Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag2 omdömen om Polhus
-
skrev om Polhus
Köpte en bastu med ett mycket påkostat aggregat och anlitade en certifierad elektriker installera. Efter några månader visade det sig att den IP65-certifierade centralenheten var full med vatten och bastun slutade fungera.
Vi fick ingen som helst hjälp av Polhus för att lösa problemet och de hänvisade till garantiargument som inte stöddes av varken bastuleverantören själv eller regler för installation. All kommunikation gick via ett anonymt ärendehanteringssystem.
Jag bad om hjälp att beställa en ny enhet på egen bekostnad, men fick inte ens svar. Slutade med att jag själv fick kontakta leverantören och beställa från Tallin. -
skrev om Polhus
Håll tummarna för att allt följer med i leverans - annars får du värdelös hjälp!
Beställt en bastustuga Olli där både aggregatpaketet samt viss spik saknades.
Ringer supporten och får reda på vilken spik jag ska köpa till takpappen som sen visar sig vara på tok för lång då spiken går igenom hela taket och syns på insidan - Polhus tar inget ansvar trots att det är deras support som gett informationen.
Aggregatpaketet (aggregat, stenar, styrpanel) saknas vilket jag meddelar. Efter 5 veckor kommer ett aggregat (utan stenarna och styrpanelen). Jag får själv åka och köpa dessa då elektriker väntar på plats för installation. Polhus tar återigen inget ansvar eller ersätter något för milersättning m.m. Allt fel läggs på kunden.
Ska ni handla härifrån (gör det inte) så håll alla tummar för att alla saker följer med. När dom gjort klart sin försäljning är det inte mycket till stöttning och kundtänk kvar.