Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Järfälla Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsen 3, 177 30 Järfälla — Visa karta

Riddarplatsens Trafikskola i Jakobsberg erbjuder körkortsutbildning för personbil på ett flexibelt och individanpassat sätt. Tack vare vårt fantastiska läge intill Trafikverket har vi ett av Stockholms absolut bästa övningsområden.

Det är en del av vår vision att effektivisera din lektionstid och här hos oss övningskör du direkt i Jakobsbergs uppkörningsområde. Vi erbjuder både teori och körlektioner, riskutbildning, intensivkurs samt handledarkursen för den som vill övningsköra privat.
Lör: 08:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 233 kunder tycker om Riddarplatsens Trafikskola

• Sevinc A
    Sevinc A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag hade gått på olika trafikskolor under senaste tre år tills jag hittade det rätta-Riddarplatsens trafikskola. Och jag var 100% säker att jad tar körkort just med de. Och det gjorde jag inom en och en halv månad tack vare de underbara människor som jobbar där. Varmt rekomenderar till alla❤❤❤ Läs mer
    2018-09-22 Åsa . svarar Sevinc A
    Tack så mycket Sevinc för dom snälla orden och för förtroendet att få vara med på din resa. Vi sätter alltid kunder först!
  • Annika Z
    Annika Z skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket bra genomförande av kursen Riskettan. Bra med en variation av att lyssna på utbildaren,se film samt diskutera i grupp.
    Plus för gott fika samt väldigt bekväm stol! Läs mer
    2018-09-20 Åsa . svarar Annika Z
    Tack så väldigt mycket för de orden Annika.
  • Mona A
    Mona A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket.bra och lärorik kurs , den kommer vara till hands ! Läs mer
  • Noeh S
    Noeh S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jätteduktiga! Motiverande och hjälpsamma Läs mer
    2018-09-22 Åsa . svarar Noeh S
    Tack så mycket Noeh för att vi fick vara med på din resa.
  • Hanna S
    Hanna S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Fantastiska körskollärare som har hjälpt mig att äntligen skaffa körtkort. Tack!! Läs mer
    2018-09-15 Åsa . svarar Hanna S
    Tack så mycket Hanna för att vi fick äran att vara med på din stora resa mot körkortet.
  • Mathilda C
    Mathilda C skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag gjorde riskettan hos Riddarplatsens trafikskola, förväntade mig att sitta och ha tråkigt i några timmar. Men med en inspirerande och underbar Åsa som lärare var det inte annat än lärorikt och roligt. Läs mer
    2018-09-10 Åsa . svarar Mathilda C
    Tack så mycket för de fina orden Mathilda
  • Rasmus H
    Rasmus H skrev om AM - körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte en utbildning och det fick jag. Företaget bemötte mig väldigt bra och jag fick den hjälpen jag behövde. Jag hade förväntningen om att jag skulle ta körkortet första försöket och det fick jag också. Läs mer
  • Wilma S
    Wilma S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tyckte att det var en bra kurs. Jag gillade upplägget med filmer, gruppdiskussioner och föredrag. Det var välplanerat med lagom många/långa pauser. Och grym handledare!!!! Läs mer
    2018-09-10 Åsa . svarar Wilma S
    Tack så väldigt mycket för dem fina orden Wilma !
  • Alma R
    Alma R skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bästa trafikskolan!! Rekommenderar varmt till alla som ska ta körkort!! Läs mer
    2018-09-06 Åsa . svarar Alma R
    Tack snälla Alma för att vi fick vara med på din resa. =)
    Åsa . gillar detta
  • Tatyana V
    Tatyana V skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    I am extremely happy to be a client of this school! Their stuff is very helpful and was able to prove that thy are true professionals!! I managed to pass exam from the first time :) I will recommend this school to everyone. Special thanks to my teacher, Åsa, she is the best!!! Läs mer
    2018-09-05 Åsa . svarar Tatyana V
    Thank you very much for those fine words Tatyana. It was very fun to follow you on your trip to the driving license.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag blev bemött av mycket energi och glädje som gjorde mig jätte glad att vara här på kvällen även fast man var lite trött innan så blev man pigg när man kom in och skulle ha kursen. Jag hade inga förväntningar på kursen då jag inte hade hört något från någon innan om denna kursen. Det var en rolig kurs och lärorik Läs mer
    2018-09-05 Åsa . svarar Sandra B
    Tack så hemskt mycket för de orden Sandra !!
  • Sara F
    Sara F skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riskutbildning 1.

Utbildningen var över mina förväntningar. Det mesta var förstås sådant man, men vett, kan förstå vad som är rimligt eller orimligt. Men diskussionerna var givande och intressanta trots det. Åsa som höll i utbildningen var toppen. Läs mer
    2018-09-05 Åsa . svarar Sara F
    Tack så hemskt mycket för dem orden Sara !
  • Per B
    Per B skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledarutbildning. Bättre än väntat. Trevligt och professionellt intryck av Åsa. Flera användbara tips för körutbildningen. Bra och tydliga exempel. Öppen diskussion. Kan rekommenderas. Läs mer
    2018-09-04 Åsa . svarar Per B
    Tack så hemsk mycket för dem orden Per !
  • Yacoub B
    Yacoub B skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det var en jättebra undervisning. Läs mer
  • Nabil M
    Nabil M skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    En hel del ondig information, kan bli mer rationell .. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Vi var nöjda ned utbildningen👍 Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Herregud, vart ska jag börja? Jag är så himla nöjd med all hjälp och stöttning som jag fått utav alla på Riddarplatsen, jag har pluggar rejält denna sommar och tillsammans med dessa underbara personer lyckades jag äntligen ta körkort. Läs mer
    2018-08-30 Åsa . svarar Emma L
    Tack så hemsk mycket för de underbara lovorden Emma . Men vet du det ÄR DU som gjort det , vi har bara hjälpt till lite på traven . Njut av att ha gjort detta ! Du är bäst och du vet vart vi finns även nu när du har körkortet .
    Åsa . gillar detta
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledarutbildingen var välplanerad. Bra med lämpliga pauser. Pedagogisk utbildare. Läs mer
    2018-08-29 Åsa . svarar Bengt H
    Tack så mycket för de orden. Det var skoj att höra du tycker så !
  • Nargiza D
    Nargiza D skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jätteduktiga och trevliga lärare som är mycket proffsiga i sitt arbete! Rekommenderar! Läs mer
    2018-08-29 Åsa . svarar Nargiza D
    Tack så mycket Nargiza för de orden . Det var så roligt att följa dig på din resa och se dig kämpa för att nå målet. Du vet vart vi finns även om du har körkortet nu .
  • Nathalie A
    Nathalie A skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag har läst om att riskettan är ganska tråkig kurs som många tycker är som ett sömnpiller. Jag upplevde att riskettan var både rolig då läraren var så bra på att köra ut, och lärorikt och varnande som en kurs ska vara. Kunde inte ha vart mer nöjd! Läs mer
    2018-08-20 Åsa . svarar Nathalie A
    Tack så mycket för de orden Nathalie! Kul att du tyckte om den kursen .
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledarutbildning. Funkade jättebra, lite osmidig incheckning (blev kö). Annars är jag nöjd Läs mer
    2018-08-20 Åsa . svarar Birgitta E
    Tack så mycket för de orden Birgitta . Blir lätt så när alla kommer samtidigt.
  • Emil J
    Emil J skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Väldigt bra handledare! Bra att få diskutera och ha gått igenom riskettan. Läs mer
  • Freja M
    Freja M skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Åsa hjälpte mig efter att jag hade varit runt på andra trafikskolor och fått dåliga erfarenheter. Hon bemötte mig också på ett personligt plan och peppade mig och hjälpte mig med just det jag behövde och hade i fokus att få mig att ta körkort så snabbt som möjligt. Jag rekommenderar varmt körskolan och även Åsa som trafiklärare. Stort tack från en nöjd elev! Läs mer
    2018-08-20 Åsa . svarar Freja M
    Tack så hemskt mycket för de orden Freja . Det var en ära för mig att följa dig på din resa till körkortet! Tack själv
  • Ester M
    Ester M skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Köpte ett stort körpaket där risk 1 ingick, har hört att dessa utbildningar var långtråkiga och sega men Åsa på riddarplatsens körskola fick tiden att passera på ett bra och intressant sätt.
    Bra utbildning Läs mer
    2018-08-28 Åsa . svarar Ester M
    Tack så mycket för de orden Ester . JA det är meningen att man ska ha lite skoj på vägen också ;)
  • Simon M
    Simon M skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag blev bra bemött av företaget och de levde upp till alla mina förväntningar och jag fick svar på mina frågor, det var en bra och lärorik upplevelse i det hela och dessutom blev vi bjudna på fika. Läs mer
    2018-08-13 Åsa . svarar Simon M
    Tack Simon för de orden , det var trevligt att höra . Ja men självklart måste man få sig lite fika mellan all information .
  • Fatima A
    Fatima A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag älskade min upplevelse på trafikskolan.
    Åsa och Pernilla var otroligt duktiga och pushade mig till att göra mitt bästa.
    Ångrar absolut inte att jag valde denna skola och skulle göra om allting idag. Läs mer
    2018-08-13 Åsa . svarar Fatima A
    Tack så hemskt mycket för de orden Fatima ! Roligt att höra . Men nej inte göra om allt ,du ska ha kvar körkortet ;) Var roligt att följa dig på din resa mot körkortet! Lycka till med allt .
  • Martin N
    Martin N skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Gick handledarutbildningen för körkort bil. Den gav bra tips och information för hur man kommer igång med övningskörningen och vad som är viktigt att tänka på. Bra och trevlig kursledning! Läs mer
    2018-08-13 Åsa . svarar Martin N
    Tack så mycket för de orden Martin . Det var roligt att höra
  • Fredric R
    Fredric R skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jätte bra utbildning, hade lokalen varit lite större hade allt varit perfekt! Läs mer
    2018-08-13 Åsa . svarar Fredric R
    Tack för de orden Fredric. Ska ta det i åtanke
  • Marie J
    Marie J skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Intressant, bra tempo, trevlig person att lyssna på. Läs mer
    2018-08-13 Åsa . svarar Marie J
    Tack för de orden Marie , kul att höra !
  • Mahboba J
    Mahboba J skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket kompetenta och pedagogiska handledare! Läs mer
    2018-08-13 Åsa . svarar Mahboba J
    Tack för dem orden . Va skoj att följa dig på din resa mot körkortet ! Lycka till nu med allt
  • Sara E
    Sara E skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledarutbildning

Enkelt och bra, tre timmar som gick snabbt, frikostig fika. Trevligt bemötande och duktig föreläsare Läs mer
    2018-08-08 Åsa . svarar Sara E
    Tack Sara för de orden . JA fika brukar vi ha en del av ;)
  • Camilla V
    Camilla V skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    jag betalade förvintroduktuons utbildning. upplevde allt väligt bra och proffsigt gjort. Läs mer
    2018-08-08 Åsa . svarar Camilla V
    Tack Camilla för de orden . Roligt att höra du känner så
  • Eva E
    Eva E skrev om Riddarplatsens Trafikskola
    Rekomenderas varmt, bra bemötande och duktiga trafiklärare Läs mer
  • Olle G
    Olle G skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bättre än förväntat. Bra lärare Läs mer
    2018-07-20 Åsa . svarar Olle G
    Tack så mycket Olle kul att höra.
  • Inger H
    Inger H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Köpte häften med trafikmärken mm.
    Bra bemötande och kursen motsvarade ungefär mina förväntningar. Läs mer
    2018-07-18 Åsa . svarar Inger H
    Tack Inger för de orden , kul att höra
  • Stephanie K
    Stephanie K skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Åsa är bäst och Camilla i receptionen är så trevlig! Läs mer
    2018-07-18 Åsa . svarar Stephanie K
    Tack så mycket för de orden :) Ska tala om för Annica att du tycker så .
  • Bijan S
    Bijan S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det var jätte bra faktis och det var mera förväntningar som tänkt Läs mer
    2018-07-18 Åsa . svarar Bijan S
    Tack så mycket för de orden Bijan, kul att höra ! !
  • Beenish M
    Beenish M skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledaresutbildning
    Vänligt bemöttande
    Överträffat mina förväntningar
    Jättenöjd. Läs mer
    2018-07-09 Åsa . svarar Beenish M
    Tack Beenish vad roligt att höra att du tycker så , skall vidarebefordra det till läraren som höll i kursen !
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riskutbildning 1
    Bra bemötande.
    Att det skulle bli tråkigt att lyssna på så många timmar, dom gjorde så det blev roligt och att det inte bara var att sitta o lyssna. Läs mer
    2018-07-09 Åsa . svarar Madeleine A
    Tack Madeleine, Va roligt att höra att du tycker så . Det är en viktig kurs med mycket information som är bra att veta . Försöker att göra den rolig och givande och att alla får vara deltagande .
  • Alexander Ö
    Alexander Ö skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Kurs riskettan
    Bra
    Att de skulle vara tråkigt, men de var kul
    Roligt Läs mer
    2018-07-09 Åsa . svarar Alexander Ö
    Tack Alexander . Trevligt att höra att du tycker så .
  • Albin L
    Albin L skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Väldigt trevlig med fika och bra insatta raster/besträckare och dedikerade lärare som kan det mesta Läs mer
    2018-07-09 Åsa . svarar Albin L
    Tack Albin Kul att höra ,ska vidarebefordra detta till läraren som höll i kursen
  • Emma L
    Emma L skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jättebra bemötande, är otroligt glad att jag valde riddarplatsens trafikskola! Läs mer
    2018-07-09 Åsa . svarar Emma L
    Tack så mycket för de orden Emma !!
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riskutbildning del 1.

1. Bland det första handledaren/föreläsaren sa var att hon hatar det här. Hon hatar att göra presentationer och hålla i föreläsninngar. Det var det värsta hon visste.
    Hur tänker hon när hon säger så? På vilket sätt hjälper det oss ? Jag vill ha en lärare som vill lära mig, en som bryr sig om vad den gör och hur den framför det till mig på bästa sätt.

2. Läraren var relativt duktig på att få med oss elever i kursen också, dock var hon för på och avbröt oss och lät oss inte prata till punkt trots att hon frågat en fråga.

3. Det här tycker jag är helt sjukt om jag ska vara ärlig. En av oss elever pratade inte svenska, alls. Han kunde ingen svenska. Han frågade innan kursen startat om det kommer vara på engelska. Läraren svarade då att den är på svenska men att det var lugnt han kunde vara med ändå. Sedan frågar hon gruppen av elever om det är någon som vill prata engelska underkursen, (inte om någon vill översätta hela kursen). Då pekade hon ut en bredvid den icke svenskatalande mannen som skulle prata engelska med mannen.
    Han satt å lyssnade och var med hela kursen. Översatte någon kursen åt han ? Nej. Förstod han ens 50% av vad som sagts på kursen? Nej. Blev han godkänd? Ja.
    Hur kan man inte fixa en tolk eller en kurs på engelska till den här mannen? Hur kan man godkänna hobom efter det här? Beror det på lathet kanske? Är det jobbigare att fixa så att han blir utbildad än att bara låta han sitta med i 3,5h och godkänna honom ändå? Är det jobbigare att fixa en utbildning till honom som han kan förstå eller är det jobbigare att möta han i trafiken outbildad? Jag förstår inte hur detta kan vara tillåtet. Läs mer
  • Ove M
    Ove M skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra genomgång för handledare.
    Vi blev väl bemötta. Läs mer
  • Frida N
    Frida N skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Gick risk 1:an på Riddarplatsens trafikskola och går på körskola hos dem också, alltid lika proffsigt och trevligt bemötande.
    Just risk 1:an hade jag inte mycket hum om innan, men gick där ifrån med ny och värdefull kunskap. Framförallt hur valen man väljer att göra, positiva som negativa kan påverka fler än en själv!
    Så ska du gå utbildningen kan jag verkligen rekommendera Riddarplatsens trafikskola! Läs mer
    2018-06-25 Åsa . svarar Frida N
    Tack så mycket för de orden Frida . Det var roligt att höra . Ni är ju här för att lära er ;)
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra kurs! Tiden gick fort och man var aktiv så var inte tråkigt Läs mer
  • Martina H
    Martina H skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra och engagerad trafiklärare som höll i föreläsningen. Läs mer
    2018-06-25 Åsa . svarar Martina H
    Tack för de orden Martina !! Ska föra det vidare
  • Lars-ove A
    Lars-ove A skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    helt ok. jag har inget att jämnföra med men det var väl upplysande Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Har gått riskettan hos Riddarplatsens trafikskola.
    Bra genomgång väl omhändertagande som engagerade hela gruppen. Läs mer
    2018-06-11 Åsa . svarar Hanna S
    Kul att höra Hanna. Det är det som är meningen att ni ska bli engagerade och lära er massor :)
  • Amanda L
    Amanda L skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    REKOMMENDETAR DENNA KÖRDKOLA STARKT!! 😍 Läs mer
    2018-06-11 Åsa . svarar Amanda L
    Tack så mycket för de orden Amanda !! Det var roligt att följa dig på din resa till körkortet .

Riddarplatsen 3, 177 30 Järfälla