Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 17 Läs vad Flytt

• Ola S skrev om Flytt en del av Pribaltika

2020-03-28

Köpte lägenhetsflytt. Toppservice, punktligt och jätteförsiktiga med bohaget. Kom i tid. Mycket ren bil och gått om emballage / skydd Läs mer
  • Angela E skrev om Flytt en del av Pribaltika

2020-03-19

Vi fick hjälp med flytt av vår tvåa med en hel del antika möbler och känsliga saker. Allt gick som smort. Snabbt, proffsigt och verkligen prisvärt. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Oleg A skrev om Flytt en del av Pribaltika

2020-01-14

Fantastiskt bra service! Punktligt och snabbt! Mycket positivt överraskad av kvaliteten. Rekomenderas! Läs mer
  • Tatiana M skrev om Flytt en del av Pribaltika

2019-12-13

Vi är mycket nöjda med Pribaltika som flyttfirma. Personligt bemötande och professionellt arbete. Vi rekommenderar varmt Pribaltika-firma.
    Tatiana och Christer. Läs mer
  • Noelia López Ginés G skrev om Flytt en del av Pribaltika

2019-11-05

Toppenflytt! Ordning och reda, väldigt vänliga och hjälpsamma.
    Tack från oss alla på ReseSkaparna Läs mer
  • Tareq Jamal K skrev om Flytt en del av Pribaltika

2019-10-10

Excellent service. Fast and professional. They were very careful while moving furnitures and TV. I highly recommend them. Läs mer
  • Igor P skrev om Flytt en del av Pribaltika

2019-10-03

Skulle flytta och fick som alltid väldigt proffsig hjälp. Personalen är trevlig, snabb och effektiv 👍 Läs mer
  • Milos Mitrovic M
    Milos Mitrovic M skrev om Flytt en del av Pribaltika

2019-09-16

Vi har flyttat många gånger men aldrig med Pribaltika. Inga är som de. De är proffesionella, snälla, bussiga, hjälpsamma, tjänstvilliga, med tre ord de är bästa. Läs mer
  • Tamara A skrev om Flytt en del av Pribaltika

2019-08-27

Jag är så nöjd med flyttfirman. Grabbarna är duktiga, hjälpsamma och trevliga. Jag hade akut, skulle flytta snabbt. De löste det! Tack för bästa servicen! Tamara Läs mer
  • Elena M skrev om Flytt en del av Pribaltika

2019-08-19

Första felet flyttkillarna gjorde var att tanka bilen under flytten trots att den skulle vara helt körklar. Grabbarna var jätte trevliga och arbetade så länge någon tittade på. Alltför många gånger märkte vi att absolut inget blev gjort men det var inget vi tog upp för vi var själva stressade och grabbarna var som sagt trevliga.
    Vi (tre-manshushåll)skulle göra ett lägenhetsbyte med ett par och tänkte slå samman flytten. Flytten var alltså från Kista till Älvsjö med våra saker, en vända tillbaks med andra parets (43 flyttlådor,en säng,soffa och några småsaker) och tredje och sista med vårt (mindre än 70 km totalt för alla vändor). Flytten gjordes på en helg utan någon som helst trafik och vi hade packat så gott som allt i flyttlådor. Hela flytten tog 11,5 timmar (jag hjälpte mer än två timmar intensivt), som att flytta till Malmö med lunchrast och pauser. Grabbarna maskade verkligen och det tyckte flera som såg flytten. Läs mer
    2019-08-21 Anastassia A svarar Elena M
    Hej, Elena!
    Vid beställning av våra tjänster sa ni att ni byter lägenhet och ni behöver bara 1 bil och 2 man. Ni fick erbjudande med rabatten - 450kr/ timme 2 personer + en bil på helger och det är ett mycket bra pris för helg! Din man hjälpte oss i högst en timme och 10 timmar jobbade bara våra killar ensam. Vi flyttade din lågenhet som var en 4 rok + förråd ochden andra som var 3 rok. Ni var med människor till annat lägenhet som ni byttes med jättenöjda med våra killar och tacksam !
    För flytt med två lägenhet fick ni faktura 5 300.- och när det var dags att betala - 10 dagar efter utförd flytt ringde din man och sa att ni vill betala endast 3 000 .- för flytthjälp av två lägenhet - 4 rum och 3 rum!?!? Annars, sa ni att ska lämna en dålig omdömen!
    Kära kund, om ni har materiella problem behöver ni inte förutse den här historien utan bara be oss om en delbetalning, vi försöker alltid träffa våra kunder och hjälpa till er!

Med vänliga hälsningar,
    Pribaltika Tjänster
    2019-08-23 Elena M svarar Anastassia A
    Hej igen!

Jag börjar med att bemöta ert svar.
    Det stämmer att 450 kr/timme är ett bra pris men glöm inte att det är efter rut och rot avdragen!
    Ni skriver att jag hjälpte i högst en timme men det var mer än två timmar, inte så viktigt. Men ni debiterade oss för 11,5 timmar och inte tio som ni skriver.
    Det har inte någon betydelse hur stora lägenheterna är utan hur mycket och hur vi packat allt.

Det känns att ni är ett oseriöst företag, vi skriver ett detaljerat omdöme enligt vår och andra partens upplevelse om ert arbete och ni svarar med lögner och påhittade personangrepp om vår ekonomi. Ni vet mycket väl att vi aldrig diskuterat pris och att vi INTE UTPRESSAT er om dåligt omdöme. Det ni anklagar oss för får ligga på ert samvete.
    Från tidig morgon till sen kväll flyttade ni och vi hade mycket hellre betalt mer (med eller utan rabatt!) för en effektivare flytt.

Uppenbarligen är det ni som har ekonomiska problem eftersom ni lurar oss genom att maska. Ni kunde faktiskt sagt att ni är i behov av pengar och då hade ni fått extra betalt men med rätt arbete.

Det är mycket lågt av er att hitta på en massa lögner som svar på vårt omdöme och kritik.
    Med allt det här avslutar vi all kontakt.

Alexander K
    2019-08-23 Anastassia A svarar Elena M
    Hej,
    Ni beställde själv 1 bil och 2 man för att flytta två lägenheter. Totalt tog vi 2 fulla bilar från en 4-rums-lägenhet och 1 bil från en 3-rumslägenhet och det tog 11,5 timmar med 2 man, så detta är ett bra resultat. Vi gjorde rabatt för er och ni betalade 450 kr/timme på en helg. Det är ett fantastiskt pris. Vi slutsatser om din förmåga att inte fästas efter ditt samtal 10 dagar efter flytten med ett förslag om att betala för två lägenheter : en 3:a och en 4:a bara 3000.- sek efter rut - avdrag.

Mvh,
    Pribaltika Tjänster
    Läs mer genom att expandera tråden +