Pure

Pure

Ring 0431-828 75 www.gopure.se

Välkommen till PURE, ett varumärke skapat av Magnus Häggbom, legitimerad naprapat, Exercise Coach och livsstilsexpert. Magnus är verksam i Ängelholm och skapade det övergripande varumärket PURE för att samla sina företag under samma tak. PURE står för renhet, trovärdighet, enkelhet och helhet. Genom PURE vill Magnus hjälpa människor...

105 omdömen om Pure

PETER D

Magnus hjälpte mig med mina spänningar. Dessutom hjälpte han mig hitta orsaken till dom. Kan varmt rekommendera honom och hans verksamhet.

Josefine C

Mycket trevligt och professionellt bemötande

Hans H

Behandling hos naprapat. Trevligt bemött. Levde upp till mina förväntningar.

Nina B

Professionellt bemötande efter varje individ och med service utöver det vanliga.

Madeleine N

Fick hjälp med mina ryggproblem. Räckte med två besök, helt fantastiskt! Fick tips på övningar och har inte haft ont i ryggen igen

Leif N

jag köpte en tjänst där en naprapat skulle rätta till en dålig rygg och en dålig axel. axeln är mycket bättre men ryggen är bara nämnvärt bättre. jag blev mycket vänligt och bra bemött

Peter J

Magnus H är trevlig och kompetent och gör alltid sitt bästa för att hjälpa till

Göran N

Kärlelasticitet Mycket bra Företaget levde upp till mina förväntningar Seriöst och informativt!

Gunilla M

Var hos naprapaten Magnus i Ängelholm. Fick fantastisk hjälp med min rygg. Har inte varit så bra på över 10år😁 Blev jätte bra bemött. Helt nöjd. 100%

Svar från Pure

Vad härligt att höra Gunilla. Vad glad jag blir att jag fick chans att hjälpa.

Sandra H

Omhändetagande, kunnig, förklarar på ett bra sätt, lyssnar på kunden. Den bösta i Ängelholm helt klart!

Svar från Pure

Tack för lovorden Sandra. Jag försöker i alla fall alltid mitt bästa.

Marlen S

Trevligt bemötande och blivit hjälpt med rygg och nacke och ett annat tänk vad gäller stressa ner.

Laila S

Pure det vill säga Magnus Häggbom i detta fall, besitter en enorm kunskap och kompetens. Men det som verkligen gör honom unik är hans engagemang och inlevelse och hans holistiska synsätt på de människor han behandlar. Jag kom till Magnus med enorma smärtor och en läkardiagnos där jag var hänvisad till en ortoped för operation. Efter 7 veckor med 1 möte per vecka, kombinerat med egna övningar hemma, samt massage och egen yoga är jag nästan helt smärtfri och tänker inte opereras. Mvh//Laila Svensson

Svar från Pure

Tack Laila. Jag är glad att du vågat ta denna väg och att du visar så stort intresse för att bli frisk. Det är det viktigaste i hela processen.

Stefan B

Fick kanon hjälp och ävenbra tips

Louise N

Hej Alltid lätt att få en tid hos Magnus snabbt. Jag har problem med nacke och rygg och det blir alltid bra direkt efter behandling. Får mycket bra information om alternativ hjälp. Magnus är professionell och har mycket att erbjuda.

Svar från Pure

Tack Louise. Roligt att jag kan hjälpa och att du är öppen för nya vägar till bättre hälsa.

Fredrik S

Utmärkt service! Trevligt bemötande och stor kunnighet!

Charlotte S

Magnus hjälpte mig både snabbt och effektivt med det som sjukvården inte kunnat lösa på mer än 6 månader. Är idag helt smärtfri!!

Svar från Pure

Hej. Tack för din feedback. Roligt att vi fan en väg som ledde dig tillbaka till bättre hälsa. Ta hand om dig.

Annette B

Har under många år haft besvär med stelhet, atros. När jag gått till den traditionella sjukvården har jag bara fått svaret att inget går att göra och fått utskrivit värktabletter. Genom företagshälsovården kom jag i kontakt med PURE och bokade tid för behandling. Helt otroligt vad tre behandlingar kan göra för rörligheten, kan nu igen stå upp på morgonen utan att vara helt stel. Proffsigt och bra bemötande, förklarar bra vad som göres samt vad olika saker kan bero på. Väldigt nöjd med företaget.

Svar från Pure

Tack Anette. Jag försöker hela tiden utveckla mig själv och vårt sätt att hjälpa. Glada att vi kan stå till tjänst.

Ulf K
Skrev om Pure

Mycket bra behandling och en omtanke om mig som prrson som jag aldrig upplevt.

Greger O

Bra och professionell hjälp från början till slut. Problem med en axel som efter lite smärtsam behandling (en bra smärta eftersom den gjorde gott) är borta. Överraskad att det kunde behandlas med så bra resultat så snabbt.

Danuta R

Professional bemötande på alla plan.

Jenny K

Jag blev bra bemött hela vägen från bokning till behandling. Bokningen var enkel att göra och själva behandlingen var över förväntan. Jag blev delaktig i behandlingen och fick förklarat för mig på ett sätt jag förstod vad mina problem var.

Niklas P

Proffesionellt bemötande och toppen behandling

Heidi- Marie T

Mycket bra bemötande varje gång. Jag har fått reda på varför jag har så förskräckligt ont i hela kroppen. Något som svensk sjukvård inte klarade av. Jag får kostråd och behandling och kände en betydlig förbättring redan efter en vecka.

Reija B

Är super nöjd. Fick ett trevlig och proffsig mottagande. Kunnig personal som löste mina bekymmer. kommer att rekommendera er till alla jag känner.

Nina L

Magnus är bra! Korrigerar det som är fel och förklarar bra varför eländet uppstått och hur man ska undvika att hamna där igen. Och så är han trevlig. Vad mer kan man begära?

Åse J

Bra bemötande ( om man bortser från receptionen på Vattenhuset ). såg problemet från många olika vinklar och ville lösa mina fysiska bekymmer, dock inte lyckats ännu. Köpt vitaminer som jag inte heller känner någon effekt av. Så än så länge lever de inte upp till förväntningarna som var att jag skulle bli av med problemet.

Mikael B

Som vanligt ett mycket proffesionellt bemötande och grundlig undersökning samt bra behandling och uppföljning. Tack för hjälpen, Magnus Mvh Micke

Thomas T

Fick snabbt en besökstid och behandling av mina nack och ryggbesvär, bra och proffsigt bemötande såväl vid tidsbokning som behandlingen.

Malin S

Helt fantastiskt bemötande, kompetens och fantastiskt trevliga!

Max N
Skrev om Pure

Ett proffsigt och bra bemötande. Fick hjälp med min rygg direkt och mina problem upphörde mer eller mindre direkt.

Tony P

Bra från första kontakten tills jag var färdigbehandlad

Eva- Lotta S

Pure har hjälpt mig mycket med akuta ryggproblem, toppen service!

Svar från Pure

Tack Lotta. Roligt att du uppskattar mitt jobb.

Caroline S

Fick hjälp med en nackspärr och kändes mycket bättre efteråt! Magnus är som vanligt supertrevlig och lätt att prata med. Fick också med mig en gratis produkt hem som jag testade att smörja nacken med och det kändes som den hjälpte.

Anette A

Jättebra bemötande. Hög kunskapsnivå.

Ingrid G

Fantastiskt fint bemötande, hela vägen från receptionen i simhallen till naprapatens reception och slutligen naprapaten Magnus. Hade mycket ont i hälen sedan flera månader men Magnus gick på orsaken till det onda och hittade låsningar i skelettet, ryggen, nacken, fotleden mm. Varför får jag låsningar? Jo, kosten är boven i dramat, har jag fått veta av Magnus. Jag har ändrat kosten genom att utesluta gluten, laktos och kolsyra och fått rörelser att träna hemma och det känns jätteskönt i hela kroppen. Hälen gör fortfarande...

Svar från Pure

Tack Ingrid. All ära till dig som sköter sig så exemplariskt.

Antonio F

Goda kunskaper och kanon bra bemötande!

Sara C

Kan varmt rekommendera andra att vända sig till Pure för att få hjälp till ett bättre välbefinnande och en bättre livskvalité.

Lena R

Kunnig personal och trevligt bemötande

Lars I

Seriös o proffesionell hantering. Tillika imponerar kunnighet och en social kompetens.

Dennis O

Super bra foder som passar min hunds känsliga mage perfekt! Dessutom väldigt prisvärt speciellt vid erbjudanden som kommer då & då.

Charlott L

Är så otroligt tacksam för all hjälp jag fått! Alltid professionellt och trevligt bemötande! Rekommenderar verkligen alla att söka hjälp här!

Hampus J

En väldigt bra och positiv upplevelse

Irene A

Jag har tidigare anlitat Magnus på Pure för hans kunskaper som naprapat och blev då både väldigt nöjd med både behandling och bemötande och imponerad av hans breda kompetens, skicklighet och stora kunnighet. Nu senast bokade jag en timme för frekvensbehandling/Bicom eftersom jag har en del oklara symtom och ville få den typen av perspektiv på dem. Jag är verkligen supernöjd även med det besöket på Pure. Än en gång fick jag ett trevligt, kunnigt och proffsigt bemötande, tydliga förklaringar samt tips och råd. Det är också enkelt att boka tid i boxningssystemet på deras hemsida. /Irene Ahlberg

Svetla T

Besökte företaget pga ryggproblem. Efter tre behandlingar uppnåddes förbättring. Mycket profetionellt bemötande.

Alice S

Trevligt bemötande och yrkes kunnig.

Maria P

Mycket bra hjälp vid olika typer av smärtor. Vid mitt senaste besök fick jag hjälp med min kraftiga foglossning i graviditetsvecka 26. Detta var visserligen lite av en chansning, då man inte alltid kan garantera gott resultat men i mitt fall gick jag från nästintill orörlig till helt smärtfri och med ökad rörelse i rygg och ben!

Samuel J

Mycket trevlig personal där jag har fått hjälp med de olika problem jag haft. Haft problem med att jag har varit stel i bland annat höfter och rygg.

Anneli W

Proffsigt och kompetent omhändertagande.

Bengt B

Mycket bra med ett proffsigt bemötande Fin miljö och bra lokaler Återkommer gärna

Anja R

Proffsigt bemötande. Tar sig tid att lyssna och analysera. Eftersom jag inte kunde bli hjälpt denna gången så fick jag råd om hur jag kunde gå vidare själv. Känns mycket bättre!!