Revents

Gullmarsvägen 13, 121 40 Johanneshov — Visa karta

Bumper Ball is the safest (kind of?), most brutal sport you will ever play!
Vi planerar ert event i samråd med er och med vårt stora kontaktnät skapar vi tillsammans det perfekta eventet för er. Vi levererar events i hela Mälardalen.
Välkomna!
Sundstavägen 115, 76191, NORRTÄLJE
Sundsta Säteri - Folkrace
Anders L:
Jag blev positivt överaskad av upplevelsen när jag körde Folkrace.

Eventbyråer nära Revents:

Strandvägen, Kaj plats 17, Stockholm
Upplev Östersjön och Stockholms skärgård på ett nytt sätt! Läs mer ›
Borje L:
Ett trevligt och familjärt bemötande. Vi hade en idé för att premiera några av våra kunder. På ett proffsigt sätt utvecklade & förverkligade...

Läs vad 19 kunder tycker om Revents

• Karl Johan F
    Karl Johan F skrev om Revents
    Vi är absolut nöjda. Bra att det ingick vatten!
  • Zinar S
    Zinar S skrev om Revents
    Jag kontaktade Revents för att köra Bumperball eventet med laget jag är tränare för. När jag hörde av mig första gången fick jag snabbt svar och vi kunde boka tid ganska omgående.

Väl på plats så skötte de allting och jag behövde inte göra så mycket förutom att vara med och ha jäkligt kul.

Allt som allt väldigt bra från början till slut, extremt proffsiga och jag kan varmt rekommendera Revents!
  • Herman B
    Herman B skrev om Revents
    Spelade BumberBall, riktigt rolig aktivitet både som företagsevent och för kompisgänget! Sjukt trevlig personal, hel nöjd med eventet, en perfekt star på våran företagsfest!
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Revents
    En riktig bra eventfirma med bra service och bra priser! Och dom ger dig garanterat en dag man verkligen kommer minnas!
  • Saliem
    Saliem skrev om Revents
    Fantastiskt! Är så glad att jag valde revents och ingen annan när vi skulle köra bumperball. Personalen hade så härlig energi och la verkligen ner sin tid för att vi skulle få så bra upplevelse som möjligt! Tack för att ni såg till att vi fick en riktigt rolig möhippa med mycket skratt!
  • Martin T
    Martin T skrev om Revents
    Sjukt roliga events till vad jag vet, bra pris..! Pricken över i:et är att far och son sköter det hela riktigt riktigt bra, och har humorn på sin sida! Rekommenderar verkligen att testa detta event-företag, du/ni lär garanterat inte ångra dig/er!
  • Merlin F
    Merlin F skrev om Revents
    Riktigt profissionella och trevliga gubbar! Man får det man betalar för och lite till!
  • Christopher K
    Christopher K skrev om Revents
    Väldigt bra mottagande, härligt drag och underbar personal!
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Revents
    Alltid kul att kunna testa på något nytt som BumberBall och grabbarna hos Revents gör det till en sjukt rolig upplevelse. Bra upplägg, snabbt och utmärkt bemötande, rekommenderas starkt!
  • Simon F
    Simon F skrev om Revents
    superkul med sådana här spännande events som inte många har, allt blir så mycket bättre också när dom välkomnar en med respekt och skämt.
    domaren gör allt så mycket roligare också i specifika grenar - rekommenderas starkt, keep on!
  • Dennis A
    Dennis A skrev om Revents
    Revents ser ut att vara ett fruktansvärt lovande företag. De ger mycket god service och deras tjänster är minst sagt underhållande!
  • Anna R
    Anna R skrev om Revents
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande och väldigt snabba svar.
    Körde BumperBall med företaget och det var mycket uppskattat både av de som vågade delta och de som tittade på. Kan varmt rekommendera Revents!
  • Jocke W
    Jocke W skrev om Revents
    Revents är helgrymma! Bumper ball var super kul, perfekt att lira med polarna.
    Rekommenderas starkt!
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Revents
    Revents är helt fantastiska! Far och son duon är framåt och väldigt duktiga på att informera. Regler förmedlades med fullaste allvar på ett roligt sätt - vilket gjorde att alla som deltog lyssnade med spetsade öron. Eventet var över förväntningarna och vi är otroligt nöjda med allt.
  • Richard E
    Richard E skrev om Revents
    Körde ett spel som heter BumperBall genom eventbyrån Revents.
    Superkul men kräver någon form av kondition, riktigt jobbigt.
    Revents var riktigt trevliga att ha och göra med. Drog upp stämningen och gjorde en bra start för vårt företags sommarfest.
    Kan absolut rekommendera Revents till företagsevent eller en rolig stund med kompisgänget.
  • Anton  J
    Anton J skrev om Revents
    Bumper ball var verkligen riktigt roligt! Helt perfekt för företagsevent eller bara med ett gäng polare.

Ser fram emot att göra det här igen, snart!
  • Husse S
    Husse S skrev om Revents
    Jätte kul med en aktivitet där vi kunde delta så många på en och samma gång!
    Perfekt och köra i större sällskap.Väldigt praktiskt också där vi framförde vårt önskemål med plats och tid som Reine sedan fixade åt oss, det var väldigt bra att vi inte behövde styra upp dessa punkter. Ser farligare ut än vad det var. Bemötandet från Reine och Andreas var tipp topp. Det var kul från start till slut.Kommer göra detta igen kan jag garantera och rekommenderar detta starkt till kompis gäng eller företags event som det var i vårt fall!
  • Noel H
    Noel H skrev om Revents
    Möjligen kommer jag inte att "spela" bumperball regelbundet efter första gången men däremot kan jag varmt rekommendera killarna på Revents, de anordnade allt mycket bra och man märkte att de tyckte att det var riktigt kul att arrangera detta. Jag är övertygad om att de är bra på att anordna andra events än just Bumperball också.
  • Carl W
    Carl W skrev om Revents
    Har kört bumbperball via Revents. För det första va det hur kul som helst att spela bumperball! För det andra så va det riktigt bra uppstyrt, först körde vi fotboll med domare (som va en av personalen från eventbolaget) och sedan va de last man standing. Hur kul som helst! Killarna från Revents va roliga och bidrog till den goda stämningen. 5/5!

Gullmarsvägen 13, 121 40 Johanneshov