One Office

One Office

Välkommen till One Office!

Vi har allt för ditt kontor! Med lösningar som sträcker sig från fruktkorgar till trycksaker och kontorsmaterial är vi en självklar partner för dig som vill få mer gjort och fortfarande trivas på kontoret. Med lång erfarenhet inom branschen finns vi till för att underlätta våra kunders vardag genom att erbjuda ett komplett sortiment av kontorsvaror och tjänster.

One Office växer så det knakar och vi har idag över 1600 kunder. Vår idé är enkel - En faktura från en leverantör genom en kontaktperson! Varmt välkommen att höra av dig till oss om du vill veta mer om hur vi kan hjälpa just din verksamhet.

Läs vad 70 kunder tycker om One Office 2

• 2021-02-09
    Enkel beställning och snabb leverans, är supernöjd!
    Så det ska vara, kul att höra Adam! One Office
  • 2021-02-09
    Jättehjälpsamma, trevliga och responsiva. Finns inget att anmärka på. Kommer vid behov garanterat tillbaka.
    Va kul att höra Duran, tack! :) One Office
  • 2021-01-19
    Företaget som är nummer ett
    På mer än ett sätt.
    De fixar allt och lite till
    (Nästan) Oaktat vad du vill
    Härlig personal
    som vara gör kunden gla' !
    Åh tack Mia för den fina dikten och omdömet :) One Office
  • 2021-01-12
    Superbra service och väldigt trevlig personal. Skönt med en leverantör som har allt och löser allt man vill ha hjälp med. Kan inte bli mer nöjd. Rekommenderas verkligen!
    Härligt att höra Philip, stort tack! One Office
  • 2021-01-12
    Professionellt bemötande, snabb återkoppling, kvalitativa produkter med skarpa och snygga tryck.
    Kul att du blev nöjd med din leverans Jens! :) One Office
  • 2021-01-11
    På vårt företag har vi tyvärr haft dåliga erfarenheter av One Office. Till en början var de väldigt tillmötesgående men det vände snabbt när de levererade en produkt som inte var vad vi hade kommit överens om. One Office ville då inte längre samarbeta, vi fick jaga dem för återkoppling och de ville inte lösa problemet. Vi kunde visa upp bilder och mejltrådar på det som blivit fel men det var inget som lyssnades på. Då vår kommunikation med dem inte ledde någonstans blev vi till slut tvungna att betala för en produkt vi inte var nöjda med. Vi kommer inte använda oss av One Office igen och råder alla undvika dem.
    Väldigt tråkigt att höra Philip! Från vårt håll gjorde vi vad vi kunde med den panikleverans som ni hade och vi var dom ända som hann lösa detta åt er. Ni godkände också ett korrektur via mail samt att ni fick välja bland material och valde det billigaste. Vi kände också att vi försökte vara tillmötesgående för att lösa nya produkter till er. Men hoppas att våra vägar kanske korsas igen i framtiden. One Office
  • 2021-01-11
    Jag har beställt en hel del olika profilprodukter via OneOffice och även om jag haft tusen frågor, olika krav och önskemål har jag alltid fått svaret att det inte är några problem.

Jag tycker utbudet är varierat och bra och har varit nöjd med servicen.

Det enda minus jag kan ge är att det inte varit jättetydligt vad som ingår i priserna och vad som inte ingår. Det kan de bli tydligare med.
    Tack för fint omdöme och bra feedback som vi tar till oss! One Office
  • 2021-01-11
    Köpte kontorsvaror, stripning logotype på bilar, reklamskylt,
    entrématta m.m.
    Mycket trevligt informationsmöte och pålitliga leveranser som vi kommit överens om.
    Rekommenderas!
    Tack för fint omdöme Thomas! Kul att ni är nöjda :) One Office
  • 2021-01-11
    Jätte nöjd med bemötandet och proffsigheten som personerna på One Office visade mig.
    Tvekar inte en sekund på att kontakta One Office igen vid behov av deras produkter/tjänster.

/Kev
    Va kul att höra Kevin! Du är välkommen tillbaka nästa gång :) One Office
  • 2021-01-11
    Använt One-office vid köp av tjänster och kontorsprodukter sedan 2017. Supernöjd!
    Tack Klas, roligt att du varit kund länge hos oss och hoppas på fler år! One Office
  • 2020-11-09
    På vårt bolag håller vi tyvärr inte alls med föregående omdömen. Deras service har varit under all kritik och verkligen inte prioriterad kunden. De har inte tömt miljörören på utsatta tider, tagit lång tid p sig att återkoppla, skickat felaktiga fakturor och allmänt krånglat under hela service tiden. Till slut valde vi att betala av återstånde tid för att bli av med dem. Vårt bolag ligger i Malmö så möjligtvis finns där lokala skillnader.
    Tråkigt att höra Amanda. Självklart ska vi ta åt oss denna kritik och ta detta vidare internt för att se vart vi har misslyckats. Tack för din feedback! One Office
  • 2020-08-12
    Ett företag med mig som kund i fokus! Otroligt kreativa och hjälpsamma med fantastisk service!
    Tack Farzad för ditt fina omdöme! One Office
  • 2020-08-12
    Bra bemötande, god service och snabb leverans med god kvalitet!
    Tack för ditt omdöme Eddy och att du uppskattade vår snabba leverans! One Office
    Vi köper dryck o godis.
    Blir alltid bra bemött o får svar fort om jag mailar.
    Killarna som levererar drycken är alltid välorganiserade o snabba.
    Va kul att höra Susanne! Det ska vi hälsa Simon och Nicklas också :) One Office
  • 2020-02-21
    Bästa servicen och snabb leverans. Alltid tillgängliga.
    Va kul att höra Lars-Göran, tack för ditt omdöme! One Office
  • 2020-02-21
    Perfekt service, inte minst på tryck!
    Härligt att höra Mikael, tack för ditt omdöme! :) One Office
  • 2020-02-20
    Jättebra och snabb service av Martin Sjöö på One Office.
    Däremot motsvarar inte kvalitén på städningen våra förväntningar.
    Tack för din feedback Julia! :) Vi tar åt oss om kvalitén hos er och ser till att det blir bättre så ni blir supernöjda. One Office
  • 2020-02-19
    Beställer allt från kontorsmaterial till kaffe och monteringshjälp från One Office. Superbra service och de hjälper alltid till snabbt om det krisar. Riktiga problemlösare med trevlig och hjälpsam personal. Kan varmt rekommendera dem!
    Tack så mycket för det fina omdömet Amanda! One Office
  • 2020-02-19
    Snabb, smidig och pålitlig service!
    Va kul att höra Viktor och tack för ditt omdöme! One Office
  • 2020-02-18
    Köper kontorsmaterial ifrån One Office, de är alltid snabba med leveranser och korrigerar snabbt om det blivit felpackat eller liknande.
    Alltid trevligt bemötande.
    Va kul att höra och tack för ditt omdöme Sanne! One Office
  • 2020-02-18
    Vi köper kontorsmaterial och en del andra tjänster av
    One Office.
    Blir alltid bra bemött när vi har kontakt med företaget.
    Lägger en del ordrar själva på webben.
    Vi får rätt leveranser men vid fel så fungerar returer mycket bra.

Bra priser och trevligt bemötande
    Va kul att höra och tack för ditt omdöme Susanne! :) One Office
  • 2020-02-18
    Vi har haft kontakt med Joakim på One Office vid olika tillfällen samt för olika ändamål och dom har alltid levererat ett proffsigt bemötande samt en gedigen slutprodukt!
    Kul Niklas! Joakim tackar och bockar för det fina omdömet. One Office
  • 2020-02-14
    Köper kaffe till kontoret via er.
    Blev snabbt och vänligt bemött.
    Företaget levde upp till förväntningarna.
    Va kul att höra Gunilla och tack för omdömet! One Office
  • 2020-02-13
    Köpt olika saker, visitkort, presentkort, tryck på kläder, roll-ups - alltid supersnabba och serviceminded!
    Va kul att höra Elin. Vilken fin butik ni fått, stort grattis! :) One Office
  • 2020-02-13
    One Office har en service nivå som tyvärr sällan finns i dagens företagande!!
    Tack för det fina omdömet Besim och att du uppskattar vår service, vi fortsätter! One Office
    Kontorsmaterial, fruktkorg bland annat

Professionellt

De levde upp till de förväntningar jag hade

Nöjd!
    Härligt att höra Sanna och vi ska fortsätta göra er nöjda! One Office
  • 2020-02-11
    Vid en akut situation löste One Office mitt problem över dagen - guld värt!!!
    Va kul att höra Maria. Tack för ditt omdöme! :) One Office
  • 2020-02-11
    One Office är alltid snabba på bollen och levererar i tid. De hjälper till att hitta lösningar och är flexibla när det behövs. Kan verkligen rekommendera One Office till alla företag som vill ha en pålitlig leverantör av allt från papper till möbler. One Office löser dina problem!
    Tackar hjärtligt Therese för det fina omdömet! One Office
  • 2019-10-24
    Jag har köpt allt från tejprullar, kopieringspapper, pennor med mycket mer till kaffe.

Alltid mycket trevligt och proffsigt bemötande och snabb leverans. Det finns också en stor flexibilitet som jag uppskattar.

Finns det inte här och nu, så ordnar one office det!

Precis vad jag önskar och behöver.

Rekommenderar gärna one office till andra!
    Tack för dom fina orden Suzanne och att du är en fortsatt trogen kund hos oss! :) One Office
  • 2019-10-23
    Jätte bra service och snabba lösningar, bra jobbat
    Tack Luis för ditt omdöme och att du blev nöjd med den snabba leveransen! One Office
  • 2019-10-21
    Mycket trevligt bemötande.
    Fick svar och priser på de varor jag efterfrågat.
    Bra service.
    Bra med direktkontakt.
    Har bara bra saker att säga så här långt.
    Vi har enbart beställt 1 gång än så länge, vi har inte tidigare handlat från OneOffice.
    Tack Annlena för din feedback och kul att du är nöjd hittills med oss! One Office
  • 2019-10-11
    Köpte Reflexer samt tröjor med tryck! Bra kvalité som lovat. Väldigt bra kundbemötande från start till leverans. Kan definitivt rekommendera One Office.
    Stort tack Aymen för din feedback och att du blev nöjd med leveransen! One Office
  • 2019-10-09
    Bra och snabb service. Inget att klaga på. Köper hård- och mjukvara från OneOffice.
    Härligt att höra Stefan, tack för din feedback! One Office
  • 2019-10-09
    Så himla skönt, ringde kvällen innan fi k hjälp morgonen därpå. Allt gick smidigt och snabbt. Tack!!
    Tack Eddie, kul att du blev nöjd med dagens jobb! One Office
  • 2019-06-17
    Serviceinriktade och vänlig hjälpsam personal. Aldrig omöjliga. Snabba leveranser. Trevligt med en "local dealer"
  • 2019-05-24
    Sjukt duktiga, snabba leveranser. Anlitat dem ofta.
  • 2019-05-24
    Fantastisk service och otroliga snabb återkoppling. Har allt vi behöver. Tack för hjälpen One Office!
    Tack själv Karam för fint omdöme! One Office
  • 2019-05-15
    Hög servicenivå och flexibla med leverans och beställning. Kan varmt rekommendera One Office!
  • 2019-05-14
    Jag blev slussad via AIK till er ang två stora AIK sköldar som skulle folieras på en MC. Mycket snabb återkoppling och trevligt bemötande, Förväntningarna var stora och resultatet var bättre än förväntat.
    Hej Björn, Kul att höra att du blev nöjd och tack för fint omdöme! One Office
  • 2019-05-13
    Bra utbud, utmärkt service och snabb leverans.
    Service och leveransäkerhet i Toppklass
  • 2019-05-13
    Alltid snabb och bra service, dem finns alltid där när man behöver dem och är snabba med att leverera dem varorna man behöver.
  • 2019-05-13
    Min uppfattning när det gäller One Office är att företaget på ett föredömligt sätt hanterat varje beställning jag gjort, oavsett hur liten eller stor den varit. Med det menar jag att hanteringen är effektiv och bemötandet supertrevligt samt priserna bra! Jag kan varmt rekommendera One Office.
  • 2019-05-12
    Snabb, flexibel och bra leverantör. Dessutom ett glatt gäng som alltid är positiva! Rekommenderas!
  • 2019-05-11
    One Office är mycket bra bolag att arbeta med. Proffsiga, snabb respons och flexibla. Mycket nöjd med deras kunskap och insatser.
  • 2019-05-11
    One Office är såå proffsiga och hjälpte mig som var ute i sista sekunden med att fixa fram allt jag behövde inför mässan vi ska ställa ut på. Kommer aldrig använda någon annan leverantör!
  • 2019-05-10
    One Office är leverantören som alltid levererar med kvalité från beställning till leverans. De är snabba på att leverera och lätta att nå vid frågor eller funderingar. De är flexibla och hjälper gärna till det lilla extra.
  • 2019-05-10
    Bra med samlade produkter och tjänster på ett och samma företag.
  • 2019-05-10
    Alltid bra och personlig service!
  • 2019-05-10
    Köpte en pall kopieringspapper och fick feedback på en gång. Dessutom är leveranstiden väldigt kort vilket uppskattas.
    Jag uppfattar One Office som ett pålitligt, stabilt företag som tar väl hand om sina kunder.