Pribaltika

Kaveldunsgränd 17, 192 67 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Pribaltika!

Vi på Pribaltika står på fyra ben kan man säga. Vi hjälper dig med privatflytt, företagsflytt, flyttstädning och hemstädning. Vi är ett seriöst familjeföretag som städar rent och flyttar både stort och smått i Stockholm med omnejd. Låt våra professionella medarbetare ta hand om din städ och flytt i en vardag när du har annat för dig. Hos oss på Pribaltika får du dessutom alltid garanti på utfört arbete och vi erbjuder hem- och flyttstädning till lägsta pris.

För snabb hjälp är du varmt välkommen att höra av dig till oss eller läs vad våra kunder tycker om oss här nedanför.
5.0/5
4.5/5

Läs vad 9 kunder tycker om Pribaltika

• 2019-06-20

Linda R skrev om Flytt en del av Pribaltika
    Av alla flyttfirmor jag anlitat under åren är denna den allra bästa. Allt gick snabbt, smidigt, effektivt och i kombination med ett trevligt bemötande, i en stressig och påfrestande situation som en flytt innebär, är jag jättetacksam och väldigt nöjd. Över förväntan - utan att överdriva. Läs mer
  • 2019-06-18

Larissa W skrev om Flytt en del av Pribaltika
    Hade fått perfekt flytthjälp från företaget. Mycket väll bemötande, bilen kom i tid. Två killar som båda heter Alexander jobbar väldigt effektivt och snabbt.
    Priset är också rimligt. Flytt gick mycket väl!
    Skulle starkt rekommendera firman.
    Tack för hjälpen!
    Larissa Westling Läs mer
  • Eddy F

2019-06-12

Eddy F skrev om Flytt en del av Pribaltika
    Väldigt duktiga killar , de är snabba och trevliga . Rekommenderar ! Läs mer
  • 2019-06-04

Irina M skrev om Flytt en del av Pribaltika
    Snabba och smarta killar!
    Jobbar professionellt!
    Jag är mycket nöjd!
    Rekommenderar till alla! Läs mer
  • 2019-05-12

Ian S skrev om Pribaltika
    Great moving and cleaning service. Läs mer
  • Torsten A

Carina S skrev om Städ en del av Pribaltika
    Bara bra! Inga problem! Snabbt och bra! Läs mer
  • 2019-05-09

Johanna S skrev om Pribaltika
    Jag och min sambo anlitade pribaltika vid flytt och fick hjälp med både städ och flytthjälp för bra pris. Resultatet blev även det bra! Snabba på att återkoppla och väldigt tillmötesgående, rekommenderar! Läs mer
  • 2019-05-09

Jörgen L skrev om Pribaltika
    Ett utmärkt och service vänligt företag. Är mycket nöjd med deras tjänster och deras punktlighet. Läs mer

Kaveldunsgränd 17, 192 67 Sollentuna