Ölvestads Naprapati

Ring 070-467 83 32 www.olvestads.se

39 omdömen om Ölvestads Naprapati

Jessica Z
Skrev om Ölvestads Naprapati

Jag har haft problem med ryggen och gått till naprapat Sara Ölvestad. Proffsigt och ändå personligt bemötande. Känns alltid 100% tryggt att gå till Sara. Hon behandlar de akuta besvären effektivt, men har en långsiktig plan också. Man känner sig varmare, rörligare och betydligt mer avslappnad när man går därifrån!

Access Rehab - Östersund
4.3/5 i betyg av 301 omdömen 4.3 av 301 omdömen
Badge2020

kiropraktor behandling Väldigt bra bemötande Jag ville slippa mina besvär,ja jag fick väldigt bra hjälp. Positiv!!!

Erik N
Skrev om Ölvestads Naprapati

Naprapatbehandling Blev oerhört trevligt och proffsigt bemött. Hade höga förväntningar och dom infriades.

Cia (carina) J
Skrev om Ölvestads Naprapati

Naprapat behandling Jag har flertalen gånger besköt Sara för olika besvär. Hon har kunnigt tacos sig an mina problem och även givit mig träningsprogram att utföra hemma. Jag är väldigt nöjd med mina besök!

Sandra B
Skrev om Ölvestads Naprapati

Kunde snabbt erbjuda en akut tid när jag verkligen behövde det. Bemötandet var trevligt och seriöst. Upplevde det som att genomgången av mina symptom och undersökningen som grundlig och behandlingen gav mycket bra effekt. Jag är totalt sett mycket nöjd!

Cecilia O
Skrev om Ölvestads Naprapati

Kompetent och duktig naprapat som förstår hur kroppen fungerar i sin helhet. Trevlig och proffesionellt bemötande. Alltid tider inom närmaste veckan och ger bra tips för en fortsatt smärtfri och stark kropp.

Petter N
Skrev om Ölvestads Naprapati

Ryggriktning, riktigt trevligt bemötande och professionell behandling

Ulrika S
Skrev om Ölvestads Naprapati

Jag fick behandling för min dåliga rygg och bemöttes mycket professionellt och vänligt. Resultatet är förstås det bästa, jag är idag helt smärtfri.

Ida H
Skrev om Ölvestads Naprapati

Hade ont i ländryggen. Blev lite knäckt och masserad! Blev jättebra bemött och fick den hjälp jag ville ha och behövde för att må bättre! Kommer gärna tillbaka så fort jag får ont igen :)

Eta B
Skrev om Ölvestads Naprapati

Naprapatbehandling för ryggbesvär. Fick snabbt en tid. Mycket bra bemötande och nöjd med behandlingen som gav bra resultat.

Marie A
Skrev om Ölvestads Naprapati

Så duktig på att fixa till min nacke och rygg, rekommenderar Sara 👍

Gunilla B
Skrev om Ölvestads Naprapati

Fick hjälp med värk och stelhet, Jättebra efter 2 behandlingar.Trevligt bemötande och är väldigt nöjd

Magdalena W
Skrev om Ölvestads Naprapati

Mycket kompetent naprapat som ser till helheten.

Inger A
Skrev om Ölvestads Naprapati

Sökte för värk i rygg och knä pga snedbelastning. Upplevt stor förbättring redan efter två behandlingar och uppföljande träningsprogram. Behandlingen känns trygg och professionell.

Svar från Ölvestads Naprapati

Tack Inger! önskar dig fortsatt lycka till med knät och träningen!

Maria G
Skrev om Ölvestads Naprapati

Jag hade problem med min nacke och axlar under en längre period. Besökte då Sara och hon jobbade med den fyra tillfällen under fyra veckor. Sara är noggrann och professionell. Min nacke var betydligt bättre redan efter första besöket.

Lars K
Skrev om Ölvestads Naprapati

Jag uppskattar att få hjälp av Sara, trots min ålder så vill jag röra på mig och är aktiv. Men hjärnan vill mer än kroppen. Sara ger mig tips och råd, samt ger en behandling som jag önskar jag kunde få oftare.

Svar från Ölvestads Naprapati

Tack Lars! Klart du ska få fortsätta röra på dig, ålder eller kroppen ska inte behöva stoppa dig!

Helen J
Skrev om Ölvestads Naprapati

Proffssig och personlig behandling. Helhetsperspektiv i fokus! Så bra!

Zahra S
Skrev om Ölvestads Naprapati

Lite svårt att hitta entren men efter det var det hela en kalasupplevelse! Supertrevlig och proffsig personal. Förklarade varje del av behandling och varför. Enkel onlinebokning av tid!! Fräsch lokal.

Svar från Ölvestads Naprapati

Tack för feedback! Får jobba på synligheten till vintern =)

Lena M
Skrev om Ölvestads Naprapati

Trevligt bemötande. Fick hjälp.

Ludwig Å
Skrev om Ölvestads Naprapati

Kunnig och proffsig. Blir alltid bättre efter en behandling

Magnus F
Skrev om Ölvestads Naprapati

Känner mig bra i min axel efter en behandling. Kan inte vara annat än super nöjd!

Britt-inger B
Skrev om Ölvestads Naprapati

Är jätte nöjd med behandling hos Ölvestads Naprapati.

Mats N
Skrev om Ölvestads Naprapati

Går regelbundet hos Sara och hon löser upp och rättar till min kropp varje gång jag är där. En seriös naprapat som inte nöjer sig med att vara kunnig utan fortsätter att utvecklar sina behandlingsmetoder

Svar från Ölvestads Naprapati

Tack Mats! Du och flera återkommande får mig att behöva tänka extra och utvecklas.

Inger E
Skrev om Ölvestads Naprapati

Professionellt bemötande och en bra behandling av en duktig naprapat.

Stina M
Skrev om Ölvestads Naprapati

Möts alltid av en proffesionellt bemötande och är en återkommande kund under en lång period. Efter diskbråck och operation har Sara hjälpt mig att bli symptomfri.

Svar från Ölvestads Naprapati

Tack för fina ord och att jag fick följa DIG på din resa genom diskbråcket!

Sara W
Skrev om Ölvestads Naprapati

Mycket bra och seriöst bemötande. Inlyssnande och lugn.

Anna-lena F
Skrev om Ölvestads Naprapati

Naprapatbehandling för smärta i knä och vad. Professionell och kunnig och ett varsamt bemötande från början till slut. Har rekommenderat Sara för flera vänner. Behöver jag liknande behandling väljer jag med all sannolikhet Ölvestads Naprapatklinik.

Anna L
Skrev om Ölvestads Naprapati

Via min sjukvårdsförsäkring för hjälp med nackbesvär. Jag fick snabbt en tid för behandling och övningar att ta med hem. Är mitt i behandlingen nu och känner stort förtroende för Sara.

Daniel O
Skrev om Ölvestads Naprapati

Sara är grymt trevlig och duktig på det hon gör. Jag anlitar henne i förebyggande syfte att hålla koll på min kropp så den ska hålla. Detta gör hon superbra, får bra tips på övningar och förbättringar som kan göras.

Svar från Ölvestads Naprapati

Tack för att jag får förtroendet att jobba förebyggande med dig!

Ines U
Skrev om Ölvestads Naprapati

Alltid super proffsig och trevlig! Kan verkligen sitt jobb!

Per Ingen Lindholm L
Skrev om Ölvestads Naprapati

Går var 3e vecka för diskbråck, och har fått otroligt bra hjälp med det!

Dan S
Skrev om Ölvestads Naprapati

Behandling för hals bröstryggen, lyft mig från botten till att se nått ljus i det hela Tipp topp

Lena N
Skrev om Ölvestads Naprapati

Bra hjälp med ondamuskler och leder. Skönt att få hjälp att få kroppen att fungera. Proffsigt bemött.

Lena L
Skrev om Ölvestads Naprapati

Behandling av rygg och knä. Positivt engagerade bemötande. Kände att Sara lyssnade. Känner mig mjukare i kroppen samt att knät blivit bättre än vad det var när jag kom. Antar att jag behöver göra fler besök innan det är helt bra.

Svar från Ölvestads Naprapati

Tack Lena. Skönt att behandlingen gav förbättring, du är varmt välkommen för vidare behandling och rehabilitering så din kropp klarar mer belastning i vardag och fritid =)

Lina K
Skrev om Ölvestads Naprapati

Trevliga lokaler, proffesionellt bemötande och kunnig personal. Otroligt kunnig inom området, löser alla problem i kroppen på bästa sätt för en elitidrottare.

Svar från Ölvestads Naprapati

Tack och kul att få jobba med även elitidrottare.

Adam N
Skrev om Ölvestads Naprapati

Sara är helt grym, gått hos henne i flera år och är alltid lika nöjd efter besöket!

Åsa J
Skrev om Ölvestads Naprapati

Naprapatbehandling . Vänligt bemötande och intresserad kring mitt problem. Hoppades att smärtan skulle avta vilket den gjorde. Kunnig Och nyfiken. Återkommer gärna

Peter N
Skrev om Ölvestads Naprapati

Mycket kunnig och proffsig, trevlig o vänlig

Helena E
Skrev om Ölvestads Naprapati

Bemöts alltid med proffsighet, lyhördhet och vänlighet. Mycket kunnig & ger ett lugnt och tryggt intryck. Rekommenderas varmt!!

Peter Ö
Skrev om Ölvestads Naprapati

Bokar in ett besök varje gång jag är i Åre! Alltid bra resultat och fantastiskt bemötande. Kunnig!

Svar från Ölvestads Naprapati

Tack Peter! du är så välkommen när du befinner dig i närheten, kul att få följa upp er som inte är bofasta också!