Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Järfälla Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsen 3, 177 30 Järfälla — Visa karta

Riddarplatsens Trafikskola i Jakobsberg erbjuder körkortsutbildning för personbil på ett flexibelt och individanpassat sätt. Tack vare vårt fantastiska läge intill Trafikverket har vi ett av Stockholms absolut bästa övningsområden.

Det är en del av vår vision att effektivisera din lektionstid och här hos oss övningskör du direkt i Jakobsbergs uppkörningsområde. Vi erbjuder både teori och körlektioner, riskutbildning, intensivkurs samt handledarkursen för den som vill övningsköra privat.
Öppet just nu
Lör: 08:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 253 kunder tycker om Riddarplatsens Trafikskola

• Tesfalem R skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det var jette bra tycker jag och fick jag ett bra information från utbildningen. Läs mer
    2018-11-19 Åsa . svarar Tesfalem R
    Va kul att höra att du fick bra information.
  • Almaz A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag har för mycket information som man behöver i början. Läs mer
    2018-11-19 Åsa . svarar Almaz A
    Kursen ska innehålla allt från det att du sätter dej första gången i bilen till din uppkörning. Därför kan det bli väldigt mycket information. Återkom gärna om du har frågor.
  • Elena S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte körkort paketet .
    Det var väldigt långt och dålig timming . Obegripligt för de som ska ta körkort . Läs mer
    2018-11-19 Åsa . svarar Elena S
    Va synd att du känner så. Är det något du funderar över så får du gärna återkomma så ska vi hjälpa dej.
  • Linda E
    Linda E skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag blev bemöt jättebra, min upplevelse var toppen. Läs mer
    2018-11-15 Åsa . svarar Linda E
    Va bra att du hade en bra upplevelse här.
  • Albin H skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Smidigt billigt och bra utbildning Läs mer
    2018-11-08 Åsa . svarar Albin H
    Det är precis så det ska vara! Tack för förtroendet att vara med på din resa. =)
  • Evelyn W skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Inledande kurs för privat övningskörning, fick bra bemötande med trevlig lärare och kursen överträffade mina förväntningar. Fett lit mannen Läs mer
    2018-11-15 Åsa . svarar Evelyn W
    Va bra att du tycker att både kursen och läraren va bra!
  • Millan G
    Millan G skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledar utbilning för mig och min dotter. Blev mkt väl bemött av företaget.
    Hade förväntat mig 3 timmar bortkasta tid.
    Både jag och min dotter fick en otrolig bra upplevelse , inputt och tips. Efyer kursen blev vi oerhört sugna på att börja köra och kunna lägga upp en läroplan tillsammans Läs mer
    2018-11-15 Åsa . svarar Millan G
    Va bra att höra att ni fick en bra upplevelse
  • Oscar E skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra, men onödigt långt. Första timmen kändes helt onödig. Informationen som presenterades den första timmen hade kunnat presenterats på max tio minuter. Läs mer
    2018-11-15 Åsa . svarar Oscar E
    Vi har direktiv vi måste följa gentemot trafikverketnär de gäller tiden och innehållet. Kul att du tycke den va bra iallafall.
  • Peshang S skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Bästa trafikskola och bästa lärare. Läs mer
    2018-10-26 Åsa . svarar Peshang S
    Tack så hemskt mycket för dem fina orden Peshang ! Har varit väldigt roligt att få följa dig på din resa mot körkortet !
  • Abed A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledareutbildning
    Mycket givande och lärorik Läs mer
    2018-11-15 Åsa . svarar Abed A
    Kul att höra att du tyckte den va både givande och lärorik.
  • Mahan                  J skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra bemötande och service. Tänker på kundens bästa Läs mer
    2018-10-14 Åsa . svarar Mahan                  J
    Tack så mycket Mahan. Kunden kommer alltid som nr 1. =)
  • Frida N
    Frida N skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mer än nöjd över allt hjälp och stöttning jag fick, både via körning och teoretisk! Redan första gången så kändes de bra och har haft så jäkla kul under hela resan.
    Tack så jätte mycket för allt, utan er hade jag inte haft mitt efterlängtad körkort! Läs mer
    2018-10-14 Åsa . svarar Frida N
    Tack Frida för att vi fick vara en del på din resa mot det efterlängtade körkortet. Du har verkligen förgyllt tillvarom för oss =)
  • Wiktor B
    Wiktor B skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Otroligt duktiga på vad dom gör. Med deras hjälp klarade jag teori och uppkörning på första försöket! Läs mer
    2018-10-14 Åsa . svarar Wiktor B
    Tack så mycket för dom snälla orden. Vi ser vad varje elev behöver och utgår från det. =)
  • Catrine L skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag trodde att det skulle vara 3 1/2 timme av babbel där jag behövde konsentrera mig för att inte somna men hon som höll i kursen lyckades göra det någorlunda underhållande och intressant Läs mer
  • Arnqvist C
    Arnqvist C skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag gick Introduktionskurs för privat övningskörning tillsammans med min pappa. Väldigt trevligt bemött, dock lite liten lokal.
    Är i övrigt nöjd 😊 Läs mer
    2018-10-05 Åsa . svarar Arnqvist C
    Vi vet att det är en litenlokal, men det gör att vi kan hålla nere kostnaden för kursen. Va bra att ni blev trevligt bemötta!
  • Olsson R skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledarutbildning
    Tydlig och klar utbildning
    Men för mig som är färgblind så va det svårt att se pilar och symboler
    (Pga deras färgval) Läs mer
    2018-10-04 Åsa . svarar Olsson R
    Tack för återkopplingen, vi har inte tänkt på att det kan vara svårt att se pilar och symboler pga dess färg. Vi ska se över det så fort vi kan.
  • Khazzoum M skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    De var väldigt lärorik tack så mycket Läs mer
    2018-10-04 Åsa . svarar Khazzoum M
    Va bra att du tycker den var lärorik. Lycka till med utbildningen så finns vi här om du/ni behöver hjälp med något.
  • Maryam N skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Körlärarna var sympatiska och pedagogiska i sitt sätt att undervisa, jag fick all den hjälp som behövdes för både teoriprovet och uppskärningen.
    Jag kan starkt rekommendera denna trafikskola om du vill komma ut i trafiken med mycket goda kunskaper!

Ni har varit helt fantastiska!!!!! Läs mer
    2018-10-01 Åsa . svarar Maryam N
    Tack så mycket Maryam för dom fina orden och för äran att få följa me dej på vägen till körkortet!
  • Susanna H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Introduktionsutbildning. Mycket nöjd med upplägget och lärarens kunskaper. Lagom tempo och väl utvalda exempel som gav oss som haft körkort i många år något att tänka på. Läs mer
    2018-09-27 Åsa . svarar Susanna H
    Tack för dom snälla orden, det är bra att få lite nygamalt att fundera kring!
  • Jesper D skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag är supernöjd med den körkortsutbildning jag fått på Riddarplatsens Trafikskola, rekommenderas starkt till alla som håller på att ta körkort! Läs mer
    2018-09-27 Åsa . svarar Jesper D
    Tack snälla Jesper. Kom gärna förbi och visa upp körkort och familje medlem :)
  • Sevinc A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag hade gått på olika trafikskolor under senaste tre år tills jag hittade det rätta-Riddarplatsens trafikskola. Och jag var 100% säker att jad tar körkort just med de. Och det gjorde jag inom en och en halv månad tack vare de underbara människor som jobbar där. Varmt rekomenderar till alla❤❤❤ Läs mer
    2018-09-22 Åsa . svarar Sevinc A
    Tack så mycket Sevinc för dom snälla orden och för förtroendet att få vara med på din resa. Vi sätter alltid kunder först!
  • Annika Z skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket bra genomförande av kursen Riskettan. Bra med en variation av att lyssna på utbildaren,se film samt diskutera i grupp.
    Plus för gott fika samt väldigt bekväm stol! Läs mer
    2018-09-20 Åsa . svarar Annika Z
    Tack så väldigt mycket för de orden Annika.
  • Mona A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket.bra och lärorik kurs , den kommer vara till hands ! Läs mer
    2018-09-27 Åsa . svarar Mona A
    Kul att höra att du tror du kommer ha användning av den.
  • Noeh S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jätteduktiga! Motiverande och hjälpsamma Läs mer
    2018-09-22 Åsa . svarar Noeh S
    Tack så mycket Noeh för att vi fick vara med på din resa.
  • Hanna S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Fantastiska körskollärare som har hjälpt mig att äntligen skaffa körtkort. Tack!! Läs mer
    2018-09-15 Åsa . svarar Hanna S
    Tack så mycket Hanna för att vi fick äran att vara med på din stora resa mot körkortet.
  • Mathilda C skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag gjorde riskettan hos Riddarplatsens trafikskola, förväntade mig att sitta och ha tråkigt i några timmar. Men med en inspirerande och underbar Åsa som lärare var det inte annat än lärorikt och roligt. Läs mer
    2018-09-10 Åsa . svarar Mathilda C
    Tack så mycket för de fina orden Mathilda
  • Rasmus H skrev om AM - körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte en utbildning och det fick jag. Företaget bemötte mig väldigt bra och jag fick den hjälpen jag behövde. Jag hade förväntningen om att jag skulle ta körkortet första försöket och det fick jag också. Läs mer
  • Wilma S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tyckte att det var en bra kurs. Jag gillade upplägget med filmer, gruppdiskussioner och föredrag. Det var välplanerat med lagom många/långa pauser. Och grym handledare!!!! Läs mer
    2018-09-10 Åsa . svarar Wilma S
    Tack så väldigt mycket för dem fina orden Wilma !
  • Alma R skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bästa trafikskolan!! Rekommenderar varmt till alla som ska ta körkort!! Läs mer
    2018-09-06 Åsa . svarar Alma R
    Tack snälla Alma för att vi fick vara med på din resa. =)
    Åsa . gillar detta
  • Tatyana V
    Tatyana V skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    I am extremely happy to be a client of this school! Their stuff is very helpful and was able to prove that thy are true professionals!! I managed to pass exam from the first time :) I will recommend this school to everyone. Special thanks to my teacher, Åsa, she is the best!!! Läs mer
    2018-09-05 Åsa . svarar Tatyana V
    Thank you very much for those fine words Tatyana. It was very fun to follow you on your trip to the driving license.
  • Sandra B skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag blev bemött av mycket energi och glädje som gjorde mig jätte glad att vara här på kvällen även fast man var lite trött innan så blev man pigg när man kom in och skulle ha kursen. Jag hade inga förväntningar på kursen då jag inte hade hört något från någon innan om denna kursen. Det var en rolig kurs och lärorik Läs mer
    2018-09-05 Åsa . svarar Sandra B
    Tack så hemskt mycket för de orden Sandra !!
  • Sara F skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riskutbildning 1.

Utbildningen var över mina förväntningar. Det mesta var förstås sådant man, men vett, kan förstå vad som är rimligt eller orimligt. Men diskussionerna var givande och intressanta trots det. Åsa som höll i utbildningen var toppen. Läs mer
    2018-09-05 Åsa . svarar Sara F
    Tack så hemskt mycket för dem orden Sara !
  • Per B skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledarutbildning. Bättre än väntat. Trevligt och professionellt intryck av Åsa. Flera användbara tips för körutbildningen. Bra och tydliga exempel. Öppen diskussion. Kan rekommenderas. Läs mer
    2018-09-04 Åsa . svarar Per B
    Tack så hemsk mycket för dem orden Per !
  • Yacoub B skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det var en jättebra undervisning. Läs mer
  • Nabil M skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    En hel del ondig information, kan bli mer rationell .. Läs mer
  • Anders H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Vi var nöjda ned utbildningen👍 Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Herregud, vart ska jag börja? Jag är så himla nöjd med all hjälp och stöttning som jag fått utav alla på Riddarplatsen, jag har pluggar rejält denna sommar och tillsammans med dessa underbara personer lyckades jag äntligen ta körkort. Läs mer
    2018-08-30 Åsa . svarar Emma L
    Tack så hemsk mycket för de underbara lovorden Emma . Men vet du det ÄR DU som gjort det , vi har bara hjälpt till lite på traven . Njut av att ha gjort detta ! Du är bäst och du vet vart vi finns även nu när du har körkortet .
    Åsa . gillar detta
  • Bengt H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledarutbildingen var välplanerad. Bra med lämpliga pauser. Pedagogisk utbildare. Läs mer
    2018-08-29 Åsa . svarar Bengt H
    Tack så mycket för de orden. Det var skoj att höra du tycker så !
  • Nargiza D skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jätteduktiga och trevliga lärare som är mycket proffsiga i sitt arbete! Rekommenderar! Läs mer
    2018-08-29 Åsa . svarar Nargiza D
    Tack så mycket Nargiza för de orden . Det var så roligt att följa dig på din resa och se dig kämpa för att nå målet. Du vet vart vi finns även om du har körkortet nu .
  • Nathalie A skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag har läst om att riskettan är ganska tråkig kurs som många tycker är som ett sömnpiller. Jag upplevde att riskettan var både rolig då läraren var så bra på att köra ut, och lärorikt och varnande som en kurs ska vara. Kunde inte ha vart mer nöjd! Läs mer
    2018-08-20 Åsa . svarar Nathalie A
    Tack så mycket för de orden Nathalie! Kul att du tyckte om den kursen .
  • Birgitta E skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledarutbildning. Funkade jättebra, lite osmidig incheckning (blev kö). Annars är jag nöjd Läs mer
    2018-08-20 Åsa . svarar Birgitta E
    Tack så mycket för de orden Birgitta . Blir lätt så när alla kommer samtidigt.
  • Emil J skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Väldigt bra handledare! Bra att få diskutera och ha gått igenom riskettan. Läs mer
  • Freja M skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Åsa hjälpte mig efter att jag hade varit runt på andra trafikskolor och fått dåliga erfarenheter. Hon bemötte mig också på ett personligt plan och peppade mig och hjälpte mig med just det jag behövde och hade i fokus att få mig att ta körkort så snabbt som möjligt. Jag rekommenderar varmt körskolan och även Åsa som trafiklärare. Stort tack från en nöjd elev! Läs mer
    2018-08-20 Åsa . svarar Freja M
    Tack så hemskt mycket för de orden Freja . Det var en ära för mig att följa dig på din resa till körkortet! Tack själv
  • Ester M skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Köpte ett stort körpaket där risk 1 ingick, har hört att dessa utbildningar var långtråkiga och sega men Åsa på riddarplatsens körskola fick tiden att passera på ett bra och intressant sätt.
    Bra utbildning Läs mer
    2018-08-28 Åsa . svarar Ester M
    Tack så mycket för de orden Ester . JA det är meningen att man ska ha lite skoj på vägen också ;)
  • Simon M skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag blev bra bemött av företaget och de levde upp till alla mina förväntningar och jag fick svar på mina frågor, det var en bra och lärorik upplevelse i det hela och dessutom blev vi bjudna på fika. Läs mer
    2018-08-13 Åsa . svarar Simon M
    Tack Simon för de orden , det var trevligt att höra . Ja men självklart måste man få sig lite fika mellan all information .
  • Fatima A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag älskade min upplevelse på trafikskolan.
    Åsa och Pernilla var otroligt duktiga och pushade mig till att göra mitt bästa.
    Ångrar absolut inte att jag valde denna skola och skulle göra om allting idag. Läs mer
    2018-08-13 Åsa . svarar Fatima A
    Tack så hemskt mycket för de orden Fatima ! Roligt att höra . Men nej inte göra om allt ,du ska ha kvar körkortet ;) Var roligt att följa dig på din resa mot körkortet! Lycka till med allt .
  • Martin N skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Gick handledarutbildningen för körkort bil. Den gav bra tips och information för hur man kommer igång med övningskörningen och vad som är viktigt att tänka på. Bra och trevlig kursledning! Läs mer
    2018-08-13 Åsa . svarar Martin N
    Tack så mycket för de orden Martin . Det var roligt att höra
  • Fredric R skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jätte bra utbildning, hade lokalen varit lite större hade allt varit perfekt! Läs mer
    2018-08-13 Åsa . svarar Fredric R
    Tack för de orden Fredric. Ska ta det i åtanke
  • Marie J skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Intressant, bra tempo, trevlig person att lyssna på. Läs mer
    2018-08-13 Åsa . svarar Marie J
    Tack för de orden Marie , kul att höra !
  • Mahboba J
    Mahboba J skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket kompetenta och pedagogiska handledare! Läs mer
    2018-08-13 Åsa . svarar Mahboba J
    Tack för dem orden . Va skoj att följa dig på din resa mot körkortet ! Lycka till nu med allt

Riddarplatsen 3, 177 30 Järfälla