Alla kategorier Spa Stockholms län Solna Puls & Träning Frösunda Park

Puls & Träning Frösunda Park

Gustav III:s Boulevard 54-58, 169 72 Solna — Visa karta

Puls & Träning har som mål att bygga och utforma gym som vänder sig till vanliga motionärer, där alla kan känna sig välkomna. Våra gym är nybyggda med senaste utrustningen, generösa öppettider och med begränsat antal platser för att undvika kö. Välkommen!
Studievägen 10, 19150, Sollentuna
Mandy Medical
Filippa F:
Jag har fått fantastiskt bemötande varje gång och alltid blivit mer än nöjd med resultatet när jag fixat fransarna.

Spa nära Puls & Träning Frösunda Park:

Vidargatan 1, Stockholm
Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper ... Läs mer ›
Lindberg Malmström L:
Bra och proffsigt bemötande och en metod som kändes säker och effektiv.

Odengatan 23, Stockholm
Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård. Läs mer ›
Jelena L:
Jag är SÅ nöjd, Daniella är supertrevlig & hjälpsam men framför allt DUKTIG! Kommer definitivt att komma tillbaka, rekommenderas :)!

Upplandsgatan 33, Stockholm
Låt dig själv slappna av och njuta av en lugn stund hos oss på 2S Hudvård och Sp... Läs mer ›
Anna S:
Mycket trevlig och kompetent salong!

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
Välkommen till en salong där resultatinriktad hudvård blandas med härliga spabeh... Läs mer ›
Jenny B:
Trevlig och proffsig! Rekommenderas!

Läs vad 1 kund tycker om Puls & Träning Frösunda Park

• Emma K
    Emma K skrev om Puls & Träning Frösunda Park
    Har precis skaffat medlemskap på gymmet i Årstadal och kan bara konstatera att det är fenomenalt.
    Konceptet är att det är personallöst vilket får ner priset rejält, betalar 230kr/mån på autogiro, har passerkort till lokalen och det är öppet till 22 varje kväll. De har helt ny utrustning, aldrig trångt eller skitigt, ingen skräning musik på hög volym, kabelTV på konditionsredskapen. Tycker dessutom att redskapen är väldigt "mjuka" och lättmanövrerade vilket passar mig som är liten.
    Så smidigt att bara slinka in och ta ett joggingpass eller vad man nu känner för. Första gymmet som fått mig att börja träna! Priset gör att jag inte känner samma stress som jag gjort tidigare, missar jag en månad är det inte mer än man betalar för en middag. Klockrent koncept!
    Alexander B gillar detta

Gustav III:s Boulevard 54-58, 169 72 Solna