Mli World Fitness AB

Mli World Fitness AB

Ring 08-440 91 50 www.planetfitness.se
3.7

Som medlem hos Planet Fitness tillgång till 44 pass gruppträning varje vecka, ett fullutrustat gym med över 50 styrkemaskiner och en konditionsavdelning med över 40 maskiner. Våra medlemmar njuter dagligen av handuksservice vid check-in, barnpassning mm.

10 omdömen om Mli World Fitness AB

Anton A
Skrev om Mli World Fitness AB

Bästa i stan! Fräscha lokaler och maskiner.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

patrik J
Skrev om Mli World Fitness AB

Bra personal, fräscha lokaler och maskiner, bra med handduksservice, och bad och massage. Lite för långt för mig och dyrt.

Paulina K
Skrev om Mli World Fitness AB

Bästa gymmet i stan! Har tränat här i två år och är supernöjd. Otroligt fräscht och det är aldrig kö till maskinerna. Att kunna simma efter träningen är helgrymt och det är ett stort plus att de har Stott Pilates-maskiner.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Tatjana H
Skrev om Mli World Fitness AB

Tog över ett kontrakt som skulle gå ut om tre månader. Beloppet skulle dras via autogiro. Nu 4 månader senare kollade jag kontot (där jag inte tar ut pengar utan sätter in för att spara).DE DRAR FORTFARANDE PENGAR. OCH nu vägrar de betala tillbaka! Service? NEJ! Hade jag gillat det hade jag förlängt men de var dryga och otrevliga, kände mig aldrig välkommen. Välj något annat ställe!!

Matte
Skrev om Mli World Fitness AB

Håller fullständigt med Kevin i hans recension! Tillägger även att för oss som endast vill köra gym finns ingen anledning att betala så passa mycket för ett kort! Det finns andra gym som har bättre maskiner/utrustning och som samtidigt är mycket billigare. Dåligt läge på anläggningen för de som inte bor i närheten.

Magnus B
Skrev om Mli World Fitness AB

För dig som vill gymma utan att för den delen behöva grotta i källarlokaler eller gå med i en sekt vars logo ser ut som den italienska olivoljan Zeta. Öppna ytor som kan inge torgskräck. Relativt opersonligt. Avsaknaden av Belgian blue-hannar och närheten till Hagaparken gör stället till ett bra allround gym; för den medvetne moderna gymkonsumenten.

JOHAN H gillar detta
Erica J
Skrev om Mli World Fitness AB

Superfräsch anläggning med pool, jacuzzi och spa vilket gör det till mer än ett gym. Köa till maskiner är ett minne blott, dessutom finns det många udda klasser - som tex aqua bike - att testa på. Bytte från Sats på Odenplan och har inte ångrat mig en sekund.

ANDREAS N
Skrev om Mli World Fitness AB

Utrustningen är utav märket Nautilus vilket jag inte alls gillar. Tycker maskinerna är obekväma och ger dålig muskelkontakt jämfört med de vanliga Nordic gym maskinerna som finns på bl.a Friskis och svettis. Gymet är fräscht, men de som tränar där är snobbiga kvinnor i 30årsåldern som inte vet så mkt om träning, utan bara tror att det är ett bra gym för att det ser snyggt ut.

Lise-Lott  A
Skrev om Mli World Fitness AB

Tyvärr fel läge för mig, men mycket trevlig person och fint spa.

Mats L
Skrev om Mli World Fitness AB

Har bytt för ett år sedan och är helt nöjd. Ett ryssägt gym, där man inte har sparat på något. I undervåningen finns även ett spa med simbassäng. Oerhört lyxigt. Upplevelsen blir inte sämre av att jag har en P.T som heter Stefan som väl förstår sin uppgift.