Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Retro Bar & Restaurang

Retro Bar & Restaurang

Sveavägen 120, 113 50 Stockholm — Visa karta

Branscher: Barer & Pubar, Hamburgerrestauranger & Gatukök, Restauranger & Serveringar
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Retro Bar & Restaurang

• Evo S
    Evo S skrev om Retro Bar & Restaurang
    riktigt bra sportbar som har rimliga priser och god hamburgare
  • Robert
    Robert skrev om Retro Bar & Restaurang
    bättre än många andra hamburgerställen som även visar sport. Inget ställe för en dejt utan snarare för socialsamvaro med vännerna samtidigt som man kollar fotboll. Skippa Hard Rock och gå hit istället.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Retro Bar & Restaurang
    Måste säga att Retro är ett kanonsubstitut till O'learys och andra regelrätta sportsbarer. Miljön, Maten och allt annat är som en direkt synonym.
    Dessutom lämpligt och centralt!

För dig som inte varit på O'learys ska jag också vara tydlig.
    Vill du åka och kika på fotboll och få en hygglig tugga i munnen?
    Är du hungrig och vill ha ett mål som ligger på en 7:a av en skala på 10, så är det här stället för dig!
  • Therese J
    Therese J skrev om Retro Bar & Restaurang
    En riktigt skön sportbar, med billig aw-öl och vin. Deras klassiska hamburgare är värd ett prov (man får coleslaw!). Tänkte en annan gång testa deras starkare burgare men det blev en riktig besvikelse, den var inte ett dugg stark och köttet var torrt & totalt smaklös. Annars är inredning & stämningen skön med trevlig personal som serverar vid borden. Deras drinkar är okej, för deras pris så är dom bra.

Sveavägen 120, 113 50 Stockholm