Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Järfälla Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsen 3, 177 30 Järfälla — Visa karta

Riddarplatsens Trafikskola i Jakobsberg erbjuder körkortsutbildning för personbil på ett flexibelt och individanpassat sätt. Tack vare vårt fantastiska läge intill Trafikverket har vi ett av Stockholms absolut bästa övningsområden.

Det är en del av vår vision att effektivisera din lektionstid och här hos oss övningskör du direkt i Jakobsbergs uppkörningsområde. Vi erbjuder både teori och körlektioner, riskutbildning, intensivkurs samt handledarkursen för den som vill övningsköra privat.
Öppet just nu
Lör: 08:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 273 kunder tycker om Riddarplatsens Trafikskola

• 2019-01-11

Muhammad F skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    .dfgjkfdjjhvgjkhvbjjbcvjkgvhkuffghjggjjhfdvhjbvbjkhgfhjvffhjgvhjugvjktrdghjjhh Läs mer
  • 2019-01-11

Irma A skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Super trevliga och super intressant Läs mer

Miriam A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Såååå snälla gav mig motivation till 100% och gjorde att ja klara uppkörning på 1a❤️ Läs mer
    2019-01-10 Åsa T svarar Miriam A
    Tack för de fina orden . Kul att höra !! Det är så vi vill vara

Kiriaki W skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Den var bra, det var väldigt bra att det var man blev indelad i grupper för att prata, då det inte blev långtråkigt Läs mer

Axel B skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Första delen leddes av en väldigt engagerad lärare. Involverade deltagare bra. Över lag fick de som medverkade vara delaktiga genom diskussioner i mindre och större grupp. Dock försämrades fokus och engagemang, både från lärare och elever efter hand. Längden på utbildningen gjorde att man hade svårt att ta in information från slutet av tillfället.

Väldigt mycket fokus på alkohol och, pga upplägget (lång dag) kom man mest ihåg detta efter utbildningen. Andra moment, trötthet mm. gick "förlorade". Läs mer

Felix V skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Gick risk 1 på Riddarplatsen trafikskola. Blev bemött av ett stort leende och ett trevligt välkomnande.
    Hade inte riktigt några förväntningar eftersom jag inte visste något om denna utbildning. Var tillslut ändå extremt nöjd över min upplevelse och kursen. Läs mer
    2019-01-09 Åsa T svarar Felix V
    Va skönt att höra att du är nöjd över upplevelsen.
  • 2018-12-22

Jumakhan A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med att valde Riddarplatsens Trafikskolan, Trafiklärarna och alla som jobbar där är super trevliga och duktiga :) Läs mer
    2018-12-26 Åsa T svarar Jumakhan A
    Vi är väldigt glada att du valde oss! Vi försöker att se till allas enskilda behöv och utgå från det i vår utbildning.
  • 2018-12-14

Thomas S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tycker att det var en bra skola Läs mer
  • 2018-12-14

Kevin H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Väldigt bra lektion utav riskettan! Lärorik, bra samtal, och en väldigt angagerad handledare som förde lektionen. Jag lärde mig massor, väldigt givande! Läs mer
  • 2018-12-12

Sailaja K skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag har en superbra upplevelse att ha kört med Riddarplatsens trafikskola. Skulle verkligen rekommendera till de andra som vill få körkort. Proffsiga och trevliga lärarna. Fick körkort på första försök hos dem så heja Riddarplatsenstrafikslola. Läs mer
    2018-12-12 Åsa T svarar Sailaja K
    Tack så hemskt mycket för de fina orden . Precis den känslan vi vill att ni ska ha när ni kommer och kör med oss !
  • 2018-12-12

Evelina E skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riskutbildning 1
    Jag blev bemöt väldigt bra och vällkommnande Läs mer
    2018-12-12 Åsa T svarar Evelina E
    TAck för de orden . Hoppas du fick med dig nyttig lärdom !
  • Daniel L

2018-12-06

Daniel L skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra upplägg på introduktionskusen. Rekommenderas. Läs mer
    2018-12-07 Åsa T svarar Daniel L
    Tack så mycket, hoppas att du fick me dej några bra tips.
  • 2018-12-06

Emir H skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    10 lektioner paket. Myckt ärligt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-12-07 Åsa T svarar Emir H
    Tack för förtroendet att få vara med på din resa.
  • 2018-12-06

Klarås S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Dom var väldigt bra pås att lära ut och jag klarade körkortet på första försöket pågrund utav deras lektioner Läs mer
    2018-12-07 Åsa T svarar Klarås S
    Tack Simon för dom vänliga orden, fortsätt köra förståndigt.
  • Annis D

2018-12-06

Annis D skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Trafiklektioner körlektioner
    Fint och vänligt bemötande! Proffsig personal med en genuin vilja att hjälpa en med att nå sitt mål.
    Hade inga speciella förväntningar när jag skrev in mig. Hoppades dock att personalen skulle ha tålamod.
    Är otroligt nöjd och tacksam över att haft en trafiklärare som verkligen anpassat och skräddarsytt vägen för mig utefter mitt behov. När jag tvivlat på mig själv, fångade min trafiklärare upp mitt självförtroende och fortsatte att stötta och peppa tills jag faktiskt till slut klarade mitt mål. Är också väldigt nöjd med nogrannheten, och förmågan att få mig som elev att verkligen ta in och förstå alla delar med trafikutbildningen. Sammanfattningsvis är det ett otroligt härligt och positivt gäng med personal som trivs att arbeta med varandra och som har en härlig energi! Detta slås man av direkt! Det här gänget Har ett genuint engagemang för sina elever och ser till att vi får det efterlängtade körkortet! Läs mer
    2018-12-07 Åsa T svarar Annis D
    Tack snälla Annis för dom fina orden. Självklart sätter vi eleven först o skreddarsyr utbildningen efter det. =)
  • 2018-11-24

Robin H skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Risk utbildning 1

Jag blev bemött bra Läs mer
    2018-12-07 Åsa T svarar Robin H
    Härligt att höra, de e så vi vill att det ska vara.
  • 2018-11-24

Sanna H skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag var där på riskettan och det var intressant och duktiga lärare som gjorde utbildningen rolig. Rekommmenderar Riddarplatsens trafikskola! Läs mer
    2018-12-07 Åsa T svarar Sanna H
    Tack Sanna va bra att du tycker den va intresant.
  • 2018-11-22

Sarah A skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    va på risk1 på riddarplatsenstrafikskola och Åsa som höll i kursen va helt fantastisk! hon fick tiden att gå fort och involverade alla i diskutioner. hon delade med sig av egna erfarenheter och gjorde ett super bra jobb! rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-11-22 Åsa T svarar Sarah A
    Tack snäll Sarah! Kul att du rekomenderar oss till andra som ska gå denna kurs.
  • Niina K

2018-11-22

Niina K skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Risk 1.

Blev bemött på ett väldigt positivt sätt!

Jag trodde att utbildningen skulle bli tråkig, långsam och utdragen. Folk varnade om att det skulle bli riktigt trist.

Åsa gjorde lektionen intressant, bjöd med oss elever in i utbildningen. Bjöd på sig själv och var väldigt pedagogisk på så sätt att informationen sitter som sten. Jag som elev lämnade utbildningen med många tankar och en djupare insikt kring säkerheten i trafiken och vikten av att faktiskt veta varför en okycka kan ske och att det inte bara sker. Högsta betyg gånger 10 ska Åsa ha! Läs mer
    2018-11-22 Åsa T svarar Niina K
    Tack snälla Niina. Det är precis det jag vill uppnå med kursen.
  • 2018-11-22

Evelyn W skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Var en "kul" och intressant kväll som hade rätt mycket bättre sätt att ta upp sakerna än många andra risk 1or jag hört om Läs mer
    2018-11-22 Åsa T svarar Evelyn W
    Va skönt att höra att den inte bara va en utbildning man måste gå utan att den va bättre än förväntat
  • 2018-11-17

Tesfalem R skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det var jette bra tycker jag och fick jag ett bra information från utbildningen. Läs mer
    2018-11-19 Åsa T svarar Tesfalem R
    Va kul att höra att du fick bra information.
  • 2018-11-17

Almaz A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag har för mycket information som man behöver i början. Läs mer
    2018-11-19 Åsa T svarar Almaz A
    Kursen ska innehålla allt från det att du sätter dej första gången i bilen till din uppkörning. Därför kan det bli väldigt mycket information. Återkom gärna om du har frågor.
  • 2018-11-15

Elena S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte körkort paketet .
    Det var väldigt långt och dålig timming . Obegripligt för de som ska ta körkort . Läs mer
    2018-11-19 Åsa T svarar Elena S
    Va synd att du känner så. Är det något du funderar över så får du gärna återkomma så ska vi hjälpa dej.
  • Linda E

2018-11-15

Linda E skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag blev bemöt jättebra, min upplevelse var toppen. Läs mer
    2018-11-15 Åsa T svarar Linda E
    Va bra att du hade en bra upplevelse här.
  • 2018-11-08

Albin H skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Smidigt billigt och bra utbildning Läs mer
    2018-11-08 Åsa T svarar Albin H
    Det är precis så det ska vara! Tack för förtroendet att vara med på din resa. =)
  • 2018-11-04

Evelyn W skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Inledande kurs för privat övningskörning, fick bra bemötande med trevlig lärare och kursen överträffade mina förväntningar. Fett lit mannen Läs mer
    2018-11-15 Åsa T svarar Evelyn W
    Va bra att du tycker att både kursen och läraren va bra!
  • Millan G

2018-11-02

Millan G skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledar utbilning för mig och min dotter. Blev mkt väl bemött av företaget.
    Hade förväntat mig 3 timmar bortkasta tid.
    Både jag och min dotter fick en otrolig bra upplevelse , inputt och tips. Efyer kursen blev vi oerhört sugna på att börja köra och kunna lägga upp en läroplan tillsammans Läs mer
    2018-11-15 Åsa T svarar Millan G
    Va bra att höra att ni fick en bra upplevelse
  • 2018-11-02

Oscar E skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra, men onödigt långt. Första timmen kändes helt onödig. Informationen som presenterades den första timmen hade kunnat presenterats på max tio minuter. Läs mer
    2018-11-15 Åsa T svarar Oscar E
    Vi har direktiv vi måste följa gentemot trafikverketnär de gäller tiden och innehållet. Kul att du tycke den va bra iallafall.
  • 2018-10-25

Peshang S skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Bästa trafikskola och bästa lärare. Läs mer
    2018-10-26 Åsa T svarar Peshang S
    Tack så hemskt mycket för dem fina orden Peshang ! Har varit väldigt roligt att få följa dig på din resa mot körkortet !
  • 2018-10-14

Abed A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledareutbildning
    Mycket givande och lärorik Läs mer
    2018-11-15 Åsa T svarar Abed A
    Kul att höra att du tyckte den va både givande och lärorik.
  • 2018-10-13

Mahan                  J skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra bemötande och service. Tänker på kundens bästa Läs mer
    2018-10-14 Åsa T svarar Mahan                  J
    Tack så mycket Mahan. Kunden kommer alltid som nr 1. =)
  • Frida N

2018-10-12

Frida N skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mer än nöjd över allt hjälp och stöttning jag fick, både via körning och teoretisk! Redan första gången så kändes de bra och har haft så jäkla kul under hela resan.
    Tack så jätte mycket för allt, utan er hade jag inte haft mitt efterlängtad körkort! Läs mer
    2018-10-14 Åsa T svarar Frida N
    Tack Frida för att vi fick vara en del på din resa mot det efterlängtade körkortet. Du har verkligen förgyllt tillvarom för oss =)
  • Wiktor B

2018-10-12

Wiktor B skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Otroligt duktiga på vad dom gör. Med deras hjälp klarade jag teori och uppkörning på första försöket! Läs mer
    2018-10-14 Åsa T svarar Wiktor B
    Tack så mycket för dom snälla orden. Vi ser vad varje elev behöver och utgår från det. =)
  • 2018-10-12

Catrine L skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag trodde att det skulle vara 3 1/2 timme av babbel där jag behövde konsentrera mig för att inte somna men hon som höll i kursen lyckades göra det någorlunda underhållande och intressant Läs mer
  • Arnqvist C

2018-10-04

Arnqvist C skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag gick Introduktionskurs för privat övningskörning tillsammans med min pappa. Väldigt trevligt bemött, dock lite liten lokal.
    Är i övrigt nöjd 😊 Läs mer
    2018-10-05 Åsa T svarar Arnqvist C
    Vi vet att det är en litenlokal, men det gör att vi kan hålla nere kostnaden för kursen. Va bra att ni blev trevligt bemötta!
  • 2018-10-04

Olsson R skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledarutbildning
    Tydlig och klar utbildning
    Men för mig som är färgblind så va det svårt att se pilar och symboler
    (Pga deras färgval) Läs mer
    2018-10-04 Åsa T svarar Olsson R
    Tack för återkopplingen, vi har inte tänkt på att det kan vara svårt att se pilar och symboler pga dess färg. Vi ska se över det så fort vi kan.
  • 2018-10-04

Khazzoum M skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    De var väldigt lärorik tack så mycket Läs mer
    2018-10-04 Åsa T svarar Khazzoum M
    Va bra att du tycker den var lärorik. Lycka till med utbildningen så finns vi här om du/ni behöver hjälp med något.
  • 2018-09-28

Maryam N skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Körlärarna var sympatiska och pedagogiska i sitt sätt att undervisa, jag fick all den hjälp som behövdes för både teoriprovet och uppskärningen.
    Jag kan starkt rekommendera denna trafikskola om du vill komma ut i trafiken med mycket goda kunskaper!

Ni har varit helt fantastiska!!!!! Läs mer
    2018-10-01 Åsa T svarar Maryam N
    Tack så mycket Maryam för dom fina orden och för äran att få följa me dej på vägen till körkortet!
  • 2018-09-27

Susanna H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Introduktionsutbildning. Mycket nöjd med upplägget och lärarens kunskaper. Lagom tempo och väl utvalda exempel som gav oss som haft körkort i många år något att tänka på. Läs mer
    2018-09-27 Åsa T svarar Susanna H
    Tack för dom snälla orden, det är bra att få lite nygamalt att fundera kring!
  • 2018-09-26

Jesper D skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag är supernöjd med den körkortsutbildning jag fått på Riddarplatsens Trafikskola, rekommenderas starkt till alla som håller på att ta körkort! Läs mer
    2018-09-27 Åsa T svarar Jesper D
    Tack snälla Jesper. Kom gärna förbi och visa upp körkort och familje medlem :)
  • 2018-09-21

Sevinc A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag hade gått på olika trafikskolor under senaste tre år tills jag hittade det rätta-Riddarplatsens trafikskola. Och jag var 100% säker att jad tar körkort just med de. Och det gjorde jag inom en och en halv månad tack vare de underbara människor som jobbar där. Varmt rekomenderar till alla❤❤❤ Läs mer
    2018-09-22 Åsa T svarar Sevinc A
    Tack så mycket Sevinc för dom snälla orden och för förtroendet att få vara med på din resa. Vi sätter alltid kunder först!
  • 2018-09-19

Annika Z skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket bra genomförande av kursen Riskettan. Bra med en variation av att lyssna på utbildaren,se film samt diskutera i grupp.
    Plus för gott fika samt väldigt bekväm stol! Läs mer
    2018-09-20 Åsa T svarar Annika Z
    Tack så väldigt mycket för de orden Annika.
  • 2018-09-16

Mona A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket.bra och lärorik kurs , den kommer vara till hands ! Läs mer
    2018-09-27 Åsa T svarar Mona A
    Kul att höra att du tror du kommer ha användning av den.
  • 2018-09-16

Noeh S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jätteduktiga! Motiverande och hjälpsamma Läs mer
    2018-09-22 Åsa T svarar Noeh S
    Tack så mycket Noeh för att vi fick vara med på din resa.
  • 2018-09-14

Hanna S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Fantastiska körskollärare som har hjälpt mig att äntligen skaffa körtkort. Tack!! Läs mer
    2018-09-15 Åsa T svarar Hanna S
    Tack så mycket Hanna för att vi fick äran att vara med på din stora resa mot körkortet.
  • 2018-09-07

Mathilda C skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag gjorde riskettan hos Riddarplatsens trafikskola, förväntade mig att sitta och ha tråkigt i några timmar. Men med en inspirerande och underbar Åsa som lärare var det inte annat än lärorikt och roligt. Läs mer
    2018-09-10 Åsa T svarar Mathilda C
    Tack så mycket för de fina orden Mathilda
  • 2018-09-07

Rasmus H skrev om AM - körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte en utbildning och det fick jag. Företaget bemötte mig väldigt bra och jag fick den hjälpen jag behövde. Jag hade förväntningen om att jag skulle ta körkortet första försöket och det fick jag också. Läs mer
  • 2018-09-06

Wilma S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tyckte att det var en bra kurs. Jag gillade upplägget med filmer, gruppdiskussioner och föredrag. Det var välplanerat med lagom många/långa pauser. Och grym handledare!!!! Läs mer
    2018-09-10 Åsa T svarar Wilma S
    Tack så väldigt mycket för dem fina orden Wilma !
  • 2018-09-06

Alma R skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bästa trafikskolan!! Rekommenderar varmt till alla som ska ta körkort!! Läs mer
    2018-09-06 Åsa T svarar Alma R
    Tack snälla Alma för att vi fick vara med på din resa. =)
    Åsa T gillar detta
  • Tatyana V

2018-09-05

Tatyana V skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    I am extremely happy to be a client of this school! Their stuff is very helpful and was able to prove that thy are true professionals!! I managed to pass exam from the first time :) I will recommend this school to everyone. Special thanks to my teacher, Åsa, she is the best!!! Läs mer
    2018-09-05 Åsa T svarar Tatyana V
    Thank you very much for those fine words Tatyana. It was very fun to follow you on your trip to the driving license.

Riddarplatsen 3, 177 30 Järfälla