PutsJohan AB

PutsJohan AB

putsjohan.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till PutsJohan! PutsJohan är det självklara alternativet för dig som är noga med att du får en seriös och professionell aktör med bra yrkeskunskaper. Vi finns till för dig tycker det är viktigt att städjobben utförs effektivt och noggrant. PutsJohan AB har varit verksamt sedan 2006 och har idag 18 anställda, vi utför...

694 omdömen om PutsJohan AB

Anne-Marie E

Mycke bra , trevliga män , bra kunnande

Staffan J
Skrev om PutsJohan AB

Arbetet utfört bra. Trevligt bemötande.

Ulla-Maj K
Skrev om PutsJohan AB

Väldigt nöjd .Trevliga och duktiga killar

Gunilla W
Skrev om PutsJohan AB

Den sista gången nu då var de två killar som kom,dom prata o var så trevliga,dom gjorde också ett fint jobb.Så jag är helt nöjd.Tack.

Eva E
Skrev om PutsJohan AB

Två glada killar kom som förvandlade en grå och regnig dag till en positiv upplevelse.. Dessutom blev fönstrena spegelblanka. Har mina starka rekommendationer.

Roland G
Skrev om PutsJohan AB

Trevliga killar som kom och körde för fullt. Det gick undan och fönsterna blev mycket rena. Får nog anlita Putsjohan för att städa lägenheten också

Helena P
Skrev om PutsJohan AB

Snabbt svar på telefonen, kanonbra grabbar som kom och putsade. Alltså inget att klaga på, kanonbra allting.

Maud A
Skrev om PutsJohan AB

Fönstren blev rena ,tyvärr blev det missöden med ena gardinen å ett par fönster.Men snabbt åtgärdat av ett par herrar som var proffs som kom hit.Tyvärr vet jag ej deras namn tacksam om jag får veta det om jag anlitar er vid ett annat tillfälle.Mycket bra bemötande av Anna Karin som skickade hit dom,Inglasad balkong.

Claes P
Skrev om PutsJohan AB

Fönsterputs, snabbt och effektivt med mycket bra resultat. Tryggt att det är samma grabbar som kommer år efter år. Lätt att få kontakt och boka. Helnöjd!

Louise C
Skrev om PutsJohan AB

fick mycket snabb och professionell hjälp av dom med en akut flyttstäd

Matilda P
Skrev om PutsJohan AB

Fönsterputs Bemötandet var bra, hade mailkontakt bara, träffade inte någon fysiskt. Fönstren blev renare, men det var flammigt och randigt på vissa fönster. De hade ej torkat upp på fönsterbrädor och golv samt glömt en fönsterskrapa och en trasa. Inte helt nöjd tyvärr.

Mona H
Skrev om PutsJohan AB

Bra bemötande trevliga fönster bra putsade var snabba

Kristina H
Skrev om PutsJohan AB

Vi är väldigt nöjda. Alltid snabba och rent blir det.

Maja S
Skrev om PutsJohan AB

Jättefint arbete, både fönsterputsning och städning. Trevliga och professionella

Andrea M
Skrev om PutsJohan AB

Fick fönsterputs och de som kom var trevliga, duktiga o effektiva! Nöjd med resultatet! Återkommer definitivt!

Marta T
Skrev om PutsJohan AB

Artiga duktiga och snabba killar!

Jan B
Skrev om PutsJohan AB

Upplevde att städningen var stressad. Tycker att dom behöver minst 3 timmar för jobbet

Margareta F
Skrev om PutsJohan AB

Punktliga. Bra utfört arbete. Trevligt bemötande.

Rose-Marie H
Skrev om PutsJohan AB

Trevligt och bra bemötande. Service mainade.

Marie J
Skrev om PutsJohan AB

Snabbt och enkelt, fönsterputs bra utfört!

Margareta R
Skrev om PutsJohan AB

De var duktiga och trevliga. Effektiva att jobba. Jättenöjd med fönstren för nu är de rena och man kan se ut.. Nöjd kund.

Ann J
Skrev om PutsJohan AB

Fantastiska killar som gjorde ett väldans bra putsjobb. Nu ser vi ut igen och hela huset känns ljusare. Rekommenderar dem varmt!

Margaret B
Skrev om PutsJohan AB

Trevliga, positiva och effektiva. Fönstren glänser . Jag är mycket nöjd 👍 MVH/ Margaret Bagi

Håkan L
Skrev om PutsJohan AB

Perfekt service från första bokning till färdigt resultat. Kommer anlita dom så länge jag lever.

Laila A
Skrev om PutsJohan AB

Trevlig personal och bra jobbat.

Ingrid W
Skrev om PutsJohan AB

Bra bemötande Helt nöjd med fönsterputsen

Christina E
Skrev om PutsJohan AB

Fönsterputs som gick snabbt och bra, och fönstren blev skinande rena! Trevlig personal som verkar trivas med sitt jobb och varandra. Jag återkommer absolut som kund!

Marianne E
Skrev om PutsJohan AB

Punktliga. Trevliga. Bra resultat men några fläckar fanns kvar.

Anna-Karin F
Skrev om PutsJohan AB

Snabba, duktiga och med ett trevligt bemötande både vid bokningen och på plats.

David H
Skrev om PutsJohan AB

Bra resultat, trevliga killar, otroligt snabba och effektiva! Väldigt prisvärt!

Karl-Åke C
Skrev om PutsJohan AB

Bra jobbat av trevliga killar

Karin N
Skrev om PutsJohan AB

Mycket nöjd, bra kommunikation med putsade. Kommer att anlita puts Johan igen. Redan ringt och önskat kompletterande puts av mina fönster. Det är lite svårt att kommentera med så många ord.. jag får lägga till efter nästa tillfälle

Susanne L
Skrev om PutsJohan AB

Inget att klaga på.Eftersom vi har väldigt speciella fönster återkommer jag gärna.

Ingalill B

Proffsigt Klara fönster Trevligt bemötande

Lisbeth A
Skrev om PutsJohan AB

Mycket proffsiga och trevliga kill

Bo E
Skrev om PutsJohan AB

Snabba med väldigt bra resultat.

Margareta J
Skrev om PutsJohan AB

Väldigt positiv som alltid. Trevliga, proffsiga, duktiga killar som jobbade effektivt och blev klara snabbt.

Elisabeth D

Trevliga killar De jobbade fort Arbetade bra ihop

Karin H
Skrev om PutsJohan AB

De var duktiga och noggranna med fönsterputsningen.

Annika L
Skrev om PutsJohan AB

Fönsterputs. Mycket nöjd. Bra resultat kom i tid.

Britt-Marie B

Jätte nöjd , trevliga killar . Rent och snyggt runtomkring när dom gick

Magnus B
Skrev om PutsJohan AB

Snabbt svar på offert Supertrevliga killar som kom och utförde arbetet. Väldigt nöjd!

Arne L
Skrev om PutsJohan AB

Trevligt bemötande och bra utfört arbete

Lars Ö
Skrev om PutsJohan AB

Prövade 2 andra firmor för putsning tidigare men de gjorde ett sämre jobb till högre pris. Använder PusJohan nu sedan flera år tillbaka och är helnöjd.

Britt-Marie K
Skrev om PutsJohan AB

Bra? Får det man blivit lovad

Maria A
Skrev om PutsJohan AB

Trevlig personal som var helt okomplicerade dessutom gjorde de ett superfint jobb. De putsade alla fönster i vår villa snabbt och effektivt. Blev rekommenderad Putsjohan av en kollega och jag fortsätter rekommendationen. Vi är supernöjda!

Berit A
Skrev om PutsJohan AB

Helt ok. Reagerade på att man inte bytte vatten nån gång under uppdraget. 2-våningshus med 11 fönster

Ylva Z
Skrev om PutsJohan AB

Snabbt rena fönster. Jättenöjd och trevliga killar.

Margareta L
Skrev om PutsJohan AB

Trevligt bemötande redan i telefonkontakten. Fyra glada pigga kvinnor som gjort ett bra jobb i min fastighet. Snart dags att göra ett lika bra jobb i min lägenhet som sålts.

Anna-Maria A
Skrev om PutsJohan AB

Vilket resultat, jättebra och snabbt. Enda nackdelen var att man fick boka i god tid.