Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Järfälla Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsen 3, 177 30 Järfälla — Visa karta

Riddarplatsens Trafikskola i Jakobsberg erbjuder körkortsutbildning för personbil på ett flexibelt och individanpassat sätt. Tack vare vårt fantastiska läge intill Trafikverket har vi ett av Stockholms absolut bästa övningsområden.

Det är en del av vår vision att effektivisera din lektionstid och här hos oss övningskör du direkt i Jakobsbergs uppkörningsområde. Vi erbjuder både teori och körlektioner, riskutbildning, intensivkurs samt handledarkursen för den som vill övningsköra privat.
Öppet just nu
Lör: 08:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 186 kunder tycker om Riddarplatsens Trafikskola

• Lars-ove A
    Lars-ove A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    helt ok. jag har inget att jämnföra med men det var väl upplysande Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Har gått riskettan hos Riddarplatsens trafikskola.
    Bra genomgång väl omhändertagande som engagerade hela gruppen. Läs mer
    2018-06-11 Åsa . svarar Hanna S
    Kul att höra Hanna. Det är det som är meningen att ni ska bli engagerade och lära er massor :)
  • Amanda L
    Amanda L skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    REKOMMENDETAR DENNA KÖRDKOLA STARKT!! 😍 Läs mer
    2018-06-11 Åsa . svarar Amanda L
    Tack så mycket för de orden Amanda !! Det var roligt att följa dig på din resa till körkortet .
  • Jenny L
    Jenny L skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Köpte lilla paketet att börja med och därefter köpte jag till fler lektioner. Proffsig och trevlig personal med mycket kunskap. Man får verkligen valuta för pengarna!

Hade som mål att ta körkort i oktober då mitt tillstånd går ut, därmed hela sommaren till övningskörning. I stället tog jag mitt körkort efter ca två månader.

Jag visste inte vad jag kunde förvänta mig av företaget men jag är väldigt nöjd med min tid där. Läs mer
    2018-06-08 Åsa . svarar Jenny L
    Tack så mycket för de orden Jenny . Å du ser nu kan du köra bil själv hela sommaren ist :)
  • Giovanni P
    Giovanni P skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Ganska trög start på utbildningen, men när den väl kickade igång var den bättre. Svårt med att kunna köpa extramaterial när ordinarie personal inte var på plats. Läs mer
    2018-06-07 Åsa . svarar Giovanni P
    Du är välkommen in och köpa det när som Giovanni . Vi har öppet mån-tors kl 09:30 - 17:00 lunchstängt 12.30-13:15 fredag 09:30- 14:00
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Proffsigt genomförd och gott om svar på allas frågor. Läs mer
    2018-06-07 Åsa . svarar Hanna S
    Tack så mycket för de orden . Skall föra dem vidare
  • Paul A
    Paul A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tycker att handledarutbildningen var bra, både bemötandet och upplevelsen var bra och lärorik och jag rekommenderar utbildningen. Läs mer
    2018-05-31 Åsa . svarar Paul A
    Tack så mycket för dem orden Paul . Kul att höra du tyckte så .
  • Klarås S
    Klarås S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte en riskkurs 1 och sedan satt jag o lysande på läraren i ca 3,5 timmar (med paus) Läs mer
  • Kolesnikov A
    Kolesnikov A skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Köpte risk 1, bra bemött och företaget levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-05-30 Åsa . svarar Kolesnikov A
    Tack för de orden , roligt att höra !
  • Johansson J
    Johansson J skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Gjorde risk1 och tycker det var bättre än förväntat. Det var nog med raster och det var intressant Läs mer
    2018-05-30 Åsa . svarar Johansson J
    Tack för dem , kul att höra att du tycker så !
  • Ahlström M
    Ahlström M skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte ett paket med typ allt man behöver för att ta körkort utan större problem så det var ju bra. Jag blev bra bemött. Jag hade inte så stora förväntningar inför den här kursen utan trodde att den skulle vara mer som handledarutbildningen vilket var rätt bra för den var mycket bättre än jag räknat med. Min upplevelse var väldigt bra då jag fick en riktig tankeställare vad gäller trafiksäkerheten i världen. Läs mer
    2018-05-29 Åsa . svarar Ahlström M
    Tack det var roligt att höra . Alltid kul när ni får en bra upplevelse och kanske lär er något nytt på vägen .
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Köpte ingenting förutom själva introduktionsutbildningen.
    Man blev bemött väldigt bra, trevliga personer som jobbade där.
    Mina förväntningar var bara att lära mig lite mer om körandet inför att övningsköra och det levde företaget upp till.
    Det var en bra upplevelse pch jag känner mig förberedd med min information. Läs mer
    2018-05-29 Åsa . svarar Josefin S
    Tack så mycket för dem orden Josefin , kul att höra !
  • Hjort M
    Hjort M skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riskettan. Jag blev bemött på ett välkomnande sätt. Företaget levde upp till högre än mina förväntningar, då jag trodde det skulle vara tråkigt.

Handledaren gav bra exempel och delade med sig av egna erfarenheter på ett väldigt bra sätt. Läs mer
    2018-05-28 Åsa . svarar Hjort M
    Tack så hemskt mycket för dem orden . Kul att höra du tyckte det var skoj .
  • Siri N
    Siri N skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Pedagogiskt, tydligt, tryggt och personligt sammanhang där läraren faktiskt tog mig på allvar och gav sig attan på att jag skulle sätta det. Hade kuggat några gånger innan jag kom till Riddarplatsen och trodde aldrig jag skulle klara det. Men tänk en månad senare hade jag körkortet i min hand. Det hade aldrig gått utan den pepp och goda pedagogik jag fick av Åsa. Jag har kört minst 10-20 lektioner på 4 olika körskolor i olika omgångar de senaste 5 åren. Men ingen körskola har varit så proffsig, ärlig och med så varmt bemötande i reception som Riddarplatsen. Så tack Åsa och Riddarplatsen, ni är värda alla guldstjärnor och hjärtan jag kan ge <3 <3 <3 /Siri N. Läs mer
    2018-05-21 Åsa . svarar Siri N
    ÅÅÅ men tack så hemskt mycket för de fina orden Siri . Det var underbart att följa dig på din resa även om den blev rätt kort hos oss . Du vet vart vi finns även om du nu har körkort
  • Sandra R
    Sandra R skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte 10+1 körlektioner, de 10 körlektionerna var ett paket som jag köpte under Black Friday och köpte för 5500 kr (ord, ca 8000kr tror jag). Bemötandet var ALLTID på topp och man ville verkligen ha körlektion för att det kändes så bra på trafikskolan. De lät en tänka sjölv under körningen men gav samtidigt väldigt bra respons efter varje körlektion och skrev ner vad man skulle öva på till nästa gång! Rekommenderar starkt !!! Läs mer
    2018-05-17 Åsa . svarar Sandra R
    TAck så hemskt mycket för dem orden Sandra . Det var väldigt roligt att följa dig på din resa ! Lycka till nu
  • Anna H
    Anna H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledarutbildning- var toppen! Läs mer
    2018-04-26 Åsa . svarar Anna H
    Tack så hemskt mycket för de orden Anna .Roligt att höra
  • Jack R
    Jack R skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag gick handledarkursen det var helt okej, men läraren var väldigt speciell Läs mer
    2018-04-26 Åsa . svarar Jack R
    Va kula tt höra du tyckte om kursen .Ja alla är vi olika och det är ju väldig tur
  • Sunousi S
    Sunousi S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra presentation och lärare. Trevlig miljö Läs mer
    2018-04-23 Åsa . svarar Sunousi S
    Vad roligt att höra att du tycker så Sunousi!
  • Pelle L
    Pelle L skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det var bra föreläsning men kändes för lång och därför svårt att ta in allt samtidigt Läs mer
    2018-04-23 Åsa . svarar Pelle L
    Tack för de orden Pelle. Kursen är så lång som den behöver vara för att kunna få med så mycket som möjligt, men förstår att det kan bli lite väl mycket information på en och samma gång.
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Om jag någon gång har gett Reco tillstånd att kpntalta mig på det här numret så återkallar jag det nu.
    Kursen var bra. Läs mer
    2018-04-19 Åsa . svarar Tomas L
    Vi samarbetar med Reco och har gett dem ditt mob nr då vi gärna vill ha feedback på kursen. Vi kommer att informera om detta på kommande kurser, vi ber om ursäkt att dessa rutiner inte har funnits tidigare. MVH Åsa
  • Saga R
    Saga R skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Trevlig och avslappnad stämning, bra upplägg och intressant information! Läs mer
    2018-04-19 Åsa . svarar Saga R
    Tack så mycket Saga, vi vill gärna att man ska känna sig bekväm på våra kurser.
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Allt bra, rekommenderas varmt +++++ Läs mer
    2018-04-23 Åsa . svarar Åsa A
    Tack så hemskt mycket för dem orden Åsa
  • Dilan S
    Dilan S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bemötande var bra, personen som hållade kursen va bra samt fika Läs mer
    2018-04-19 Åsa . svarar Dilan S
    Tack Dilan, trevligt att höra att du är nöjd!
  • Nargiza D
    Nargiza D skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Trevlig personal! Bra information. Rekommenderar för andra. Läs mer
    2018-04-19 Åsa . svarar Nargiza D
    Tack så mycket för det Nargiza. =)
  • Daniel B
    Daniel B skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Grym support och förståelse över vad som krävs på eleverna. Sjukt nöjd med mitt val hos riddarplatsen och kommer definitivt rekommendera vänner hit! Läs mer
    2018-04-12 Åsa . svarar Daniel B
    Tack så väldigt mycket för de orden Daniel !Härligt att höra . Kör försiktigt nu
  • Gustavsson M
    Gustavsson M skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Upplevelsen var ok, personalen var bra. Läs mer
    2018-04-23 Åsa . svarar Gustavsson M
    Roligt att höra du tycker det var bra
  • Malin W
    Malin W skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    En bra kurs med engagerad ledare som fick kursen intressant oxh informations-/lärorik.
    Skulle varmt rekommendera detta företag. Läs mer
    2018-04-11 Åsa . svarar Malin W
    Tack så hemskt mycket för de orden Malin . Ska vidarebefodra dem till Pernilla som håller i den kursen .
  • Stina N
    Stina N skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra kurs, trevlig och rolig föreläsare! Läs mer
    2018-04-11 Åsa . svarar Stina N
    Tack så mycket Stina för de orden
  • Sammy R
    Sammy R skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket bra bemötande och enastående föreläsning. Läs mer
    2018-04-11 Åsa . svarar Sammy R
    Tack så mycket för de orden Sammy
  • Frida R
    Frida R skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Väldigt bra och lärorikt. Trodde först att jag skulle sitta av 3h men blev långt över förväntan. Duktig utbildare och bra fika :)
    Kan varmt rekommenderar! Läs mer
    2018-04-11 Åsa . svarar Frida R
    Tack för de fina orden Frida ,ska vidarebefordra det till Pernilla som håller i dessa kurser.
  • Tilde L
    Tilde L skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket bra bemötande! Över förväntan och det är tack vare Riddarplatsen jag nu har körkort Läs mer
    2018-04-11 Åsa . svarar Tilde L
    Tack för de fina orden Tilde ,med bra samarbete kommer man långt
  • Issam S
    Issam S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag är tacksam att jag var väl bemötas av bersonalen och kursen var jätte lärorik och intressant.
    Mvh/ issam Läs mer
    2018-04-11 Åsa . svarar Issam S
    Tack för de vänliga orden Issam
  • David S
    David S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riktigt bra och lärorikt samt lätt Att förstå Läs mer
    2018-04-23 Åsa . svarar David S
    Tack så mycket för de orden David ,härligt att du lärde dig saker
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tyckte att upplevelsen var bra och innan jag kom till trafikskolan trodde jag att mina körkunskaper var utmärkta. För att sedan med bra kritik och feedback på reda på realistiska saker över vad jag behövde träna på blev jag väldigt tacksam för lärdomen. Rekommenderar starkt Riddarplatsens trafikskola för de som tar körkort! Läs mer
    2018-03-22 Åsa . svarar Daniel B
    Tack så väldigt mycket för de orden Daniel .
  • Erik F
    Erik F skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Väldigt trevliga. Öppna för att lära ut. Läs mer
    2018-03-22 Åsa . svarar Erik F
    Tack så mycket för de orden Erik . Var roligt att följa dig på din resa mot körkortet ,Lycka till ute på vägarna nu !!
  • Gabriélla G
    Gabriélla G skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte risk ettan. Vi blev bemötta trevligt men jag anser inte att jag lärde mig nått specifikt och jag förväntade mig att jag skulle lära mig mer. Den drogs även ut på onödogt mycket Läs mer
    2018-03-22 Åsa . svarar Gabriélla G
    Alla lär sig ju olika mycket eller lite på dessa kurser . Men de måste göras för att få ta körkort . Att det drar ut ibland på tiden kan vara för att de som går kursen ha mycket frågor och vi vill försöka besvara dem alla .
  • Amanda L
    Amanda L skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Den var awesome!!! Gjorde utbildningen intressant och givande 😍😊 Läs mer
    2018-03-22 Åsa . svarar Amanda L
    Tack så hemsk mycket för de orden Amanda !!
  • Lise-lotte S
    Lise-lotte S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Hon var mycket tydlig, glad och positiv. Vi hade korta pauser som är viktigt. Jag var mycket nöjd när jag gick hem. Förväntningar hade jag inga. Tack för en lärorik dag. Liselotte Läs mer
    2018-03-21 Åsa . svarar Lise-lotte S
    Vad roligt att höra Lise-Lotte. Ja pauser måste vi ha så man orkar ta in all information och så man får sträcka lite på sig och hämta ny energi från fikat vi bjuder på .
  • Jan Mikael S
    Jan Mikael S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bättre än vad jag trodde, hänt mycket sedan jag tog körkortet 1978 Läs mer
    2018-03-21 Åsa . svarar Jan Mikael S
    Härligt att höra Jan Mikael , ja jag kan tänka mig att det hänt en hel del sedan dess .
  • Rania H
    Rania H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    personalen är trevliga och det var bra kurs jag har lärt mig massor. Läs mer
    2018-03-07 Åsa . svarar Rania H
    Tack för dem orden Rania ! Kul att du lärde dig saker ,då har kursen fyllt sitt syfte
  • Nilofar S
    Nilofar S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket trevlig bemötande och profetionell . Otrolig hjälpsamma. Väldigt kunniga. Från första mötet med alla där kände jag mig hemma och visste att jag har kommit till rätt plats. Läs mer
    2018-03-07 Åsa . svarar Nilofar S
    TACK för de orden Nilofar ! Då gör vi vårt jobb precis som vi vill att ni ska uppleva oss . Dvs känna er välkomna och att vi är rätt för er . Glöm inte bort oss nu när du har körkort ;)
  • Markus S
    Markus S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    lång, men informativ och konkret genomgång!! Läs mer
    2018-03-07 Åsa . svarar Markus S
    Tack för de orden Markus, saken är att kursen behöver vara den längd den är så man hinner ta med allt man behöver veta och lära sig .
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra lärare, hanterade frågor bra även fast det fanns vissa dumma frågor. Fick väldigt bra bemötande och det va ganska smärtfritt. Läs mer
    2018-03-05 Åsa . svarar Mikael A
    Tack Mikael . JA hon hade fått lite annorlunda frågor denna gång .Ska vidarebefordra det till Pernilla
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Trevlig informativ kurs! Bra kursledare. Det enda negativa var att stolarna blev väldigt obekväma att sitta så länge på.

Tack för en bra kurs! Läs mer
    2018-03-05 Åsa . svarar Sofia L
    Tack Sofia för de orden. Ber om ursäkt för stolarna , vi får kolla om vi kan skaffa några sköna dynor att sitta på kanske.
  • Johan H
    Johan H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Väldigt bra, Pernilla var fantastisk på att skapa intresse och engagemang, samt att vi lärde oss massor med matnyttigt inför stundande övningskörning. Väldigt generöst med fika och mackror Läs mer
    2018-03-05 Åsa . svarar Johan H
    Tack så hemskt mycket för dem orden Johan , Skall vidarebefordra det till Pernilla .
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledaren hade bristfälliga kunskaper om tratikregler, annars bra Läs mer
    2018-03-06 Åsa . svarar Stefan S
    HEj Stefan .Det var tråkigt att höra att du känner så . MEn kul att du tyckte resten var bra .
  • Sofiane K
    Sofiane K skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det är en trafikskola med en erfaren personal som är väldigt kunniga inom sitt område Läs mer
    2018-02-28 Åsa . svarar Sofiane K
    Tack så mycket för dem orden Sofiane
  • Björlin D
    Björlin D skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Trevlig bemötande. Lärorikt dag!! Läs mer
    2018-02-28 Åsa . svarar Björlin D
    Tack så mycket för dem orden .Kul att du tycker så
  • Fatima S
    Fatima S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Min erfarenhet av Riddarplatsens trafikskola har varit bra. Hon som höll handledarutbildningen var trevlig, pratade tydligt och bra samt tog hon upp allt det man undrade över och behövde veta. Tjänsten levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-02-12 Åsa . svarar Fatima S
    Tack så mycket för dem orden Fatima ! Skall föra det vidare till Pernilla som håller i dessa utbildningar
  • Sara S
    Sara S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det var bra och en lärorik pass, det var en trevlig person som pratade och man fick fika de va gott Läs mer
    2018-02-08 Åsa . svarar Sara S
    Tack Sara för de orden . Ja fika bjuder vi alltid på .

Riddarplatsen 3, 177 30 Järfälla