Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Järfälla Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsen 3, 177 30 Järfälla — Visa karta

Riddarplatsens Trafikskola i Jakobsberg erbjuder körkortsutbildning för personbil på ett flexibelt och individanpassat sätt. Tack vare vårt fantastiska läge intill Trafikverket har vi ett av Stockholms absolut bästa övningsområden.

Det är en del av vår vision att effektivisera din lektionstid och här hos oss övningskör du direkt i Jakobsbergs uppkörningsområde. Vi erbjuder både teori och körlektioner, riskutbildning, intensivkurs samt handledarkursen för den som vill övningsköra privat.
Lör: 08:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 140 kunder tycker om Riddarplatsens Trafikskola

• Sofiane K
    Sofiane K skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det är en trafikskola med en erfaren personal som är väldigt kunniga inom sitt område Läs mer
  • Björlin D
    Björlin D skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Trevlig bemötande. Lärorikt dag!! Läs mer
  • Fatima S
    Fatima S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Min erfarenhet av Riddarplatsens trafikskola har varit bra. Hon som höll handledarutbildningen var trevlig, pratade tydligt och bra samt tog hon upp allt det man undrade över och behövde veta. Tjänsten levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-02-12 Åsa . svarar Fatima S
    Tack så mycket för dem orden Fatima ! Skall föra det vidare till Pernilla som håller i dessa utbildningar
  • Sara S
    Sara S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det var bra och en lärorik pass, det var en trevlig person som pratade och man fick fika de va gott Läs mer
    2018-02-08 Åsa . svarar Sara S
    Tack Sara för de orden . Ja fika bjuder vi alltid på .
  • Pettersson A
    Pettersson A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Kursen var mycket bra! Både jag som ska ta körkort och min handledare var mycket nöjda. Kursledaren lyssnade på deltagarnas önskemål och var mycket pedagogisk och kursens innehåll levde väl upp till våra förväntningar. Vi har tidigare gått motsvarande kurs hos andra trafikskolor, men denna kurs var mycket bättre! Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-02-08 Åsa . svarar Pettersson A
    Tack så väldigt mycket för dem fina orden ,. Glädjer oss att höra . Ska tala om detta för Pernilla som höll i kursen .
  • Fransholm L
    Fransholm L skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Trevligt och proffsigt bemötande. Bra upplägg på kursen, lagom långa pass och pauser med jämna mellanrum Läs mer
    2018-02-08 Åsa . svarar Fransholm L
    Tack så mycket för dem orden . För dem vidare till Pernilla som höll i kursen
  • Altinkaynak H
    Altinkaynak H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det var jätte trevligt bemötande allt var perfekt tack för allt mvh Huseyin Läs mer
    2018-02-08 Åsa . svarar Altinkaynak H
    Tack för de fina orden ,skall framföra det till Pernilla som höll i kursen
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Har endast kört 1 gång men är hittills väldigt nöjd med körskolan.
    De är trevliga och har ett bra bemötande där det märks att de vill hjälpa en och man känner sig ”trygg” med hjälpen och det är en bra stämning generellt.
    Köpt lilla paketet (om det heter så?) och tycker det verkar bra.
    Lektionerna/kurserna har en tydlig plan och tydliga instruktioner på vad som krävs. Läs mer
    2018-02-02 Åsa . svarar Linnea A
    Tack så mycket för dem orden Linnea. Det är för er vi finns här . Roligt att höra att du tycker och känner så
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Alla har varit jätte trevliga och hjälpsamma från dag ett. Jag blev kund för att övningsköra och ta mitt körkort, trots att jag inte har tagit körkortet än så har jag kommit långt jämfört med när jag kom dit. Bra kompetens på företaget. Läs mer
    2018-01-31 Åsa . svarar Camilla A
    Tack så mycket för dem orden Camilla . Vi önskar dig stort lycka till på vägen till körkortet , och vi finns här om det är något
  • Sandi M
    Sandi M skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Fantastisk lärare, undervisning och väldigt givande information! Läs mer
    2018-01-30 Åsa . svarar Sandi M
    Tack så hemskt mycket för de orden. Trevligt att du tyckte det var en givande kurs .
  • Jessica E
    Jessica E skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riddarplatsens trafikskola är skolan med det lilla extra. Personalen med Åsa i spetsen är serviceminded och har en hög fokus på eleven. Deras pedagogiska sätt att lära ut ger trygghet och kunskap.
    Rekommenderar dem till 100% Läs mer
    2018-01-18 Åsa . svarar Jessica E
    Men Jessica .... vet inte vad jag ska säga . Tack som bara den för de orden o du GLÖM inte att hälsa på oss . Annica ser till så det finns dricka jämt ;)
  • Erik A
    Erik A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
  • Emily H
    Emily H skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Pedagogisk och lugn lärare.
    Valuta för pengarna Läs mer
    2018-01-16 Åsa . svarar Emily H
    Tack så hemskt mycket för de orden Emily. Är det vi är ute efter att vara . Då har vi gjort vårt jobb bra :)
  • Sandra J
    Sandra J skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Oerhört nöjd med mitt val av körskola, riktigt bra bemött och skönt att köra tillsammans med en pedagogisk lärare som inger trygghet. Varma rekommendationer att ta körkort tillsammans med Riddarplatsens trafikskola! Läs mer
    2018-01-15 Åsa . svarar Sandra J
    Tack så mycket för de fina orden Sandra. Det var en fröjd att ha dig om elev
  • Manne D
    Manne D skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Väldigt bra utbildning med trevlig föreläsare. Hade bra tips på upplägg, lämpliga övningskörningsplatser osv.
    Lite trångt i lokalen med tanke på antalet deltagare, som var uppskattningsvis 20 personer.
    Bjöds även på kaffe, smörgåsar läsk etc under utbildningen. Läs mer
    2018-01-16 Åsa . svarar Manne D
    Tack för de orden Manne ,skall framföra detta till Pernilla som höll i kursen . Ber om ursäkt för att det var trångt . Vi ska tänka på det i fortsättningen och kanske dra ner deltagareantalet .
  • Tore G
    Tore G skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Toppen bra körskola med den absolut bästa personalen! (kompetenta) Läs mer
    2018-01-15 Åsa . svarar Tore G
    Tack så hemskt mycket för de orden Tore !!
  • Johan M
    Johan M skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Trevlig kurs, väldigt pedagogisk.
    Lärde mig även lite själv. Läs mer
    2018-01-15 Åsa . svarar Johan M
    TAck så mycket för de orden . ska föra dem vidare till Pernilla som höll i kursen . OCh va roligt att du lärde dig lite nytt.
  • Gina P
    Gina P skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Helt klart bästa körskola! Trevliga personal, proffotionellt och pedagosgisk. Stort rekommenderar denna skola. /Gina Läs mer
    2018-01-12 Åsa . svarar Gina P
    Tack så mycket för de fina orden Gina .Ta det lugnt ute i Trafiken nu
  • Eriksson C
    Eriksson C skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    rolig upplevelse. jag tycker att den var bra och man lärde sig mycket om trafiken Läs mer
    2018-01-11 Åsa . svarar Eriksson C
    Tack ! vad roligt att höra .Ska framföra det vidare till den som höll i kursen
  • Linnéa S
    Linnéa S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag vart väl bemött och hade roligt under utbildningen! Lärde mig mycket och kommer komma ihåg de tack vare alla diskussioner och exempel. Jag vänder mig gärna tillbaka till er för övningskörning. :) Läs mer
    2018-01-10 Åsa . svarar Linnéa S
    Tack Linnea ,vad skoj att höra . Du är så välkommen så att komma och köra med oss
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riddarplatsens trafikskola är en skola av klass. Med Åsa i spetsen utgör de en skola med pedagogisktlärande och hög fokus på att se kunden/elevens behov. En skola som jag kan rekommendera när du skall ta körkort. Läs mer
    2018-01-10 Åsa . svarar Jessica E
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Jessica . De värmer gott !!
  • Maral M
    Maral M skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Körningslektionerna var väldigt lärorika och uppfyllde alla mins förväntningar. Vid närvaron av trafikläraren kände jag mig väldigt säker och lärde mig väldigt mycket. Läs mer
    2018-01-08 Åsa . svarar Maral M
    Tack så mycket för de orden Maral . Vi kommer sakna dig här hos oss. Ta det lugnt i trafiken nu och njut av friheten med körkort !!
  • Jesper T
    Jesper T skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
  • Julia L
    Julia L skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag har ett supergott intryck utav Riddarplatsens Trafikskola! Jag hade körlektioner både innan och efter bytet av ägare, det var bra innan men wow vad grymt det blev efter ägarbytet. Jag har blivit väl omhändertagen, har man haft frågor har man fått möjligheten att få svar direkt, alla har varit sociala och verkligen hjälpt mig hela vägen till körkortet. Stort tack till Åsa som lagt ner så mycket tid och energi för att hjälpa mig med körkortet! Rekommenderas varmt :-) Läs mer
    2018-01-05 Åsa . svarar Julia L
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Julia . Det var är ära att få ha dig här hos oss ! Det du skriver är precis så vi vill upplevas dvs att vi finns här och ger svar på frågor och hjälper hela vägen till du har körkortet i handen. Och du även om du har ett körkort nu så får du ju komma in och snacka skit och ta en kaffe när du känner för det ;)
  • Kalle E
    Kalle E skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Hej
    Trevligt bemötande. Handledarens genomgång klar och tydlig och lätt att förstå. Kursens 3 timmar gick väldigt fort. Läs mer
    2018-01-05 Åsa . svarar Kalle E
    TAck för de orden och va skoj du tyckte tiden gick fort .
  • Carola J
    Carola J skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag fick stöd och hjälp med min utbildning och fick både feedback på det som jag behövde träna på hemma och det jag var bra på. Detta hjälpte mig väldigt mycket. Läs mer
    2018-01-03 Åsa . svarar Carola J
    Tack Carola , Vi är så glada för din skull och tack för de orden .Är ju för er skull vi finns . Även om vi saknar dig här på skolan !!
  • Rolf N
    Rolf N skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Trevlig och rolig utbildning. Mycket tack vare "läraren" som hade mycket energi som smittade av sig på eleverna. Enda negativa var att stolarna var mindre sköna Läs mer
    2018-01-03 Åsa . svarar Rolf N
    Tack vad kul att höra , ledsen över stolarna vi får titta över det och se o vi kan ordna bekvämare .
  • Samreen H
    Samreen H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    It was very good and informative, teacher was very competent and devoted. Läs mer
    2018-01-03 Åsa . svarar Samreen H
    Thank you for thoose kind Words
  • Maria B
    Maria B skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Gott o trevligt bemötande
    Föreläsaren va glad o lättsam. Lätt att följa, tydligt o intressant
    Tack! Läs mer
    2017-12-01 Åsa . svarar Maria B
    Tack så mycket för de orden ,skalla föra det vidare till läraren som höll i kursen
  • Annica N
    Annica N skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Väldigt trevligt utöver en mycket bra genomgång. Läs mer
    2017-11-20 Åsa . svarar Annica N
    Tack så hemskt mycket för dem orden , skall tala om detta för den som höll i den
  • Maral M
    Maral M skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tyckte att undervisningen var mycket lärorikt och intressant. Läs mer
    2017-11-20 Åsa . svarar Maral M
    Tack så mycket för dem orden Maral
  • Anette B
    Anette B skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra genomgång av vad som är viktigt att tänka på nu när man ska börja köra med elev.
    Lugn och påläst kursledare
    👍 Läs mer
    2017-11-17 Åsa . svarar Anette B
    Tack så mycket för dem orden ,skall tala om detta för kursledaren .
  • Obi  E
    Obi  E skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra utbildare, intressant, kunnig. Jag är nöjd Läs mer
    2017-11-17 Åsa . svarar Obi  E
    Tack så mycket för dem orden Obi
  • Nadia K
    Nadia K skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Rekommenderar starkt! Engagerade och duktiga lärare som verkligen kan lära ut på ett pedagogiskt och roligt sätt.Vill man verkligen lära sig att köra så ska man börja här. Läs mer
    2017-11-13 Åsa . svarar Nadia K
    Tack så mycket för dem varma orden Nadia
  • Markus B
    Markus B skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Jättenöjd!!! Mycket pedagogiska körlärare! Läs mer
    2017-11-08 Åsa . svarar Markus B
    Tack så mycket för dem orden . Och lycka till nu ute i trafiken
  • Ata H
    Ata H skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Superbra personal. Jag hade möjligheten att bemötas av deras fantastiska reception och lärare som Lanå och Naser! Fantastiska lärare och så otroligt pedagogiska. Sjukt glad att jag valde er!! Känns så rätt och bra!! Tack!!! Läs mer
  • Eden K
    Eden K skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Jag är fantastiskt nöjd med min körskoleutbildning. Är imponerad av med vilken precision som lärarna verbalt kan förmedla precis vad jag ska tänka på i varje given sekund både när det gäller att köra bilen och hantera trafiksituationen jag befinner mig i. Det var också ett jättefint samarbete mellan min trafik lärare kring en elev. Dessutom var det trevligt att komma dit ! och Naser du är bäst trafik lärare !! Läs mer
  • Edu G
    Edu G skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Jag är fantastiskt nöjd med min körskoleutbildning. Är imponerad av med vilken precision som lärarna verbalt kan förmedla precis vad jag ska tänka på i varje given sekund både när det gäller att köra bilen och hantera trafiksituationen jag befinner mig i. Det var också ett jättefint samarbete mellan flera lärare kring en elev. Dessutom var det trevligt att komma dit och naser du är bäst trafiklärare! Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Bra service 👍🏻👍🏻👍🏻 Och gott bemötande. Läs mer
  • Reyhan H
    Reyhan H skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Hej!
    Jag vill gärna rekommendera Riddar platsens Trafikskola till alla ni som vill skaffa körkort så fort som möjligt. Jag är väldigt nöjd av skolan och min lärare som lärde mig bra och perfekt körning under kort tid och jag kunde få körkort på första körningsprov. Jag är mycke tacksam av dem. Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    På Riddarplatsens Trafikskola får du pedagogiska och bra råd före, under och efter din körning. Trevliga lärare hjälper dig med en helhetsupplevelse i trafiken. Läs mer
  • Philip S
    Philip S skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Den bästa trafikskolan dom är fokuserade, kunniga och professionella. Läs mer
  • Nardos H
    Nardos H skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Det var bar och kände att jag fick något ut av de vilket resulterade sig på mitt kör prov. Läs mer
  • Marco E
    Marco E skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket trevliga och uppmärksamma, klarade teorin och körning på första försöket! Läs mer
  • Nazmija A
    Nazmija A skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Bästa trafikskolan i hela järfälla! Toppen lärare och alltid lika trevliga och glada! Tack för all hjälp! Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Tålmodig och observant personal. Min körlärare hade ett lugn som smittade av sig och fick mig att lita på min egna förmåga. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Yosef S
    Yosef S skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Tack för riddarplatsens trafikskola, och speciellt Lanå som hjälpte mig. Starkt rekommenderat. Läs mer
  • Narin T
    Narin T skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Fantastisk trafikskola med kvalificerade, enastående & skickliga Trafiklärare & reception!!

Helt fantastiskt bemötande & lektionerna ger resultat! Vill du verkligen ta ditt körkort så välj Riddarplatsens Trafikskola, tveka inte en sec, för du kan inte hitta bättre!!!!

Är otroligt hedrad över att ha fått sådan proffessionell & lärorik handledning utav Herr Josef :)

Tusen tack för att ni hjälpte mig att uppfylla mitt nyårslöfte!!

Bästa hälsningar
    Narin Läs mer
  • Malin I
    Malin I skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Toppenbra bilskola! Allt fungerade smidigt o bra! Tack för hjälpen, fixade teorin och uppkörningen på första försöket😄👍 Läs mer
  • Sara M
    Sara M skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Ni hjälpte mig från början till slut! Har absolut inget dåligt att säga om denna trafikskola. Hela gänget levererade perfekt service, från receptionisten till min bästa trafiklärare Lanå. Evigt tacksam :) Läs mer

Riddarplatsen 3, 177 30 Järfälla