PutsJohan AB

PutsJohan AB

putsjohan.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till PutsJohan! PutsJohan är det självklara alternativet för dig som är noga med att du får en seriös och professionell aktör med bra yrkeskunskaper. Vi finns till för dig tycker det är viktigt att städjobben utförs effektivt och noggrant. PutsJohan AB har varit verksamt sedan 2006 och har idag 18 anställda, vi utför...

482 omdömen om PutsJohan AB

Louise M

Alltid lika bra! Bor favvolkillar

Monica F
Skrev om PutsJohan AB

Jag blir alltid fint bemött av PutsJohan AB. Jag förväntade mig rena fönster och så blev det. Trevligt, snabbt och rent.

Eva Kristina A
Skrev om PutsJohan AB

Bra bemötande av trevliga och duktiga putsade!

Ulrika L
Skrev om PutsJohan AB

Alltid bra med PutsJohan Undrar vad det är för rengöringsmedel som används

Tom A
Skrev om PutsJohan AB

Fungerar mycket bra med städningen på Flygmuseet. Snyggt och rent!

Birgitta F

Hej 👋! Jag är jätte nöjd m jobbet o killarna! ! Hälsa så gott 🥰

Stefan F
Skrev om PutsJohan AB

Alltid trevliga Och proffsiga super nöjd

Annelie K
Skrev om PutsJohan AB

Min kontakt med PutsJohan är mycket positiv. Alltid rent och snyggt och när jag träffar killen som är hos oss får jag alltid ett trevligt bemötande. Bara så ni vet, min dotter har städfirma men vi har valt att behålla PutsJohan!

Erik W
Skrev om PutsJohan AB

Utmärkt arbete och trevliga killar. Kom exakt i tid. Torkade alla fönster i huset och uteplatsen. Hälsningar Birgitta

Agneta W
Skrev om PutsJohan AB

Proffsiga. Jag uppskattar ordning och reda. Alltid rena bilar, kommer på utsatt tid. Snabba svar vid mail korrespondens. Fönsterputs köper jag och arbetet utförs utmärkt,.

Christer D
Skrev om PutsJohan AB

Trevligt bemötande. Lite slarv med efterforskning av fönsterkarmen. I stort, bra utfört arbete. Vi är nöjda.

Ingegerd E
Skrev om PutsJohan AB

Alltid mycket trevligt ochproffsigt bemötande

Elisabeth H
Skrev om PutsJohan AB

Rengöring av garagevägg. Mycket nöjd med arbetet. Allt blev som jag tänkt mig. Bra bemötande. Allt gjordes efter planeringen.

Anne L
Skrev om PutsJohan AB

Fick tid för fönsterputs när jag ville, de kom överenskommen tid, det blev rent och fint, arbetet var proffsigt och effektivt. Kan varmt rekommendera Magnus med kollega på Puts Johan AB.

Mats J
Skrev om PutsJohan AB

Trevligt bemötande, snabba att svara på kontakt och förhoppningsvis kommer vårat hustak att bli nästan som nytt igen

Carina K
Skrev om PutsJohan AB

Trevliga killar! Tyckte dock att det blev lite dyrt.

Anders B
Skrev om PutsJohan AB

Enkel smidig hantering. Gott bemötande och väl utfört arbete. Bara positivt!

Catrin N
Skrev om PutsJohan AB

Städningen var slarvigt utfört. Fick städa om flera ställen.

Lena E
Skrev om PutsJohan AB

Vid tidsbeställning, snabb respons. Punktliga. Noggranna. Bedömningen gäller fönsterputs.

Anneli S
Skrev om PutsJohan AB

Snabbt ordentligt tvättade fönster.

Jeanette A
Skrev om PutsJohan AB

Toppenföretag. Utför jobbet enormt bra och mycket trevlig personal från städ till skrivbord.

Susanne J
Skrev om PutsJohan AB

Enkelt, smidigt, effektivt! Rekommenderas.

Siw A
Skrev om PutsJohan AB

Trevligt bemötande, mycket bra putsning

Håkan A
Skrev om PutsJohan AB

Snabb och proffsig återkoppling när det gällde flyttstädningen. Mycket seriös hantering av städ, fönstertvätt och mattvätt. Bra dialog och de blev klara före utsatt tid.,

Anneli K
Skrev om PutsJohan AB

Skönt när det är samma person som kommer varje gång. De är snabba och noga.

Sven-Erik N
Skrev om PutsJohan AB

TOPPEN , Vi är jättenöjda. Jättetrevlig ” kille ” som va här. Vi återkommer helt klart. Mvh Gunvor o Sven-Erik

Thomas S
Skrev om PutsJohan AB

Mycket trevlig personal bra bemötande glada o duktiga Bra jobbat!!

Hans-Yngve E
Skrev om PutsJohan AB

Bra resultat och trevliga putsare

Lennart S
Skrev om PutsJohan AB

Kom i tid och jobbade effektivt. Fantastiskt resultat

Karl L
Skrev om PutsJohan AB

PutsJohan hade städat lgh vi köpte och allt var perfekt. Så vi använde dem tillvåran försäljning och blev inte besvikna. Vi tyckte att vi hade städat bra själva, men när vi kom in i den ny städade lgh trodde vi inte våra ögon det var renare än rent. Vi var super nöjda.

Jessica L
Skrev om PutsJohan AB

Snabb återkoppling och mycket trevliga medarbetare!

Linda A
Skrev om PutsJohan AB

Noggranna, snabba, tillmötesgående och trevliga. Kan varmt rekommenderas!

Lennart Ö
Skrev om PutsJohan AB

Glada killar och rena fönster och ett snabbt jobb

Lisbeth B
Skrev om PutsJohan AB

Har inget att klaga på Är nöjd med städningen

Johan B
Skrev om PutsJohan AB

Har både tvätt och städ från PutsJohan , är supernöjd med båda delarna och har aldrig varit så nöjd med en städfirma som jag är nu. Noggranna och lyhörda. De erbjuder en enormt väl utförd vardagslyx som är värd varje krona. Rekommenderas starkt.

Carina B
Skrev om PutsJohan AB

Alltid bra. Alltid på tid. Supertrevlig personal.

Gunnel B
Skrev om PutsJohan AB

Veckostädning och fönsterputs är helt nöjd och kan rekommendera företaget till vänner och bekanta

Peter M
Skrev om PutsJohan AB

Väldigt smidigt o väldigt rent

Tobias U
Skrev om PutsJohan AB

Trevligt bemötande både från kontoret och städarna. De är professionella och har en bra avvägning mellan kvalitet och effektivitet.

Mats B
Skrev om PutsJohan AB

Bra bemötande, snabb inställelse, dock inte helt rent. Fönsterna fina men runt fönsterna inte lika fint. Det verkar som om det föll mellan stolarna mellan fönsterputsning och städarna.

Maria M
Skrev om PutsJohan AB

Alltid trevligt bemötande och fin service.

Behjat E

Profesionell och trevlig bemötande

Elin M
Skrev om PutsJohan AB

Trevliga killar och bra utfört arbete, rekommenderas! Han beställt fönsterputs i flera år.

Dan L
Skrev om PutsJohan AB

Kanonbra service .. Personalen kom fixade lägenheten. Trevligt bemötande.. prisvärt som fan Tack putsjohan

Margaretha L
Skrev om PutsJohan AB

Två fönstertvättare kom, innan de gick in i lägenheten tog de av dig skorna. Sade hej och påbörjade tvättningen. Mycket proffsiga, kollade var fönstren var belägna och startade. Alla spindelbajs är nu borttaget och fönstren hur rena som helst. Allt gick väldigt smidigt och snabbt.

Anna L
Skrev om PutsJohan AB

Slarvigt städat, medel kvar i ugnen,vattenrören i badrum inte rengjorda, blandaren i duschen inte rengjord,ungsplåtarna var smutsiga, diskho inte rengjor, fläkt filtret inte rengjort, Balkong dörren inte låst då lägenheten ligger längst ner kunde vem som helst gått in. ett köksskåp lucka hade ramlat ner på golvet verkar ha gått väldigt fort.

Gunilla S

bra städning qwedfgn,.mlöäotyrdxcvfdsfadSXRCTHJ

Maud P
Skrev om PutsJohan AB

När jag ringde och pratade om flyttstäd fick jag ett underbart bemötande. Puts Johan gjorde ett proffsigt jobb . Underbsr personal. Jag anlitar Puts Johan till Hemstäd. Rekomenderar dom. Dom har även mattvätt och jag har en stor matta som jag lämnar in till dom. Puts Johan är 1 företag som har proffsig personal och 1 underbart bemötande. Jag kommer fortsätta anlita Puts Johan. Känner mig Trygg med Företaget🤗😋❤️

Linda H
Skrev om PutsJohan AB

Väldigt professionella, trevliga och noga, måna om att de gör ett bra jobb!

Lovisa O
Skrev om PutsJohan AB

Trevliga och tillmötesgående. Är supernöjd!