Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Mli World Fitness AB

Mli World Fitness AB

Sveavägen 167, 113 46 Stockholm — Visa karta

Som medlem hos Planet Fitness tillgång till 44 pass gruppträning varje vecka, ett fullutrustat gym med över 50 styrkemaskiner och en konditionsavdelning med över 40 maskiner. Våra medlemmar njuter dagligen av handuksservice vid check-in, barnpassning mm.
Lindhagensgatan 135A, 11251, STOCKHOLM
Ylva V:
Lisa har koll, ger bra behandlingar som känns (ibland lite väl mycket) och får en att vilja göra rehab.

Företag inom gym nära Mli World Fitness AB:

Hälsingegatan 5, STOCKHOLM
Tanya L:
Mille är en grym PT med en fantastisk personlighet. Hon är alltid 100 % närvarande och besitter stor kunskap om träning, kost, livsstil och ...

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Lindhagensgatan 135A, STOCKHOLM
Ylva V:

TJÄRHOVSGATAN 21 A, STOCKHOLM
Mats O:
Oerhört gott bemötande. Risiga lokaler men det vägs upp av stämningen på boxen. Lokalerna kanske kunde vara aningen bättre iaf duscharna. Bl...

Läs vad 10 kunder tycker om Mli World Fitness AB

• Anton A
    Anton A skrev om Mli World Fitness AB
    Bästa i stan! Fräscha lokaler och maskiner.
  • patrik J
    patrik J skrev om Mli World Fitness AB
    Bra personal, fräscha lokaler och maskiner, bra med handduksservice, och bad och massage. Lite för långt för mig och dyrt.
  • Paulina K
    Paulina K skrev om Mli World Fitness AB
    Bästa gymmet i stan! Har tränat här i två år och är supernöjd. Otroligt fräscht och det är aldrig kö till maskinerna. Att kunna simma efter träningen är helgrymt och det är ett stort plus att de har Stott Pilates-maskiner.
  • Tatjana H
    Tatjana H skrev om Mli World Fitness AB
    Tog över ett kontrakt som skulle gå ut om tre månader. Beloppet skulle dras via autogiro. Nu 4 månader senare kollade jag kontot (där jag inte tar ut pengar utan sätter in för att spara).DE DRAR FORTFARANDE PENGAR. OCH nu vägrar de betala tillbaka! Service? NEJ! Hade jag gillat det hade jag förlängt men de var dryga och otrevliga, kände mig aldrig välkommen.

Välj något annat ställe!!
  • Matte
    Matte skrev om Mli World Fitness AB
    Håller fullständigt med Kevin i hans recension! Tillägger även att för oss som endast vill köra gym finns ingen anledning att betala så passa mycket för ett kort! Det finns andra gym som har bättre maskiner/utrustning och som samtidigt är mycket billigare. Dåligt läge på anläggningen för de som inte bor i närheten.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Mli World Fitness AB
    För dig som vill gymma utan att för den delen behöva grotta i källarlokaler eller gå med i en sekt vars logo ser ut som den italienska olivoljan Zeta.
    Öppna ytor som kan inge torgskräck. Relativt opersonligt. Avsaknaden av Belgian blue-hannar och närheten till Hagaparken gör stället till ett bra allround gym; för den medvetne moderna gymkonsumenten.
    Fredrik E gillar detta
  • Erica J
    Erica J skrev om Mli World Fitness AB
    Superfräsch anläggning med pool, jacuzzi och spa vilket gör det till mer än ett gym. Köa till maskiner är ett minne blott, dessutom finns det många udda klasser - som tex aqua bike - att testa på. Bytte från Sats på Odenplan och har inte ångrat mig en sekund.
  • Kevin
    Kevin skrev om Mli World Fitness AB
    Utrustningen är utav märket Nautilus vilket jag inte alls gillar. Tycker maskinerna är obekväma och ger dålig muskelkontakt jämfört med de vanliga Nordic gym maskinerna som finns på bl.a Friskis och svettis. Gymet är fräscht, men de som tränar där är snobbiga kvinnor i 30årsåldern som inte vet så mkt om träning, utan bara tror att det är ett bra gym för att det ser snyggt ut.
  • Lise-Lott  A
    Lise-Lott A skrev om Mli World Fitness AB
    Tyvärr fel läge för mig, men mycket trevlig person och fint spa.
  • Mats L
    Mats L skrev om Mli World Fitness AB
    Har bytt för ett år sedan och är helt nöjd. Ett ryssägt gym, där man inte har sparat på något. I undervåningen finns även ett spa med simbassäng. Oerhört lyxigt. Upplevelsen blir inte sämre av att jag har en P.T som heter Stefan som väl förstår sin uppgift.

Sveavägen 167, 113 46 Stockholm