Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 42 kunder tycker om B-körkort

• Åsa T skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola

2019-02-07

Den bästa trafikskolan. Dom hjälpte mej o trodde på mejnär ingen annan gjorde de! Tisen tack Läs mer
  • Muhammad F skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola

2019-01-11

.dfgjkfdjjhvgjkhvbjjbcvjkgvhkuffghjggjjhfdvhjbvbjkhgfhjvffhjgvhjugvjktrdghjjhh Läs mer
  • Miriam A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola

2019-01-09

Såååå snälla gav mig motivation till 100% och gjorde att ja klara uppkörning på 1a❤️ Läs mer
    2019-01-10 Åsa T svarar Miriam A
    Tack för de fina orden . Kul att höra !! Det är så vi vill vara
  • Jumakhan A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola

2018-12-22

Jag är väldigt nöjd med att valde Riddarplatsens Trafikskolan, Trafiklärarna och alla som jobbar där är super trevliga och duktiga :) Läs mer
    2018-12-26 Åsa T svarar Jumakhan A
    Vi är väldigt glada att du valde oss! Vi försöker att se till allas enskilda behöv och utgå från det i vår utbildning.
  • Thomas S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola

2018-12-14

Jag tycker att det var en bra skola Läs mer
  • Sailaja K skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola

2018-12-12

Jag har en superbra upplevelse att ha kört med Riddarplatsens trafikskola. Skulle verkligen rekommendera till de andra som vill få körkort. Proffsiga och trevliga lärarna. Fick körkort på första försök hos dem så heja Riddarplatsenstrafikslola. Läs mer
    2018-12-12 Åsa T svarar Sailaja K
    Tack så hemskt mycket för de fina orden . Precis den känslan vi vill att ni ska ha när ni kommer och kör med oss !
  • Emir H skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola

10 lektioner paket. Myckt ärligt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-12-07 Åsa T svarar Emir H
    Tack för förtroendet att få vara med på din resa.
  • Klarås S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola

2018-12-06

Dom var väldigt bra pås att lära ut och jag klarade körkortet på första försöket pågrund utav deras lektioner Läs mer
    2018-12-07 Åsa T svarar Klarås S
    Tack Simon för dom vänliga orden, fortsätt köra förståndigt.
  • Annis D
    Annis D skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola

Trafiklektioner körlektioner
    Fint och vänligt bemötande! Proffsig personal med en genuin vilja att hjälpa en med att nå sitt mål.
    Hade inga speciella förväntningar när jag skrev in mig. Hoppades dock att personalen skulle ha tålamod.
    Är otroligt nöjd och tacksam över att haft en trafiklärare som verkligen anpassat och skräddarsytt vägen för mig utefter mitt behov. När jag tvivlat på mig själv, fångade min trafiklärare upp mitt självförtroende och fortsatte att stötta och peppa tills jag faktiskt till slut klarade mitt mål. Är också väldigt nöjd med nogrannheten, och förmågan att få mig som elev att verkligen ta in och förstå alla delar med trafikutbildningen. Sammanfattningsvis är det ett otroligt härligt och positivt gäng med personal som trivs att arbeta med varandra och som har en härlig energi! Detta slås man av direkt! Det här gänget Har ett genuint engagemang för sina elever och ser till att vi får det efterlängtade körkortet! Läs mer
    2018-12-07 Åsa T svarar Annis D
    Tack snälla Annis för dom fina orden. Självklart sätter vi eleven först o skreddarsyr utbildningen efter det. =)
  • Albin H skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola

2018-11-08

Smidigt billigt och bra utbildning Läs mer
    2018-11-08 Åsa T svarar Albin H
    Det är precis så det ska vara! Tack för förtroendet att vara med på din resa. =)
5.0 / 5 — 1 reco