Phonehero Uppsala

Phonehero Uppsala

Välkommen till oss på PhoneHero i Uppsala! Behöver du laga din iPhone eller iPad? Har skärmen spruckit eller vet du kanske inte vad felet är och vill göra en felsökning? Vårt mål är att på snabbast möjliga tid ge dig bästa möjliga hjälp med din smartphone eller surfplatta. Medan du väntar får du gärna kolla in vårt utbud av...

15 omdömen om Phonehero Uppsala

Tom H
Skrev om Phonehero Uppsala

Varmt rekommenderade!! Sköna lirare med hög arbetsmoral, jobbet klart på mindre än en timme. +++

Fanny H
Skrev om Phonehero Uppsala

Skärmbyte som gick bra och avklarades på ca 1 timme. Mycket bra bemötande!

Gustav B
Skrev om Phonehero Uppsala

Jag fick min skärm till min mobil fixad hos phonehero och är väldigt nöjd med resultatet. Riktigt trevlig personal som kunde servicehantering på ett strålande sätt. Skulle gladeligen gå tillbaka om mobilen skulle spricka igen.

Richard O
Skrev om Phonehero Uppsala

Kanonbra bemötande från början till slut!

Bo W
Skrev om Phonehero Uppsala

Snabb service och trevlig personal! Vad mer kan man begära?

Karl M
Skrev om Phonehero Uppsala

Så nöjd, mobilen fungerar perfekt efter batteri- och skärmbytet. Reparatören var trevlig, bra pris med studentrabatt och dessutom centralt läge i stan!

Mia W
Skrev om Phonehero Uppsala

Kom in med Iphone med krossat glas. Dagen innan stängde mobilen ned. Fick hjälp med feksök, men gick inget att göra.

Heléne H
Skrev om Phonehero Uppsala

Fick ett mycket trevligt bemötande när jag behövde byta skärm på min IPhone 6. Snabbt, smidigt och prisvärt.

Martina Ö
Skrev om Phonehero Uppsala

Sjukt trevlig personal och servicen va perfekt. Super nöjd!

Beatrice A
Skrev om Phonehero Uppsala

Mycket bra service när jag bytte batteri i min iPhone trots att högtalaren slutade fungera - men det löste de på en gång. Har även bytt skärm hos dem med deras hembesökstjänst. Mycket smidigt och prisvärt

Magdalena S
Skrev om Phonehero Uppsala

Superbra & trevligt bemötande av killen som jobbade där, men efter skörmbytet fick vi skicka min iPhone SE ner till Malmö på grund av att någon koppling (på moderkortet troligen) slutat fungera i samband med lagningen. Så nu väntar jag på att få tillbaka min mobil från lagning - en lagning som i själva verket bara skulle vara ett skärmbyte.. Så hela upplevelsen kunde ha varit smidigare. Men ger högt betyg tack vare trevligt bemötande.

Björn J
Skrev om Phonehero Uppsala

Fick vänta till nästa dag, gott bemötande och snabbt och väl utfört byte av glas tilI Iphone mini samt adaptering av härdat skyddsglas.

Mats F
Skrev om Phonehero Uppsala

Bra bemötande, lite otur med arbetet men det blev bra tillslut och jag är mycket nöjd 😊

Malin Å
Skrev om Phonehero Uppsala

Bra bemötande, trevlig och förtroendeingivande. Lagat 3 mobiler, snabbt och bra gjort! Ringde när det behövde lagas för mer pengar, bra! Trevligt med rabatt förstås.

Niklas S
Skrev om Phonehero Uppsala

Supertrevligt bemötande. kändes ärlig då han enbart gjorde en gratis felsökning, försökte inte få mig att göra någon dyr reparation då det var osäkert om det skulle hjälpa.