Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Mli World Fitness AB

Mli World Fitness AB

Sveavägen 167, 113 46 Stockholm — Visa karta

Som medlem hos Planet Fitness tillgång till 44 pass gruppträning varje vecka, ett fullutrustat gym med över 50 styrkemaskiner och en konditionsavdelning med över 40 maskiner. Våra medlemmar njuter dagligen av handuksservice vid check-in, barnpassning mm.

Läs vad 10 kunder tycker om Mli World Fitness AB

• Anton A
    Anton A skrev om Mli World Fitness AB
    Bästa i stan! Fräscha lokaler och maskiner. Läs mer
  • patrik J
    patrik J skrev om Mli World Fitness AB
    Bra personal, fräscha lokaler och maskiner, bra med handduksservice, och bad och massage. Lite för långt för mig och dyrt. Läs mer
  • Paulina K
    Paulina K skrev om Mli World Fitness AB
    Bästa gymmet i stan! Har tränat här i två år och är supernöjd. Otroligt fräscht och det är aldrig kö till maskinerna. Att kunna simma efter träningen är helgrymt och det är ett stort plus att de har Stott Pilates-maskiner. Läs mer
  • Tatjana H
    Tatjana H skrev om Mli World Fitness AB
    Tog över ett kontrakt som skulle gå ut om tre månader. Beloppet skulle dras via autogiro. Nu 4 månader senare kollade jag kontot (där jag inte tar ut pengar utan sätter in för att spara).DE DRAR FORTFARANDE PENGAR. OCH nu vägrar de betala tillbaka! Service? NEJ! Hade jag gillat det hade jag förlängt men de var dryga och otrevliga, kände mig aldrig välkommen.

Välj något annat ställe!! Läs mer
  • Matte
    Matte skrev om Mli World Fitness AB
    Håller fullständigt med Kevin i hans recension! Tillägger även att för oss som endast vill köra gym finns ingen anledning att betala så passa mycket för ett kort! Det finns andra gym som har bättre maskiner/utrustning och som samtidigt är mycket billigare. Dåligt läge på anläggningen för de som inte bor i närheten. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Mli World Fitness AB
    För dig som vill gymma utan att för den delen behöva grotta i källarlokaler eller gå med i en sekt vars logo ser ut som den italienska olivoljan Zeta.
    Öppna ytor som kan inge torgskräck. Relativt opersonligt. Avsaknaden av Belgian blue-hannar och närheten till Hagaparken gör stället till ett bra allround gym; för den medvetne moderna gymkonsumenten. Läs mer
    Fredrik E gillar detta
  • Erica J
    Erica J skrev om Mli World Fitness AB
    Superfräsch anläggning med pool, jacuzzi och spa vilket gör det till mer än ett gym. Köa till maskiner är ett minne blott, dessutom finns det många udda klasser - som tex aqua bike - att testa på. Bytte från Sats på Odenplan och har inte ångrat mig en sekund. Läs mer
  • Kevin
    Kevin skrev om Mli World Fitness AB
    Utrustningen är utav märket Nautilus vilket jag inte alls gillar. Tycker maskinerna är obekväma och ger dålig muskelkontakt jämfört med de vanliga Nordic gym maskinerna som finns på bl.a Friskis och svettis. Gymet är fräscht, men de som tränar där är snobbiga kvinnor i 30årsåldern som inte vet så mkt om träning, utan bara tror att det är ett bra gym för att det ser snyggt ut. Läs mer
  • Lise-Lott  A
    Lise-Lott A skrev om Mli World Fitness AB
    Tyvärr fel läge för mig, men mycket trevlig person och fint spa. Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Mli World Fitness AB
    Har bytt för ett år sedan och är helt nöjd. Ett ryssägt gym, där man inte har sparat på något. I undervåningen finns även ett spa med simbassäng. Oerhört lyxigt. Upplevelsen blir inte sämre av att jag har en P.T som heter Stefan som väl förstår sin uppgift. Läs mer

Bästa företagen inom gym i Stockholm:

Ronny B Ronny B tycker:
“Anna var väldigt duktig. På kv...” Läs mer