Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna Parfym.se

Parfym.se

http://www.parfym.se/, Solna — Visa karta

Butiksinfo
Parfym.se har funnits på nätet sedan 2005 och är idag Sveriges största parfymbutik på nätet.

Som kund hos Parfym.se kan du välja om du vill ha dina varor skickade hem till dig eller om du vill hämta dem själv på vårt lager i Solna.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Parfym.se:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 1 kund tycker om Parfym.se

• Bitte S
    Bitte S skrev om Parfym.se
    Nätbutik som säljer parfymer av kända märken. Mycket bra priser, långt billigare än i vanliga butiker. Jag beställde på en fredag och hade min välförpackade vara i brevlådan på tisdag. Snabbare kan det inte bli!

Då flaskan verkade omöjlig att öppna, korken satt stenhårt fast, kontaktade jag parfym.se. Här skulle det kunna vara en brist att de inte har telnr utan att all kontakt sker via mail. Men de svarade omedelbart och det funkade faktiskt lika bra med mail. Jag erbjöds retur med frisvar (dvs de betalar portot) eller om problemet löste sig och jag kunde behålla parfymen skulle jag få en generös rabatt på priset. Allt löste sig och jag är jättenöjd.
    Snabb och bra kundservice, tycker jag, som gärna återkommer som kund!

http://www.parfym.se/, Solna