Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 38 kunder tycker om B-körkort

• Thomas S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tycker att det var en bra skola Läs mer
  • Sailaja K skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag har en superbra upplevelse att ha kört med Riddarplatsens trafikskola. Skulle verkligen rekommendera till de andra som vill få körkort. Proffsiga och trevliga lärarna. Fick körkort på första försök hos dem så heja Riddarplatsenstrafikslola. Läs mer
    2018-12-12 Åsa . svarar Sailaja K
    Tack så hemskt mycket för de fina orden . Precis den känslan vi vill att ni ska ha när ni kommer och kör med oss !
  • Emir H skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    10 lektioner paket. Myckt ärligt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-12-07 Åsa . svarar Emir H
    Tack för förtroendet att få vara med på din resa.
  • Klarås S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Dom var väldigt bra pås att lära ut och jag klarade körkortet på första försöket pågrund utav deras lektioner Läs mer
    2018-12-07 Åsa . svarar Klarås S
    Tack Simon för dom vänliga orden, fortsätt köra förståndigt.
  • Annis D
    Annis D skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Trafiklektioner körlektioner
    Fint och vänligt bemötande! Proffsig personal med en genuin vilja att hjälpa en med att nå sitt mål.
    Hade inga speciella förväntningar när jag skrev in mig. Hoppades dock att personalen skulle ha tålamod.
    Är otroligt nöjd och tacksam över att haft en trafiklärare som verkligen anpassat och skräddarsytt vägen för mig utefter mitt behov. När jag tvivlat på mig själv, fångade min trafiklärare upp mitt självförtroende och fortsatte att stötta och peppa tills jag faktiskt till slut klarade mitt mål. Är också väldigt nöjd med nogrannheten, och förmågan att få mig som elev att verkligen ta in och förstå alla delar med trafikutbildningen. Sammanfattningsvis är det ett otroligt härligt och positivt gäng med personal som trivs att arbeta med varandra och som har en härlig energi! Detta slås man av direkt! Det här gänget Har ett genuint engagemang för sina elever och ser till att vi får det efterlängtade körkortet! Läs mer
    2018-12-07 Åsa . svarar Annis D
    Tack snälla Annis för dom fina orden. Självklart sätter vi eleven först o skreddarsyr utbildningen efter det. =)
  • Albin H skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Smidigt billigt och bra utbildning Läs mer
    2018-11-08 Åsa . svarar Albin H
    Det är precis så det ska vara! Tack för förtroendet att vara med på din resa. =)
  • Frida N
    Frida N skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mer än nöjd över allt hjälp och stöttning jag fick, både via körning och teoretisk! Redan första gången så kändes de bra och har haft så jäkla kul under hela resan.
    Tack så jätte mycket för allt, utan er hade jag inte haft mitt efterlängtad körkort! Läs mer
    2018-10-14 Åsa . svarar Frida N
    Tack Frida för att vi fick vara en del på din resa mot det efterlängtade körkortet. Du har verkligen förgyllt tillvarom för oss =)
  • Wiktor B
    Wiktor B skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Otroligt duktiga på vad dom gör. Med deras hjälp klarade jag teori och uppkörning på första försöket! Läs mer
    2018-10-14 Åsa . svarar Wiktor B
    Tack så mycket för dom snälla orden. Vi ser vad varje elev behöver och utgår från det. =)
  • Maryam N skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Körlärarna var sympatiska och pedagogiska i sitt sätt att undervisa, jag fick all den hjälp som behövdes för både teoriprovet och uppskärningen.
    Jag kan starkt rekommendera denna trafikskola om du vill komma ut i trafiken med mycket goda kunskaper!

Ni har varit helt fantastiska!!!!! Läs mer
    2018-10-01 Åsa . svarar Maryam N
    Tack så mycket Maryam för dom fina orden och för äran att få följa me dej på vägen till körkortet!
  • Jesper D skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag är supernöjd med den körkortsutbildning jag fått på Riddarplatsens Trafikskola, rekommenderas starkt till alla som håller på att ta körkort! Läs mer
    2018-09-27 Åsa . svarar Jesper D
    Tack snälla Jesper. Kom gärna förbi och visa upp körkort och familje medlem :)
5.0 / 5 — 1 reco