Restaurang Smakfullt

Ingenjörsvägen 8-10, 117 59 Stockholm — Visa karta

Smakfullt (Sagogrynet) är en lunchrestaurang och cateringfirma som erbjuder allt från husmanskost till mer nyskapande rätter, där ni kan kombinera fritt mellan de olika alternativen. Ni har vår veckomeny på www.smakfullt.kvartersmenyn.com

Läs vad 7 kunder tycker om Restaurang Smakfullt

• Micke K
    Micke K skrev om Restaurang Smakfullt
    Fantastiskt bra restaurang som jag önskar att jag gått till tidigare. Riktigt bra service, god mat, spännande och bra vin- och ölutbud. Det som jag tycker mest om är att de verkar älska vad de håller på med. Härligt att få en liten utläggning om vart exakt allt du stoppar i dig kommer från.
    Gå dit! Jag uppmanar dig! Läs mer
  • Henrik Ö
    Henrik Ö skrev om Restaurang Smakfullt
    Otroligt trevlig personal. Väldigt bra mat. Kunderna kommer i första hand och ev. säljare som vill prata affärer i andra han (vilket jag själv bittert fått erfara) Läs mer
  • Mats O
    Mats O skrev om Restaurang Smakfullt
    Bara sättet dom gör smöret till det delikata bröet säger allt! Väldigt trevligt ställe Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Restaurang Smakfullt
    Superställe. köpte till sill till midsommar...mkt bra! Läs mer
  • Linn K
    Linn K skrev om Restaurang Smakfullt
    Det enklaste är oftast det bästa, och det får både Smakfullt och min rekommendation stå för. Maten är fräsch och framförallt i VÄL TILLTAGNA PORTIONER - något man verkligen uppskattar om man köper med sig lunch (den räcker mer än väl till två-tre luncher). Du slipper fettdrypande anrättningar för hundralappen, härifrån går du både mätt, avslappnad och med ett gott samvete. Läs mer
    Emma K, Emma K gillar detta
  • Christian M
    Christian M skrev om Restaurang Smakfullt
    Förmodligen den restaurang därbemötandet är som trevligast och med störst värme. Brukar slinka in titt som tätt. Har provat take away samt middag på plats, båda alternativen kan varmt rekommenderas. Mycket prisvärt, gott med en personlig touch. Jag gillar att allt känns genuint förberett från grunden, särskilt kul då med personlig servering och uttömmande förklaringar om hur maten tilagats och varifrån den kommer, ngt betydligt fler restauranger borde ta till sig- att göra matupplevelsen större. Sammanfattningsvis kan jag med gott samvete varmt rekommendera Smakfullt! Läs mer
    Emma K gillar detta
  • Emma K
    Emma K skrev om Restaurang Smakfullt
    För 70kr får man kombinera ihop sin perfekta måltid mellan ett antal alternativ, riktigt fräsht och nyttigt! De flesta äter nog lunch där men jag tar ofta en middag där, öppet till 19:00 -Samma pris!) eller låter dem packa ihop sin Superförslutna Lunchlåda till dagen därpå. Jättetrevlig personal som verkligen får en att känna sig bortskämd. Hela konceptet måste vara att på alla områden ge det lilla extra, det är iaf det de gör -ea dagen är det hemtillverkachoklad eller hembakat bröd, ostar och korvar. Lyckas alltid köpa nåt mer än den där middagen jag är där för. Eftersom det är öppet hela dagen brukar min kompis som är mammaledig gå dit på dagen efersom det är "barnvagnsvänligt". Gå dit säger jag bara! :) Läs mer
    Olof B, Christian M, Nils v, Malou G gillar detta

Bästa cateringfirmorna i Stockholm: