Alla kategorier Företagstjänster Stockholms län Stockholm Kungsholmen Lilla Essingen Pressdata i Stockholm AB

Pressdata i Stockholm AB

Primusgatan 20, 112 62 Stockholm — Visa karta

Företag inom företagstjänster nära Pressdata i Stockholm AB:

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Läs vad 1 kund tycker om Pressdata i Stockholm AB

• Anette N
    Anette N skrev om Pressdata i Stockholm AB
    Betalade 59,90 för 3 nr av en tidning som aldrig dök upp i brevlådan. I stället skickar de ett inbetalningskort på ytterligare 549 kr. Tidningen går inte att komma i kontakt med, utan i stället hänvisas man till Pressdata. Mailade först, fick inget svar.

Sedan ringde jag och blev mycket otrevligt bemött av en snorhal kundtjänstmedarbetare som vände på hela situationen på mig i stället med manipulativa formuleringar som " att DU upplever det såhär" och "det är ju bara DIN åsikt att det är dåligt att DU inte har fått någon tidning och det för stå för dig. Jag kan ju inte kommentera eller ha någon uppfattning om din upplevelse."

Återstår väl att se om tidningen någonsin dyker upp eller om jag blivit lurad...

Primusgatan 20, 112 62 Stockholm