Olga H
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Vet alltid vad jag vill ha, finns en anledning till att jag gått hos henne i 10 år!

Hanna J
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Allt var jättebra! Jag blev nöjd.

Matilda S
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vera är fantastisk! Otroligt lyhörd och professionell. Väldigt fint, tryggt och varmt bemötande. Vera tog sig verkligen tid för både klippningen och för mina frågor angående hårvård. Älskar min nya frisyr! Stort tack Vera, jag kommer tillbaka! :) Jättefin salong med skön stämning.

Filtrera omdömen