Alla kategorier Mobilreparation Södermanland Eskilstuna PhoneHero.se Eskilstuna

PhoneHero.se Eskilstuna

Rinmansgatan 18, 633 46 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till oss på PhoneHero.se. Vi specialiserade på att reparera iPhone med där glaset gått sönder samt många andra skador. Vi strävar efter att erbjuda förstklassig service till bra priser. Förutom iPhones kan vi även laga iPad och iPad mini samt smartphones av flera andra märken såsom LG, Sony, Samsung och HTC. Vi finns har serviceverkstäder i Stockholm, Göteborg, Malmö och Umeå, här kan man oftast få fel lagade på runt en timme. Vi har alltid kostnadsfri felsökning om man inte vet vad som är fel på telefonen. Genom åren har över 200.000 personer vänt sig till oss och gått härifrån som nöjda kunder. Vid byte av glas lämnar vi 90 dagars garanti, genom att läman in telefonen till oss kan du vara säker på att du går härifrån med ett lyckat resultat.

Med förmånliga priser levererar vi alltid expresservice utan någon extra kostnad. Att reparera telefonen genom att skicka den med snigelpost tar endast 2-3 arbetsdager från att du skickat in den till att den reparerade telefonen är tillbaka i din ägo. Tack vare vår snabba service, höga kvalitet och de förmånliga priserna är vi idag Sveriges största icke-auktoriserade servicekedja för iPad och iPhone. Varje vecka lagar vi över 1000 iPhones och iPads. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Fre: 08:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 29 kunder tycker om PhoneHero.se Eskilstuna

• Rolf J skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Det här är inte skickat till Rolf medelande det är skickat till mig ( Rolfs fru) prova att skicka till Rolf😀 Läs mer
  • Nils E skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Först och främst vill jag ha tillbaka min iPad som nu ni haft i mer än 2 veckor för att löda om en kontakt, för lång tid = dålig service. Kan således inte ge ett omdöme innan våra mellanhavanden är klara.

Konstigt att be om ett omdöme innan servicen är klar. Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Jag fick förslag, och sedan gjorde man det, och det var klart väldigt fort. Läs mer
  • Pierre G skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Väldig trevlig och hjälpsam personal jag gjorde skärmbyte på en IPhone 6 in och ut på under 20 min Läs mer
  • Evelina S skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Trevlig och kunnig personal ! Rekommenderar dom! Läs mer
  • Marianne W skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Köpte ny skärm och skydd till iPhone
    Bytte batteri
    Mycket snabb och trevlig service
    Utomordentligt Läs mer
  • Sara R skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Bytt skärmen på mina iphon 6 och 5.
    Köpte extra skydd för bege två.
    Har varit där många gånger och jag har varit super nöjd. Läs mer
  • Lena J skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Ett mycket trevligt mottagande. Bra förklaring på lösning och det gick fort att få det bytt. Jag kommer rekommendera Phone Hero för mina vänner och åker dit nästa gång jag får problem. Stort Tack! Läs mer
  • Stig E skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Mycket trevligt bemötande från kunnig personal. Har lagat 2 st Iphone till okej priser. Var ärliga i sin bedömning av hur mycket som behövdes bytas ut.
    Kommer att fortsätta som kund där om jag behöver hjälp med telefoni. Läs mer
  • Jennie J skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Bra bemötande och snabb service! Läs mer
  • anton a skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Skärmbyte på trasig Iphone. De bytte även batteri utan att detta var efterfrågat. Det nya batteriet fungerade uselt. Telefonen dog på 30% och gick sedan ej att starta, personalen kunde ej heller starta igång telefonen. För att fixa detta ville de ha upp till 2000kr. Köpte ett nytt batteri själv & bytte, trots att de totalförnekade att kunde vara pga batteriet, och telefonen fungerade efter mitt batteribyte.

Är det här något ni sysslar med? Att byta ut originalbatterier mot billigare kopior för att sälja vidare och tjäna en peng?

Ingen vidare expertis om jag själv ska behöva lösa ett problem hemifrån som ni orsakat. Läs mer
  • Stefan P skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Trevligt bemötande och snabba reperationer Läs mer
  • Patrik N skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Mycket bra bemötande.
    Snabba besked och trevlig personal. Läs mer
  • Ulf R skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Mycket bra service, trevlig och kunnig personaö Läs mer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    (Skit bra).. Snabbt och bra bemötande. Fortsätt så.. Läs mer
  • Pontus S skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Snabb service, trevlig personal, duktiga på vad dom gör Läs mer
  • Marjo N
    Marjo N skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Bra och snabb service och trevlig personal Läs mer
  • Kristoffer E skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Gott bemötande. Snabb service. Läs mer
  • Max I skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Jag tyckte det gick lätt att lämna in mobilen utan några problem tyvärr gick det inte att fixa den men jag rekommenderar denna butik Läs mer
  • Monica Å skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Snabb o bra service. Trevlig personal Läs mer
  • Yvonne Å skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Bra och trevlig service. Tyvärr kunde ni inte rädda min telefon. Läs mer
  • Elin E skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Väldigt bra service! Pajar min mobil lämnar jag nog in den på samma ställe! Läs mer
  • Jörgen J skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Fungerade mycket bra och glada barn med hela mobiler Läs mer
  • Veronica I skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Mycket trevlig och kunnig personal. Bra priser och snabb hantering. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Dennis L skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Bra service bra priser för reparationen Läs mer
  • Sofie V skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Trevligt bemötande. Bra pris. Kunnig personal. Läs mer
  • Kristina S skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Toppen. Trevlig personal. Väldigt bra service, telefonens skärm bytt på mindre än en timme Läs mer
  • Lena D skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Trevligt bemötande
    Förklarade noga och gav olika alternativ
    Snabb service
    :-) Läs mer
  • Sebastian Å skrev om PhoneHero.se Eskilstuna
    Supernöjd med servicen och resultatet!! Läs mer

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY