One Office

One Office

www.oneoffice.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till One Office! Vi har allt för ditt kontor! Med lösningar som sträcker sig från fruktkorgar till trycksaker och kontorsmaterial är vi en självklar partner för dig som vill få mer gjort och fortfarande trivas på kontoret. Med lång erfarenhet inom branschen finns vi till för att underlätta våra kunders vardag genom...

95 omdömen om One Office

Sedan starten hos Reco 2019

ELVIN H
Skrev om One Office

Vi har fått verkligen hjälp av One office med allt för vårt företag. Deras slogan stämmer verkligen med verkligheten en leverantör, en kontakt, och prisvärda. Rekommenderas starkt Alex och resten av gänget!

Vesna R
Skrev om One Office

Jag har blivit rekommenderad till one office, och jag är så tacksam över det! Företaget har levererat över förväntan vad det gäller alltifrån service, flexibilitet vad det gäller leveranser gällande beställningar med kortvarsel, de matchar priser till sina konkurrenter ! Upplever de väldigt kompletta! Fortsätter de så som de har visat sig vara så kommer att växa med framfart! Banken jag jobbar på har beställt alltifrån kontorsmaterial, toapapper, kaffemaskin, skoputs maskin mm

Victoria S
Skrev om One Office

Stort tack för snabb och mycket bra service. Så nöjd med tröjorna med tryck på./ Victoria

Tobias Emil S
Skrev om One Office

Har varit kund hos One Office länge nu och dom löser mina saker jag behöver snabbt o enkelt. Det finns inget annat företag som är så bra som One Office. Ni är bäst!

Evelina Hanna Marianne L

Jag beställde profilkläder samt pennor & block ifrån One Office, och blev mer än bara nöjd! Otrolig service, snabb leverans och dom var hur trevliga som helst! Kan starkt rekommendera Jimmy på One Office också otroligt serviceinriktad kille !

Svar från One Office

Tack för dem fina orden. Bara höra av dig nästa gång ni har mässa eller om det är något annat vi kan hjälpa er med.

Fredrik B
Skrev om One Office

Otroligt proffsigt bemötande med en kontakt som leverade genomtänkta lösningar för alla våra behov.

Therese B

Rekommenderar! Bästa helhetslösningen 👌🏻

Svar från One Office

Tack Therese. Lycka till med gymmet och de fina koncept ni tagit fram.

Kristina B
Skrev om One Office

Jag är mycket imponerad över One Office breda kompetens, kunnighet och serviceförmåga. Man får alltid den hjälp som behövs och allt genom samma kontaktperson. Det går snabbt, blir jättebra och därtill möts man alltid av ett vänligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera One Office.

Joakim C gillar detta
Svar från One Office

Tusen Tack Kristina! Alltid ett nöje att hjälpa dig och dina kollegor med alla typer av förfrågningar.

Inger L
Skrev om One Office

Bra bemötande, servicemindade. Snabba leveranser.

Tack så mycket Inger. Sant nöje att samarbeta med er 😀

Tony A
Skrev om One Office

One Office har kundfokus utan dess like. Absolut starkaste samarbetspartnern man arbetat med när det kommer till profilkläder och marknadsmaterial. De ser inga problem, bara lösningar. Rekommenderas!

Svar från One Office

Tack Tony! Det värmer att det uppskattas att det ”lilla” extra vi på OneOffice lägger ner, märks av! Åter igen TACK

Aferdita M
Skrev om One Office

Mycket bar bemött av One Office. Kontakten med Joakim Carlsson, jättetrevlig och mycket hjälpsam. Våra förväntningar, miljö, arbetsmiljö, kvalite, rätt produkt, rätt information till rätt pris samt god logistik och serviceinriktad personal. Vi har inte varit kund så länge på One Office. Vi har startat vårt samarbete i september 2022. Vi är ett vård och omsorg företag så våra inköp avser inköp av handskar och munskydd. Vi är nöjda med produkterna.

Svar från One Office

Tusen tack Aferdita! Vi hoppas på ett fint 2023 med er och att vi kan fortsätta underlätta era inköp samt bibehålla den höga service nivån vi sätter på oss själv!

Pierre B
Skrev om One Office

Bästa service Bra återkoppling Bra utbud på produkter Och snabb leverans Inget att klaga på

Svar från One Office

Tusen tack för dessa fina ord! Vi ser fram emot flera fina år med dig!

Diador Ab D
Skrev om One Office

Smidiga och tillmötesgående. Svårt att prova storlekar på kläder.

Joakim K
Skrev om One Office

En helhetsleverantör att räkna med. Snabb återkoppling, lösnings orienterande och väldigt trevlig kontaktperson! Förenklar verkligen min vardag som inköpare på mitt företag.

Yamileth D
Skrev om One Office

Alltid hittar lösningar allt från leverans, till att hitta produkter

Jani O
Skrev om One Office

Bra service och trevligt bemötande!

Carina B
Skrev om One Office

Har bra kontakt med min personlige hjälp. Snabba svar via mail på mina frågor.

Sara H
Skrev om One Office

Toppenbra utfört snickeriarbete hos oss!

Ludwig R
Skrev om One Office

Ett mycket bra och smidigt företag att jobba med!

Faramarz N
Skrev om One Office

Trevligt. Snabb Leverans. Prisvärt.

Goran G
Skrev om One Office

Extrem snabb återkoppling med mycket bra priser. Gillar deras webshop skarpt.

Fredrik A
Skrev om One Office

Trevligt bemötande och snabb respons..

Nina A
Skrev om One Office

Bra snabb och proffsig. Att vi kan beställa allt från en leverantör och få det på en faktura. Det jag köper är allt ifrån kontorsmaterial kaffeleasing ,fruktbud osv.

Louis E
Skrev om One Office

Bra service, snabba leveranser!!!

Jan Alexander S

Första kontakten med One Office började bra, men sedan så började fakturorna från ingenstans att höjas (mer än dubbleras) trots att vi haft ett avtal om fast pris. I vårat avtal stod det klart och tydligt att prisförändring måste godkännas av båda parter. Då påstår One Office att de aviserat för en höjning av priset samt att vi godkänt det, men kunde ej styrka det med dokumentation (den dokumentationen/e-mail existerar inte). One office har en väldigt defensiv inställning till vad som hänt istället för att hitta en lösning....

Adam U
Skrev om One Office

Enkel beställning och snabb leverans, är supernöjd!

Svar från One Office

Så det ska vara, kul att höra Adam!

Duran T
Skrev om One Office

Jättehjälpsamma, trevliga och responsiva. Finns inget att anmärka på. Kommer vid behov garanterat tillbaka.

Svar från One Office

Va kul att höra Duran, tack! :)

Mia G
Skrev om One Office

Företaget som är nummer ett På mer än ett sätt. De fixar allt och lite till (Nästan) Oaktat vad du vill Härlig personal som vara gör kunden gla' !

Svar från One Office

Åh tack Mia för den fina dikten och omdömet :)

Philip K
Skrev om One Office

Superbra service och väldigt trevlig personal. Skönt med en leverantör som har allt och löser allt man vill ha hjälp med. Kan inte bli mer nöjd. Rekommenderas verkligen!

Svar från One Office

Härligt att höra Philip, stort tack!

Jens S
Skrev om One Office

Professionellt bemötande, snabb återkoppling, kvalitativa produkter med skarpa och snygga tryck.

Svar från One Office

Kul att du blev nöjd med din leverans Jens! :)

Philip W
Skrev om One Office

På vårt företag har vi tyvärr haft dåliga erfarenheter av One Office. Till en början var de väldigt tillmötesgående men det vände snabbt när de levererade en produkt som inte var vad vi hade kommit överens om. One Office ville då inte längre samarbeta, vi fick jaga dem för återkoppling och de ville inte lösa problemet. Vi kunde visa upp bilder och mejltrådar på det som blivit fel men det var inget som lyssnades på. Då vår kommunikation med dem inte ledde någonstans blev vi till slut tvungna att betala för en produkt vi...

Svar från One Office

Väldigt tråkigt att höra Philip! Från vårt håll gjorde vi vad vi kunde med den panikleverans som ni hade och vi var dom ända som hann lösa detta åt er. Ni godkände också ett korrektur via mail samt att ni fick välja bland material och valde det billigaste. Vi kände också att vi försökte vara tillmötesgående för att lösa nya produkter till er. Men hoppas att våra vägar kanske korsas igen i framtiden.

Sanna-kaisa S
Skrev om One Office

Jag har beställt en hel del olika profilprodukter via OneOffice och även om jag haft tusen frågor, olika krav och önskemål har jag alltid fått svaret att det inte är några problem. Jag tycker utbudet är varierat och bra och har varit nöjd med servicen. Det enda minus jag kan ge är att det inte varit jättetydligt vad som ingår i priserna och vad som inte ingår. Det kan de bli tydligare med.

Svar från One Office

Tack för fint omdöme och bra feedback som vi tar till oss!

Thomas S
Skrev om One Office

Köpte kontorsvaror, stripning logotype på bilar, reklamskylt, entrématta m.m. Mycket trevligt informationsmöte och pålitliga leveranser som vi kommit överens om. Rekommenderas!

Svar från One Office

Tack för fint omdöme Thomas! Kul att ni är nöjda :)

Kevin W
Skrev om One Office

Jätte nöjd med bemötandet och proffsigheten som personerna på One Office visade mig. Tvekar inte en sekund på att kontakta One Office igen vid behov av deras produkter/tjänster. /Kev

Svar från One Office

Va kul att höra Kevin! Du är välkommen tillbaka nästa gång :)

Klas Leo B
Skrev om One Office

Använt One-office vid köp av tjänster och kontorsprodukter sedan 2017. Supernöjd!

Svar från One Office

Tack Klas, roligt att du varit kund länge hos oss och hoppas på fler år!

Amanda L
Skrev om One Office

På vårt bolag håller vi tyvärr inte alls med föregående omdömen. Deras service har varit under all kritik och verkligen inte prioriterad kunden. De har inte tömt miljörören på utsatta tider, tagit lång tid p sig att återkoppla, skickat felaktiga fakturor och allmänt krånglat under hela service tiden. Till slut valde vi att betala av återstånde tid för att bli av med dem. Vårt bolag ligger i Malmö så möjligtvis finns där lokala skillnader.

Svar från One Office

Tråkigt att höra Amanda. Självklart ska vi ta åt oss denna kritik och ta detta vidare internt för att se vart vi har misslyckats. Tack för din feedback!

Farzad N
Skrev om One Office

Ett företag med mig som kund i fokus! Otroligt kreativa och hjälpsamma med fantastisk service!

Svar från One Office

Tack Farzad för ditt fina omdöme!

Eddy S
Skrev om One Office

Bra bemötande, god service och snabb leverans med god kvalitet!

Svar från One Office

Tack för ditt omdöme Eddy och att du uppskattade vår snabba leverans!

Susanne N
Skrev om One Office

Vi köper dryck o godis. Blir alltid bra bemött o får svar fort om jag mailar. Killarna som levererar drycken är alltid välorganiserade o snabba.

Svar från One Office

Va kul att höra Susanne! Det ska vi hälsa Simon och Nicklas också :)

Lars-Göran H
Skrev om One Office

Bästa servicen och snabb leverans. Alltid tillgängliga.

Svar från One Office

Va kul att höra Lars-Göran, tack för ditt omdöme!

Mikael B
Skrev om One Office

Perfekt service, inte minst på tryck!

Svar från One Office

Härligt att höra Mikael, tack för ditt omdöme! :)

Julia C
Skrev om One Office

Jättebra och snabb service av Martin Sjöö på One Office. Däremot motsvarar inte kvalitén på städningen våra förväntningar.

Svar från One Office

Tack för din feedback Julia! :) Vi tar åt oss om kvalitén hos er och ser till att det blir bättre så ni blir supernöjda.

Amanda Johanna Margareta K

Beställer allt från kontorsmaterial till kaffe och monteringshjälp från One Office. Superbra service och de hjälper alltid till snabbt om det krisar. Riktiga problemlösare med trevlig och hjälpsam personal. Kan varmt rekommendera dem!

Svar från One Office

Tack så mycket för det fina omdömet Amanda!

Viktor S
Skrev om One Office

Snabb, smidig och pålitlig service!

Svar från One Office

Va kul att höra Viktor och tack för ditt omdöme!

Sanne H
Skrev om One Office

Köper kontorsmaterial ifrån One Office, de är alltid snabba med leveranser och korrigerar snabbt om det blivit felpackat eller liknande. Alltid trevligt bemötande.

Svar från One Office

Va kul att höra och tack för ditt omdöme Sanne!

Susanne A
Skrev om One Office

Vi köper kontorsmaterial och en del andra tjänster av One Office. Blir alltid bra bemött när vi har kontakt med företaget. Lägger en del ordrar själva på webben. Vi får rätt leveranser men vid fel så fungerar returer mycket bra. Bra priser och trevligt bemötande

Svar från One Office

Va kul att höra och tack för ditt omdöme Susanne! :)

Niklas H
Skrev om One Office

Vi har haft kontakt med Joakim på One Office vid olika tillfällen samt för olika ändamål och dom har alltid levererat ett proffsigt bemötande samt en gedigen slutprodukt!

Svar från One Office

Kul Niklas! Joakim tackar och bockar för det fina omdömet.

Gunilla W
Skrev om One Office

Köper kaffe till kontoret via er. Blev snabbt och vänligt bemött. Företaget levde upp till förväntningarna.

Svar från One Office

Va kul att höra Gunilla och tack för omdömet!

Elin K
Skrev om One Office

Köpt olika saker, visitkort, presentkort, tryck på kläder, roll-ups - alltid supersnabba och serviceminded!

Svar från One Office

Va kul att höra Elin. Vilken fin butik ni fått, stort grattis! :)

Besim B
Skrev om One Office

One Office har en service nivå som tyvärr sällan finns i dagens företagande!!

Svar från One Office

Tack för det fina omdömet Besim och att du uppskattar vår service, vi fortsätter!