Repaircare Växjö AB

Ring 072-334 45 80 repaircare.se

17 omdömen om Repaircare Växjö AB

Lars N
Skrev om Repaircare Växjö AB

Jag lät byta skärmen. Tyvärr gick knappen sönder och byttes ut mot en utan fingeravkänning eftersom det inte gick att få tag på en sådan. De drog av halva kostnaden. Det var ok.

Karin T
Skrev om Repaircare Växjö AB

Jag lämnade in en mobil för skärmbyte Den kvinnan som var i kassan var väldigt tillmötesgående och trevlig. Full service Företaget levde verkligen upp till mina förväntningar. Jag kommer därför att rekommendera er till andra vännen/familj. Det var så jag fick veta att ni fanns Tack för hjälpen

Tonny W
Skrev om Repaircare Växjö AB

Hej. jag byte skärm på min iPhone.. grymt trevlig tjej i Växjö o fixade min telefon på 1h. det är service.. Tack..

Thomas S
Skrev om Repaircare Växjö AB

Bra service. Håller vad man lovar. 100% löftespressiosion.

Kristina B
Skrev om Repaircare Växjö AB

Lagade skärma av väldigt trasig lur.

Anna S
Skrev om Repaircare Växjö AB

Behövde ny skärm till dotterns telefon. Super bemötande och riktigt bra service:)

Elis S
Skrev om Repaircare Växjö AB

Betyget på batteribyte på frugans mobil är fem. Det som drar ner betyget är monteringen av skyddsglaset på min mobil. Monteringen skedde i samma rum/lokal som kundmottagningen sker. Så var det inte i de tidigare lokalerna. Det blev dammpartiklar vid monteringen som nu syns under glaset.

Karin T
Skrev om Repaircare Växjö AB

Byte av batteri i iphone. Jag blev bra bemött. Arbetet var klart inom några timmar. Objektivet till kameran blev nog lite kladdigt hos er. Jag förstod först inte varför bilderna inte blev skarpa. Det kan ju ha varit jag som varit kladdig om fingrarna, men det tror jag inte. Jag hämtade mobilen strax före kl 18.00. Det hade varit bra om jag testat den lite innan jag gick. Jag informerades om att jag kunde komma tillbaka om det var något + 1 års garanti. Br.

Amil A
Skrev om Repaircare Växjö AB

Trevlig och hjälpsam tjej i växjö kunnig och rolig. Snabb service

Vicki M
Skrev om Repaircare Växjö AB

Mycket trevligt bemötande och snabb service. Extra plus att jag som tillhör riskgrupp Kunde se in i lokalen att andra kunder inte var inne samtidigt.

Teresa N
Skrev om Repaircare Växjö AB

Lagade trasig skärm och dåligt fungerande hemknapp. Fick tydlig info innan lagning. Lagning utfördes snabbt. Blev mycket bra bemött. Prisvärt.

Lina E
Skrev om Repaircare Växjö AB

Bytte skärm på iPhone Mycket bra bemötande och snabb service

Bobby N
Skrev om Repaircare Växjö AB

Snabbt enkelt och trevligt bemötande

Susanne T
Skrev om Repaircare Växjö AB

Snabbt fixat och min telefon fungerar igen. Trevligt bemötande o välgjort arbete, tack för hjälpen😊

Kajsa T
Skrev om Repaircare Växjö AB

iPhone skärmbyte samt montering av skärmskydd på en timme

Svar från Repaircare Växjö AB

Hej Kajsa, Tack för ditt omdöme! Har du någon sekund över hade vi gärna tagit lite feedback för vad vi skulle kunna ha gjort för att få ett högre betyg. Hälsningar Elina Repaircare Växjö

Bernt-ove A
Skrev om Repaircare Växjö AB

Bytt batteri + garanti på glas. Utmärkt Bättre nä förväntat Kommer att rekommenderas till andra

Karin F
Skrev om Repaircare Växjö AB

Mycket trevligt bemötande av tjejen i butiken/verkstaden och snabb service!