Pribaltika

Kaveldunsgränd 17, 192 67 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Pribaltika!

Vi på Pribaltika står på fyra ben kan man säga. Vi hjälper dig med privatflytt, företagsflytt, flyttstädning och hemstädning. Vi är ett seriöst familjeföretag som städar rent och flyttar både stort och smått i Stockholm med omnejd. Låt våra professionella medarbetare ta hand om din städ och flytt i en vardag när du har annat för dig. Hos oss på Pribaltika får du dessutom alltid garanti på utfört arbete och vi erbjuder hem- och flyttstädning till lägsta pris.

För snabb hjälp är du varmt välkommen att höra av dig till oss eller läs vad våra kunder tycker om oss här nedanför.
4.6/5
4.5/5

Läs vad 15 kunder tycker om Pribaltika

• 2019-08-19

Elena M skrev om Flytt en del av Pribaltika
    Första felet flyttkillarna gjorde var att tanka bilen under flytten trots att den skulle vara helt körklar. Grabbarna var jätte trevliga och arbetade så länge någon tittade på. Alltför många gånger märkte vi att absolut inget blev gjort men det var inget vi tog upp för vi var själva stressade och grabbarna var som sagt trevliga.
    Vi (tre-manshushåll)skulle göra ett lägenhetsbyte med ett par och tänkte slå samman flytten. Flytten var alltså från Kista till Älvsjö med våra saker, en vända tillbaks med andra parets (43 flyttlådor,en säng,soffa och några småsaker) och tredje och sista med vårt (mindre än 70 km totalt för alla vändor). Flytten gjordes på en helg utan någon som helst trafik och vi hade packat så gott som allt i flyttlådor. Hela flytten tog 11,5 timmar (jag hjälpte mer än två timmar intensivt), som att flytta till Malmö med lunchrast och pauser. Grabbarna maskade verkligen och det tyckte flera som såg flytten. Läs mer
  • 2019-08-19

Saglara B skrev om Flytt en del av Pribaltika
    Very professional! Fast and safe. Best moving experience ever! Läs mer
  • 2019-08-13

Elisabeth R skrev om Pribaltika
    Vi blev rekommenderade Pribaltika av en kollega efter att tagit in offerter från olika företag som lite luddiga och omständiga i sin kontakt. Mejlkontakten funkade superbra och redan vid offertförfrågan fick vi rabatt på flyttstädet eftersom vi valde både flytt och städ via dem. På själva flyttdagen visste vi inte riktigt vad vi skulle vänta oss, men vi fick oerhört bra bemötande och flytthjälpen visade sig vara extremt rutinerade och proffsiga, försiktiga och noggranna med grejerna och tillmötesgående i alla önskemål! Vi behövde även boka extra städ i den nya lägenheten som vi flyttade in i och mejlade Pribaltika för hjälp. Dom kunde komma och hjälpa oss redan morgonen efter - vilka hjältar! Vi är kanonnöjda och kommer rekommendera dessa vidare till alla som ska flytta! Läs mer
  • Tatiana K

2019-07-11

Tatiana K skrev om Pribaltika
    Hej!
    Jag köpte tjänsten flytt och städ och är mycket nöjd med hela upplägget och resultatet. Kommunikationen var jättetydlig och transportkillarna var trevliga och försiktiga med alla grejer vid flytten! Även städningen var perfekt! Rekommenderar företaget varmt!
    Mvh Tatiana Läs mer
  • 2019-07-05

Päivi A skrev om Flytt en del av Pribaltika
    Internet
    snabb och trevligt
    Mycket fint bemötande, effektivt arbete, flytten gick smidigt. Läs mer
  • 2019-07-03

Margarita S skrev om Flytt en del av Pribaltika
    Vi är supernöjda med flytthjälpen. Snabbt och kvalificerat jobb. Varmt rekommenderar! Läs mer
  • 2019-06-20

Linda R skrev om Flytt en del av Pribaltika
    Av alla flyttfirmor jag anlitat under åren är denna den allra bästa. Allt gick snabbt, smidigt, effektivt och i kombination med ett trevligt bemötande, i en stressig och påfrestande situation som en flytt innebär, är jag jättetacksam och väldigt nöjd. Över förväntan - utan att överdriva. Läs mer
  • 2019-06-18

Larissa W skrev om Flytt en del av Pribaltika
    Hade fått perfekt flytthjälp från företaget. Mycket väll bemötande, bilen kom i tid. Två killar som båda heter Alexander jobbar väldigt effektivt och snabbt.
    Priset är också rimligt. Flytt gick mycket väl!
    Skulle starkt rekommendera firman.
    Tack för hjälpen!
    Larissa Westling Läs mer
  • Eddy F

2019-06-12

Eddy F skrev om Flytt en del av Pribaltika
    Väldigt duktiga killar , de är snabba och trevliga . Rekommenderar ! Läs mer
  • 2019-06-04

Irina M skrev om Flytt en del av Pribaltika
    Snabba och smarta killar!
    Jobbar professionellt!
    Jag är mycket nöjd!
    Rekommenderar till alla! Läs mer
  • 2019-05-12

Ian S skrev om Pribaltika
    Great moving and cleaning service. Läs mer
  • Torsten A

Carina S skrev om Städ en del av Pribaltika
    Bara bra! Inga problem! Snabbt och bra! Läs mer
  • 2019-05-09

Johanna S skrev om Pribaltika
    Jag och min sambo anlitade pribaltika vid flytt och fick hjälp med både städ och flytthjälp för bra pris. Resultatet blev även det bra! Snabba på att återkoppla och väldigt tillmötesgående, rekommenderar! Läs mer
  • 2019-05-09

Jörgen L skrev om Pribaltika
    Ett utmärkt och service vänligt företag. Är mycket nöjd med deras tjänster och deras punktlighet. Läs mer

Kaveldunsgränd 17, 192 67 Sollentuna