QR Motor

QR Motor

qrmotor.se
  • Badge2021
4.4

Välkommen till QR Motor! I vårt lager hittar du ett antal leveransklara bilar i alla prisklasser. Allt för att göra det så enkelt som möjligt för dig att hitt din drömbil. Hos oss på QR Motor hittar du handplockade fordon från hela Sverige. Vi har själv hämtat hem dem till vårt lager. Vi har därför full koll på våra bilar och...

221 omdömen om QR Motor

Sedan starten hos Reco 2018

SALEM E
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Skitstövlar Köpte en bil efter en månad dem gjorde ingen ägarbyte!!! Dem svarade inte på mobilen

Karolina Ö
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Är jättenöjd! Sålde min bil till QRMotor. Smidig och pålitlig process från början till slut. Fick tydlig information av Gustav och det kändes tryggt i alla steg av försäljningen.

JESPER B
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Värsta jag har vart med om. Säljer bilar utan väsentliga delar som man kan räkna med ska sitta på en bil, i mitt fall då en katalysator. Tog 3 veckor för QR motor att köpa tillbaka bilen efter jag hotat med att ta det vidare till ARN.

Joakim Erik Y

Har du också blivit lurad av QR motor? Bara några dagar efter köp så totalrasade motorn på bilen, blockad av QR och inget svar på varken telefon eller mail. Fick tyvärr försent reda på att dom har flera aktiva ärenden mot sig hos allmänna reklamationsnämnden och att dom är frekvent omnämnda i forumet ”oseriösa bilhandlare” på FB. Håll er långt borta från denna rövar firma!

MEHMET A
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

Hej! Idag sålde jag min bil med hjälpen av snälla Josefin som hjälpte mig under några dagar. Det var jättesmidigt för att få mina pengar med Swish i några sekunder från Banken. Jag vill tacka dig, Josefin och chauffören. Ha en bra dag! Mvh Mehmet

Erik S
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Snabb och smidig affär när jag efter en tids letande hittat en bil till rimligt pris och i gott skick. Fin hantering av Gustav och helhetsintrycket var mycket gott. Provkörde bilen under en lördag och kunde hämta den på söndagen, med min gamla bil som inbyte. Gustav var mycket snabb att ordna fram de relevanta avtalen, så allt var klart redan under lördagen. Upphämtningen gick på 10 minuter. Hade även en mailkonversation för några frågeställningar, och alla svar kom snabbt och var relevanta och bra. Helnöjd!

EMIL A
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Mycket snabb och smidig affär, rekommenderar!

Niels Benjamin Kuijer A

Snabb affär utan ett skambud som många andra har lämnat, där Josefin förklarar lätt hur allt skulle gå till 👍

YOUSEF K
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Jag sålde min bil till QR motor och jag är jättenöjd med dem , allt var smidigt och snabbt, tack för Gustav som tog hand om alla köp processer steg för steg:)

Gustav Alfred Lennart Ö

Bara bra saker att säga, väldigt kunnig.

MARIE D

Snabb och smidig affär. Jättetrevlig kontakt med Josefin 😃👍

ADAM B
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Kom överens om en affär med Gustav efter att han hört av sig på min annons på blocket. Efter veckor av skyllande på semester och utebliven återkoppling så ringde jag upp och frågade när han hade möjlighet att skicka en chaufför. Han skulle återkoppla dagen innan, vilket inte hände. Ingen chaufför dök heller upp. Eftersom vi enats om affären så hade annonsen plockats ner från nätet. För mig är det skämt att man från företagets sida låter en sådan skojare hålla på att smutsa ned företagets varumärke, samt att Gustav själv varit så otroligt nonchalant.

ANTTI MARTTI JOHANNES N

Sålde min bil till Josefin för drygt två veckor sedan. Hon såg till att bilen hämtades hos mig och pengarna hade jag på mitt konto redan innan. Otroligt smidig affär!

KALLE P
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

Slutförde en lyckad affär med Josefin idag. Trevligt bemötande och hon kom till och med in för leverans av bilen trots att hon hade semester. Äkta engagemang. 👍

Morgan Klas B

Jag kan varmt rekommendera Josefin och QR motor. Fick en bra bild av bilen av Josefin via telefon och bilder, som även stämde bra när jag kom ner till QR Motor för att titta på bilen. Jag kan sammanfatta Josefin med 3 ord: Lyhörd, ärlig och serviceminded! Samt väldigt smidigt när de kunde hämta upp en på flyget. Mvh Morgan

BENNY S
Skrev om QR Motor

Vi mailade dom om en BMW vi ville ha och skickade in om våran inbytesbil och bilen reserverades på en gång utan avgifter och vi åkte till Stockholm och gjorde klart affären på mindre än 1 timme med superproffsig personal och bilen är fantastiskt 🤩🤩

Lars Olle Tobias Samuel S

Fantastiskt första samtal och bemötande som resulterade i mitt absoluta bästa bilköp! Proffsig, service minded och trevlig! Blir det fler bilköp så är det Josefin som kontaktas! Super säljare

TOMMY N
Skrev om QR Motor

VARNING!!! VARNING!!! KÖP INTE AV QR MOTOR!!!! Skulle köpa en firmabil via QR motor för över 300 000:- för några veckor sedan. Det blev problem direkt. Rutan var trasig så den skulle de byta innan jag skulle ta tåg 50 mil dit. Vi bestämde en dag och jag bokade biljett. Skulle resa tidigt på morgonen men dagen innan runt 22-tiden får jag ett sms om att det inte går, rutan var inte färdig. Då blev det att planera om och komma senare i veckan men även det blev inställt för att bilen inte kommit tillbaka. Istället bestämdes...

LARS S
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Gustav Berg lättsam att prata med och grundlig upplysning om bilen och ordnar snabbt alla papper garantier över det vanliga ja en bra Säljare att rekommendera

FREDRIK N
Skrev om QR Motor

Vi fick ett bra mottagande och bra hjälp när vi köpte vår senaste bil. Extra tack till Johannes för bra support. /Fredrik

Elin Linnea Therese J

Lyckades hitta vår drömbil och fick otroligt professionell hjälp av Josefin! Alla borde få denna hjälp vid köp! Sååå nöjd!

Rolf Dennis Kim A

Otrolig service! Stor eloge till Josefin som hjälpt mig i jakt på ny bil. Förstklassig service, grymt engagemang och väldigt personlig säljare som gick efter mina behov och önskemål!

THOMAS H
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

I’ve bought many cars and Josefin is by far the worst seller. Absolutely terrible customer service. Avoid her like the plague!

SOZAN H
Skrev om QR Motor

Otroligt dåligt och löjligt av Josefine som kände behovet av att inte rätta till något hon gjort fel i när det gäller bl.a. ägarbyte. Och sen att springa upp och gömma sig när hon ser oss komma dit för att få info om hur det blir med det hon skulle ordnat. Istället låter hon sin kollega få stå där och göra rätt för henne. Dålig säljare och rekommenderar absolut inte henne. Man kanske vill se över vilka man vill ska representera sitt bolag för att undvika dålig service.

OLAF A
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

Kunnig och trevlig personal samt ett tryggt och bra bilköp Tack Josefin

Emma T
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

Super nöjd och proffsigt hela vägen. ärlig, kunnig och bra bemötande. Stort tack till Josefin för en otroligt trygg bilaffär!

Jan Olov N
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Trevligt bemötande och bra kundfokus!

Jan-Åke Emil E

Gustav på qr motor kan jag varmt rekommendera.ärligare människa hittar man inte inom försäljare kåren allt han sa om bilen stämde och få hem bilen med leverans funkade klockrent.jag rekomderar starkt qr motor till andra kunder.vid nästa bilköp vänder jag mig till Gustav på qr motor. Janne elfgren

Dimitra F

Trevlig och proffsig. Kan sitt jobb

SARA M
Skrev om Josefin Westergren en del av QR Motor

Toppen säljare! Josefin hjälpte till med allt smidigt och enkelt. Svarade på alla våra frågor och var till god hjälp!

Johan A

Riktig bra säljare, kände mig trygg genom hela affären! Nästa bil som ska köpas kommer köpas av Filip.

Cristian M

Mycket snäll och bra service. Ett företag jag kan rekommendera.

SAMAN Y
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Lite väl detaljrik men de tackar jag för, bilen va otroligt fin! Min Mercedes levererades hem till mig och Gustav var med mig hela tiden, stort tack!

NORA Ö
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Jag köpte min första bil av Gustav och jag är jättenöjd, stort tack till honom och QR! :)

CHRISTOFFER J
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Gjorde en affär där jag bytte in min gamla bil till en av deras, snabbt och smidigt gick allting och jag fick hem den nya bilen besiktigad dagen efter.

SALAH V
Skrev om QR Motor

Försökt köpa en bil av de sen förra månaden men de skjuter upp bokad tid flera gånger. 2 veckor sen ringde jag och ville boka en tid så jag kunde åka upp för att kolla på bilen och eventuellt köpa men de sa att bilen inte var redo på grund av att den var inne på service och hjulskifte. Tydligen tog det en vecka för att servicen och hjulskifte skulle bli klart men då satte vi en ny tid. Bor 30 mil ifrån och kommit överens om en tid jag ska åka upp, 1 timme innan jag ska börja åka får jag ett sms där sommardäcken har blivit...

Pontus N

Jag fick ett väldigt bra bemötande utav Filip

ALEXSANDRA B

Köp inte bil hos dessa.. Byte in min mot en bil, fick den levererad hem. När bilen väl kom hem så framkom det skador som inte uppgetts under kontakt med säljaren Gustav. Tog bilen efter den kom hem på en tur, kom inte mer än 2mil innan alla fel uppkom.. fläkten funkade ej och missljud överallt. Vi åker då in med bilen till dem, som är ca 20mil från oss och påpekar dem felen då vi inte fick svar över telefon. Dom dumförklara då oss som om vi inte kan något om bilar.. (att tillägga vi har hållt på med bilar i flertal år)...

AMANDA Å
Skrev om QR Motor

Katastrof! Köp inte bil av Qr Motor!! Håller inte vad som lovats och bilen gick sönder kort efter köpet.. Otrevliga och extremt Knepiga att ha o göra med tyvärr!

ALBIN O
Skrev om QR Motor

Köpte min första 'Premium-bil' genom QR Motor och kan inte säga mer än att jag är sjukt nöjd än sålänge!! Gustav berg som säljare och han skötte allt så sjukt smidigt och var hjälpande när som helst på dygnet via sms / mail, Rekommenderas starkt, Hör av er till Gustav så fixar han ALLT åt er!

DAN E

Grym service och tillmötesgående +++++

MARCUS N
Skrev om QR Motor

Bra känsla från start till mål. Köpte en kia optima av Elias Musa och han har tagit väl hand om det här hela vägen.

ULF H
Skrev om QR Motor

Jag vill ge en STOR VARNING för dessa hästhandlare/bilskojare köpte en Golf av dom i Oktober -21 och efter 4 månader rasade växellådan och ena drivknuten. Enligt professionella VAG verkstäder hade dom aldrig varit med om detta tidigare. Jag försökte få hjälp av dessa bilskojare utan att dom tog något som helst ansvar. Dom sålde på mig en Garanti försäkring vid köptillfället, men när det väl var dags så gällde denna inte pga min bil var för gammal. Detta borde dom känt till och inte lurat mig på ytterligare 5000:-. SÅ VAD NI ÄN GÖR ,KÖP BIL NÅGON ANNANSTANS!!!!

TOMMY N gillar detta
Roland Patrik K

Har letat bil med rätt utrustning i 3-4 månader. Hittade min xc60 i Kungsängen efter provkörning och lite diskussioner fram och tillbaka, var vi överens om ett pris och det blev affär Säljaren Muhammed en trevlig kille som inte tjatar hål i huvudet på köparen, lämnar fakta på pris/försäkring/garantier mm mm på ett föredömligt sätt. En bilhandlare jag kan köpa bil av igen

Mattias S

Jag köpte en bil av musa, tyckte han var en väldigt bra säljare fick bra service och hjälp. Rekommenderar verkligen QR Motor och musa

Rolf Olof P
Skrev om QR Motor

Jag fick inte något avslut på mitt bilbyte med Hasse Boya i Norrköping Hasse skrev ett köpeavtal Efter att han frågat om inbytespriset på min bil Jag fick 150000 kr Jag åkte till min bankman om jag kunde få lån Han kunde inte ge mig mer lån Men tyckte avtalet var bra Hasse presenterade i sin pc Jag stående Gick Hasse igenom med ett bättre lån som ända ändring Sent på kvällen läser jag papperskopian av köpeavtalet Då var inbytes priset sänkt med 10000 kr från 150 000 till 140 000 Jag möter Hasse ...

TOMMY N gillar detta
Thomas N

Jonathan var mycket hjälpsam och tog sig tid att på bästa sätt hjälpa oss. Det blev en ganska snabb affär och Jonathan tvekade inte att förbereda bilen så leverans kunde ske med kort varsel en lördag! Min yngsta son Jonas, har vid tidigare tillfälle köpt en bil av företaget. Sammanfattning, det var smidigt att handla med Jonathan och Qr bilar!

Joakim P

Trevlig och lätt att göra med

Jonathan F gillar detta
Barbro Märta W

Mycket trevligt bemötande av Hasse i Norrköping, dragkrok monterades snabbt, bilen levererades 40mil västerut några dagar senare. Chauffören hade lite bråttom, vi provkörde och var nöjda. Skrev på kontraktet och resten skulle ordnas av säljaren. Telefonkontakt med Hasse. Efter drygt TRE VECKOR är bilen ännu inte påställd eller överförd på mig trots upprepade samtal med Hasse och med företaget i Stockholm, då vi lovats att allt skulle ordnas genast. I går skulle ägarbytet vara gjort och vi skulle få mail om det på...

Mikael H

Vill tacka Ibrahim för en bra affär! Ringde och frågade om skicket i första hand och fick svar direkt med info samt bilder! Blev upphämtad på flyget vid leverans (bra service) och bilen var i toppskick! Bra information runt själva försäljningen och leveransen. Bra säljare som lyssnar på kunden och gör sitt bästa för en bra och trygg bilaffär. Rekommenderar stark att köpa bil här! Mvh Nöjd Jeep SRT kund!