Alla kategorier Städhjälp Västmanland Västerås Puts Johan AB
Rekommenderat företag 2016 - Puts Johan AB

Puts Johan AB

Elledningsgatan 2, 721 37 Västerås — Visa karta

PutsJohan är det självklara alternativet för dig som är noga med att du får en seriös och professionell aktör med bra yrkeskunskaper. Vi finns till för dig tycker det är viktigt att städjobben utförs effektivt och noggrant. PutsJohan AB har varit verksamt sedan 2006 och har idag 18 anställda, vi utför jobb inom städsektorn och utför både stora arbeten såväl som små. Självklart har vi kollektivavtal med Fastighetsanställdas förbund och där en ansvarsförsäkring ingår i samtliga tjänster som vi erbjuder. Varmt välkommen!

Läs vad 23 kunder tycker om Puts Johan AB

• Carl H
    Carl H skrev om Puts Johan AB
    Mkt bra och trevlig sercie och fint resultat
  • Carin J
    Carin J skrev om Puts Johan AB
    Jag är missnöjd med det arbete som ni utförde 2015 då våra fönster var strimmiga och oklara när solen sken in, niåterkom och putsade om våra fönster och det blev ändå inte bra, så vi avslutade samarbetet med er.
    2016-09-27 Puts Johan AB svarar Carin J
    Hej Carin! Jag är förvånad att detta har hänt med tanke på att vi har ca 800 fönsterputskunder som vi servar varje år med gott resultat. Det har hänt en gång i år att vi har fått åka tillbaka pga att det var målartvätt på rutorna som hade torkat in så det var svårt att få bort. Så i Ditt var den första gången vi har fått komma tillbaka där resultatet fortfarande inte blev bra och jag är fortfarande frågande om det inte är själva glaset som felar i Ditt ärende? Om inte så är det riktigt illa. Mvh/Johan Mendenhall
  • Tina G
    Tina G skrev om Puts Johan AB
    Toppen resultat varje gång och trevligt bemötande.
  • Nishtiman A
    Nishtiman A skrev om Puts Johan AB
    Mycker bra fönsterputs
    Snabb och smidig
    Blir jättefina fönster
  • Mats N
    Mats N skrev om Puts Johan AB
    Helt ok städfirma som vi anlitat för både fönsterputs samt flyttstädning. Vi har dem för kontinuerlig hemstädning sedan flera år och skönt att det är "vår" städerska som kommer varje gång. Det har hänt att vi tyckt det missats lite men då kommunicerar vi det och sen har det funkat. Likaså om vi har särskilda önskemål som att städa extra i badrum, ta hand om tvätten eller liknande så löser de det också.
  • Ann W
    Ann W skrev om Puts Johan AB
    Tyckte det var en positiv upplevelse. Tjejerna var fantastiskt duktiga att städa. Punkliga och noggranna. Nackdel att de inte talar svenska så bra. Svårt att få de tex att ta mest nedanför bänkarna, strunta i bänkskivor etc. Jag tyckte inte det var positivt att man tog ut en framkörningsavgift, isåfall ska man mäta alla kunders vägar och bestämma hur många kilometer som ingår, inte ta ut avgift bara för att det är utanför stadskärnan . Jag var ändå nöjd i det stora hela.
    2016-09-27 Puts Johan AB svarar Ann W
    Hej Ann! Tack för Ditt inlägg! Vi inom PutsJohan AB är alltid noga med att kommunikationen är minst lika viktig som kvalitén och är det så att man upplever att personalen inte förstår så uppskattar vi att man ringer kontoret så vi kan framföra eventuella missar till personalen. Gällande inställelseavgiften så är det så att företaget betalar ersättning för restiden till personalen mellan kunderna och framkörningsavgift har dom flesta kunderna oavsett om man bor i stadskärnan eller utanför. Avgiften vi tar ut på 140:- eller 190:- täcker inte på långa vägar det företaget betalar i reseersättning till personalen. Avgiften är en blygsam summa om man jämför med andra bolag. Mvh/Johan Mendenhall
  • Marianne K
    Marianne K skrev om Puts Johan AB
    Bra service Trevligt bemötande och pålitliga
    Kan ta kritik och ifrågasättande utan att bli sura😊
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Puts Johan AB
    Puts Johan städar hemma hos mig varannan vecka . Det har de gjort i ganska många år nu. Funkar jättebra och är alltid trevliga och aldrig sura miner om man tex behöver hoppa över städningen för att huset är fullt av folk eller att vi är sjuka.
  • Christer M
    Christer M skrev om Puts Johan AB
    Fönsterputsning. Från beställning till att passa tiden. Kvaliten på utfört uppdrag.
    Fakturering. Trevlig personal.
    Allt till största belåtenhet.
  • Marita S
    Marita S skrev om Puts Johan AB
    Mycket bra från början med kontakten med Johan och senare med Kicki
  • Anna A
    Anna A skrev om Puts Johan AB
    Bra service och mycket bra städerskor som alltid gör det där lilla extra
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Puts Johan AB
    Fönterputs och städ. Allt fungerar bra. Bra bemötande, lätt att få tag på vid ev ändringar osv
  • Evert A
    Evert A skrev om Puts Johan AB
    Puts-Johans bemötande är bra och de håller vad Ne lovar.
    Det allra bästa är att städningen blir utförd och att vi själva tvingas rensa upp i röran före städningen.
  • Börje H
    Börje H skrev om Puts Johan AB
    Proffsigt bemötande redan vid uppstart. Punktliga dvs uppgjort schema har följts, när det någon har uppstått behov av tidsjustering har det gjorts smidigt via sms. Jag har inga klagomål på hur städningen utförts.
  • Ib G
    Ib G skrev om Puts Johan AB
    Ja vad tycker jag...
    KVALITET:
    Det har fungerat hyfsat bra tycker jag. Inte felfritt men det som blir fel kan jag ju klaga på i så fall. Lite slarv här och där, inte ställt tillbaka saker där jag (som rörelsehindrad) måste ha dem. (Men så gör mina barn också...)
    PRIS:
    Har faktiskt inte kollat men upplever prissättningen som vettig.
    KOMMUNIKATION:
    Funkar bra när man behöver.

Så en 4 av 5 är väl ett rättvist betyg.
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Puts Johan AB
    Vi är oftast mycket nöjda med städning och fönsterputs!
    Ett stort plus för lilla boken där vi kan skriva till varandra.
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Puts Johan AB
    Trevlig personal och prisvärt arbete, utfört efter beställningen på tid samt ett gott utfört arbete.
  • Sten E
    Sten E skrev om Puts Johan AB
    De arbetar noggrannt och snabbt med utmärkt resultat. Det går lätt att ändra avtalad tid om så krävs.
  • Hans G
    Hans G skrev om Puts Johan AB
    Jag anlitar dem för min mors räkning, de har alltid gjort en bra jobb med professionellt bemötande, min mor har alltid sagt hur trevliga personalen har varit, så vi är mycket nöjda med allt från att jag beställer arbete till utförandet av ds.

Med vänlig hälsning/
    Hans Gustafsson
  • Per B
    Per B skrev om Puts Johan AB
    Vår kontakt med Puts Johan har varit alltigenom positiv från första telefonsamtalet, hembesöket före första städningen samt, och det är ju därför vi anlitar företaget, hur dom städar. Det är heller aldrig några problem om man av någon anledning måste byta städdag.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Puts Johan AB
    Jag köper städtjänster och fönsterputs.

Bemötandet har från start varit väldigt bra och proffsigt. Det jag har beställt blir gjort och vi för en dialog om vad som skall göras.

Mycket bra med andra ord!
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Puts Johan AB
    Städkvaliten är bra men priset är relativt hög. Fingerar för det mesta att boka om tider.
  • Charlotta A
    Charlotta A skrev om Puts Johan AB
    Jag har anlitat Puts Johan vid två olika tillfällen och de har alltid gjort ett utmärkt jobb. När inspektion gjorts på städningen så sa hyresvärden att de aldrig sett ett så bra resultat tidigare. Det såg snyggt ut och doftade gott. Jag rekommenderar Puts Johan till andra och kommer absolut anlita dem igen.

Charlotta Andersson i Surahammar

Elledningsgatan 2, 721 37 Västerås