Pribaltika

Pribaltika

www.pribaltika.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Pribaltika! Vi på Pribaltika står på fyra ben kan man säga. Vi hjälper dig med privatflytt, företagsflytt, flyttstädning och hemstädning. Vi är ett seriöst familjeföretag som städar rent och flyttar både stort och smått i Stockholm med omnejd. Låt våra professionella medarbetare ta hand om din städ och flytt...

189 omdömen om Pribaltika

Sedan starten hos Reco 2019

Artem R
Skrev om Flytt en del av Pribaltika

Everything was nice, quick and smooth. This is not the first time I move from one apartment to another with Pribaltika, so I am always happy with their service.

Nicolaj Z
Skrev om Pribaltika

Använde Pribaltika för packning, flytthjälp och flyttstädningen. Effektiva, noggranna, lyhörda - vi har bara gott att säga. Rekommenderar starkt.

Axel O
Skrev om Pribaltika

Perfekt jobb i alla aspekter! De var väldig proffsiga och allt gick smidigt och snabbt!

Claes S
Skrev om Pribaltika

Alldeles lysande från början till slut. Flytt och flyttstäd. Väldigt prisvärt, smidigt och trevliga i kontakten.

Margus T
Skrev om Flytt en del av Pribaltika

1. Correct work . No any damages ! 2. Good communication 3. Reasonable price 4.Well-timed 5. Friendly people !!

Cecilia L
Skrev om Pribaltika

Proffsigt bemötande och väl utförd flytt och flyttstädning.

Emma Josefine J

Mycket snabba och försiktiga. Rekommenderar!

Sven T
Skrev om Flytt en del av Pribaltika

Vi är mycket nöjda när vi använde pribaltika för flytt av möbler och saker till vårt fritidshus. Enkelt att boka. Effektiv och väl genomförd flytt, där allt hanterades bra. Det tog bara en halvdag inklusive transport.

Aida L
Skrev om Städ en del av Pribaltika

Vi är supernöjda med Pribaltikas flyttstädning.

Patrick P
Skrev om Pribaltika

Snabb kommunikation och tydliga. Prisvärda och trevliga. Anlitade flytthjälp och flyttstäd. De var väldigt tillmötesgående och punktliga med flytthjälp. Flyttstäd var också väldigt positivt, bra resultat och noggranna. Rekommenderar dom starkt.

Oksana B
Skrev om Pribaltika

Moving is a huge stress and so many things can go wrong. I was very nervous, but the service of the Baltika company quickly calmed me down. Polite, super-accurate, anticipating all possible problems, very fast, strong, reliable employees of the company exceeded all our expectations. The transportation of things was completed faster than we expected and very accurately on time. The cleaning of the apartment we moved out of was perfect. Thank you very much for your help and your impeccable work! Thanks to you, this stressful day went much easier than I expected!

Jonatan W

Ioannis T

Everything was perfekt!! Thank you for that!! Ioannis Theodoridis

Stina N
Skrev om Städ en del av Pribaltika

Anlitade Probaltica för flytthjälp och flyttstäd. Är väldigt nöjd. Proffsiga, snabba och trevlig! Rekommenderar!

Anna-Lena S
Skrev om Flytt en del av Pribaltika

Trevliga killar ,snabbt utfört arbete!

Marta K
Skrev om Pribaltika

Har använt Pribaltika vid två separata tillfällen. En gång för flyttstäd och en gång för flytthjälp. Båda gångerna har kontakten varit snabb och smidig. Städningen utfördes jättebra och alla var nöjda. Flythjälpmedel var också super! Snabbt, trevliga killar och gjorde allt för att vi skulle bli nöjda med flytten. Alla personer vi har varit i kontakt med har varit trevliga, proffsiga och serviceminded.

Ariana K
Skrev om Flytt en del av Pribaltika

Fantastiskt team med hög servicestandard. Alltid lika nöjd!

Patrik E
Skrev om Pribaltika

Snabba, effektiva och nogranna. Har lite problem med språket ibland men det löser sig. Prisvärt. Använde packning, flytthjälp och flyttstädning. Rekommenderas varmt.

Cristina T

Proffsiga, rekommenderar starkt!!

Nikolaj J
Skrev om Pribaltika

Jag flyttade till en annan lägenhet och beställde flyttstädning hos Pribaltika. Det var den värsta städningen jag någonsin sett. Städarna från Pribaltika gjorde något i lägenheten hela dagen, och det jag såg på kvällen chockade mig. Även en ytlig anblick avslöjade ett stort antal brister. Och det var inga små slumpmässiga misstag, utan extremt hemsk städning, som visar på ouppmärksamhet och oprofessionellt arbete. Smutsiga golv och fönster, feta fläckar på ytan och i skåp, allt detta är oacceptabelt även vid normal städning,...

Ulla-britt N
Skrev om Pribaltika

Ett stort tack för en fantastisk flytthjälp och en suverän städning! Flyttkillarna fick slita i hällregn så de ska ha mycket beröm och städarna hade gjort ett så fint jobb att allt såg helt nytt ut.

Inger B
Skrev om Städ en del av Pribaltika

Bokningen gick väldigt smidigt. Städpersonalen kom på utsatt dag och tid. Jag hade beställt storstädning och fönsterputs och allt var mycket bra utfört. Jag har anlitat Pribaltika tidigare och alltid varit nöjd.

Mariya R
Skrev om Pribaltika

Super bra företag. Flytten gick snabbt o smidigt, väldigt noga. Samma med flytt städningen! Jätte nöjd med tjänster!

George F
Skrev om Flytt en del av Pribaltika

Superbra flyttfirma! Supersnabba och problemfria med trevlig personal ☺️ Vi är supernöjda!

Oksana A
Skrev om Flytt en del av Pribaltika

Great moving company! I am very happy that we choose them. Strongly recommend this team!

Egemen A
Skrev om Flytt en del av Pribaltika

From the date of quotation to the day of our movement everything was flawless and easy with Pribaltika. They offered a very competitive price yet provided an extensive and good service for our movement in Stockholm. And the movers were the best I worked with so far. Their job was so careful and clean. I would definitely pick this company again if we need to move again in the future.

Tove B
Skrev om Flytt en del av Pribaltika

Bra kommunikation innan, under och efter flytten. Snabbt och smidigt med flytthjälpen. Jättenöjd!

Antonio D
Skrev om Pribaltika

Jag är en super nöjd kund. Kom i kontakt med Pribaltika via offerta.se när jag sökte flytthjälp. Vi bestämde oss för att anlita dom eftersom vi tyckte deras offer var den mest seriösa och tydligaste. Tjänsterna vi valde var: flytthjälp, packning, flyttstädning (inkl fönsterputs). Flytten gick bra och dom hade packat våra grejer väldigt varsamt. Städningen och fönsterputsningen var också väldigt bra utförd. Vi kände oss tryga under hela processen och det märktes att vi hade anlitat proffs. Vi hade inte klarat den...

Anncaroline E
Skrev om Pribaltika

Pribaltika erbjöd oss otroligt bra kundservice, med snabba svar, prisvärd service, de är flexibla, själva flytten gick väldigt bta, inte skadat. Superbra flyttstädning och väldigt bra att kunna hyra kartonger. Vi är oerhört nöjda med Pribaltika och kan varmt rekommendera dem.

Shashank R
Skrev om Städ en del av Pribaltika

Used them for 1st time yesterday & they did a fantastic job. Friendly personnel & very professional. They arrived on time and cleaned every nook and corner possible . I plan to continue using their services

Laura P
Skrev om Pribaltika

They were fast and efficient! Could not ask for more!

Joakim M
Skrev om Pribaltika

-Snabb respons på Mail -Flyttstäd var väldigt bra, rent och ordentligt gjort. -Flyttningen gick smidigt och snabbt. De plastade in möbler och skyddade känsliga föremål. -Bra priser Skulle varmt rekommendera

Peter L
Skrev om Städ en del av Pribaltika

Flyttstädningen blev väldigt bra.

Seyran N
Skrev om Pribaltika

Väldigt professionella, trevliga och väl utfört arbete både med flytthjälp och flyttstäd. Snabb och enkel kommunikation. Väldigt flexibla. Mycket nöjd och rekommenderar!

August A
Skrev om Pribaltika

Smärtfritt och väldigt professionellt!

Jonatan W

Pålitliga och professionella!

Isabelle R
Skrev om Pribaltika

Enkelt och smidigt! Både flytt och städ utfördes utan krångel!

Javier H

Punktliga / Effektiva / Ordentliga

Sara B
Skrev om Pribaltika

Jättebra företag både vid hjälp av flytt och flyttstädning. Flytten var supersmidig och killarna som hjälpte till var väldigt hjälpsamma. Städningen utfördes väldigt bra. Enkelt att komma i kontakt med och väldigt tillmötesgående. Toppenbra företag! 😊

Eva N
Skrev om Flytt en del av Pribaltika

Trevliga killar som paketerade in alla möbler noggrant och effektivt. Kan varmt rekommenderas!

Irene F
Skrev om Flytt en del av Pribaltika

Noga, vänliga och hjälpsamma! Andra gången jag anlitat Pribaltica och har rekommenderat firman till flera bekanta. Kort sagt toppen!

Daniel W
Skrev om Pribaltika

Trevliga, noggranna och effektiva. Så nöjd med utfört arbete.

Christoph Patrick A

Very quick and professional move! We used them twice within two weeks since we had to move things to a storage. Can only recommend!

Marie W
Skrev om Pribaltika

Mycket professionella och snabba, i princip sprang de med grejerna som skulle flyttas. Att en bokhylla blev kvar var vårt eget fel, Pribaltikas personal bad oss ju att verifiera per plan i radhuset att alla grejer kommit med. Och de hanterade känsliga saker väl, klädde t ex in tavlor och speglar med gladpak i storformat. Jag rekommenderar Pribaltika!

Felix T
Skrev om Flytt en del av Pribaltika

Min första flytthjälp. Kunde inte bli bättre 👌 världsklass.

Lisa Maria T
Skrev om Pribaltika

Vi anlitade Pribaltika för flytthjälp (inkl. flytt av piano) och flyttstädning och vi blev jättenöjda. Varsam hantering av möbler och hemmet blev skinande rent. Detta var andra gången vi anlitade Pribaltika för flyttstädning och återigen blev vi nöjda. Vi kan varmt rekommendera Pribaltika!

Lotta L
Skrev om Pribaltika

Vi flyttade i ett triangelbyte med vår hyresetta och trea i potten. Det var mkt som skulle klaffa och jag som flyttat (med firmor), långt över genomsnittet har varit med om högt och lågt kan jag säga. Så vad kan jag säga här, -jo att det blev min bästa flytt någonsin! Höll de tiden, ja. Stämde offerterna för lägenheterna, ja. Tom lite billigare än vad vi räknat med. (Och då var det redan mkt prisvärt). Gick något sönder? Nej, inte en skråma någonstans. Enligt inflyttande nya hyresgäster var städningen perfekt,...

Daniella H
Skrev om Flytt en del av Pribaltika

Snabb och smidig flytt. Rekommenderas varm. Grabbarna är noggranna och trevliga.

Malin Eva Viktoria W
Skrev om Flytt en del av Pribaltika

Smidigt och supertrevliga! Allt var omsorgsfullt packat och flytten genomfördes på endast en dag, kommer aldrig mer packa själv inför en flytt!

Simon C

Superbra service. Allting gick jättesmidigt