Installation

25 omdömen om Installation

Sedan starten hos Reco 2013
Mats G
Skrev om Installation en del av Revider Energi AB IVT Center

I sin helhet var allt okey förutom att framsidan av pumpen hade trilla i backen, asfalten men annars var personalen som jobbade med allt, 3 st mycket professionella, trevligt att vara med. Tack

Svar från Installation

Tack Mats för att du tog dig tid att ge ett omdöme, dessvärre har vi en del transportskador på våra värmepumpar, ofta är det någon plåt som har fått sig en törn vid godshanteringen, lyckligtvis är alla plåtar utbytbara så dessa går att byta i efterhand.

Jan L
Skrev om Installation en del av Revider Energi AB IVT Center

Jag är oerhört nöjd med Revider. De var snabbt på plats för feldiagnostik. Offert på ny IVT värmepump inom någon dag. Leverans och installation inom 2 veckor. Bytte ut värmepump väldigt smidigt. Installerade den nya inklusive expansionskärl och cirkulations pump. Bytte till nya fästen i taket för kölvattnet rören. Allt inom 9 timmar. Allt väldigt proffsigt.

Svar från Installation

Härligt att du är nöjd med oss, skall tala om det för killarna så blir dom glada och tack för att du tog dig tid.

Nominelle F

Jag fick ett bra bemötande genom hela processen från offert till installation och företaget visade en stor flexibilitet vad gällde installation av pumparna. Jag hade inte så stora förväntningar annat än att dom skulle hålla tidsplanen för installationen vilket dom gjorde. Jag köpte luftvärmepumpar.

Svar från Installation

Tack för att du tog dig tid att svara

Jonas D

Proffsigt bemötande. Lyssnar på behov och hittar rätt lösning. Att sedan installationen gjordes exakt enligt ök inom 2 veckor var ett plus. Min andra värmepump jag köpt av dem. Första gången var lika bra.

Svar från Installation

Tack Jonas för ditt svar, ser fram emot din tredje beställning så småningom. Glad midsommar

Filip N

Snabb hjälp, bra service samt mycket bra bemötande i samband med byte av bergvärmeanläggning. Jag kommer fortsätta att anlita Revider i samband med service etc.

Svar från Installation

Tack för ditt omdöme och slå oss en signal om något inte fungerar

Lars Göran A

Effektiv leverans exakt spå tid som utlovats. trevliga och kompetenta proffs som installerade anläggningen.

Representant för Revider Energi gillar detta
Svar från Installation

Hej Göran, bra att du är nöjd och tack för ditt omdöme

Toni M
Skrev om Installation en del av Revider Energi AB IVT Center

Luftvärmepump 807. Enkel bokning. Snabbt och professionellt.

MARTIN S och Representant för Revider Energi gillar detta
Svar från Installation

Hej och tack för att du tog dig tid att svara

Saman B

REVIDER hjälpte oss med installation av ny VP värme tank. Utmärkt, mycket snabbt och smidig service VI Rekommenderar de verkligen till andra :) Sam & Roza

Svar från Installation

Tack för att du tog dig tid att svara på omdömet

Per-Erik ?

Det gick väldigt fort med installationen, lite för fort tycker jag. Rör och kopplingar blev inte alltid helt rakt eller i vinkel, inget som är mycket irriterande men kunde gjorts lite noggrannare. I övrigt så var installationen helt okej och bra gäng som kom.

Representant för Revider Energi gillar detta
Svar från Installation

Hej och tack för att du tog dig tid. Ibland går det tyvärr inte att få alla rör perfekt i våg och vinkel beroende på det utrymme som finns att tillgå, att det går fort är inte synonymt med slarv utan detta beror på rutin, installatörerna gör en installation per dag så efter 20 år...Mvh Martin Selenius

Lars A
Skrev om Installation en del av Revider Energi AB IVT Center

Köpte luft/vattenanläggning med installation januari 2020. Funkade mycket bra med installationen. Reviders proffsiga och väldigt trevliga installatörer gjorde jobbet på mindre än 6 timmar (inkl. lunch). Mycket nöjd!

MARTIN S gillar detta

Hej Lars och tack för att du tog dig tid Mvh Martin Selenius