Optalux

Karlavägen 60, 114 49 Stockholm — Visa karta

3.8 i betyg av av 5 omdömen

Optalux Ögonklinik erbjuder personlig ögonkirurgi fullt ut. Optalux leder den unika kvalitativa helhetslösningen för dina ögon. Ögonkirurgen som opererar dina ögon är densamma som träffar dig hela vägen från början till slut från förundersökningen till operationen och på efterkontroller. Detta kvalitetskoncept har skapats för just dina ögon. Konceptet har finputsats efter samlade erfarenheter från andra verksamheter för att ge dig högsta möjliga service och kvalitet som dina ögon förtjänar.

Läs vad 5 kunder tycker om Optalux

• 2020-04-03

PETER A skrev om Optalux
    Opererades för gråstarr och fick nya linser insatta i januari 2020. Bra bemötande, väldigt professionell läkare och trevlig personal. Fick både tid för konsultation och operation snabbt. Dessutom en väldigt bra uppföljning efter själva operationen. Jag rekommenderar Optalux starkt och kommer vända mig till dem igenom det skulle behövas.
    /Peter Ankre Läs mer
  • Reco tipsar!
    Novius Ögonklinik
    5.0 / 5 i betyg — 92 omdömen
    Badge2020
    "Jag hade en laseroperation på Novius ögonkliniken, helt nöjd med de omedelbara resultaten, mycket professionellt jobb Jag rekommenderar ver"
  • Aini S

2018-11-23

Aini S skrev om Optalux
    Ägaren är opålitlig och förvirrad. Läs mer
  • Joakim J

2018-09-22

Joakim J skrev om Optalux
    Alltid lång väntetid, men trevlig personal. Läs mer
  • Rick N

2015-11-09

Rick N skrev om Optalux
    Väldigt trevlig och informerande personal! Allt gick som på räls, resultatet blev bättre än väntat också. Skulle göra om operationen alla dagar i veckan (LASEK) =) Läs mer
  • 2015-08-20

Janne ? skrev om Optalux
    Jag gjorde en ögonoperation på Optalux sommaren 2015. Bemötandet och intrycket var professionellt och jag kände mig lugn.
    Själva operationen gick snabbt och bra.
    Fick information som stämde om hur det skulle kännas efteråt och komma på gratis efterkontroller. Läs mer

Bästa Ögonkirurgerna nära Optalux:

Joachim S Joachim S tycker:
“Jag kontaktade Lirema för en L...” Läs mer
Proforma Clinic (3.3km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte