Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag2 omdömen om Packoplock
-
skrev om Packoplock Scandinavia AB
Otrolig dålig upplevelse av hela leveransen!! Först fick jag en del av varorna levererad. Ringde kundtjänsten och fick svar att de hade missat att packa in de andra varorna och de står kvar på lagret. Lovade att skicka ut dem på samma dagen så att jag kan få dem dagen efter. Två dagar efteråt fick jag en till leverans, fast igen bara en del av de missade varorna. Ringde kundtjänsten och fick svar att de hade skickat två kolli denna gången men jag fick bara en, då måste vara fraktbolaget som missade en kolli och jag kan själv kontakta fraktbolaget att kolla vad som har hänt. Blev helt chockad att de ville att jag själv ska kontakta deras fraktpartner när min leverans saknades. (Jag hade då bara ordernumret av min beställning, inget sändningsnummer eller någon annan information av själva transporten.) Bad om kundtjänsten att kolla med fraktbolaget om det var möjligt att leverera de saknade varorna på samma dagen för jag verkligen behövde dem och leveransen misslyckades två gånger redan. Sedan ringde jag kundtjänsten igen efter en kvart och ville kolla hur det hade gått med kontakt till fraktbolaget. Fick svar då att de hade skapat ett ärende hos fraktbolaget men inte hade fått svar än. Frågade varför de inte kunde ringa och kolla vad som hade hänt med leveransen, fick svar att de kunde bara skapa ett ärende och vänta på svar, inget mer än det skulle de kunna göra. Bad om sändningsnumret samt telefonnumret till fraktbolaget så att jag kan själv testa att kontakta dem. Fick svar direkt via telefon, alltså inte behövde skapa något ärende och vänta. Fraktbolaget kunde inte svara direkt på vart tog det annat kolli vägen. Hittills vet jag inte om jag kommer få det kollit levererad, men det är omöjligt att få det levererad i tid när jag väl behöver det. Kontakten med kundtjänsten var inte heller så trevligt. Kände inte alls att de tyckte att det var tråkigt med min upplevelse och de ville kompensera det på något sätt eller åtminstone be om ursäkt. Det kändes som att så länge de hade skickat ut varorna så var deras ansvar slut.
-
-
skrev om Packoplock Scandinavia AB
Bedömer företaget som helt ok. Jättebra varor till underbart pris !