Bra kund kundservice. Fönsterputsningen blev bra efter en noggrann putsning av Robin.
Putsväck Fönsterputs AB
Om företaget
Putsväck Fönsterputs AB är din specialist på fönsterputsning och solcellstvätt i södra Sverige. Vi har gedigen erfarenhet av professionell fönsterputsning och erbjuder våra tjänster till både privatpersoner och företag i Skåne, Halland och Småland. Vår affärsidé är enkel, vi tror på enkelhet och levererar rena rutor utan krångel....
449 omdömen om Putsväck Fönsterputs AB
Sedan starten hos Reco 2024
Vi trivs jättebra med killarna från Putsväck. Bästa putsarna vi haft. Trevliga killar. Noga alltid topp resultat på putsningen. Alltid glada och trevliga att umgås med under tiden dom jobbar. Högsta möjliga poäng från oss. 🙂🙂🙂🙂🙂
Trevlig fönsterputsare som gjorde ett jättebra jobb!
Tack, jag är supernöjd. Mycket trevliga killar. Proffsiga på alla sätt. Jag kommer att fortsatta anlita Putsväck Fönsterputs. Helt glasklart🤩 Mvh Brita
Väldigt noggrant , super nöjd
Smidigt, bra pris. Inte 100% bra fönsterputs.
Trevliga och duktiga putsare, Bra att man får ett pling i telefonen när dom är klara
Jag är mycket nöjd med hur de putsar mina fönster, när jag träffar på de som putsar är de väldigt trevliga. räcker väl
Det blir väldigt rent och fint Alltid trevligt bemötande
Väl utfört arbete. Trevlig personal. Jag är mycket nöjd.
Jag blev mycket bra bemött Mycket bra Jag är mycket nöjd med deras arbetet.
Vi fick ett fint och serviceinriktat, kompetent bemötande av Daniel. Daniel putsade fönstren utvändig på bottenvåningen samt uterums fönstren invändigt och utvändigt. Ett proffsigt jobb!
Alltid nöjd när ni varit hemma hos oss
Mycket trevlig och väldigt noggrann personal.
Mycket trevlig och noggrann personal. Vi är jättenöjda med resultatet och kommer anlita er igen.
Lätt att komma i kontakt med. Kom snabbt. Utsökt putsning. Trevlig ”putsare”.
Från första kontakten, via telefon och senare några mailkontakter, har de varit mycket hjälpsamma och vänliga. Detta var min första kontakt med dem. Själva fönsterputsningen utsidan av mina fönster blev noggrant och snabbt utförd. Kan varmt rekommendera dem!
Trevlig, proffsigt och tillmötesgående
Alltid blivit väldigt positivt bemött! Det blir väldigt fint och välputsat så jag är mycket nöjd! Har fått mina inglasade fönster till balkongen putsade både på ut- och insida samt fått mina andra fönster mot gatan putsade på utsidan samtidigt. Det inglasade behöver inte tas på insidan mer än någon gång, . Är mycket nöjd!!
Allt har varit toppen! Från bemötandet vid första telefonsamtalet till skinande rena fönster!
Duktiga, noggranna och bra pris.
Snabb och bra service. Det blev rena fönster
Trevligt bemötande både på telefon och vid besöket. Gick smidigt, skötte sig själv.
Rent och snyggt mycket bra putsat
Putsade fönster jättebra men alldeles för dyrt ! De som putsat innan har jag betalt bara halva priset för !
Bra resultat, bra pris, trevliga, putsar alltid enligt schema.
Mycket professionellt utfört arbete. Och mycket trevlig personal! Kommer att anlita Putsväck Fönsterputs igen.
Mycket professionella kommer när dom skall. Mycket trevlig personal.
Trevlig o duktig kille , skötte sitt arbete perfekt . Han var omtänksam o gjorde ett gott intryck på sitt arbete . Jag är nöjd med honom
Trevlig personal, rengöringen noggrann.
Mycket bra rena och fina fönster
Trevlig och proffsig personal. Stort tack 🤩
Tillmötesgående och serviceminded!
Trevligt & Positivt bemötande! Bra utförda fönsterputsningar! Fönsterputs hos oss på utsidorna på bottenvåningen.
De bästa. Både trevlig personal och ett bra pris. Alltid proffsigt bemötande Tack
Vi tycker kommunikation kunde varit bättre. Det ska vara snabbt och rationellt nuförtiden men det blir opersonligt och onödiga missförstånd.
Bra bemötande möts av leende varje gång. Noggranna.
Alltid bra och alltid nöjd med Putsväcks service
Toppen fina fönster och trevlig bemötande av Daniel
Mycket duktiga och noggranna vid utförandet av deras tjänster. Jag kan varmt rekommendera dem.
Jag är väldigt nöjd med Putsväck.Trevliga killar,snabba och duktiga.Jag kommer att fortsäätta anlita dom.
Så nöjd, nogrant putsade fönster
Utmärkt , trevligt och professionellt bemött av ansvarig personal och får önskade hemstädningsönskemål väl utförda av trevliga och välutbildade hjältar. Motsvarar till fullo våra fförväntningar. Vi är mycket nöjda med avtalat varannan vecka hemstädning som utföres väl under 4 timmar.
Trevlig personal alltid vänliga och tillmötesgående, alltid rena fönster efter puts.
.... är mycket nöjd, super proffsiga och trevliga killar. Tack att ni finns! Mvh. Katarina.
Supertrevliga fönsterputsare. Dom har alltid ett leende på läpparna. Alltid välputsade fönster. Ja, vad mer kan man önska sig som kund.
Lite dålig information om när personal skulle komma. Resultatet får högsta betyg!
Är mkt nöjd. Fönstren är så rena och blanka.
Putsningen bra dessutom tar de fönsterblecken.
Är mycket nöjd med putsningen.