Psykologa

Psykologa

Ring 070-424 24 22 www.psykologa.se
3.7

Psykologa har lång erfarenhet av att erbjuda psykologiska tjänster och att hjälpa människor att öka sitt välbefinnande. Vi har flera olika tjänster för både privatpersoner och företag. Alla våra psykologer har en bred erfarenhet och är legitimerade av socialstyrelsen.

6 omdömen om Psykologa

Corada L
Skrev om Psykologa

Vår upplevelse med parterapin har tyvärr varit ganska frustrerande. Vi gick dit med hopp om att få hjälp och lösa våra problem, men resultatet har varit ganska nedslående. Trots att terapeuten lovade att hjälpa till med förändring kändes det som om hon inte riktigt förstod vår situation. Avslutet på den senaste sessionen var en besvikelse. Det kändes som om hon faktiskt förespråkade en skilsmässa, vilket verkligen överraskade mig. Det är frustrerande att ha lagt ned så mycket pengar och tid på något som inte verkar vara...

Anonym R
Skrev om Psykologa

Jag rekommenderar inte Psykologa. Jag mådde inte bra en period och googlade på psykolog och tog i princip det som kom upp på sökningen. Jag orkade inte leta och kolla upp recensioner, göra val osv. Att gå till psykolog är dyrt och du vill ha resultat för dina pengar. Min rekommendation är att kolla upp recensioner och välja utifrån detta. Psykologen gäspade när jag var där...och det är bara en av faktorerna till det låga betyget. Jag mår bättre nu efter att ha fått hjälp på annat håll och hoppas att du finner bra hjälp också!

Stina P
Skrev om Psykologa

Terapeuten jag träffade på psykologa var jag väldigt nöjd med.

Anton E
Skrev om Psykologa

Psykologa hjälpte mig att komma på fötter efter en separation.

Anna G
Skrev om Psykologa

Seriösa och professionella! Jag har fått hjälp att komma ur ett gammalt mönster.

Karl S
Skrev om Psykologa

Jag är väldigt nöjd med den hjälpen jag fått på Psykologa.