Psykologa

Högalidsgatan 52 B, 117 30 Stockholm — Visa karta

Psykologa har lång erfarenhet av att erbjuda psykologiska tjänster och att hjälpa människor att öka sitt välbefinnande. Vi har flera olika tjänster för både privatpersoner och företag. Alla våra psykologer har en bred erfarenhet och är legitimerade av socialstyrelsen.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 5 kunder tycker om Psykologa

• Anonym R
    Anonym R skrev om Psykologa
    Jag rekommenderar inte Psykologa. Jag mådde inte bra en period och googlade på psykolog och tog i princip det som kom upp på sökningen. Jag orkade inte leta och kolla upp recensioner, göra val osv. Att gå till psykolog är dyrt och du vill ha resultat för dina pengar. Min rekommendation är att kolla upp recensioner och välja utifrån detta.

Psykologen gäspade när jag var där...och det är bara en av faktorerna till det låga betyget.

Jag mår bättre nu efter att ha fått hjälp på annat håll och hoppas att du finner bra hjälp också!
  • Stina P
    Stina P skrev om Psykologa
    Terapeuten jag träffade på psykologa var jag väldigt nöjd med.
  • Anton E
    Anton E skrev om Psykologa
    Psykologa hjälpte mig att komma på fötter efter en separation.
  • Anna G
    Anna G skrev om Psykologa
    Seriösa och professionella! Jag har fått hjälp att komma ur ett gammalt mönster.
  • Karl S
    Karl S skrev om Psykologa
    Jag är väldigt nöjd med den hjälpen jag fått på Psykologa.

Högalidsgatan 52 B, 117 30 Stockholm