Alla kategorier Rivning Stockholms län Stockholm Södermalm Östbemanningen

Heleneborgsgatan 34, 117 32 Stockholm — Visa karta

Stora Granlundsvägen 62, 76291, RIMBO
Marktjänst i Roslagen AB
Andreas R:
Grymt flexibla då dom avbröt sin egen semester för tidigare lagd besiktning. Även väl utfört arbete.

Läs vad 2 kunder tycker om Östbemanningen

• Hans D
    Hans D skrev om Östbemanningen
    Allt fungerade som det skulle, vi diskuterade t.o.m fakturan efter arbetets slut.
    Den stämde på kronan.
    Dessutom stod vi med gamla grejer på halva uppfarten.
    Då ringdes det till "Garbage-man" som kom och hämtade allt och räddade oss...inom en timme, starkt gjort..
    Vi kan verkligen rekommendera dem men var beredda på att tala engelska. :-)
    Kjell som administrerar funkade utmärkt och var påkopplad oavsett tidpunkr och svarade på frågor och höll kontakten.
    Florin som skötte flytten var lugn och sansad, dessutom stark som en oxe.
    För vår del var det nog tur det, så mkt grejer som vi hade trots att vi gjort oss av med 75%..trodde vi...
    Stort tack!
  • Matz R
    Matz R skrev om Östbemanningen
    Allt som börjar så bra sluta i ett företag som inte verkar vara vana vid hur man utformar en offert/räknar ut det och står vad man skriver i en offert.

Arbetet var inte dom själva som gjorde, så kan inte ge dom betyg för det dessa värre då hade det blivit högre.
    Men det som stör mig mest är att man får en offert på ett jobb som dom ska göra sen att dom räkna fel är blir mitt problem 10 timmar innan dom ska göra jobbet, istället för att stå att dom har gjort fel och ta den kostnaden men nej, så när ni nu ska använda detta bolag så fråga en extra gång att "offerten" är deras slutliga besked

Heleneborgsgatan 34, 117 32 Stockholm