Restaurang Smakfullt

Restaurang Smakfullt

Smakfullt (Sagogrynet) är en lunchrestaurang och cateringfirma som erbjuder allt från husmanskost till mer nyskapande rätter, där ni kan kombinera fritt mellan de olika alternativen. Ni har vår veckomeny på www.smakfullt.kvartersmenyn.com

7 omdömen om Restaurang Smakfullt

Micke K
Skrev om Restaurang Smakfullt

Fantastiskt bra restaurang som jag önskar att jag gått till tidigare. Riktigt bra service, god mat, spännande och bra vin- och ölutbud. Det som jag tycker mest om är att de verkar älska vad de håller på med. Härligt att få en liten utläggning om vart exakt allt du stoppar i dig kommer från. Gå dit! Jag uppmanar dig!

Bockholmengruppen Catering & Event
5.0/5 i betyg av 12 omdömen 5.0 av 12 omdömen
Badge2019

Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lä

Henrik Ö
Skrev om Restaurang Smakfullt

Otroligt trevlig personal. Väldigt bra mat. Kunderna kommer i första hand och ev. säljare som vill prata affärer i andra han (vilket jag själv bittert fått erfara)

Mats O
Skrev om Restaurang Smakfullt

Bara sättet dom gör smöret till det delikata bröet säger allt! Väldigt trevligt ställe

Martin S
Skrev om Restaurang Smakfullt

Superställe. köpte till sill till midsommar...mkt bra!

Linn K
Skrev om Restaurang Smakfullt

Det enklaste är oftast det bästa, och det får både Smakfullt och min rekommendation stå för. Maten är fräsch och framförallt i VÄL TILLTAGNA PORTIONER - något man verkligen uppskattar om man köper med sig lunch (den räcker mer än väl till två-tre luncher). Du slipper fettdrypande anrättningar för hundralappen, härifrån går du både mätt, avslappnad och med ett gott samvete.

Emma K och Emma K gillar detta
Christian M
Skrev om Restaurang Smakfullt

Förmodligen den restaurang därbemötandet är som trevligast och med störst värme. Brukar slinka in titt som tätt. Har provat take away samt middag på plats, båda alternativen kan varmt rekommenderas. Mycket prisvärt, gott med en personlig touch. Jag gillar att allt känns genuint förberett från grunden, särskilt kul då med personlig servering och uttömmande förklaringar om hur maten tilagats och varifrån den kommer, ngt betydligt fler restauranger borde ta till sig- att göra matupplevelsen större. Sammanfattningsvis kan jag med gott samvete varmt rekommendera Smakfullt!

Emma K gillar detta
Emma K
Skrev om Restaurang Smakfullt

För 70kr får man kombinera ihop sin perfekta måltid mellan ett antal alternativ, riktigt fräsht och nyttigt! De flesta äter nog lunch där men jag tar ofta en middag där, öppet till 19:00 -Samma pris!) eller låter dem packa ihop sin Superförslutna Lunchlåda till dagen därpå. Jättetrevlig personal som verkligen får en att känna sig bortskämd. Hela konceptet måste vara att på alla områden ge det lilla extra, det är iaf det de gör -ea dagen är det hemtillverkachoklad eller hembakat bröd, ostar och korvar. Lyckas alltid köpa...

Olof B och 3 andra gillar detta