Olssons Digitala Redovisning AB

Storgatan 56, 171 52 Solna — Visa karta

5.0 i betyg av av 2 omdömen
Letar du efter en redovisningsbyrå? Då är du varmt välkommen till familjeföretaget Olssons Digitala Redovisning, en SRF auktoriserad redovisningsbyrå. Vi är två redovisningskonsulter med lång erfarenhet som erbjuder ekonomitjänster inom löpande bokföring, bokslut, årsredovisningar, löneadministration, deklarationer och rådgivning till ett bra pris. En trygg och lojal samarbetspartner för småföretagare.

Vår ambition är att kunna jobba med digitala lösningar med våra kunder, men traditionell pappershantering går självklart också bra. Du kan få både fast pris eller timdebitering.

Kontakta oss gärna eller besök vår hemsida, vi finns i Solna.

Läs vad 2 kunder tycker om Olssons Digitala Redovisning AB

• 2019-09-26

Sandra Nathalie G skrev om Olssons Digitala Redovisning AB
    Löser alla problem och finns alltid till hands. Har inga klagomål är jätte nöjd! Läs mer
    Alexander O gillar detta
  • Sponsor
    Binette Redovisning AB
    4.3 / 5 i betyg — 19 omdömen
    "Kund hos Binette redovisning med fyra bolag och allt fungerar smidigt och snabbt. Uppskattar att de inte bara levererar bokföring utan även"
  • 2019-09-26

Thorbjörn T skrev om Olssons Digitala Redovisning AB
    Löser stora som små problem. Kunnig personal som guidar oss genom den bokföringstekniska djungeln.
    Samarbetet fungerar klanderfritt och vi rekommenderar dom å det varmaste. Top-class helt enkelt

Karma Fönsterekonomi AB Läs mer
    Alexander O gillar detta