Alla kategorier Mobilreparation Skåne Malmö PhoneHero.se PhoneHero.se Malmö

PhoneHero.se Malmö

En del av PhoneHero.sephonehero.se

Baltzargatan 37, 211 36 Malmö — Visa karta

Vi på PhoneHero.se i Malmö är experter på glas- och skärmbyten till iPhone och iPad. Vårt mål är att erbjuda förstklassig service till bra priser, och de flesta fel kan du få fixade inom en timme. Varje dag får vi förtroende från nya kunder.

Vår butik i Malmö finns på Baltzarsgatan 37 och öppnade 2012. Förutom lagning och reparationer säljer vi även skyddsfodral och tillbehör till iPhones och smartphones i butiken, och självklart har vi generösa öppettider varje vardag. Välkommen till oss, vi fixar din telefon på nolltid!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 32 kunder tycker om PhoneHero.se Malmö

• Kristoffer B
    Kristoffer B skrev om PhoneHero.se Malmö
    Använder min telefon i tjänsten och är extremt beroende av den, Marcello har varit min räddare i nöden vid 3 olika tillfällen de senaste 4 månaderna. Servicen är ENORMT bra och mina starkaste rekommendationer till Phonehero med Marcello i spetsen! Jag kommer garanterat att återkomma som kund! Läs mer
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om PhoneHero.se Malmö
    mycket bra Service! han fixade min telefon väldigt snabbt! Läs mer
  • Oskar L skrev om PhoneHero.se Malmö
    Bra bemötande. Dock kunde de inte laga min trasiga telefon (till ett rimligt pris), så fick söka mig vidare till en konkurrent. Läs mer
  • Mansur M skrev om PhoneHero.se Malmö
    Väldigt bra och proffsigt bemötande.
    Hade problem med min vattenskadade iPhone och killarna på Phone Hero räddade min dag genom att fixa telefonen så att jag kunde synka min telefon som jag hade glömt att säkerhetskopiera på ett bra tag och allt vad det innebär, bilder, kontakter, kalender, koder...
    Rekommenderar de varmt! 👍😃 Läs mer
  • Lena I skrev om PhoneHero.se Malmö
    Supernöjd, både med mottagandet o den snabba servicen. Har redan varmt rekommenderat er till vänner o bekanta. Läs mer
  • Peter G skrev om PhoneHero.se Malmö
    Snabba diagnoser när det fel på min IPhone,samt väl paketerat vid retur. Läs mer
  • Nils G skrev om PhoneHero.se Malmö
    Bra pris och snabbt utfört. Förändrad känsla på hemknappen efter glasbyte på två enheter, men funktionaliteten är inget att klaga på. Läs mer
  • Annette D skrev om PhoneHero.se Malmö
    Mycket trevligt bemötande, bra service, höll utlovad tid och pris. Läs mer
  • Annika E skrev om PhoneHero.se Malmö
    Jag behövde byta glas på min iPhone och gjorde det hos er. Trevligt och proffesionellt bemötande och väldigt snabb service. Jag hämtade min telefon igen efter en timme. Läs mer
  • Marie H skrev om PhoneHero.se Malmö
    Mycket trevligt bemötande när jag kom med en fuktskadad iPhone, kunnig personal och snabb behandling. Blev uppringd och fick besked efter någon dag. Ingen möjlig åtgärd så behövde inte betala något för tjänsten. Läs mer
  • Anders W skrev om PhoneHero.se Malmö
    Behövde hjälp med skärmbyte på en iPhone. Fick ett perfekt bemötande, trevlig och kunnig personal. Hämtade den färdiga telefonen på utsatt tid.
    Jag blev tipsad om butiken och de levde verkligen upp till mina förväntningar!
    Tummen upp! Läs mer
  • Filip L skrev om PhoneHero.se Malmö
    Snabb och smidig service till rimliga priser. Läs mer
  • Sara E skrev om PhoneHero.se Malmö
    Bra service. Tydlighet från början avseende möjligheten att det eventuellt inte gick att laga telefonens. Kostnadsfri felsökning och försök att laga. Mycket trevligt och professionellt bemötande både i butik och per telefon. Läs mer
  • Jens G skrev om PhoneHero.se Malmö
    Bra hjälp , hygglig personal. Det gick dessutom väldigt snabbt Läs mer
  • Fredrik J skrev om PhoneHero.se Malmö
    Bytet av iphone 7 plus-skärmen gick snabbt, tog 45min. Tyvärr var det något fel på den nya skärmen så jag fick pka tillbaka en andra gång.
    Mycket trevlig personal. Läs mer
  • Elisa P skrev om PhoneHero.se Malmö
    iPhone skärm var sprucken.
    Lagades snabbt och bra. Trevlig bemötande. Läs mer
  • Magnus T skrev om PhoneHero.se Malmö
    Alltid hur bra som helst!
    Snabb och professionell hjälp Läs mer
  • Johan I skrev om PhoneHero.se Malmö
    Lagade en iPhone 7 skärm och en iPad mini. Jättebra och trevligt bemötande och snabbt utfört jobb Läs mer
  • Jenny P skrev om PhoneHero.se Malmö
    Blev trevligt bemött. Bra och snabb service. Läs mer
  • Solvei S skrev om PhoneHero.se Malmö
    Snabbt, bra, proffsigt och skönt med fasta priser! Läs mer
  • Camilla L skrev om PhoneHero.se Malmö
    Bra och trevlig personal. Skumt bara att de skulle se vad som var fel på telefonen och ge mig en prisuppgift ang den och de lagar felet innan jag sagt att jag vill ha den lagad! Läs mer
  • Gabriel C skrev om PhoneHero.se Malmö
    De är snabba och professionella! Läs mer
  • Lotta B skrev om PhoneHero.se Malmö
    Trevligt bemötande, noga i sitt utförande och alltid snabb behandling. Rekommenderar iPhonereparation.se Malmö! Läs mer
  • Stefan R skrev om PhoneHero.se Malmö
    Trevlig personal och mycket bra service. Läs mer
  • Milli R skrev om PhoneHero.se Malmö
    Trevligt bemötande och snabb service. Läs mer
  • Carl Johannes B skrev om PhoneHero.se Malmö
    Bra service, inget att klaga på. Läs mer
  • Nellie Christina J skrev om PhoneHero.se Malmö
    Tog lite tid innan den va klar Läs mer
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om PhoneHero.se Malmö
    Snabbt och bra utfört arbete! Lånetelefonen fick mig att längta efter min lagade telefon :) Läs mer
  • Tomas W skrev om PhoneHero.se Malmö
    Mycket bra service o trevligt bemötande Läs mer
  • Lars Magnus J skrev om PhoneHero.se Malmö
    Snabb service, lämnade in telefonen, gick och åt lunch och den var klar när jag kom tillbaka.

Snabbt och enkelt och inga problem att få det fakturerat. Läs mer
  • Selvi B skrev om PhoneHero.se Malmö
    God och snabb service hittar man alltid hos IPhone reparationer. Killarna är alltid lika glada och trevliga. Professionellt företag med en skön stämning. =) Läs mer
  • Eva-mari M skrev om PhoneHero.se Malmö
    Snabb och bra service och ett mycket trevligt bemötande! Läs mer

Baltzargatan 37, 211 36 Malmö