B-körkort

177 30 Järfälla — Visa karta

Läs vad 32 kunder tycker om B-körkort

• Frida N
    Frida N skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mer än nöjd över allt hjälp och stöttning jag fick, både via körning och teoretisk! Redan första gången så kändes de bra och har haft så jäkla kul under hela resan.
    Tack så jätte mycket för allt, utan er hade jag inte haft mitt efterlängtad körkort! Läs mer
    2018-10-14 Åsa . svarar Frida N
    Tack Frida för att vi fick vara en del på din resa mot det efterlängtade körkortet. Du har verkligen förgyllt tillvarom för oss =)
  • Wiktor B
    Wiktor B skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Otroligt duktiga på vad dom gör. Med deras hjälp klarade jag teori och uppkörning på första försöket! Läs mer
    2018-10-14 Åsa . svarar Wiktor B
    Tack så mycket för dom snälla orden. Vi ser vad varje elev behöver och utgår från det. =)
  • Maryam N skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Körlärarna var sympatiska och pedagogiska i sitt sätt att undervisa, jag fick all den hjälp som behövdes för både teoriprovet och uppskärningen.
    Jag kan starkt rekommendera denna trafikskola om du vill komma ut i trafiken med mycket goda kunskaper!

Ni har varit helt fantastiska!!!!! Läs mer
    2018-10-01 Åsa . svarar Maryam N
    Tack så mycket Maryam för dom fina orden och för äran att få följa me dej på vägen till körkortet!
  • Jesper D skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag är supernöjd med den körkortsutbildning jag fått på Riddarplatsens Trafikskola, rekommenderas starkt till alla som håller på att ta körkort! Läs mer
    2018-09-27 Åsa . svarar Jesper D
    Tack snälla Jesper. Kom gärna förbi och visa upp körkort och familje medlem :)
  • Sevinc A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag hade gått på olika trafikskolor under senaste tre år tills jag hittade det rätta-Riddarplatsens trafikskola. Och jag var 100% säker att jad tar körkort just med de. Och det gjorde jag inom en och en halv månad tack vare de underbara människor som jobbar där. Varmt rekomenderar till alla❤❤❤ Läs mer
    2018-09-22 Åsa . svarar Sevinc A
    Tack så mycket Sevinc för dom snälla orden och för förtroendet att få vara med på din resa. Vi sätter alltid kunder först!
  • Noeh S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jätteduktiga! Motiverande och hjälpsamma Läs mer
    2018-09-22 Åsa . svarar Noeh S
    Tack så mycket Noeh för att vi fick vara med på din resa.
  • Hanna S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Fantastiska körskollärare som har hjälpt mig att äntligen skaffa körtkort. Tack!! Läs mer
    2018-09-15 Åsa . svarar Hanna S
    Tack så mycket Hanna för att vi fick äran att vara med på din stora resa mot körkortet.
  • Alma R skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bästa trafikskolan!! Rekommenderar varmt till alla som ska ta körkort!! Läs mer
    2018-09-06 Åsa . svarar Alma R
    Tack snälla Alma för att vi fick vara med på din resa. =)
  • Tatyana V
    Tatyana V skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    I am extremely happy to be a client of this school! Their stuff is very helpful and was able to prove that thy are true professionals!! I managed to pass exam from the first time :) I will recommend this school to everyone. Special thanks to my teacher, Åsa, she is the best!!! Läs mer
    2018-09-05 Åsa . svarar Tatyana V
    Thank you very much for those fine words Tatyana. It was very fun to follow you on your trip to the driving license.
  • Emma L
    Emma L skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Herregud, vart ska jag börja? Jag är så himla nöjd med all hjälp och stöttning som jag fått utav alla på Riddarplatsen, jag har pluggar rejält denna sommar och tillsammans med dessa underbara personer lyckades jag äntligen ta körkort. Läs mer
    2018-08-30 Åsa . svarar Emma L
    Tack så hemsk mycket för de underbara lovorden Emma . Men vet du det ÄR DU som gjort det , vi har bara hjälpt till lite på traven . Njut av att ha gjort detta ! Du är bäst och du vet vart vi finns även nu när du har körkortet .
  • Nargiza D skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jätteduktiga och trevliga lärare som är mycket proffsiga i sitt arbete! Rekommenderar! Läs mer
    2018-08-29 Åsa . svarar Nargiza D
    Tack så mycket Nargiza för de orden . Det var så roligt att följa dig på din resa och se dig kämpa för att nå målet. Du vet vart vi finns även om du har körkortet nu .
  • Freja M skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Åsa hjälpte mig efter att jag hade varit runt på andra trafikskolor och fått dåliga erfarenheter. Hon bemötte mig också på ett personligt plan och peppade mig och hjälpte mig med just det jag behövde och hade i fokus att få mig att ta körkort så snabbt som möjligt. Jag rekommenderar varmt körskolan och även Åsa som trafiklärare. Stort tack från en nöjd elev! Läs mer
    2018-08-20 Åsa . svarar Freja M
    Tack så hemskt mycket för de orden Freja . Det var en ära för mig att följa dig på din resa till körkortet! Tack själv
  • Fatima A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag älskade min upplevelse på trafikskolan.
    Åsa och Pernilla var otroligt duktiga och pushade mig till att göra mitt bästa.
    Ångrar absolut inte att jag valde denna skola och skulle göra om allting idag. Läs mer
    2018-08-13 Åsa . svarar Fatima A
    Tack så hemskt mycket för de orden Fatima ! Roligt att höra . Men nej inte göra om allt ,du ska ha kvar körkortet ;) Var roligt att följa dig på din resa mot körkortet! Lycka till med allt .
  • Mahboba J
    Mahboba J skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket kompetenta och pedagogiska handledare! Läs mer
    2018-08-13 Åsa . svarar Mahboba J
    Tack för dem orden . Va skoj att följa dig på din resa mot körkortet ! Lycka till nu med allt
  • Stephanie K skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Åsa är bäst och Camilla i receptionen är så trevlig! Läs mer
    2018-07-18 Åsa . svarar Stephanie K
    Tack så mycket för de orden :) Ska tala om för Annica att du tycker så .
  • Amanda L skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    REKOMMENDETAR DENNA KÖRDKOLA STARKT!! 😍 Läs mer
    2018-06-11 Åsa . svarar Amanda L
    Tack så mycket för de orden Amanda !! Det var roligt att följa dig på din resa till körkortet .
  • Jenny L
    Jenny L skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Köpte lilla paketet att börja med och därefter köpte jag till fler lektioner. Proffsig och trevlig personal med mycket kunskap. Man får verkligen valuta för pengarna!

Hade som mål att ta körkort i oktober då mitt tillstånd går ut, därmed hela sommaren till övningskörning. I stället tog jag mitt körkort efter ca två månader.

Jag visste inte vad jag kunde förvänta mig av företaget men jag är väldigt nöjd med min tid där. Läs mer
    2018-06-08 Åsa . svarar Jenny L
    Tack så mycket för de orden Jenny . Å du ser nu kan du köra bil själv hela sommaren ist :)
  • Siri N
    Siri N skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Pedagogiskt, tydligt, tryggt och personligt sammanhang där läraren faktiskt tog mig på allvar och gav sig attan på att jag skulle sätta det. Hade kuggat några gånger innan jag kom till Riddarplatsen och trodde aldrig jag skulle klara det. Men tänk en månad senare hade jag körkortet i min hand. Det hade aldrig gått utan den pepp och goda pedagogik jag fick av Åsa. Jag har kört minst 10-20 lektioner på 4 olika körskolor i olika omgångar de senaste 5 åren. Men ingen körskola har varit så proffsig, ärlig och med så varmt bemötande i reception som Riddarplatsen. Så tack Åsa och Riddarplatsen, ni är värda alla guldstjärnor och hjärtan jag kan ge <3 <3 <3 /Siri N. Läs mer
    2018-05-21 Åsa . svarar Siri N
    ÅÅÅ men tack så hemskt mycket för de fina orden Siri . Det var underbart att följa dig på din resa även om den blev rätt kort hos oss . Du vet vart vi finns även om du nu har körkort
  • Sandra R
    Sandra R skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte 10+1 körlektioner, de 10 körlektionerna var ett paket som jag köpte under Black Friday och köpte för 5500 kr (ord, ca 8000kr tror jag). Bemötandet var ALLTID på topp och man ville verkligen ha körlektion för att det kändes så bra på trafikskolan. De lät en tänka sjölv under körningen men gav samtidigt väldigt bra respons efter varje körlektion och skrev ner vad man skulle öva på till nästa gång! Rekommenderar starkt !!! Läs mer
    2018-05-17 Åsa . svarar Sandra R
    TAck så hemskt mycket för dem orden Sandra . Det var väldigt roligt att följa dig på din resa ! Lycka till nu
  • Daniel B skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Grym support och förståelse över vad som krävs på eleverna. Sjukt nöjd med mitt val hos riddarplatsen och kommer definitivt rekommendera vänner hit! Läs mer
    2018-04-12 Åsa . svarar Daniel B
    Tack så väldigt mycket för de orden Daniel !Härligt att höra . Kör försiktigt nu
  • Tilde L skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket bra bemötande! Över förväntan och det är tack vare Riddarplatsen jag nu har körkort Läs mer
    2018-04-11 Åsa . svarar Tilde L
    Tack för de fina orden Tilde ,med bra samarbete kommer man långt
  • Erik F skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Väldigt trevliga. Öppna för att lära ut. Läs mer
    2018-03-22 Åsa . svarar Erik F
    Tack så mycket för de orden Erik . Var roligt att följa dig på din resa mot körkortet ,Lycka till ute på vägarna nu !!
  • Nilofar S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket trevlig bemötande och profetionell . Otrolig hjälpsamma. Väldigt kunniga. Från första mötet med alla där kände jag mig hemma och visste att jag har kommit till rätt plats. Läs mer
    2018-03-07 Åsa . svarar Nilofar S
    TACK för de orden Nilofar ! Då gör vi vårt jobb precis som vi vill att ni ska uppleva oss . Dvs känna er välkomna och att vi är rätt för er . Glöm inte bort oss nu när du har körkort ;)
  • Jessica E
    Jessica E skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riddarplatsens trafikskola är skolan med det lilla extra. Personalen med Åsa i spetsen är serviceminded och har en hög fokus på eleven. Deras pedagogiska sätt att lära ut ger trygghet och kunskap.
    Rekommenderar dem till 100% Läs mer
    2018-01-18 Åsa . svarar Jessica E
    Men Jessica .... vet inte vad jag ska säga . Tack som bara den för de orden o du GLÖM inte att hälsa på oss . Annica ser till så det finns dricka jämt ;)
  • Emily H skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Pedagogisk och lugn lärare.
    Valuta för pengarna Läs mer
    2018-01-16 Åsa . svarar Emily H
    Tack så hemskt mycket för de orden Emily. Är det vi är ute efter att vara . Då har vi gjort vårt jobb bra :)
  • Sandra J skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Oerhört nöjd med mitt val av körskola, riktigt bra bemött och skönt att köra tillsammans med en pedagogisk lärare som inger trygghet. Varma rekommendationer att ta körkort tillsammans med Riddarplatsens trafikskola! Läs mer
    2018-01-15 Åsa . svarar Sandra J
    Tack så mycket för de fina orden Sandra. Det var en fröjd att ha dig om elev
  • Tore G skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Toppen bra körskola med den absolut bästa personalen! (kompetenta) Läs mer
    2018-01-15 Åsa . svarar Tore G
    Tack så hemskt mycket för de orden Tore !!
  • Gina P skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Helt klart bästa körskola! Trevliga personal, proffotionellt och pedagosgisk. Stort rekommenderar denna skola. /Gina Läs mer
    2018-01-12 Åsa . svarar Gina P
    Tack så mycket för de fina orden Gina .Ta det lugnt ute i Trafiken nu
  • Maral M skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Körningslektionerna var väldigt lärorika och uppfyllde alla mins förväntningar. Vid närvaron av trafikläraren kände jag mig väldigt säker och lärde mig väldigt mycket. Läs mer
    2018-01-08 Åsa . svarar Maral M
    Tack så mycket för de orden Maral . Vi kommer sakna dig här hos oss. Ta det lugnt i trafiken nu och njut av friheten med körkort !!
  • Jesper T skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
  • Julia L
    Julia L skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag har ett supergott intryck utav Riddarplatsens Trafikskola! Jag hade körlektioner både innan och efter bytet av ägare, det var bra innan men wow vad grymt det blev efter ägarbytet. Jag har blivit väl omhändertagen, har man haft frågor har man fått möjligheten att få svar direkt, alla har varit sociala och verkligen hjälpt mig hela vägen till körkortet. Stort tack till Åsa som lagt ner så mycket tid och energi för att hjälpa mig med körkortet! Rekommenderas varmt :-) Läs mer
    2018-01-05 Åsa . svarar Julia L
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Julia . Det var är ära att få ha dig här hos oss ! Det du skriver är precis så vi vill upplevas dvs att vi finns här och ger svar på frågor och hjälper hela vägen till du har körkortet i handen. Och du även om du har ett körkort nu så får du ju komma in och snacka skit och ta en kaffe när du känner för det ;)
  • Carola J skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag fick stöd och hjälp med min utbildning och fick både feedback på det som jag behövde träna på hemma och det jag var bra på. Detta hjälpte mig väldigt mycket. Läs mer
    2018-01-03 Åsa . svarar Carola J
    Tack Carola , Vi är så glada för din skull och tack för de orden .Är ju för er skull vi finns . Även om vi saknar dig här på skolan !!
5.0 / 5 — 1 reco

Riddarplatsen 3, 177 30 Järfälla