Jörgen Warberg är mäklare på RE/MAX Warberg & Co

Jörgen Warberg har varit registrerad mäklare sedan 1984-08. Jörgen Warberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.3. Jörgen Warberg har haft 23 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är friheten, förtroendet och ansvaret man har i jobbet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig eftersom jag har lång och god erfarenhet av mäklaryrket och dessutom ett globalt nätverk, vilket är en klar fördel för att nå köpstarka kunder. Jag skulle även beskriva mig som en mycket ansvarsfull, pålitlig och tillgänglig mäklare. Bra egenskaper att ha vid bostadsaffärer!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig seglar jag gärna!

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 89 Läs vad Jörgen Warberg

• 2020-05-23
    Jag köpte etta vid övre Hallegatan 50. Jörgen var vänlig och fantastisk mäklare.
    Kafiyo O
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Lundby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack Kafiyo för fina ord. Jag är glad att du fick din drömlägenhet!

• 2020-03-06
    Fantastiskt tillmötesgående, rekommenderar honom genom sitt kunnande och bemötande! Sture
    Nils Sture O
    • 98.0 m²
    • Ålidhem
    sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack Sture! Roligt att läsa att ni är nöjda med min hjälp!

• 2020-02-04
    Vi sålde vår villa med hjälp av Jörgen på RE-Max. Stort personligt engagemang och fantastiskt bemötande från första stunden. Det kunde inte ha blivit bättre än med Jörgen. Tillgänglig för frågor och diskussion hela tiden. Nästa gång vi säljer så får Jörgen det uppdraget igen, vi är supernöjda med honom!
    Henry Fredrik André L
    • 129.0 m²
    • Tynnered
    sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack Fredrik för dina fina rader. Ja, det blev en lyckad försäljning med många spekulanter, många budgivare och ett bra slutpris. Tack för förtroendet att få sälja ert fina hus!

• 2020-02-04
    Social och engagerad. Allt gick snabbt och smidigt. Kanske vi skulle haft längre uthållighet och därmed fått ut ett högre pris men vi är ändå nöjda.
    Mats E
    Mats E
    • 2:a
    • 52.0 m²
    • Göteborgs Vasa
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack för dina rader Mats. Visst, vi kunde kanske väntat till våren men man vet aldrig vad som händer ute i världen.

• 2020-02-03
    Köpt bostadsrätt. En proffsig lyhörd mäklare som ger en god service. Kan varmt rekommendera Jörgen
    Annika J
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Västra Frölunda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack Annika för dina fina rader. Jag är glad att affären gick så smärtfritt och att ni kommer att trivas där.

• 2019-11-29
    Toppen, precis som det ska vara.
    Wenhai T
    • 85.0 m²
    • Fässberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Hej Wenhai! Roligt att du är nöjd med ditt köp och min hjälp!

• 2019-11-29
    Min försäljning visade sig vara en ren soppa men Jörgen har varit med hela vägen Jag upplever honom som lite okonventionell men härligt driven Skulle jag vilja ha en mäklare igen vet jag kontaktar. (Om han vågar ha mig som kund igen)
    Fredrik H
    Fredrik H
    • 85.0 m²
    • Fässberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack Fredrik för fina ord. Jag hjälper dig gärna i framtiden också!

• 2019-09-11
    Jörgen har hjälpt till att sälja vår fastighet och har gjort det på ett mycket bra sätt. Vi blev väldigt trevligt bemötta och Jörgen var alltid lätt att få tag på och bra att kommunicera med. Han är mycket noggrann och seriös i sitt arbete men väldigt lättsam att ha att göra med. Jörgen har levt upp till våra förväntningar och vi är mycket nöjda.
    Kiki Eva Christina H
    • 0:a
    • 0.0 m²
    • Öckerö
    sålde sin bostad med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack Kiki för dina fina ord, det värmer. I denna stenhårda konkurrens är det roligt att få fina rekommendationer och nöjda kunder. //Jörgen Warberg

• 2019-08-20
    Vi köpte hus i Lysekil. Mycket bra och proffsigt bemötande. Snabbt och bra avslut på affären. Kan varmt rekommendera Jörgen som mäklare. Lars.C
    Lars Morgan C
    • 6:a
    • 714.0 m²
    • Lysekil
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack för dom fina orden, det värmer. Ja, vi lever på rekommendationer och försöker överträffa förväntningarna.

• 2019-08-15
    Jörgen hjälpte oss att sälja en "svårsåld" lägenhet. Han visade stort engagemang och skapade stort intresse hos spekulanter. Vi upplevde honom som mycket aktiv i säljprocessen.
    Åke W
    • 100.0 m²
    • Göteborgs Johanneberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack Åke för dina fina ord och din uppskattning över mitt arbete!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte