Parfym.se

Parfym.se

2.0

Butiksinfo Parfym.se har funnits på nätet sedan 2005 och är idag Sveriges största parfymbutik på nätet. Som kund hos Parfym.se kan du välja om du vill ha dina varor skickade hem till dig eller om du vill hämta dem själv på vårt lager i Solna.

4 omdömen om Parfym.se

Emmy Rebecka B

Handla inte på parfym.se! Oseriös aktör. Det är ingen idé att skriva till kundservice, då både bemötande och information är under all kritik.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

KERSTIN W
Skrev om Parfym.se

Fruktansvärt dåligt bemötande av kundtjänst vid min reklamation av en läckande parfymflaska som dessutom förstörde mina kläder. Jag skulle inte rekommendera det här företaget till någon!!! De anklagade mig för att ljuga och att jag orsakat defekten själv. Jag erbjöd mig att skicka tillbaka parfymflaskan för inspektion men det var det inte intresserad av utan avslog min reklamation. Otrevliga och inte villiga att hjälpa kunden alls.

MALIN L
Skrev om Parfym.se

Beställde en parfym... Dagarna gick och inget hände. Dagen efter beställning fick jag information att varan var packad och på väg till postnord. Fick spårningsnummer. Inget hände med paketet.. Men en faktura fick jag!!!!! .. Så jag kontakta parfym.se. Dom sa att postnord aldrig scannat mitt paket. Dom frågade om jag ville vänta på svar från postnord eller om jag ville ha ett nytt paket.. Bad om ett nytt... Går någon dag. Hör inget, får ingen ny bekräftelse på sändningsnummer.. Hör av mig till dom igen.. Får då svaret att min parfym är slut!!!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Bitte S
Skrev om Parfym.se

Nätbutik som säljer parfymer av kända märken. Mycket bra priser, långt billigare än i vanliga butiker. Jag beställde på en fredag och hade min välförpackade vara i brevlådan på tisdag. Snabbare kan det inte bli! Då flaskan verkade omöjlig att öppna, korken satt stenhårt fast, kontaktade jag parfym.se. Här skulle det kunna vara en brist att de inte har telnr utan att all kontakt sker via mail. Men de svarade omedelbart och det funkade faktiskt lika bra med mail. Jag erbjöds retur med frisvar (dvs de betalar portot) eller...