Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Re:fresh day spa

Re:fresh day spa

Sveavägen 165-167, 113 46 Stockholm — Visa karta

Refresh day spa är en lugn och rogivande oas belägen på nedre plan i Planet Fitness toppmoderna friskvårdsanläggning vid Norrtull. En perfekt plats för att återhämta sig och samla nya krafter. Välkommen!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 12 kunder tycker om Re:fresh day spa

• Ronja G
    Ronja G skrev om Re:fresh day spa
    Jag skulle inte rekommendera det här stället. Varit här mer än 10 ggr på olika behandlingar. Standarden är låg och ojämn. Väljer man samma behandling får olika behandlingar beroende på massageterapeuten. Dem håller inte tiden, mycket kortare än bestämt. Bubbelpoolen har varit ur funktion ett flertal gånger utan att man fått någon information om det. Det som har gjort mig mest missnöjd är när jag glömde ett halsband i en av rockarna, visste exakt skåpnr och vilken ficka den låg kvar i. Ringde och mailade dem efter 2 timmar samma dag och dem "hittar" inte den. Vilken besvikelse!
  • Paulina K
    Paulina K skrev om Re:fresh day spa
    Fantastiska massageterapeuter! Mår så bra efter att ha varit på behandlingar hos Re:fresh Day Spa. Fina behandlingsrum och att kunna ta ett dopp i poolen efteråt är perfekt. Rekommenderas starkt!
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Re:fresh day spa
    Fick en helt underbar helkroppsmassage. I övrigt var det väldigt mysiga lokaler med trevlig poolavdelning och bra omklädningsrum. Lite negativt var att de bara bjöd på vatten och saft i loungen och ingen frukt eller annat tilltugg. Jag var där en söndag och då var restaurangen stängd så det var omöjligt att få tag på någon mat utan att lämna huset.
  • Emma Ö
    Emma Ö skrev om Re:fresh day spa
    Har haft nöjet att vid flera tillfällen fått besöka detta underbara spa! De har ett stort utbud på behandlingar som håller mycket hög kvalitet samt en härlig relax avdelning med pool och bubbelpool som man kan tillbringa flera timmar i efter sin behandling. Hela atmosfären utstrålar lugn, avkoppling och värme, man får helt enkelt känna sig som en prinsessa när man blir omhändertagen av deras proffesionella terapeuter. Vill man ha en himmelsk spa-upplevelse rekommenderar jag varmt Re:fresh day spa!
  • Clas H
    Clas H skrev om Re:fresh day spa
    När jag var på spa´t blev jag överraskad över vilken otroligt bra service de hade. Miljön och bubbelpoolen gjorde att jag glömde omvärlden väldigt snabbt.
  • Catharina R
    Catharina R skrev om Re:fresh day spa
    Jag tycker det är ett bra och trevligt gym bra gym redskap fina lokaler ett bra utbud på pass även om jag vill ha mer utrymme för stretching pool avdelningen är höjdpunkten lugn stämning bra anda
  • Nathalie
    Nathalie skrev om Re:fresh day spa
    Jättefint och fräscht ställe som sannolikt har stans mest kompetenta och kunniga personal. Servicenivån är i världsklass och man känner sig alltid väl omhändertagen. Rekommenderas varmt!
  • Helen W
    Helen W skrev om Re:fresh day spa
    Trevligt och lugnt
  • Martin Ö
    Martin Ö skrev om Re:fresh day spa
    Ttrevlig miljö. Mkt kunnig o trevlig personal.
  • Biljana S
    Biljana S skrev om Re:fresh day spa
  • Kent A
    Kent A skrev om Re:fresh day spa
    Ett underbart ställe att koppla av på med en kunnig och trevlig personal!
    Dessutom är hela atmosfären i spaet lugnande och inspirerande. Kort sagt,
    en oas i Stockholm.
  • Anna B
    Anna B skrev om Re:fresh day spa
    behandlingarna är fantastiskt sköna, men jag blir lite trött på alla tips om produkter och ffa som medicinskt kunnig så skulle jag gärna slippa beskrivningar om hur olika örter kan förbättra saker. jag är där för att koppla av och det är det som personalen kan bäst! så mindre reklam så kommer jag gärna igen! ni är super!

Sveavägen 165-167, 113 46 Stockholm