Optalux

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.1

Om företaget

Optalux Ögonklinik erbjuder personlig ögonkirurgi fullt ut. Optalux leder den unika kvalitativa helhetslösningen för dina ögon. Ögonkirurgen som opererar dina ögon är densamma som träffar dig hela vägen från början till slut från förundersökningen till operationen och på efterkontroller. Detta kvalitetskoncept har skapats för...

7 omdömen om Optalux

Visar 7 omdömen med 4.1 i snittbetyg
AGNETA ELISABETH R

Tack dr.Michael Tadjer med personal för vänligt och proffsigt bemötande vid min linsbytes operation.Rekommendrar varmt Optalux ögonkliniken!.Agneta

Sponsor
Vårda Ögon Stockholm
4.2/5 i betyg av 46 omdömen 4.2 av 46 omdömen
Badge2018

Superbra bemötande från alla jag träffat och pratat med. Kom i kontakt med Vårda när jag sökte tvättmedel på nätet, det blev inget tvättmede

Kathrine N
Skrev om Optalux

Lungt och proffsigt omhänertagand. Stressen inför starroperation bara försvann. Fantastisk resultat, och trygg uppföljning.

PETER A
Skrev om Optalux

Opererades för gråstarr och fick nya linser insatta i januari 2020. Bra bemötande, väldigt professionell läkare och trevlig personal. Fick både tid för konsultation och operation snabbt. Dessutom en väldigt bra uppföljning efter själva operationen. Jag rekommenderar Optalux starkt och kommer vända mig till dem igenom det skulle behövas. /Peter Ankre

Reco tipsar!

Birgitta K Birgitta K
Läs mer omdömen
Aini S
Skrev om Optalux

Ägaren är opålitlig och förvirrad.

Joakim J
Skrev om Optalux

Alltid lång väntetid, men trevlig personal.

Rick N
Skrev om Optalux

Väldigt trevlig och informerande personal! Allt gick som på räls, resultatet blev bättre än väntat också. Skulle göra om operationen alla dagar i veckan (LASEK) =)

Janne ?
Skrev om Optalux

Jag gjorde en ögonoperation på Optalux sommaren 2015. Bemötandet och intrycket var professionellt och jag kände mig lugn. Själva operationen gick snabbt och bra. Fick information som stämde om hur det skulle kännas efteråt och komma på gratis efterkontroller.

Filtrera omdömen