PutsJohan AB

PutsJohan AB

putsjohan.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till PutsJohan! PutsJohan är det självklara alternativet för dig som är noga med att du får en seriös och professionell aktör med bra yrkeskunskaper. Vi finns till för dig tycker det är viktigt att städjobben utförs effektivt och noggrant. PutsJohan AB har varit verksamt sedan 2006 och har idag 18 anställda, vi utför...

621 omdömen om PutsJohan AB

Anita P
Skrev om PutsJohan AB

Trevligt bemött De gjorde sitt jobb bra och snabbt Snyggt resultat av fönster putsningen även när solen ligger på

Tomas B
Skrev om PutsJohan AB

Vi har anlitat PutsJohan i flera år och varit 100 procent nöjda! Trevlig och kunnig personal!

Lena W
Skrev om PutsJohan AB

Bara positivt! Ett par yngre förmågor vad med nu sist. Ser några mindre missar, men det är okej. De behöver tid för att bli perfekta!

Caroline H
Skrev om PutsJohan AB

Otroligt bra resultat och trevlig personal 🫶

Kenth W
Skrev om PutsJohan AB

Som alltid - snabbt och välgjort på samma gång!

Sinikka A
Skrev om PutsJohan AB

Kom i exakt tid.. mycket bra resultat. Trevlig personal. Vi kommer att anlita Puts-johan igen.

Birgitta N
Skrev om PutsJohan AB

Positiva effektiva killar som snabbt drog igång. Kände mig trygg - (80+are) trots att jag var själv i huset ( maken på begravning) Bara gott att säga

Kajsa W
Skrev om PutsJohan AB

Vi är nöjda. De kom på utsatt tid, var trevliga och resultatet blev bra. Aningen långsamma.

Annika S
Skrev om PutsJohan AB

Alltid lika trevliga och professionella killar som är noggranna och snabba. Bäst i stan!

Robert K
Skrev om PutsJohan AB

Proffsig och trevlig personal!

Christina T
Skrev om PutsJohan AB

Vänligt bemötande. De uppfyllde alla mina krav, mina fönster blänker.

Jenniemaria S
Skrev om PutsJohan AB

Snabb och trevlig service, med gott resultat

Mats B
Skrev om PutsJohan AB

Mycket trevliga killar och de gjorde ett bra jobb.

Patrik L
Skrev om PutsJohan AB

Snabbt, proffsigt och otroligt trevlig personal allt från bokning till utförande.

Ewa V
Skrev om PutsJohan AB

Jag mycket nöjd med både bemötandet och proffsigt rengjorda fönster

Jaana S
Skrev om PutsJohan AB

Alltid så trevliga killar. Uppskattar att de är samma personer som kommer år efter år. Är mycket nöjd och kommer även i fortsättningen att anlita PutsJohan. Rekommenderar till vänner och bekanta.

Håkan F
Skrev om PutsJohan AB

Snabbt, bra och bra pris. Samma personer som tidigare år.

Christina A
Skrev om PutsJohan AB

Jag är mer än nöjd. Det kan inte bli bättre.

Sylvi L
Skrev om PutsJohan AB

Allt bra- ingenting att klaga på! Snabba och effektiva killar!

Sarah B
Skrev om PutsJohan AB

Mycket bra och smidigt. Välstädat och noggrant.

Gun L
Skrev om PutsJohan AB

Trevliga killar,bra bemötande,fin fönster.

Monica B
Skrev om PutsJohan AB

Trevliga killar och duktiga Inget söl på golven och jag fick jätteklara rena fönster. Snabba och duktiga

Maud K
Skrev om PutsJohan AB

Det är jättebra och så duktiga och supertrevliga killar som är hos oss TOPPEN!!😊

Pirkko K
Skrev om PutsJohan AB

Fönsterna blev riktigt rena på kort tid, tack.

Mats E
Skrev om PutsJohan AB

Mycket nöjd. Snabba proffsiga grabbar som var trevliga. Kommer absolut att anlita PutsJohan igen

Kelley N
Skrev om PutsJohan AB

Trevlig personal som visste i förväg vilka uppdrag dem hade. Bra genomfört arbete och vi kommer att anlita dem igen. Trevligt med pensionärs pris.

Eva G
Skrev om PutsJohan AB

Har använt PutsJohan i många år och har aldrig blivit besviken. Skickliga och noggranna och kommer i tid. Dessutom är de alltid trevliga. Har stora fönster i uterummet som man knappt ser nu för de är så fina 🤗

Birgitta R
Skrev om PutsJohan AB

Den yngre killen var slarvig.Köksfönstret var fullt av prickar o flammigt hö sida.Det fixade jag i efterskott.Den äldre killen fick fixa till ena r umsfönstret efter den yngre.Dom var här i mindre än 20 minuter.Har dom lagt ner 5 minuter till., så har jag nog varit nöjd.Annars var bemötandet mycket bra,dom var trevliga. En del av ett skaft är kvarglömt,kan jag jag kasta det? Jag blev inte alls nöjd.

Karin E
Skrev om PutsJohan AB

Snabba att lämna offert. Trevliga. Höll kontakten innan taktvätten. Väldigt rent och fint efteråt. Syntes knappt i trädgården att de varit där och tagit bort mossa. Jag är nöjd.

Birgitta D
Skrev om PutsJohan AB

Blev bra bemött, hade stora förväntningar som dom levde upp till, putsning av inglasade balkongen.

Carita K
Skrev om PutsJohan AB

Jag är inte helt nöjd med fönsterputsningen ni gjorde hos oss. Vi fick vänta 2 månader innan vi fick fönsterputs. Jag fick gå efter och se att det blev ordentligt gjort. En som var här spräckte en ruta som i och för sig åtgärdades. Men den rutan blev inte helt ren och putsad efter det.

Ulrica J
Skrev om PutsJohan AB

Trevlig personal, inte helt rena fönster

Elisabeth B
Skrev om PutsJohan AB

Ett par fönster var inte rena. Syntes tydligt när solen sken på rutan. Balkongdörren var inte ihopsatt. Spindelnät kvar precis utanför rutan.

Gunilla W
Skrev om PutsJohan AB

Har anlitat PutsJohan för fönsterputs inglasad balkong. Bra och snabbt utfört arbete.

Bo J
Skrev om PutsJohan AB

Bra bemötande i telefon. Lite slarv på vissa rutor på ena sidan av huset. Randigt o inte putsat alls i ett hörn.

Mona S
Skrev om PutsJohan AB

Vi fick hjälp med fönsterputsning och det blev bra. Däremot var det helt nya personer som kom och vi blev debiterade för 2 tim för 2 personer. Lite väl mkt! Däremot kom 2 erfarna ett par dgr efter o slutförda uppdraget o vi behövde inte betala extra för det iaf. Annars trevligt bemötande men lite dyrt enligt min mening.

Börje T

Utmärkt och proffsigt som vanligt Mvh Börje

Anders G
Skrev om PutsJohan AB

Kom i tid och utförde jobbet bra.

Ulrika S
Skrev om PutsJohan AB

Bra gjorde snabbt de var trevliga som var kom o tvättade hos

Monica E
Skrev om PutsJohan AB

Trevliga, professionella och snabbt arbetande killar. Alla rutor mkt bra tvättade utom en som var på övervåningen och som tvättades med förlängningsskaft från marken. Hade förväntat mig att fönsterbleck ock karmar skulle varit helt fria från spindelfkäckar… Lite återkoppling från en nördig fönsterputsare som själv fixat i 14 år….Är nöjd och kommer anlita er igen.👍👍

Birgit L
Skrev om PutsJohan AB

2 rum och kök, inglasad balkong och två små fönster, 1 i köket och 1 i badrummet allt blankt och fint putsat med noggrannhet och rutin av 2 trevliga putsare./ Birgit Lundin, nöjd och glad 😀

Anders J
Skrev om PutsJohan AB

Mycket nöjda med arbetet som Martin och Robert.

Per Olof H
Skrev om PutsJohan AB

Fönsterputs inklusive balkong. Klart godkänd trots besvärlig sol. Vill ge grabbarna ett klart godkänt betyg.

Kid E
Skrev om PutsJohan AB

Trevligt bemötande, godkänt flyttstäd och hade inga problem med att jag bokade till extraarbete. Jag kan tänka mig att använda mig av Putsjohan igen.

Kerstin G
Skrev om PutsJohan AB

Proffsiga och mycket trevliga killar som tvättade min inglasade balkong. Alltid lika nöjd och bokar alltid dessa killar.

Yvonne A
Skrev om PutsJohan AB

Trevliga killar snabba kommer alltid i tid.

Tomas L
Skrev om PutsJohan AB

Fönsterputsning, trevligt bemött och bra utfört arbete!

Åke L
Skrev om PutsJohan AB

2 grabbar tvättade mina fönster. Det gick snabbt och slutresultatet mycket bra!

Pranee L

Det är okej ,De var snabb och bra jobbat Tack👌

Ulla E
Skrev om PutsJohan AB

Arbetet utfördes snabbt . De var här 1 tim och en kvart. Fönstren är välputsade och jag är nöjd med deras arbete.