Läs vad 334 kunder tycker om restore.se 2

2022-06-23 Verifierad kund
    bra företag, snabba leveranser
    Härligt att höra att allt fungerat bra vid ditt köp, Anton!
    Tack för att du tog dig tiden att ge oss denna bedömning!
    2022-06-09 Verifierad kund
    Enkelt att beställa en burk hälsokost och betala med Klarna.
    Nästan osannolikt snabb leverans. Mycket positivt!
    Så härligt att höra att du tycker det var enkelt att beställa av oss och att du fick din produkt fort Micko! Vi blir glada av att höra att "hela vår kedja" fungerar som vi vill att den ska göra! Tack för att du tog dig tiden att skriva om oss! restore.se
    2022-06-03 Verifierad kund
    Köpt Metagest 270 tab. Tack Holli.
    Tack så mycket Eva-Lena, för att du tog dig tiden att skriva till oss, för dina fina ord och för det fina betyget du givit oss! Härligt att höra att du känner dig nöjd som kund hos oss! restore.se
    2022-05-29 Verifierad kund
    Jag beställde 1st förpackning med 20 st bars. Men fick 1 st öppnad förpackning med endast 11 bars. Jag skev brev till kundservice och fick 14 st istället 9
    Tack för bra service!
    Mvh Valentina
    Tack så mycket för de fina rader du skrivit om oss Valentina! Vi blir glada av att höra att du tycker vi ordnade till vårt misstag på ett bra sätt! restore.se
    2022-05-25 Verifierad kund
    Great every time in every way. Professional personnel, quality products and quick delivery.
    Thank you for taking your time to give us feedback, and for all the positive words you wrote about us, Cecilia! We are glad to hear that everything worked well with your purchase! restore.se
    2022-05-24 Verifierad kund
    Köpte väteperoxid.
    Allt funkade bra.
    Fri frakt är önskvärt även på köp under 500:-.
    Vi vill tacka för att du tog dig tiden att skriva om oss och så härligt att höra att allt fungerade bra vid ditt köp Carina! Vi erbjuder fraktfritt vid köp över 349:- och vad jag kan se har du fått fri frakt på ditt köp.
    Om det har blivit någon miss kring detta är du välkommen att höra av dig till vår kundtjänst så hjälper vi dig vidare där! Du når oss på telefon: 0175-20500 eller via mail: kundtjanst@holligruppen.se. Vår kundtjänst håller öppet måndag-fredag 10-15!
    Varmt välkommen att höra av dig!
    2022-05-16 Verifierad kund
    Snabb leverans av varan. Bara bra
    Härligt att höra Katarzyna! Tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback! restore.se
    2022-05-12 Verifierad kund
    Smidigt köp och snabb leverans!
    Toppen att höra att allt varit till belåtenhet Sara-lisa! Tack för att du tog dig tiden att betygsätta oss! restore.se
    2022-05-02 Verifierad kund
    En av de få med ett komplett sortiment av stor variation och många olika märken inom kosttillskott
    Tack så mycket för att du tagit dig tiden att ge oss feedback och för dina fina ord Christian! Så härligt att höra att du är nöjd med vårt breda utbud! restore.se
  • Rebecca M
    2022-05-01 Verifierad kund
    Stort, varierat utbud av produkter med mycket god kvalitet.
    Snabb leverans.
    Tack så mycket för dina fina ord Rebecca! Vi är glada att höra att allt varit till belåtenhet vid ditt köp hos oss! restore.se
    2022-04-30 Verifierad kund
    Bra bemötande bra service snabb leverans!
    Härligt att höra att allt varit till belåtenhet Kenneth! Vi är glada och tacksamma för att du tagit dig tiden att bedöma oss! restore.se
    2022-04-28 Verifierad kund
    Bäst pris på björkaska, snabb leverans
    Så roligt att höra att allt varit till belåtenhet Tina och tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss feedback! restore.se
    2022-04-25 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt med leverans
    Tack för att du tagit dig tiden att svara oss Jessica Monica! Vi blir glada av att höra att du fått snabb och smidig service! restore.se
    2022-04-19 Verifierad kund
    Enkelt, snabb leverans...fick det jag beställde!
    Toppen att du känner dig nöjd med din beställning Anita! Tack för att du tog dig tiden att betygsätta oss! restore.se
    2022-04-03 Verifierad kund
    Superbra och snabb leverans, jag återkommer
    Tack snälla Robert för de fina orden! Du är varmt välkommen att återkomma till oss! restore.se
    2022-04-02 Verifierad kund
    Snabb leverans och helt nöjd med företaget.
    Tack så mycket för att du tagit dig tiden att ge oss feedback och för de fina orden Marie! restore.se
    2022-03-30 Verifierad kund
    Snabb leverans och bra produkt!
    Härligt att höra Lisa! Tack för att du tog dig tiden att ge oss så fint betyg! restore.se
  • Carolina W
    2022-03-15 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med mina tjejer!
    Det var roligt att höra Carolina! Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva till oss! restore.se
    2022-03-15 Verifierad kund
    Paketet kom som utlovad 👍
    Jag kan rekommendera detta företag.
    Härligt att höra att allt varit till belåtenhet Hans! Vi tackar så hjärtligt för att du tagit dig tiden att ge oss feedback och för din fina rekommendation av oss! restore.se
    2022-03-14 Verifierad kund
    Allt fungerade bra. Snabb leverans.
    Härligt att höra Irina! Tack för att du tog dig tiden att skriva några rader till oss! restore.se
    2022-03-13 Verifierad kund
    Jag tycker att jag blev väl bemött av ert företag
    Tack för att du tagit dig tiden att ge oss feedback Åsa! Bemötandet är för oss väldigt viktigt och därför blir vi väldigt glada att du noterat just vårt bemötande! restore.se
    2022-03-11 Verifierad kund
    Mycket att välja på
    Snabb service
    Tack för din bedömning av oss Sandrine! Vi är glada att du känner dig nöjd med vår service! restore.se
  • J
    2022-03-09 Verifierad kund
    Första gången jag testar på att handla från företaget , men det allt var positivt. Jag kommer säkert handla därifrån igen.
    Tack så mycket för att du tagit dig tiden att bedöma oss och för dina fina ord! restore.se
    2022-03-04 Verifierad kund
    Allt har fungerat bra! Kontakter med säljare och betalningar
    Tack så mycket för din feedback Helene. Vi är glada att höra att allt varit till belåtenhet i kontakten med oss! restore.se
    2022-03-03 Verifierad kund
    Very good prices. Delivered in a timely manner.
    Thank you Robert for taking your time to give us feedback, we really appreciate that!
    Glad to hear that you are satisfied with our service!
    2022-03-03 Verifierad kund
    Snabb leverans och när jag upptäckte att jag hade fått en felaktig produkt så hade dom lagt en ny leverans bara en timme efter att jag mailade.

Toppen!
    Tack så mycket för din feedback och de fina orden Lari Juhana. Härligt att höra att du känner dig nöjd även efter vår miss gällande felaktig produkt! Alla gör vi misstag ibland och för oss var det självklart att se till att du fick din rätta produkt snarast möjligt! restore.se
    2022-02-17 Verifierad kund
    Bra pris på varorna samt snabb leverans på endast två dagar.
    Tack Thomas Christer för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du känner dig nöjd med pris och leverans! restore.se
    2022-02-07 Verifierad kund
    Snabb frakt, inga problem med leverans eller produkt.
    Tack för din fina feedback Mia! Toppen att allt fungerade bra med din beställning! restore.se
    2022-02-06 Verifierad kund
    Har Innate produkter på en prisvärd nivå och snabba leveranser. Mycket nöjd.
    Tack så mycket för din feedback Lisa-marie! Härligt att höra att leveransen fungerade bra och att du är nöjd med din beställning! restore.se
    2022-02-04 Verifierad kund
    Beställde på nätet fungerade bra. Snabb levarans
    Tack Karin, det gläder oss att höra att allt är till belåtenhet! restore.se
    2022-02-03 Verifierad kund
    Never disappoint me, delivers fast, all products are in good condition and good price as well. Works very good for me.

Väteperoxid 3%
    Thank you so much for your feedback Elin! We are glad to hear that you are pleased with your products and the delivery! restore.se
    2022-01-19 Verifierad kund
    Bra produkter och snabb leverans.
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Monika! restore.se
    2022-01-07 Verifierad kund
    Gått över en vecka, men ingen leverans har kommit. Går inte heller att spåra eller hitta försändelsen med ordernummer på deras websida. Det har även dragit pengar från kontot men ingen vara.
    Ska testa att kontakta dem och kolla.
    Hej Kristoffer,
    Det var olyckligt att höra att leveranstiden inte motsvarade dina förväntningar. Troligtvis har postgången tagit lite längre tid än vanligt på grund av nyårshelg och trettondagshelg. Jag har varit i kontakt med vår kundtjänst och fått informationen att din leverans kom fram till dig samma dag du lämnade ditt omdöme och jag hoppas att du känner dig nöjd med dina beställda produkter.
    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    2021-12-29 Verifierad kund
    Väldigt vänlig och professionell personal. Jag fick min produkt jättesnabb :)
    Tack så mycket för dina fina ord Dragana! restore.se
    2021-12-18 Verifierad kund
    Beställde 2 burkar C-vitamin, bra pris, snabb leverans.
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Anne-christine! restore.se
    2021-12-16 Verifierad kund
    Jag köpte valnötter
    Det gick väldigt smidigt
    Tack för fint betyg och härligt att höra att allt var till belåtenhet! restore.se
    2021-12-14 Verifierad kund
    Bra sätt att ta del och få inblick. Tummen upp säger jag.
    Vi tackar så mycket för din feedback Annette! restore.se
    2021-09-29 Verifierad kund
    Bemötandet var bra . Leveranstiden ok . Priset ok . Flaskan med sköljmedel hade gått sönder under transporten . För dåligt emballerad . Bra och snabbt agerande från kundservice .
    2021-09-28 Verifierad kund
    Köpt vattenrenare och beställningen och produkten fungerade utan anmärkning!
    2021-09-12 Verifierad kund
    Det var lätt att beställa och en snabb leverans mycket nöjd med helheten.
    2021-09-08 Verifierad kund
    Tog 2 veckor att få mitt paket.
    2021-09-07 Verifierad kund
    Handlade online efter lite googling efyer lägsta pris.
    Hade förväntat mig snabbare leverans (beställde på tisd, de skickade det på måndagen, så jag hade det en vecka efter beställning.) Ok men inte supersnabbt.
    Köpte desincficeringsmedel.
    Kanske handlar därifrån igen.
    2021-09-07 Verifierad kund
    Trevliga, serviceminded och snabba leveranser.
    Har kvalitetsprodukter som jag gillar!
  • Simon O
    2021-09-05 Verifierad kund
    Jag känner mig välbemött av er!
    Jag tycker ni har levt upp till mina förväntningar, som ett seriöst och kunnigt hälso företag.
    Jag har väldigt mycket nytta av 3%ig Väteperoxid jag gladeligen köpte billigt hos er, som jag använder som desinfiktion på olika sätt.
    Samt goda och nyttiga Pukka teer, toppen framåt hösten.
    2021-09-05 Verifierad kund
    Excellent service and quick delivery.
    2021-09-04 Verifierad kund
    Varan var slut för tillfället, de hade dom kunnat Maila mig så man inte behövde kontakta dom o höra efter var varan tagit vägen. Men när jag kontakta dom så fick jag svar direkt. När den slutligen kom få var det inga problem.
    2021-08-30 Verifierad kund
    Snabb leverans av bra produkt!
    2021-08-27 Verifierad kund
    Köpte Matriarch 20 o h 100 och allt fungerade perfekt. Snabb leverans.
    2021-08-22 Verifierad kund
    Har inte fått det jag beställt än. Beställt 18/08 skulle ta ca 3-5 dagar. Har mejlat och frågat men inte fått svar.
    2021-08-19 Verifierad kund
    Jättebra pris på produkt,supersnabb leverans. Ringde till Restore-butiken för fråga om produkt och fick ett trevligt och serviceinriktat bemötande. Fint hemsida som är lätt att beställa från. Rekommenderas :)