Alla kategorier Naprapat Skåne Ängelholm Pure

Pure

Landshövdingevägen 926252, 262 52 Ängelholm — Visa karta

Välkommen till PURE, ett varumärke skapat av Magnus Häggbom, legitimerad naprapat, Exercise Coach och livsstilsexpert. Magnus är verksam i Ängelholm och skapade det övergripande varumärket PURE för att samla sina företag under samma tak. PURE står för renhet, trovärdighet, enkelhet och helhet. Genom PURE vill Magnus hjälpa människor att må bra och alla företag som är samlade under varumärket strävar efter att just hjälpa människor på olika sätt. Företagets vision är att du som kund ska få precis det du behöver för att må så bra som det bara går. PURE kan erbjuda dig tjänster såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, lifestyle coaching och hälsoundersökningar av olika slag. Dessutom erbjuder de företagshälsa till företag som har förstått vikten av att satsa på sin viktigaste resurs - personalen. Varmt välkommen.

Läs vad 76 kunder tycker om Pure

• Max N
    Max N skrev om Pure
    Ett proffsigt och bra bemötande. Fick hjälp med min rygg direkt och mina problem upphörde mer eller mindre direkt.
  • Tony P
    Tony P skrev om Pure
    Bra från första kontakten tills jag var färdigbehandlad
  • Eva- Lotta S
    Eva- Lotta S skrev om Pure
    Pure har hjälpt mig mycket med akuta ryggproblem, toppen service!
    2017-09-13 Magnus H svarar Eva- Lotta S
    Tack Lotta. Roligt att du uppskattar mitt jobb.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Pure
    Fick hjälp med en nackspärr och kändes mycket bättre efteråt! Magnus är som vanligt supertrevlig och lätt att prata med. Fick också med mig en gratis produkt hem som jag testade att smörja nacken med och det kändes som den hjälpte.
  • Anette A
    Anette A skrev om Pure
    Jättebra bemötande. Hög kunskapsnivå.
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om Pure
    Fantastiskt fint bemötande, hela vägen från receptionen i simhallen till naprapatens reception och slutligen naprapaten Magnus. Hade mycket ont i hälen sedan flera månader men Magnus gick på orsaken till det onda och hittade låsningar i skelettet, ryggen, nacken, fotleden mm. Varför får jag låsningar? Jo, kosten är boven i dramat, har jag fått veta av Magnus. Jag har ändrat kosten genom att utesluta gluten, laktos och kolsyra och fått rörelser att träna hemma och det känns jätteskönt i hela kroppen. Hälen gör fortfarande ont lite då och då, men då rätar jag på ryggen och då släpper det oftast. Jag har fått köpa kosttillskott som ska hjälpa kroppen att reparera celler och Himalayasalt som ska ersätta vanligt bordssalt och ge mig mer mineraler.
    2017-09-07 Magnus H svarar Ingrid G
    Tack Ingrid. All ära till dig som sköter sig så exemplariskt.
  • Antonio F
    Antonio F skrev om Pure
    Goda kunskaper och kanon bra bemötande!
  • Sara C
    Sara C skrev om Pure
    Kan varmt rekommendera andra att vända sig till Pure för att få hjälp till ett bättre välbefinnande och en bättre livskvalité.
  • Lena R
    Lena R skrev om Pure
    Kunnig personal och trevligt bemötande
  • Lars I
    Lars I skrev om Pure
    Seriös o proffesionell hantering. Tillika imponerar kunnighet och en social kompetens.
  • Dennis O
    Dennis O skrev om Pure
    Super bra foder som passar min hunds känsliga mage perfekt! Dessutom väldigt prisvärt speciellt vid erbjudanden som kommer då & då.
  • Charlott L
    Charlott L skrev om Pure
    Är så otroligt tacksam för all hjälp jag fått! Alltid professionellt och trevligt bemötande! Rekommenderar verkligen alla att söka hjälp här!
  • Hampus J
    Hampus J skrev om Pure
    En väldigt bra och positiv upplevelse
  • Irene A
    Irene A skrev om Pure
    Jag har tidigare anlitat Magnus på Pure för hans kunskaper som naprapat och blev då både väldigt nöjd med både behandling och bemötande och imponerad av hans breda kompetens, skicklighet och stora kunnighet. Nu senast bokade jag en timme för frekvensbehandling/Bicom eftersom jag har en del oklara symtom och ville få den typen av perspektiv på dem. Jag är verkligen supernöjd även med det besöket på Pure. Än en gång fick jag ett trevligt, kunnigt och proffsigt bemötande, tydliga förklaringar samt tips och råd. Det är också enkelt att boka tid i boxningssystemet på deras hemsida. /Irene Ahlberg
  • Svetla T
    Svetla T skrev om Pure
    Besökte företaget pga ryggproblem. Efter tre behandlingar uppnåddes förbättring.
    Mycket profetionellt bemötande.
  • Alice S
    Alice S skrev om Pure
    Trevligt bemötande och yrkes kunnig.
  • Maria P
    Maria P skrev om Pure
    Mycket bra hjälp vid olika typer av smärtor. Vid mitt senaste besök fick jag hjälp med min kraftiga foglossning i graviditetsvecka 26. Detta var visserligen lite av en chansning, då man inte alltid kan garantera gott resultat men i mitt fall gick jag från nästintill orörlig till helt smärtfri och med ökad rörelse i rygg och ben!
  • Samuel J
    Samuel J skrev om Pure
    Mycket trevlig personal där jag har fått hjälp med de olika problem jag haft. Haft problem med att jag har varit stel i bland annat höfter och rygg.
  • Anneli W
    Anneli W skrev om Pure
    Proffsigt och kompetent omhändertagande.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Pure
    Mycket bra med ett proffsigt bemötande
    Fin miljö och bra lokaler
    Återkommer gärna
  • Anja R
    Anja R skrev om Pure
    Proffsigt bemötande. Tar sig tid att lyssna och analysera. Eftersom jag inte kunde bli hjälpt denna gången så fick jag råd om hur jag kunde gå vidare själv. Känns mycket bättre!!
  • Göran O
    Göran O skrev om Pure
    Bemötandet har varit av högsta klass från första början.
    Jag är under pågående behandling och är inte färdigbehandlad så något resultat har jag inte ännu men förhoppningsvis är det på rätt väg.
    Min känsla är att Magnus är mycket professionell och kan sin sak.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Pure
    Fantastiskt duktig naprapat! Kunnig och mycket tillmötesgående. Går att få akuttider rätt omgående.
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Pure
    Magnus är otroligt skicklig och kompetent! Förstår på en gång vad behovet är och löser snabbt problemet!
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Pure
    Mycket proffesionellt. Både bemötande och behandling är förstklassigt.
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Pure
    Mycket duktig, fick hjälp väldigt snabbt och väldigt bra bemötande! Har rekommenderat många till Pure.
    // Magnus Döös
  • Anna G
    Anna G skrev om Pure
    Testat flera olika, har två knäoperationen, diskbrock, whiplash och jag får ändå hjälp som funkar som gör att jag kan fortsätta med sporten.
  • Martin M
    Martin M skrev om Pure
    Trivdes väldigt bra under besöken. Har fått mycket ny kunskap kring träning och Magnus både visade och förklarade mycket tydligt, inget som blev krångligt utan höll allting enkelt. Jag har fått lite nya ögon på träning vilket är jätteviktigt för mig. Jag känner dock att tiden går väldigt fort på en halvtimme så kanske ville haft lite längre tid för att få ut mer av varje besök, blir lite stressad av det.
  • Malin D
    Malin D skrev om Pure
    Trevligt bemötande snabb och bra behandling
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Pure
    Kompetens och trygghet !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Pure
    hjälp med ryggproblem, trevligt bemötande och kunnigt intryck.
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Pure
    Bra omhändertagen och fick hjälp med mina problem
  • Mats C
    Mats C skrev om Pure
    Magnus häggbom fantastisk bra
  • Tina R
    Tina R skrev om Pure
    jag har blivit bra bemött varje gång jag varit i kontakt med er.
    Magnus gör ju underverk med min tråkiga rygg, rekommenderar honom till alla!
    Det glädjer mig att ni stödjer barncancerfonden, fortsätt med det!
  • Gert H
    Gert H skrev om Pure
    Trevliga lokaler, fick hjälp med mina problem jag kommer tillbaka när jag behöver hjälp.
    Med vänlig hälsning,
    Gert
  • Conny F
    Conny F skrev om Pure
    Mycket personligt mottagande. Håller på med behandling mot allergi och Candida överväxt. Behandlingen är inte klar. För tidigt att uttala mig om resultatet.
  • Emilie B
    Emilie B skrev om Pure
    Väldigt bra kompetens o service! Bra helhetssyn!
  • Matts B
    Matts B skrev om Pure
    Snabb tid, mycket vänligt bemötande, bra rekommendationer för att förebygga mitt ryggont.
    Matts
  • Hanna Å
    Hanna Å skrev om Pure
    Kom dit med tryck över brösten svårt att få ner andningen i magen När jah gick därifrån andades jag igen med magen och det kändes mycket lättare tack MH alive !! Med vänligs hälsningar Hanna
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Pure
    Mycket väl omhändertagen och jag känner mig bättre i armen efter behandlingen.
    Tack😀
  • Catharina N
    Catharina N skrev om Pure
    Jag kom för att få ett skonsamt träningprogram efter en nackskada, men hamnade på sjukhus akut efter ett träningpass där jag skulle bära tungt och jobba jättemycket med händerna i golvet. Inte alls bra.
    2016-12-04 Magnus H svarar Catharina N
    Hej Catharina.
    Enligt mina uppgifter var du hos oss 2013. Kan det stämma? Vore tacksam om du ville höra av dig till mig i detta ärende då det hörs allvarligt och jag gärna vill veta mer om vad som hände. Du kan ringa oss på 0431 828 75. Tacksam för din återkoppling. /Magnus
  • Anna-carin M
    Anna-carin M skrev om Pure
    Känner inte till företaget och förstår inte varför jag får denna fråga.
    2016-12-04 Magnus H svarar Anna-carin M
    Hej Anna-Carin.
    VI träffades i Båstad på Drivan där jag jobbade som Naprapat hos företaget Fysiotest. Därför fick du detta utskick. Förstår att du inte kopplar ihop namnen. Med vänliga hälsningar - Magnus
  • Anne S
    Anne S skrev om Pure
    Ett kanon ställe som är verkligt både service minded och skickliga. Skönt med folk som vet vad de sysslar med och ställer upp och tar emot mina elitorienterande ungdomar oftast kort varsel 😊
  • Per-Åke B
    Per-Åke B skrev om Pure
    Jag har alltid blivit bemött på bästa vis. Det finns ett genuint intresse för att göra patienten så bra som möjligt, snarast möjligt. Det finns även ett intresse för att jobba långsiktigt med att förebygga problem så de inte återkommer. Full fokus!
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Pure
    Känns att man är i trygga händer. Han ger en bra vägledning hur man Jan hjälpa sig själv.
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Pure
    Engagerad , mycket positiv upplevelse
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Pure
    Jag är otroligt nöjd. Bemötande har varit toppen från början till slut, mina frågor har och krämpor har tagits på allvar vilket lett till att jag kunnat få rätt hjälp av Magnus som är otroligt proffsig och duktig.
  • Jennifer E
    Jennifer E skrev om Pure
    Trevligt. Lätt att få tid. Bra bemötande.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Pure
    Mycket kunniga o vänligt bemötande.
  • Dan W
    Dan W skrev om Pure
    Bra och trevlig personal. Lugn och skön miljö. Kan rekommenderas.

Landshövdingevägen 926252, 262 52 Ängelholm