Pribaltika

Pribaltika

Välkommen till Pribaltika!

Vi på Pribaltika står på fyra ben kan man säga. Vi hjälper dig med privatflytt, företagsflytt, flyttstädning och hemstädning. Vi är ett seriöst familjeföretag som städar rent och flyttar både stort och smått i Stockholm med omnejd. Låt våra professionella medarbetare ta hand om din städ och flytt i en vardag när du har annat för dig. Hos oss på Pribaltika får du dessutom alltid garanti på utfört arbete och vi erbjuder hem- och flyttstädning till lägsta pris.

För snabb hjälp är du varmt välkommen att höra av dig till oss eller läs vad våra kunder tycker om oss här nedanför.

Läs vad 55 kunder tycker om Pribaltika 2

• 2021-04-19
    Köpte flytthjälp och flyttstäd. Väldigt bra och proffsigt intryck från första kontakt och hela vägen genom. Mycket punktliga och bra uppskattning av tidsåtgången för arbetena. Ett extra stort plus till de bägge flyttkillarna som på ett mycket inovativt sätt lyckades få in vår soffa i nya lägenheten!
    2021-04-11
    Vi fick all den hjälp vi behövde. Verkligen starka flyttkarlar som arbetade metodiskt, noggrant och med ett glatt humör. Vi kände oss lugna o trygga under hela dagen.
    Tack
    2021-03-17
    Proffsig kommunikation och mycket bra flytt, absolut ingenting att klaga på!
  • 2021-02-22
    De var bra, noggranna och punktliga. Inget att klaga på!
    2021-02-16
    Städ och flytt på samma dag. De var väldigt snabba, trevliga och ordentliga. Klart värda pengarna
  • 2021-01-25
    We tried Pribaltika for the really first time and were surprised with the quality of work and professional attitude. Everything went very smoothly and quite fast. No doubt I will recommend this service to everyone. Big thanks to Artur and Andrey who did a wonderful job with our belongings. Keep it up :)
  • 2021-01-04
    Jag använde Pribaltika för flyttstäd när jag flyttade från ett andrahandsboende. Trots möblerat hem så var flyttstädningen exceptionell!

Min projkvän använde dem vid flyttstäd i ett väldigt slitet hem, men även där blev det kliniskt rent. De går verkligen "all in". Blir Pribaltika nu när vi flyttar igen i slutet av januari - då vet jag att jag, och min hyresvärd kommer bli jättenöjda!
  • 2020-12-30
    Använde Pribaltika vid flytt mellan två stadsdelar i innerstan. Mycket nöjda med deras insats och hantering av möbler, speglar, tv etc. De sa direkt när de kom att de tar hand om flytten och att vi inte behövde hjälpa.
  • 2020-12-14
    Jag anlitade Pribaltika för packning, flytt och flyttstädning. Från början till slut har det här företaget varit 100% serviceminded. Snabba svar, alltid tillgängliga och oerhört flexibla. De har fått mig att känna mig trygg under hela flytten, och jag rekommenderar verkligen att anlita dem!
  • 2020-12-07
    We hired Pribaltika based on one of my friend’ recent experience when moving from solna to södermalm. We hired them for packing, moving and cleaning on a very good and reasonable fixed price that included everything and zero extras for packing material+boxes and dropping off the boxes . Must say, right from the start and until the end we had the best service and experience from these guys. The communication was very good and timely throughout. They took care of everything with utmost care. We had a lot of stuff and our storage was in a different building. Over that, in the Ringen building, the only way was to park the truck on the super busy götgatan main road and bring down the load via 2 elevators meaning they had fill and offload twice. They didn’t know about it prior but took it in their stride and got on with the challenge.Also, moving on a working day with a lot of people using the elevator due to the dagis and vårdcentral in Rektangeln22 was even more challenging. At the end of a very hard day of work, the guys had a smiling face, were playful with my 2 year old and brought all the 12 eggs from the refrigerator in tact. Lastly, the cleaning was very thorough, so good that we have considered changing our regular supplier for the past 3 years to pribaltika and I think we will go for it. All in all, I gladly recommend them.
    2020-12-07
    Bästa tänkbara flyttfirma. Snabba och tydliga svar i mejlkontakt ang offert, datum m.m. Punktliga, trevliga, snabba och glada flyttkillar. Vi är så nöjda!
  • 2020-11-20
    Superbra flytt och städ. Allt gick snabbt och smidigt.
  • 2020-11-18
    Pack- och Flytthjälp. Transparant offert och prissättning. Teamet var kompetent och noggranna.
  • 2020-10-21
    Andra gången jag anlitar pribaltika, denna gången flyttstädning. Dom gjorde ett otroligt bra jobb, personalen var väldigt noggranna och det blev jätte fint. Speciellt tack till Anastacia för kanon service
  • 2020-10-20
    Den bästa flyttfirman någonsin! Vi var så nöjda med deras jobb och attityd. Professionella och trevliga. Det kändes verkligen att alla vara grejer var trygga. Det gick väldigt snabbt också.
  • 2020-09-07
    Jag har anlitat Pribaltika för såväl flytt som flyttstädning. Allting utfördes till full belåtenhet, jag har inget att klaga på. Personalen är trevlig och har gjort ett utmärkt arbete. Även kontakterna med kontoret har varit utmärkta, man får snabb återkoppling på sina frågor. Skulle gärna anlita dem igen och kan varmt rekommendera dem.
  • 2020-08-28
    Professionellt och trevligt!
    Rekommenderar att beställa packning (speciellt av köket) som en extra tjänst - det sparade oss mycket tid !
  • skrev om Städ en del av Pribaltika
    2020-08-26
    Mycket nöjd och utmärkt flyttstädning
  • 2020-07-20
    Oerhört snabb och effektiv flytthjälp. Allt var säkert packat och organiserat så att det var superlätt att packa upp. Trevligt bemötande och bra kommunikation både innan och under flytten. Rekommenderas starkt!
  • 2020-06-26
    Jag är super nöjd med deras tjänst. Personalen var mycket trevlig och hjälpsam. de hjälpte också till med flyttstäd som också får 5 stjärnor från mig. Rekommenderas.
  • 2020-06-22
    I have used Pribaltika two times to do the move and cleaning of a 2- and a 3-room apartment. Both times they exceeded my expectations: punctual, polite flexible and very reliable. Their services are also very good value for money. I can only warmly recommend them.
  • 2020-06-22
    Vi beställde både renoveringsstäd, flyttstäd, leverans och hämtning av flyttkartonger samt flytthjälp från Pribaltika. Vi är supernöjda med både service, kommunikation och utfört arbete. Vi ändrade datum för städ och flytt kort inpå, vilket gick smidigt med ett trevligt bemötande. Städningen var professionellt utförd och flytten gick snabbt, trots att vi flyttade tre trappor upp utan hiss. Stort tack för ett jättebra arbete, vi rekommenderar varmt att anlita Pribaltika.
  • 2020-06-04
    Excellent service. On time and on budget. Highly recommended for anyone moving in/out. Cleaning service provided was perfect as well.
  • 2020-05-22
    Vilka hjältar! En flytt högst upp i huset och sedan pussla in i ett alldeles för litet förråd, flyttkillarna var ändå glada hela flytten igenom, kämpade och fixade. När vi Inte trodde att vi skulle få in allt ringde de och fixade och försökte komma på en lösning. Men tillslut fick de in allt i förrådet ändå- fortfarande leende. Jag är SÅ glad att vi valde Pribaltika för vår flytt, vilken service. Var så noga med sakerna också!
  • 2020-05-12
    Jag har precis anlitat Pribaltica för flytt från min lägenhet i Fruängen (106kvm). Killarna kom puntligt (fyra personer) med två lastbilar. De hjälpte mig dessutom med att ta ned två tv apparater och var supertrevliga under hela flytten. De hade med sig utrustning och plastade in alla möbler som var ömtåliga och inget absolut ingenting kom till skada. Detta företag får de varmaste och bästa rekomendetionerna jag kan ge. Prisvärd och toppklass!/ Ilias
    2020-04-29
    Trevliga och professionella, väldigt nöjd.
  • 2020-04-16
    Jätteduktiga! De var effektiva, trevliga och försiktiga med sakerna de flyttade. Köpte till fönsterputs och flyttstäd också och det utfördes också galant. Det här företaget gjorde att flytten kändes smidig och enkel. Kan starkt rekommendera Pribaltika!
    2020-03-28
    Köpte lägenhetsflytt. Toppservice, punktligt och jätteförsiktiga med bohaget. Kom i tid. Mycket ren bil och gått om emballage / skydd
    2020-03-19
    Vi fick hjälp med flytt av vår tvåa med en hel del antika möbler och känsliga saker. Allt gick som smort. Snabbt, proffsigt och verkligen prisvärt. Vi är jättenöjda.
  • 2020-03-09
    Vi sökte hjälp med flytt från en lägenhet till en annan inom samma stadsdel. Fick flera offerter men vårt val föll på Pribaltika som vi tyckte hade skrivit den tydligaste och bästa, dessutom var de det billigaste alternativet. Bokningen och kommunikationen kring vår beställning var smidig och proffsig. På själva flyttdagen kom fyra starka och trevliga grabbar med två mellanstora lastbilar. De kom exakt på utsatt tid, de jobbade oerhört effektivt, kommunicerade bra och frågade när de undrade över något. Helt perfekt! Ska jag någonsin flytta igen så vet jag vilka jag anlitar och jag kan varmt rekommendera Pribaltika till den som söker flytthjälp i Stockholmsområdet.
  • 2020-02-15
    Flytthjälp och flyttstädning. Fick en offert på båda som stämde överens med slutresultatet. Hjälpsamma och trevliga. Var dessutom klara innan uträknad tid.
    Rekommenderar dom!
  • 2020-02-10
    Mycket bra service, väldigt punktlig och hjälpsam 👍🏼
    2020-01-14
    Fantastiskt bra service! Punktligt och snabbt! Mycket positivt överraskad av kvaliteten. Rekomenderas!
    2019-12-13
    Vi är mycket nöjda med Pribaltika som flyttfirma. Personligt bemötande och professionellt arbete. Vi rekommenderar varmt Pribaltika-firma.
    Tatiana och Christer.
  • 2019-11-05
    Toppenflytt! Ordning och reda, väldigt vänliga och hjälpsamma.
    Tack från oss alla på ReseSkaparna
    2019-10-10
    Excellent service. Fast and professional. They were very careful while moving furnitures and TV. I highly recommend them.
    2019-10-03
    Skulle flytta och fick som alltid väldigt proffsig hjälp. Personalen är trevlig, snabb och effektiv 👍
  • Milos Mitrovic M
    skrev om Flytt en del av Pribaltika
    2019-09-16
    Vi har flyttat många gånger men aldrig med Pribaltika. Inga är som de. De är proffesionella, snälla, bussiga, hjälpsamma, tjänstvilliga, med tre ord de är bästa.
    2019-08-27
    Jag är så nöjd med flyttfirman. Grabbarna är duktiga, hjälpsamma och trevliga. Jag hade akut, skulle flytta snabbt. De löste det! Tack för bästa servicen! Tamara
  • 2019-08-26
    Hej!
    Jag skulle vilja tacka Pribaltika för utmärkt service! Tjänster jag har beställt är flyttstädning och flytthjälp. Mycket nöjd!
    Sergei
    2019-08-19
    Första felet flyttkillarna gjorde var att tanka bilen under flytten trots att den skulle vara helt körklar. Grabbarna var jätte trevliga och arbetade så länge någon tittade på. Alltför många gånger märkte vi att absolut inget blev gjort men det var inget vi tog upp för vi var själva stressade och grabbarna var som sagt trevliga.
    Vi (tre-manshushåll)skulle göra ett lägenhetsbyte med ett par och tänkte slå samman flytten. Flytten var alltså från Kista till Älvsjö med våra saker, en vända tillbaks med andra parets (43 flyttlådor,en säng,soffa och några småsaker) och tredje och sista med vårt (mindre än 70 km totalt för alla vändor). Flytten gjordes på en helg utan någon som helst trafik och vi hade packat så gott som allt i flyttlådor. Hela flytten tog 11,5 timmar (jag hjälpte mer än två timmar intensivt), som att flytta till Malmö med lunchrast och pauser. Grabbarna maskade verkligen och det tyckte flera som såg flytten.
    Hej, Elena! Vid beställning av våra tjänster sa ni att ni byter lägenhet och ni behöver bara 1 bil och 2 man. Ni fick erbjudande med rabatten - 450kr/ timme 2 personer + en bil på helger och det är ett mycket bra pris för helg! Din man hjälpte oss i högst en timme och 10 timmar jobbade bara våra killar ensam. Vi flyttade din lågenhet som var en 4 rok + förråd ochden andra som var 3 rok. Ni var med människor till annat lägenhet som ni byttes med jättenöjda med våra killar och tacksam ! För flytt med två lägenhet fick ni faktura 5 300.- och när det var dags att betala - 10 dagar efter utförd flytt ringde din man och sa att ni vill betala endast 3 000 .- för flytthjälp av två lägenhet - 4 rum och 3 rum!?!? Annars, sa ni att ska lämna en dålig omdömen! Kära kund, om ni har materiella problem behöver ni inte förutse den här historien utan bara be oss om en delbetalning, vi försöker alltid träffa våra kunder och hjälpa till er! Med vänliga hälsningar, Pribaltika Tjänster Flytt
    Hej igen! Jag börjar med att bemöta ert svar. Det stämmer att 450 kr/timme är ett bra pris men glöm inte att det är efter rut och rot avdragen! Ni skriver att jag hjälpte i högst en timme men det var mer än två timmar, inte så viktigt. Men ni debiterade oss för 11,5 timmar och inte tio som ni skriver. Det har inte någon betydelse hur stora lägenheterna är utan hur mycket och hur vi packat allt. Det känns att ni är ett oseriöst företag, vi skriver ett detaljerat omdöme enligt vår och andra partens upplevelse om ert arbete och ni svarar med lögner och påhittade personangrepp om vår ekonomi. Ni vet mycket väl att vi aldrig diskuterat pris och att vi INTE UTPRESSAT er om dåligt omdöme. Det ni anklagar oss för får ligga på ert samvete. Från tidig morgon till sen kväll flyttade ni och vi hade mycket hellre betalt mer (med eller utan rabatt!) för en effektivare flytt. Uppenbarligen är det ni som har ekonomiska problem eftersom ni lurar oss genom att maska. Ni kunde faktiskt sagt att ni är i behov av pengar och då hade ni fått extra betalt men med rätt arbete. Det är mycket lågt av er att hitta på en massa lögner som svar på vårt omdöme och kritik. Med allt det här avslutar vi all kontakt. Alexander K Elena M
    Hej, Ni beställde själv 1 bil och 2 man för att flytta två lägenheter. Totalt tog vi 2 fulla bilar från en 4-rums-lägenhet och 1 bil från en 3-rumslägenhet och det tog 11,5 timmar med 2 man, så detta är ett bra resultat. Vi gjorde rabatt för er och ni betalade 450 kr/timme på en helg. Det är ett fantastiskt pris. Vi slutsatser om din förmåga att inte fästas efter ditt samtal 10 dagar efter flytten med ett förslag om att betala för två lägenheter : en 3:a och en 4:a bara 3000.- sek efter rut - avdrag. Mvh, Pribaltika Tjänster Flytt
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2019-08-19
    Very professional! Fast and safe. Best moving experience ever!
  • 2019-08-13
    Vi blev rekommenderade Pribaltika av en kollega efter att tagit in offerter från olika företag som lite luddiga och omständiga i sin kontakt. Mejlkontakten funkade superbra och redan vid offertförfrågan fick vi rabatt på flyttstädet eftersom vi valde både flytt och städ via dem. På själva flyttdagen visste vi inte riktigt vad vi skulle vänta oss, men vi fick oerhört bra bemötande och flytthjälpen visade sig vara extremt rutinerade och proffsiga, försiktiga och noggranna med grejerna och tillmötesgående i alla önskemål! Vi behövde även boka extra städ i den nya lägenheten som vi flyttade in i och mejlade Pribaltika för hjälp. Dom kunde komma och hjälpa oss redan morgonen efter - vilka hjältar! Vi är kanonnöjda och kommer rekommendera dessa vidare till alla som ska flytta!
  • 2019-07-11
    Hej!
    Jag köpte tjänsten flytt och städ och är mycket nöjd med hela upplägget och resultatet. Kommunikationen var jättetydlig och transportkillarna var trevliga och försiktiga med alla grejer vid flytten! Även städningen var perfekt! Rekommenderar företaget varmt!
    Mvh Tatiana
    2019-07-05
    Internet
    snabb och trevligt
    Mycket fint bemötande, effektivt arbete, flytten gick smidigt.
    2019-07-03
    Vi är supernöjda med flytthjälpen. Snabbt och kvalificerat jobb. Varmt rekommenderar!
    2019-06-20
    Av alla flyttfirmor jag anlitat under åren är denna den allra bästa. Allt gick snabbt, smidigt, effektivt och i kombination med ett trevligt bemötande, i en stressig och påfrestande situation som en flytt innebär, är jag jättetacksam och väldigt nöjd. Över förväntan - utan att överdriva.
    2019-06-18
    Hade fått perfekt flytthjälp från företaget. Mycket väll bemötande, bilen kom i tid. Två killar som båda heter Alexander jobbar väldigt effektivt och snabbt.
    Priset är också rimligt. Flytt gick mycket väl!
    Skulle starkt rekommendera firman.
    Tack för hjälpen!
    Larissa Westling
  • Eddy F
    skrev om Flytt en del av Pribaltika
    2019-06-12
    Väldigt duktiga killar , de är snabba och trevliga . Rekommenderar !
    2019-06-04
    Snabba och smarta killar!
    Jobbar professionellt!
    Jag är mycket nöjd!