Oh Yes

Oh Yes

www.ohyes.nu
  • BadgeTenYears
2 099

Välkommen till Oh Yes! Vi klipper och färgar. Vill du uppdatera din look med ett riktigt skarpt klipp eller en inspirerande färgning? Vi är ett gäng kreatörer som brinner för att din nya frisyr ska passa ditt huvud, din stil och din personlighet. I din bokade tid ingår alltid konsultation, schamponering, föning & styling och...

2099 omdömen om Oh Yes

Sedan starten hos Reco 2015

Visar 2099 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Hans Thomas B
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Erion är en väldigt duktig frisör, jag blir alltid nöjd med resultatet, men framför allt är han en väldigt bra människa som jag ser fram emot att träffa varje gång håret måste klippas.

Eva L
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Åsa är en magiskt skicklig frisör med den bästa ögat för vad jag behöver. En riktigt god människa Tacksam att få ha henne kvar

Lilly B
Skrev om Oh Yes

elisa var så vänlig och tillmötesgående! klippningen blev som jag ville och huvudmassagen var gudomlig. kommer definitivt tillbaka!

Eva M
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Bästa frisören jag varit hos, blir alltid nöjd.

Ida E
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vera var så professionell och trevlig, det kändes som att hen verkligen lyssnade på mig & tog in det jag sa. Jag är SÅ nöjd med min klippning, kommer komma tillbaka helt klart !!!

Romina C
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Emelie is great hairdresser! She listens and understands what I want and I always feel happy with the results. She has being cutting and dying my hair for several years and I intent to continue that way 😊

Nathalie D
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Kände mig jättetrygg i Veras händer! Första gången på Oh yes och hos Vera men det kommer absolut bli fler besök. Snäll, rolig och extremt duktig!

Clara L
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Jättebra klippningar som håller länge!

Maria C
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Emelie är en otroligt skicklig och lyhörd frisör. Rekommenderar henne verkligen.

Jakob A
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Trevlig och skicklig !!!!!!!!!!!!!!

Madeleine K
Skrev om Sofie en del av Oh Yes

Jätteduktig! Bra! Bäst!!!!!!!!!!!

Tetiana S
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Very good and accurate , nice vibe

Gino A
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Jag har klippt mig hos Erion i många år, och tänker fortsätta så länge. Erion är superduktig, vänlig och lyhörd.

Elisabeth E
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Har haft Emelie i många år och är alltid supernöjd med både klippning och färgning.

Linnéa T
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Klok och kompetent, så lyhörd och skicklig i att matcha önskemål, person och resultat.

Linnea G
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Supernöjd med resultatet av min klippning! Erion lyssnade på mina önskemål och gav rekommendationer. Blev väldigt bra och trevligt bemött :)

Catt M
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Super happy with my haircut. Feels very cool and fresh.

Fanny W
Skrev om Oh Yes

Jättenöjd med klippning! Bra service och lyhörd för vad som önskas!

Christel F
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Alltid noggrann. Klipper så att man har en snygg frisyr trots att håret blir längre. Bäst!

Axel A
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Erion was amazing! Can really recommend to anyone looking to get help from someone who knows what he’s talking about.

Johan S
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Fantastisk skicklig frisör. En fingertoppskänsla för detaljer och väldigt trevlig person.

Elli M
Skrev om Oh Yes

Klipper mig hos Linnea varje gång och blir så nöjd!! Hon förstår precis mitt hår och vad jag vill ha och förklarar allt väldigt bra. Eftersom att jag har lockigt / texturerat hår så vågar jag inte gå till vilken salong som helst, men på Oh Yes känner jag mig väl omhändertagen. Lokalen är fräsch, snygg och bra beläget.

Fredrik M
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Min erfarenhet av Åsa har alltid varit positiv och hon bemöter mig alltid vänligt och professionellt. Varje gång lämnar jag salongen fullt nöjd med resultatet. Jag är mycket nöjd och rekommenderar henne starkt.

Buster B
Skrev om Dejan en del av Oh Yes

Dejan är mycket trevlig och är bra på att kippa den frisyen du vill ha och även ge råd på hur den skulle kunna förbättras för att passa bättre med specifika hår texturer. Om man vill att han ska förbättra något under klippningen kan han göra det väldigt bra!

Sofie J
Skrev om Oh Yes

Jag fick ett trevligt välkomnande, blev bjuden på vatten och utförandet kändes professionellt och välgjort

Alexander E
Skrev om Dejan en del av Oh Yes

Dejan klipper fantastiskt bra och kommer med egna förslag som bara blir bättre för varje gång! Därtill är han supertrevlig, varmhjärtad och sprider glädje med sin uppenbarelse!

Maria M
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Mycket nöjd med både resultat och bemötande!

Elin J
Skrev om Henrik en del av Oh Yes

Jag litar fullständigt på Henrik som frisör och skulle egentligen låta honom göra vad som helst med mitt hår. Men han frågade såklart mig vad jag ville göra med min frisyr. Han kom med några förslag och såg till att jag var bekväm med alla beslut som togs innan vi började klippningen. Jag blev så nöjd med resultatet!

Michal S

10/10, gender affirming care if I've ever had one

Karin B
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Kompetent med vänligt bemötande. Vera gav förslag och tips förekommande eventuella klippningar. Behagligt att klippa mig hos Vera.

Elin W
Skrev om Oh Yes

Jag fick ett jättebra bemötande på oh yes. Det var lätt att boka och på plats var all personal väldigt trevliga och professionella.

Katarina M
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Varmt bemötande. Avslappnad och lyhörd vilket ledde till ett otroligt fint resultat.

Pelly D
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Very friendly, pleasant to talk about various things about. Very careful with my new ear piercings when cutting my hair, clear with explaining and showing how the haircut would look. Great experience and I would go back again.

Emmy F
Skrev om Henrik en del av Oh Yes

Superbra bemötande och väldigt duktig frisör.

Karin B
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Emelie är den bästa frisör jag någonsin haft. Jag har klppt mig hos henne under många år. Jag bor inte i Stockholm men när jag under perioder valt andra frisörer saknar jag alltid Emelie och kommer tillbaka till henne.

Ellen P
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Det var trevligt och kändes tryggt. Fanns inget att klaga på :)

Anna J
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Hon förstod precis hur jag ville ha håret och gjorde ett mycket bra jobb.

Maja F
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Supergullig kille med varmt leende. Lyhörd och proffsig! Kommer tillbaka.

Sara C
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vera har lyssnat hur jag önskade färga och klippa mitt hår kort och har verkligen gjort en fantastiskt klippning!

Georgios K
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Fantastisk människa och grym frisör. Vill inte klippa mig hos någon annan. Han förstår mitt tjocka grekiska hår och är cool nog att klippa en perfekt Mullet

Jean-charles V

I am so happy that Linnea is back! She's such a talented hairdresser, she listens carefully and is also super friendly

Beata C
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Toppen . Noggrann. Lyhörd. Trevlig. Fint resultat och dessutom väldigt bra på huvudmassage.

Emma D

Perfekt mix av proffessionalitet och avslappning. Tack 🙏🏻

Julia H
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Jag är meganöjd! Åsa är fantastisk. Rekommenderar henne varmt!

Ingar N

Trevligt och proffsigt bemötande

Mirja U
Skrev om Oh Yes

Jättetrevlig personal, avslappnad och okonstlad vilket gör att man känner sig hemma Blir alltid nöjd med håret!

Lukas V
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Jag kände mig trygg och väl bemött. Fick exakt den typen av frisyr som jag var ute efter. Kommer utan tvekan rekommendera Vera till vänner som söker frisör.

Sofie H
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Jag kom dit med sju centimeters utväxt och orange frissigt hår. Lämnade som en is-blondin! Vera gjorde underverk!

Viktoria J
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Genuint proffsig på alla sätt.

Sad G
Skrev om Vera en del av Oh Yes

bra !very bra ! 👍 sysusbsgzudycgdywuw