Han som kom var snabb och gjorde ett toppenresultat!
PutsarKungen
Om företaget
Med Putsarkungen får du fönsterputsning i världsklass! Putsarkungen AB är flerfaldiga världsmästare och svenska mästare i fönsterputsning. Vi erbjuder professionell fönsterputsning i Västmanland, Eskilstuna, Uppland, Gävleborg, Dalarna, Knivsta och Stockholm. Med lång erfarenhet och gedigen kompetens inom både fönsterputsning...
138 omdömen om PutsarKungen
Sedan starten hos Reco 2025
Jag är nöjd med själva utförandet av arbetet. Fönsterputsningen blev väl utförd och resultatet motsvarade mina förväntningar. Däremot uppskattade jag inte att jag blev inbokad för utförande trots att jag inte hade bekräftat tiden. När jag försökte komma i kontakt med kontoret för att reda ut situationen fick jag inget svar, trots att jag ringde under flera dagar och även skickade mejl. Medarbetaren kom hem till mig medan jag jobbade och kunde inte genomföra jobbet. Försökte kontakta igen. Sedan kom räkningen Det som ändå...
Vill inte ge något betyg alls eftersom ni aldrig dök upp och putsade några fönster. Ni bekräftade min bokning två gånger, den sista en timme före överenskommen tid. Och nu skickade ni även länk för recension. Skrattretande! Ni svarar varken i telefon eller mejl. Är mycket besviken på att nu inte får ha fina fönster inför studentfirandet. Nej för mig är ni ingen Putsarkung.
Snabbt, prisvärt och rent! Proffsigt bemötande
Trevligt bemötande och fint resultat!
Trevlig personal. Proffsig putsning med andra ord jättebra
Duktiga, effektiva och oftast nogranna. Väldigt nöjda med fönster resultatet. Skulle dock önska lite mer försiktighet då det efterlämnas vattenspill och skoavtryck på vårt relativt nya golv. Det kunde ha blivit kostsamt om det inte gick att åtgärda. Något att vara mer uppmärksam på.
Det var väldigt dålig putsning. Fönstren blev inte lika bra som tidigare putsfirma vi anlitat. Kanske berodde det på att trasorna som användes som var riktigt smutsiga. Fönstren på den inglasade balkongen sa han att han inte kunde lyfta ur själv, så han försökte sträcka sig ut och dom blev inte alls rena. Tyvärr såg jag inte det på en gång. De vi tidigare anlitat då kunde en man själv lyfta ur fönstren. Jag klagade och efter ett tag kom en annan man hit och tittade på balkongen och sa att han kunde göra om det. Men då hade...
Trevlig personal,noga,torkade upp allt vått på golvet och fönsterbrädan,är sååå nöjd återigen. MVH AGNETA. 🥳🌻
Punktliga, lätt att boka, snabb fönsterputsning, dock en del ränder och fläckar kvar samt spill av smutsvatten på möbler och golv som jag fick städa och tvätta efteråt. Debiterade några hundralappar mer än offerten. Svarar inte på mail.
Bra kontakt, bra fönsterputsare, snabbt men kanske lite dyrt.
Trevligt bemötande och mycket bra jobb( föntertvätt) av Daniel..
Bra service och bra bemötande
Som alltid ett snabbt och professionellt jobb
En proffisionell firma som kan sin sak. Har anlitat dem sedan firman presenterades, för rengöring av vår ca 30m2 stora balkong. De utför ett oklanderligt arbete varje år. Mycket nöjd. Ingrid schönning.
Fönsterputs i lägenhet och inglasad balkong. Så rent och fint resultat En mycket skicklig och trevlig man som utförde arbetet 👌👍🏻
Jag har använt dem i flera år för putsning av balkongglas och fönster. Alltid lika bra resultat.
Allt bra, fort och fint är nöjd mycket med 30 tecken
Snabbt och effektivt fick vi skinande rena fönster!
Kom i tid, trevlig, jobbade snabbt
Det gick snabbt och det blev fint. Jag hade beställt torkning av förnsterbläcket på utsidan vilket inte gjordes. Det blev jag besviken på.
De putsade och slipade 2 balkonginglasningar. Perfekt resultat.
Snabbt och bra jobbat. Trevligt bemötande.
Smidigt, effektivt och välgjort. Daniel var super!
Snyggt och prydligt. Mycket bra! ⭐⭐⭐⭐⭐
Trevlig personal och professionellt utförande
De har uteblivit under lång period. När de putsat senaste gångerna har det varit en hel del strimmor på rutorna efter. Men konceptet med abonnemang är bra!
Hej, Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med abonnemanget. Vi förstår verkligen din upplevelse och beklagar att intervallet inte har kunnat hållas som förväntat. En bidragande orsak är att vi för närvarande har lägre bemanning i Gävle, Det har gjort det svårt att upprätthålla samma regelbundenhet som vanligt. // Teamet på Putsarkungen
Mycket skicklig ”putsare” som vi haft nöjet att ha som putshjälp vid tidigare tillfällen också. Han var väl förberedd med utrustning och material, putsade så snabbt och korrekt! Kom lite senare än bokat men han ringde och förklarade det, så det var ok.
Trevligt bemötande av fönsterputsaren, det utfördes snabbt och resultatet blev fint. Kan tänka mig att anlita företaget igen. En sak som kunde vara bättre är svarstiden på mejl, den önskar jag kunde vara snabbare.
Tack så mycket för din fina recension! Vad roligt att höra att du är nöjd med både bemötandet och resultatet, och att du kan tänka dig att anlita oss igen. Vi tar även till oss din synpunkt kring svarstiden på mejl. Under vissa perioder har vi väldigt högt tryck och svarar alla i turordning! // teamet på Putsarkungen
Jag har under c:a 10 år anlitat Putsarkungen för putsning av fönster både i min lägenhet i Uppsala samt på vårt landställe i Snöskär. Har alltid blivit proffsigt bemött och har alltid haft samma fösterputsare Peter Spångberg båda ställena. En mycket trevlig och yrkeskunnig person. Suveränt resultat!! Har även rekommenderat Putsarkungen till grannar och bekanta, även de är mycket nöjda. Mvh Ewa Dufwa
Stort tack Ewa för dina fina ord och för ditt förtroende genom alla dessa år! Det betyder väldigt mycket för oss att få hjälpa dig både i Uppsala och på Snöskär. Extra roligt att höra dina fina ord om Peter – vi ska självklart föra dem vidare till honom. Tack också för att du rekommenderat oss till grannar och bekanta. Det uppskattas enormt! // Teamet på Putsarkungen
Skinande rent😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Tack så mycket! 😁 Härligt att höra att du är nöjd med resultatet – skinande rent är precis vad vi siktar på! // Teamet på Putsarkungen
Jag har använt dem i fem år, säger väl allt.
Stort tack för ditt förtroende genom åren! Det betyder verkligen mycket för oss att du fortsatt väljer oss efter fem år. Vi ser fram emot många fler skinande fönster framöver! // Teamet på Putsarkungen
Lätt att boka, flexibel avs tidpunkt och arbete väl utfört - men utkomsten blev ändå inte bra då man inte klarade att hantera den film som sitter på balkondörrens fönster - trots att jag påmint per mail innan besöket så hade man glömt eller var inte villig att utföra denna behandling.
Tack för din recension och det fina ord! nu förstår vi inte riktigt vad du menar med film som du har på balkongdörren och att vi inte skulle kunna utföra fönsterputs på den. Men kontakta oss via mail så kikar vi på en lösning eventuellt förklaring på det. // Teamet på Putsarkungen
Mycket trevlig och positiv kille som gjorde jobbet snabbt och effektivt med ett strålande resultat!
Hej Maritha tack för din fina recension! vi är tacksamma att du valde oss och vi ser fram emot att putsa dina fönster igen i framtiden! // Teamet på Putsarkungen
Rent, snyggt och snabba. Mycket nöjda 🌻
Tack Lena för din recension det värmer våra putsarhjärtan! ha en fin fortsättning och tack för förtroendet ! // Teamet på Putsarkungen
Väl utfört fönsterputs men när fakturan kom var den ca 50% högre än vad som offererats!? Sökte då kontakt med Putsarkungen, både direkt och via det bolag som skötte faktureringen, för att få en förklaring men då var det helt knäpptyst och inget som helst livstecken. Dålig stil!
Hej Ulf Tack för din återkoppling och vad bra att höra att du är nöjd med fönsterputsningen. Vi beklagar verkligen att du inte fått någon återkoppling när du försökt nå oss – just nu har vi högt tryck och svarar i turordning. När det gäller fakturan låter det självklart inte rätt om den avviker så mycket från offerten. Vi vill gärna titta närmare på vad som har hänt och reda ut detta tillsammans med dig. Vi har kontaktat dig via mail. // Teamet på Putsarkungen
Snabb återkoppling, tid inom snar framtid samt kunde fixa saker på oländiga ställen.
Hej Eva, Stort tack för din fina återkoppling! Vad roligt att höra att du uppskattade både snabb återkoppling och att vi kunde lösa arbetet även på de lite mer svåråtkomliga ställena. Du är varmt välkommen att höra av dig igen när det är dags nästa gång! // Teamet på Putsarkungen
Är mycket nöjd med fönsterputsningen.
Hej, Stort tack för din fina återkoppling! Vad roligt att höra att du är mycket nöjd med fönsterputsningen. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen framöver! // Teamet på Putsarkungen
Putsarkungen är alltigenom en trevlig och kompetent upplevelse.
Hej, Stort tack för dina fina ord! Det gör oss verkligen glada att höra att du upplevde oss som både trevliga och kompetenta. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig när det är dags igen! // Teamet på Putsarkungen
Trevlig fönsterputsare! Dock hade jag även beställt polering av fönstren men där hade tydligen kommunikationen internt inte fungerat.
Hej, Tack för din återkoppling och vad roligt att höra att du upplevde vår fönsterputsare som trevlig! Samtidigt beklagar vi verkligen att poleringen inte kom med i beställningen.. Hör gärna av dig till oss så ser vi till att få en polering inbokad framöver. // Teamet på Putsarkungen
Proffsigt utförande, kort inbokningstid
Hej, Tack snälla för dina ord! Det gläder oss verkligen att du uppskattade både resultatet och att det gick snabbt att få en tid. Hör gärna av dig när det är dags nästa gång! // Teamet på Putsarkungen
Alltid trevliga och pålitliga. Bra utfört jobb.
Hej, Vad roligt att läsa din feedback – stort tack! Att du upplever oss som både trevliga och pålitliga betyder mycket. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen framöver! // Teamet på Putsarkungen
Proffsjobb. Trevlig utförare.
Hej, Så roligt att läsa – stort tack! Att leverera ett proffsigt resultat med ett trevligt bemötande är precis vad vi strävar efter. Vi finns här nästa gång du behöver oss! // Teamet på Putsarkungen
Trevlig och effektiv personal.
Hej, Tack snälla för din återkoppling! Vad roligt att du är nöjd med både bemötande och tempo. Hoppas vi får hjälpa dig igen framöver! // Teamet på Putsarkungen
Snabba trevliga och gjorde ett bra jobb. Tackar
Hej, Stort tack! Det gläder oss att du uppskattade både snabbheten och jobbet som utfördes. Vi finns här när det är dags nästa gång! // Teamet på Putsarkungen
Bra genomfört arbete. Kom på utsatt tid. Trevlig personal.
Hej, Tack för din återkoppling! Vad roligt att höra att allt fungerade smidigt från start till mål. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen framöver! // Teamet på Putsarkungen
Jättebra! Vi är så nöjda och återkommer gärna
Stort tack för din härliga feedback! Vad roligt att höra att ni är så nöjda – det betyder mycket för oss. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags igen! // Teamet på Putsarkungen
Fina fönster, relativt dyrt med ca 7 000 kr (före ROT) för ca 4 timmars jobb dock. Men allt funkade fint med bokning, han kom vid utsatt tid etc. Så själva jobbet var bra.
Tack för din utförliga recension och för de fina orden om arbetet – det uppskattar vi verkligen! Våra priser sätts utifrån fönstrens omfattning, som antal fönster, eventuell spröjs, storlek och förutsättningar på plats. Det gör att du som kund får ett fast och tydligt pris redan från början, oberoende av hur lång tid arbetet tar. Vad skönt att höra att allt fungerade smidigt och att du är nöjd med resultatet. Du är varmt välkommen att boka oss igen framöver! // Teamet på Putsarkungen
Snabbt och effektivt och t o m tidigare ankomst än överenskommet.
Tack för din feedback! Vad bra att allt gick snabbt och effektivt, och att det till och med blev en tidigare ankomst. Hoppas det passade bra – du är varmt välkommen att boka oss igen framöver! // Teamet på Putsarkungen
Skicklig, snabb och utmärkt resultat! Dessutom trevlig och lätt att boka via webben!
Stort tack för dina fina ord! Kul att höra att du uppskattade både resultatet, tempot och att bokningen via webben fungerade smidigt. Och extra roligt att bemötandet också satt 👍 Hoppas vi får hjälpa dig igen framöver! // Teamet på Putsarkungen