photo-canvas.se

Läs vad 7 kunder tycker om photo-canvas.se

• Åsa A

2020-03-21

Åsa A skrev om photo-canvas.se
    Mycket fin tavla som nu hänger över pianot i vardagsrummet. Jag är väldigt nöjd med både motiv och leverans/ service!👍 Läs mer
  • 2020-03-18

Inger R skrev om photo-canvas.se
    Jag är mkt nöjd med tavlan som föreställer solnedgång vid en båthamn, snabb o klanderfri leverans, bra förpackat, ett stort plus fri hemleverans!!!!!🤗 Läs mer
  • 2020-02-26

Amanda R skrev om photo-canvas.se
    Beställde två stycken posters, super nöjd med kvaliten och min son är superglad för sin nya ”Batman”poster! Kan varmt rekommendera Photo-canvas, snabb leverans, snyggt förpackat jag kommer definitivt handla här igen! Läs mer
  • Nils W

2020-02-25

Nils W skrev om photo-canvas.se
    Köpte en poster.
    Snabb leverans tid och riktigt läckert, till ett bra pris! Läs mer
  • 2020-02-25

Jesper G skrev om photo-canvas.se
    Kontaktade photo-canvas då jag hade egna motiv jag vill göra posters på och frågade ifall de kunde hjälpa mig. De svarade väldigt snabbt, hjälpte mig att höja kvalitén på mina posters och väldigt snabbt därefter kom leveransen. Snabba svar, snabb leverans så jag är supernöjd med kundservice, produkterna och upplevelsen! Läs mer
  • 2020-02-24

Sandra B skrev om photo-canvas.se
    "Besällde tavlan Lejonet, super nöjd med kvalitén, snyggt förpackat och förvånansvärt snabb leverans! Godis asken var ett trevlig inslag :)!" Läs mer
  • Whiskeylounge.se

2020-02-24

Whiskeylounge.se skrev om photo-canvas.se
    Stort sortiment och snabb leverans. Otroligt bra kvalitet och snyggt packat/emballerat. Läs mer

Bästa webshopparna i Karlskrona:

Hanna B Hanna B tycker:
“Bra kvalité på varorna och sna...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte