en del av Position Fastighetsförmedling

Gustavlundsvägen 143, 5 tr, 167 51 Bromma — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 33 rekommendationer
Jag är delägare av Position Fastighetsförmedling AB, Reg. Fastighetsmäklare och innehar en fil.kand inom psykologi med inriktning mot personal, arbete och organisation. Tidigare har jag arbetat som fastighetsmäklare på ett av landets största fastighetsmäklarföretag och startade Position Fastighetsförmedling med ambitionen att bli ännu bättre på det som är viktigt för just er i era bostadsaffärer. Mitt motto är ”Vi löser det”.

5 SKÄL ATT SÄLJA DIN BOSTAD VIA OSS
Det stora bolagets kunskap…

…med det lilla bolagets energi. Vi har gedigen erfarenhet och kunskap av branschen kombinerat med ett brinnande engagemang.

Inga frågor är för stora eller små. Vi är positiva och vi löser det.

Hos oss är alla viktiga. Du är viktig, dina frågor, ditt köp och din försäljning är viktig.

Vi älskar det vi gör. Det märks.

Läs vad 33 användare tycker om Josefine Gunnarsson

• Marika A
    Marika A skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Mycket gott bemötande! Josefine är mycket kompetent, påläst och trevlig. Lever absolut upp till min förväntning!
    2016-12-07 Josefine G svarar Marika A
    Tack så mycket Marika, det var roligt att få hjälpa dig med din fina lägenhet! Jag hoppas att du trivs bra i Spanien, du får höra av dig om du vill hem igen så ska jag försöka hjälpa dig att hitta ett nytt ställe att bo på. Ta hand om dig och njut av värmen! Kram
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Vi köpte vår nuvarande lägenhet av henne, och mäklaren var trevlig och proffesionell.
    2016-12-07 Josefine G svarar Susanna L
    Tack så mycket Susanna! Det var kul att se hur snabbt ni kommit iordning i lägenheten, jag blev riktigt imponerad! Jag hoppas att du och Jimmy trivs bra i både lägenheten och i området. På söndag kommer jag visa er grannes lägenhet, ni är välkomna förbi på glögg om ni vill!
  • Carina A
    Carina A skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Vänlig, professionell, snabb och tillmötesgående.
    2016-12-07 Josefine G svarar Carina A
    Tack så mycket Carina! Jag hoppas att Sara trivs bra i lägenheten! Jag ska dit i veckan och fotografera er grannes lägenhet, jag knackar på då och ser om Sara är hemma. Det vore kul och se hur ni gjort i lägenheten. Ni får gärna höra av er om ni har några frågor. Ha det bra så länge, så hörs vi framöver!
  • Monica T
    Monica T skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Jag är mycket nöjd med att jag gav Position Fastighetsförmedling uppdraget för försäljningen av mitt radhus.Josefine Gunnarsson får 5/5 stjärnor i betyg av mig. Tack Josefine./ Monica Tessert
    2016-12-07 Josefine G svarar Monica T
    Tack så mycket Monica, det var så roligt att få hjälpa dig! Du hade verkligen fixat fint, och vilken bra affär det blev! Köparen är supernöjd och trivs bra i huset, så det har verkligen hamnat i rätt händer. Vi ses snart, ta hand om dig så länge! Kram
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Trevligt bemötande och kunnig förklarade mycket bra vad ett köp innebär'
    2016-12-07 Josefine G svarar Magnus S
    Tack så mycket Magnus, och tack för att jag fick hjälpa er! Er historia om huset och lägenheten gör att det var extra roligt att få hjälpa just er att flytta dit! Jag hoppas att både du och Anita trivs så bra som ni trodde, och att Anita mår bättre nu och kan njuta av att bo där. Ni får gärna höra av er om det är något ni önskar hjälp med. Ta hand om er!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Hvvvvvvvvvvvvcmllpmnvxccbnmlvvcbbnb
  • Yusuke M
    Yusuke M skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Jag blev verkligen glad att köpa min lägenhet genom henne. Allt gick mycket smidigt och alla är bra i mitt nya hem.
    2016-12-07 Josefine G svarar Yusuke M
    Hej Yusuke, stort tack för de vänliga orden! Jag hoppas att du trivs bra och att Norra Djurgårdsstaden passar så bra som vi trodde! Intresset har fortsatt att öka i ditt område, så du har gjort en riktigt bra affär. Jag hoppas att du trivs bra att bo där och att du gjort dig hemmastadd i lägenheten. Hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt. Ha det bra, så hörs vi snart igen!
  • Chitalka D
    Chitalka D skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Hej!

Josefine är väldigt dedikerad till sitt jobb, lyssnar och uppfyller kundens krav. Träffat flera mäklare, men ingen har varit lika tillgänglig och lätt att arbeta med som Josefine. Gillar också att hon är sympatisk och ärlig, det är sällsynt i denna bransch. Vilket är ett plus från kundens perspektiv. Är väldigt nöjd med hur hon skötte både försäljningen och köpet av mina bostäder.
    Som kund kan jag inte säga nåt annat ön att jag är väldigt nöjd.

Med vänlig hälsning,
    Chitalka De Silva
    2016-12-07 Josefine G svarar Chitalka D
    Tack för de orden, Bobby! Det är helt ömsesidigt, jag är glad att vi har ett så trevligt och bra samarbete! Jag fortsätter att hålla utkik efter förslag på nya lägenheter åt dig, så har du något att jämföra med den dagen det är dags att flytta igen. Vi hörs snart igen, ta hand om dig så länge!
  • Ellen B
    Ellen B skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Bra bemötande, förklarar bra, öppen för alla frågor.
    2016-12-07 Josefine G svarar Ellen B
    Tack så mycket Ellen! Jag ser fram emot att få se bilderna efter renoveringen, jag tror att ni har gjort det riktigt snyggt. Njut av julen i huset, förhoppningsvis kommer det snö så blir det så idylliskt som man kan önska!
  • Robin L
    Robin L skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Mycket nöjd från första kontakten tills inflytt. Josefine är en mycket proffsig och skicklig mäklare.
    2016-12-07 Josefine G svarar Robin L
    Tack så mycket Robin! Jag hoppas att du trivs i lägenheten och att möblerna har hunnit komma på plats. Hör gärna av dig om det är något jag kan hjälpa dig med :)
  • Eric O
    Eric O skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Otroligt duktig. Gjorde allt en mäklare borde gör för en lyckad försäljning.
    2016-11-17 Josefine G svarar Eric O
    Tack så mycket Eric, och tack detsamma för ett roligt samarbete! Jag är glad att försäljningen slutade så bra som den gjorde! Köparna är nöjda och trivs jättebra i huset. Jag hoppas att er flytt går smidigt och att Ilham och barnen mår bra, hälsa dem så mycket! 😊 /Josefine
  • Sture K
    Sture K skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    En mycket kompetent och positiv fastighetsmäklare med gott driv, bra prestation av uppdraget. Kan varmt rekommendera henne.
    2016-11-17 Josefine G svarar Sture K
    Tack så mycket Sture, det gör mig glad att höra! Jag uppskattar och värdesätter verkligen vårt samarbete och ser fram emot nästa gång det är dags igen. Ha det bra så hörs vi snart igen! /Josefine
  • Jennifer L
    Jennifer L skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Jag har från början till slut varit mycket nöjd med hennes bemötande. Hon har lyssnat av väl och alltid anpassat sig efter mina behov.
    2016-11-17 Josefine G svarar Jennifer L
    Tack så mycket Jennifer, vad glad jag blir att höra det! Lycka till med inflyttningen i december och hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig med något, eller om du vill ha hjälp med kontakten med snickaren som vi pratade om. Han är toppen, jag hoppas att han kan hjälpa dig! Ha det bra så länge 😊 /Josefine
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Josefine är det bästa mäklare som jag träffad. Hon sålde min lägenhet. Hon lyssnar på dig och gör sitt bästa för att göra ett gott intryck. Hon är både kunnig och trevlig. Jag rekommenderar dock henne och var inte tvecksam att fråga henne om råd som rör dig inför både försäljning eller köpa ett objekt.
    2016-11-17 Josefine G svarar Daniel R
    Tack för dina fina ord Daniel, det värmer verkligen! Jag ser fram emot nästa försäljning i januari, och är övertygad om att den kommer vara lika trevlig som den förra! Vi hörs snart igen så kan vi planera nästa drag tillsammans 😊 /Josefine
  • Lars A
    Lars A skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Otroligt seriös och noggrann! Josefine lämnar ingenting åt slumpen!
    2016-11-17 Josefine G svarar Lars A
    Stort tack Lasse! Jag är glad att vi har ett så trevligt samarbete, jag värdesätter det enormt. Tack! /Josefine
  • Alexandra R
    Alexandra R skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Trevlig och smidig affär. Dock var hon inte så påläst som jag hade önskat.
    2016-11-17 Josefine G svarar Alexandra R
    Hej Alexandra, tack så mycket för din feedback! Det är den absolut sista bilden jag vill förmedla, utan värdesätter högt att vara seriös och påläst. Jag hör gärna av mig till dig vid tillfälle så kan du förklara vilka punkter du saknade detta på, så kan jag ta det till mig och se till att det inte händer framöver. Jag hoppas att ni trivs bra i lägenheten och att allt gick bra vid inflyttningen! I december kommer ni få ytterligare nya grannar. Ha en bra kväll så hörs vi snart igen! /Josefine
  • Jessica R
    Jessica R skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Tusen tack för ditt genuina intresse för min bostad och ditt stora engagemang för att jag skulle bli nöjd med lägenhetsförsäljningen!

Jag är supernöjd med alltfrån bemötande, service och ödmjukhet mot mig som förstagångssäljare, inga frågor var för små eller dumma. I slutändan var jag mer än nöjd med försäljningen och skulle varmt rekommendera Josefine och Position fastighetsförmedling till vänner och bekanta!
    2016-10-25 Josefine G svarar Jessica R
    Det värmer verkligen att höra, tack snälla! Jag är glad att vi redan nu har ett nytt uppdrag på gång, det ska bli kul att se om det kan bli en lika bra styling och försäljning som sist 😀
  • Peter L
    Peter L skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Proffsig och ok , gjorde sitt arbete helt enkelt
    2016-10-25 Josefine G svarar Peter L
    Tack så mycket Peter! Jag hoppas att ni trivs bra i lägenheten och att flytten dit blev så bra som ni tänkt er. Ni är alltid välkomna att höra av er om jag kan hjälpa er med något. Ta hand om varandra! /Josefine
  • Anna C
    Anna C skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Suveränt från början till slut.
    2016-03-17 Josefine G svarar Anna C
    Tack så mycket Anna, och tack själv för ett bra och smidigt samarbete!
  • Björn P
    Björn P skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Josefine är "top of the class"! Strukturerad, lätt att ha och göra med samt korrekt - det jag söker i en mäklare.
    2016-03-17 Josefine G svarar Björn P
    Tack för fina ord, det värmer! Jag ser fram emot att få hjälpa er nästa gång ni vill köpa nytt och sälja.
  • Valter S
    Valter S skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Vid vårt lägenhetsköp upplevde vi Josefine som vänlig, kompetent, omsorgsfull och hjälpsam. Allt fungerade till belåtenhet.
    2016-03-17 Josefine G svarar Valter S
    Tack för fina ord Valter, jag ser fram emot att se hur ni har renoverat och gjort i lägenheten sen!
  • Birgitta Å
    Birgitta Å skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Trevligt bemötande, bra förklaringar och snabba återkopplingar.
    2016-03-17 Josefine G svarar Birgitta Å
    Tack så mycket, det gläder mig verkligen att höra!
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Josefines bemötande från början till slut var mycket professionellt och engagerat. Att hon ständigt var så glad smittade av sig och gjorde försäljningen både trevlig och smidig. Så skönt att känna sig trygg med en mäklare och en som inte känns oengagerad och svår att lita på. Kan varmt rekommendera Josefine och Positions Fastighetsförmedling!
    2016-03-17 Josefine G svarar Ingrid A
    Stort tack för det fina omdömet och de fina orden, det värmer mitt hjärta! Tack för rekommendationen, jag ser fram emot att få hjälpa dig framöver vid nästa flytt.
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    En mer engagerad och professionell fastighetsmäklare går inte att hitta! Toppbetyg utan tvekan!
    2016-03-17 Josefine G svarar Camilla J
    Tusen tack, jag ser fram emot att få hjälpa er vid er nästa flytt!
  • Elin M
    Elin M skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    En väldigt proffsig, kunnig och pålitlig mäklare!
    2016-03-17 Josefine G svarar Elin M
    Tack snälla för det omdömet! Jag ser fram emot att få hjälpa dig när du känner att det är dags att flytta från din fina lägenhet.
  • Victor A
    Victor A skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Hon är den bästa mäklaren jag haft nöjet att anlita! Ordningsam (vilket jag upplever de flesta mäklare inte är), rak i sin kommunikation och mycket professionell. Allt gick som smort och jag känner enorm trygghet i att anlita henne i framtiden.
    2016-03-17 Josefine G svarar Victor A
    Stort tack för de fina orden, det värmer mitt hjärta! Jag ser fram emot att få samarbeta med dig igen i framtiden också.
  • Noora G
    Noora G skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Jag upplever att jag fått ett mycket proffessionellt bemötande. Josefine har varit väldigt flexibel och tagit sig tiden till att alltid besvara mina frågor och funderingar både före, under och efter köpprocessen.

Kan varmt rekommendera Positon Fastighetsförmedling!
    2016-03-17 Josefine G svarar Noora G
    Tack så mycket Noora, och stort tack själv för ett trevligt samarbete! Jag hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i lägenheten, och jag ser fram emot att få komma och hälsa på er och se lägenheten igen i vår.
  • Nils S
    Nils S skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Bra service och försäljning. Otroligt nöjd. Betydligt bättre än de stora firmorna
    2016-03-17 Josefine G svarar Nils S
    Stort tack, jag är glad att jag fick hjälpa er! Jag ser fram emot att få hjälpa till när det är dags nästa gång igen.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    jag fick ett mycket bra och proffsigt intryck direkt av Josefine när hon presenterade hur hon skulle kunna sälja min lägenhet .
    vilket hon levde upp till, jag kan start rekommendera att ni tar kontakt med henne.
    2015-11-23 Josefine G svarar Mikael E
    Tack så mycket för de fina orden Mikael, och stort tack för ett trevligt och bra samarbete!
  • Emilia K
    Emilia K skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Trevlig tjej som är serviceminded.
    2015-11-23 Josefine G svarar Emilia K
    Tack så mycket Emilia, jag hoppas att du kommer att trivas riktigt bra i lägenheten!
  • Chris S
    Chris S skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Jätte professionellt jobbat genom hela försäljningen. Jag är super nöjd!
    2015-11-13 Josefine G svarar Chris S
    Tack så mycket Chris, det är ett nöje rakt igenom att jobba med dig!
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Ett fantastiskt engagemang kombinerat med hög kunskap och kryddat med härligt humör och humor gör samarbetet med Position och Josefin till ett sant nöje
    2015-11-02 Josefine G svarar Thomas E
    Stort tack Thomas, det värmer verkligen att höra!
  • Randy K
    Randy K skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling
    Riktigt bra bemötande. Josefine har varit duktig på att gå igenom hela köpet, steg för steg. Jag har fått svar på alla mina frågor.
    Jag är jättenöjd Position Fastighetsförmedling och kommer att rekommendera Josefine till alla jag känner.
    2015-11-02 Josefine G svarar Randy K
    Tack så mycket Randy, det gör mig glad att höra! Jag hoppas, och tror, att du kommer att trivas riktigt bra i lägenheten. Vi hörs snart igen!

Gustavlundsvägen 143, 5 tr, 167 51 Bromma