Alla kategorier Galleri Stockholms län Stockholm Östermalm Panorama Art

Engelbrektsgatan 19, 114 32 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Panorama Art

• Inga S
    Inga S skrev om Panorama Art
    Oj.oj! vernissage igår! Jag är helnöjd. Hängningen blev mycket bra.Lokalen är så ljus och vacker. Jag fick sälja några tavlor, vilket innebär att utställningskostnaden är finansierad och lite till.Härligt att kunna använda sin bostad på detta vis, när familjen har blivit mindre och rummen för många.Jag hoppas att jag kan få ihop nya bilder för en ny utställning. Allt fungerar jättebra!
  • Sara A
    Sara A skrev om Panorama Art
    Panorama Art är en lägenhet som har förvandlats till ett s.k. "galleri". Hög utställningskostnad, inga skyltar och ingen reklam för de inblandade konstnärerna. Det s.k. "galleriet" ligger på femte våningen och ingen ser att det pågår en utställning. Det absolut värsta är att ägarinnan ringer runt till konstnärerna och smickrar dem att ställa ut med hjälp av vackra ord och lovar att de kommer att sälja sina verk.

Min familj har närvarat som konstnärer vid en utställning hos Panorama Art och sålde ingenting och de övriga konstnärerna var i samma sits.

Riktigt uselt att ägarinnan livnär sig på fattiga konstnärer på detta högst märkvärdiga vis.
    Åke H gillar detta
  • Åke H
    Åke H skrev om Panorama Art
    Trång hiss, små utställningsrum, utrymmerbrist för tavlor, för många konstnärer samtidigt = för hög avgift (3000:-/konstnär). Ingen reklam vid ingången, bara tio upptryckta reklamblad.
    På två veckor såldes inget av de utställda konstverken.

Engelbrektsgatan 19, 114 32 Stockholm