Läs vad 21 Läs vad Installation

• 2021-01-04
    Snabb hjälp, bra service samt mycket bra bemötande i samband med byte av bergvärmeanläggning. Jag kommer fortsätta att anlita Revider i samband med service etc.
    Tack för ditt omdöme och slå oss en signal om något inte fungerar

• 2020-12-08
    Effektiv leverans exakt spå tid som utlovats.
    trevliga och kompetenta proffs som installerade anläggningen.
    Hej Göran, bra att du är nöjd och tack för ditt omdöme

• 2020-12-07
    Luftvärmepump 807.
    Enkel bokning.
    Snabbt och professionellt.
    Hej och tack för att du tog dig tid att svara

• 2020-12-04
    REVIDER hjälpte oss med installation av ny VP värme tank.
    Utmärkt, mycket snabbt och smidig service

VI Rekommenderar de verkligen till andra :)

Sam & Roza
    Tack för att du tog dig tid att svara på omdömet

• 2020-03-07
    Det gick väldigt fort med installationen, lite för fort tycker jag. Rör och kopplingar blev inte alltid helt rakt eller i vinkel, inget som är mycket irriterande men kunde gjorts lite noggrannare. I övrigt så var installationen helt okej och bra gäng som kom.
    Hej och tack för att du tog dig tid. Ibland går det tyvärr inte att få alla rör perfekt i våg och vinkel beroende på det utrymme som finns att tillgå, att det går fort är inte synonymt med slarv utan detta beror på rutin, installatörerna gör en installation per dag så efter 20 år...Mvh Martin Selenius

• 2020-03-06
    Köpte luft/vattenanläggning med installation januari 2020. Funkade mycket bra med installationen.
    Reviders proffsiga och väldigt trevliga installatörer gjorde jobbet på mindre än 6 timmar (inkl. lunch).
    Mycket nöjd!
    Hej Lars och tack för att du tog dig tid Mvh Martin Selenius

• 2017-05-18
    Hej jag är nöjd med allt och ger utmärkt betyg, ni kom snabbt och utförde det jag/vi eftersökte så idet hela är jag/vi supernöjda
  • 2017-05-18
    Snabb och bra service och bra bemötande.
    Bytt bergvärmepump då den gamla gav upp efter 16 år.
  • 2017-05-18
    Vi skulle sätta in bergvärme, vilket till en början gick bra. Men sen anlitade Revider ett företag som skulle installera givaren inne i huset. Den "hantverkaren" borrade sig genom kaklet i vår dusch. Inte nog med det, sen föreslog han att han skulle göra ett nytt hål i kaklet på motsatt vägg så att ledningen till givaren kunde gå genom vår dusch. Tyvärr så var det inte på skämt, vilket vi såklart trodde först. Sen skickades det dit någon klåpare som skulle komma med olika lösningsförslag gällande den genomborrade kakelplattan. Det var inga vidare förslag han hade, dessvärre. Revider kunde ha skött det snyggare, helt enkelt. Det slutade med att jag bad om en blygsam revidering av fakturan, som Revider gick med på, därav betyg 2 och inte 1 som ligger närmare till hands. Huruvida vi sparat någon energi än får jag låta vara osagt då jag bara sporadiskt jämfört några elräkningar.
    Hej Erik och tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi beklagar givetvis att vi borrade fel för kabeln in i Ert badrum, elektrikern var själv chockad när han upptäckte sin fadäs, därav hans konstiga förslag på lösning av problemet. Alla kan göra fel, det är snarare en tidsfråga tills det händer. Vi har tidigare aldrig gjort något liknande fel och då har det borrats åtskilliga hål under åren men detta kan ju knappast glädja Er. När ett fel uppstår som vi orsakat är det vi som skall rätta till det, därför anlitade vi en certifierad plattsättare för att komma med åtgärdsförslag på lösning av problemet, dessa förslag ogillades av dig och ni föreslog ekonomisk kompensation i stället, vilket vi utan protest gick med på, jag kan inte förstå hur vi "kunnat sköta detta snyggare" (bortsett vårt misstag). Jag hoppas ni däremot är nöjda med installationen av själva bergvärmen och att det blev en snygg installation. Att ni framöver kommer spara energi enligt kalkylerna är jag helt övertygad om. Som ytterligare kompensation för vårt misstag erbjuder vi gratis tre och femårs garantiservice, Med vänlig hälsning Martin Selenius

• 2017-05-17
    Byte av trasig bergvärmepump.
    Snabb handläggning, givande resonemang runt de åtgärder som måste
    göras. Utbytesarbetet gick snabbt och det märktes att "man visste vad man
    gjorde".
    Sammanfattningsvis, förtroende för företaget, kommer att forts. som kund.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte