Optalux

Karlavägen 60, 114 49 Stockholm — Visa karta

Optalux Ögonklinik erbjuder personlig ögonkirurgi fullt ut. Optalux leder den unika kvalitativa helhetslösningen för dina ögon. Ögonkirurgen som opererar dina ögon är densamma som träffar dig hela vägen från början till slut från förundersökningen till operationen och på efterkontroller. Detta kvalitetskoncept har skapats för just dina ögon. Konceptet har finputsats efter samlade erfarenheter från andra verksamheter för att ge dig högsta möjliga service och kvalitet som dina ögon förtjänar.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Optalux:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 2 kunder tycker om Optalux

• Rick N
    Rick N skrev om Optalux
    Väldigt trevlig och informerande personal! Allt gick som på räls, resultatet blev bättre än väntat också. Skulle göra om operationen alla dagar i veckan (LASEK) =)
  • Janne ?
    Janne ? skrev om Optalux
    Jag gjorde en ögonoperation på Optalux sommaren 2015. Bemötandet och intrycket var professionellt och jag kände mig lugn.
    Själva operationen gick snabbt och bra.
    Fick information som stämde om hur det skulle kännas efteråt och komma på gratis efterkontroller.

Karlavägen 60, 114 49 Stockholm