Olssons Digitala Redovisning AB

Olssons Digitala Redovisning AB

www.odredovisning.se

Letar du efter en redovisningsbyrå? Då är du varmt välkommen till familjeföretaget Olssons Digitala Redovisning, en SRF auktoriserad redovisningsbyrå. Vi är två redovisningskonsulter med lång erfarenhet som erbjuder ekonomitjänster inom löpande bokföring, bokslut, årsredovisningar, löneadministration, deklarationer och rådgivning...

5 omdömen om Olssons Digitala Redovisning AB

FRITZ S
Skrev om Olssons Digitala Redovisning AB

Tina och Alexander har hjälpt oss med vårt årsbokslut, årsredovisning och inkomstdeklaration under många år nu och vi är väldigt nöjda. De är noggranna, ansvarsfulla och proffsiga. Vi kan varmt rekommendera Olssons Digitala Redovisning AB för både stora och små bolag.

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

JOHAN K
Skrev om Olssons Digitala Redovisning AB

Mycket bra, snabb och noggrann service. Helnöjd!

Elin A
Skrev om Olssons Digitala Redovisning AB

Jag är väldigt nöjd med den hjälpen jag fått av er och jag uppskattade samtalet vi hade idag Tina. Tack.

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.9/5 i betyg av 37 omdömen 4.9 av 37 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Sandra Nathalie G
Skrev om Olssons Digitala Redovisning AB

Löser alla problem och finns alltid till hands. Har inga klagomål är jätte nöjd!

Merve O och Alexander O gillar detta
Thorbjörn T
Skrev om Olssons Digitala Redovisning AB

Löser stora som små problem. Kunnig personal som guidar oss genom den bokföringstekniska djungeln. Samarbetet fungerar klanderfritt och vi rekommenderar dom å det varmaste. Top-class helt enkelt Karma Fönsterekonomi AB

Merve O och Alexander O gillar detta
Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.