Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Järfälla Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsen 3, 177 30 Järfälla — Visa karta

Riddarplatsens Trafikskola i Jakobsberg erbjuder körkortsutbildning för personbil på ett flexibelt och individanpassat sätt. Tack vare vårt fantastiska läge intill Trafikverket har vi ett av Stockholms absolut bästa övningsområden.

Det är en del av vår vision att effektivisera din lektionstid och här hos oss övningskör du direkt i Jakobsbergs uppkörningsområde. Vi erbjuder både teori och körlektioner, riskutbildning, intensivkurs samt handledarkursen för den som vill övningsköra privat.
Lör: 08:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 312 kunder tycker om Riddarplatsens Trafikskola

• 2019-04-15

Henrik W skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra genomförd utbildning med en lugn och engagerad kursledare. Bjöds på välsorterade godsaker i pauserna. Läs mer
  • Amanda L

2019-04-13

Amanda L skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Vi köpte handlerarkursen, blev bemött bra, trevlig personal.
    Hade inga större förväntningar men tyckte de va roligare ön jag trott.
    Mycket bra och proffitionell Läs mer
  • 2019-04-13

Emil W skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det var intressant och kul, ledaren hade en öppen inställning till vi som gick kursen och han pratade med oss som om vi hade en diskussion o inte att han frågade ut oss för att döma Läs mer
  • 2019-04-12

Örjan N skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledarutbildning sm var bra och informativt .trevlig personal. Läs mer

Jenny R skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra och många intressanta inslag. Man kunde dock ha kortat ner det en timme och hunnit med allt ändå. Var lite väl segt dels för alla vuxna som jobbat hela dagen och dels för våra ungdomar att sitta och lyssna i 3,5 timmar. Snabba upp tempot! Läs mer

Jenny H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Handledarutbildning. Bra och trevlig instruktör. Läs mer

Jenny N skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Första timmen kunde ha komprimerats och varit avklarad på halva tiden. Läs mer
  • 2019-04-06

Felicia S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jättetrevliga och väl tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-04-05

Pettersson A skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Engagerad kursledare och bra med liten grupp deltagare så att alla fick komma till tals. Läs mer
  • 2019-04-03

Amanda W skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Körlektioner.
    Blev väldigt bra bemött av alla i företaget. Kände att de trodde på mig när jag själv inte gjorde det. Läs mer
  • 2019-04-02

Mikaela A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    En superbra trafikskola som hjälpte mig att nå mitt mål på 3 månader.
    Fantastisk personal som fick en att känna sig avslappnad och blev alltid bemött på ett trevligt sätt!
    Trafikläraren gav tydliga riktlinjer på vad man behövde öva mer på, på ett pedagogiskt sätt. Läs mer
  • Baneen M

2019-03-31

Baneen M skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Köpte inget, blev bra bemött, lärde mig saker, bra upplevelse men för litet lokal Läs mer

Michael N skrev om AM - körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tycker de var bra och man fick mycket nytt att lära sig Läs mer

Henrik W skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra tempo och bra exempel!
    Bra upplägg men lite tajt lokal
    Helt ok Läs mer

Linus L skrev om AM - körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det var en bra kurs och vi fick lära oss om hur man ska bete sig i trafiken och om tragik reglerna, vi fick också raster som var bra. Läs mer
  • 2019-03-30

Kacper M skrev om AM - körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tycker de har varit en jätte bra kurs läraren kunde förklara bra. Läs mer
  • 2019-03-29

Katarina L skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Gick handledarutbildningen.
    Det var tydligt och väl precenterat materiell i utbildningen.

Det enda som är negativt är inget som skolan kan på verka, det var att det vid vissa tillfällen blev störande ljud från lokalen bredvid. Läs mer
  • Max M

2019-03-29

Max M skrev om AM - körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Hon var jätte trevlig, jag hade höga förväntningar och dom levde upp till det Läs mer
  • 2019-03-17

Wilma S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte 16-17 körlektioner, och bokade båda riskutbildningarna, kunskapsprovet samt förarprovet via/med hjälp av trafikskolan.

Jag är nöjd med min upplevelse på Riddarplatsens Trafikskola! Pedagogiska och kunniga trafiklärare. De fick mig att känna mig trygg i bilen, då jag var väldigt osäker/rädd till en början.
    Vill även tillägga att Riskutbildningen del 1 var väldigt bra!

Rekomenderas! Läs mer
    2019-03-18 Åsa T svarar Wilma S
    Tack så mycket för de fina orden Wilma . Det var en ära att få följa dig på din resa mot körkortet ! Lycka till ute i trafiken nu .
  • Mathias L

2019-03-16

Mathias L skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte 10 lektioner till ett bra pris.
    Jag blev bemött på ett bra sätt som gjorde mig trygg.
    Jag är nöjd med att jag valde just riddarplatsens trafikskola och inte någon annan Läs mer
    2019-03-18 Åsa T svarar Mathias L
    Tack Mathias , kul att höra ! Det var roligt att följa dig på din resta till körkortet . Stort lycka till i trafiken nu .
  • 2019-03-16

Linnéa F skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte inte ett paket utan spriddalektioner. Och jag blev jättenöjd! Läs mer
  • 2019-03-16

Jonas E skrev om AM - körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det var bra. Lärde mig mycket nytt och känner mig nu trygg i trafiken Läs mer

Madelene O skrev om AM - körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer

Clara B skrev om AM - körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Vi köpte AM utbildning. 1 av 3 lektionstillfällen blev inte av pga strömavbrott, när vi sedan ringde för att fråga om det blir ersättnings lektion pågrund av det så blir vi bra bemötta i telefon då det var min mamma som pratade, men vid nästa lektionstillfälle blev jag utskälld för att vi hade ringt och ”klagat”. Väldigt oklar och lite flummig utbildning kändes det som, också oklara instruktioner och skäll om man inte förstod eller hängde med. Vid min ”uppkörning” behövde jag varken blåsa eller visa ID, inte heller behövde jag kunna köra för att bli godkänd. Rekommenderas ej. Läs mer

Meymuna E skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Detta är helt klart den bästa trafikskolan. Väldigt pedagogiska lärare som verkligen tror på eleven. Jag köpte lektioner och fick köra med trafikläraren Åsa som var väldigt beudransvärd på att lära ut och jag kände att efter varje lektion förkovra jag mig markant.
    För er som planerar att ta ert B - körkort , så tipsar jag er starkt att välja riddarplatsens trafikskola. Billigt, bra och smidigt 😊😊. Läs mer
    2019-03-15 Åsa T svarar Meymuna E
    Tack så hemskt mycket för dem orden Meymuna ! Det var ett privilegium och en ära att få hjälpa dig och följa dig på din resa mot körkortet ! Lycka till nu med allt

Jorge P skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Vi köpte en introduktionskurs som jag upplevde var en bra kurs då man fick lära sig lite trafikregler etc. Kursen levde upp till förväntningarna då man lärde sig vad man behövde för att kunna övningsköra. Läs mer
    2019-03-15 Åsa T svarar Jorge P
    Tack Jorge , kul att höra . Det är så vi vill att ni ska uppleva det , att ni lär er något .

Karolina H skrev om AM - körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tog AM moped körkort kurs.

Alla var trevliga och miljön var bra.

Jag hade inte riktigt några förväntningar men det var så bra som jag antar att jag förväntade mig.

Det var bra och de lärde ut så att man förstod. Läs mer
  • Erik H

2019-03-11

Erik H skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    B-körkorts lektioner, bra bemötande, mycket metodiska, pedagogiska och bra lektioner Läs mer
  • 2019-03-09

Björn S skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra utbildare och lagom långa pass. Läs mer
  • Johan F

2019-03-08

Johan F skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Tog körkort med hjälp av Ryddarplatsens körskola, Väldigt professionella och pedagogiska! Dom såg till att pusha på och motiverade en tills det blev klart. Rekommenderar starkt! Mvh Johan Läs mer
    2019-03-11 Åsa T svarar Johan F
    Tack så mycket för de orden Johan ! Det var är ära att få följa dig på din resa mot körkortet
  • 2019-03-07

Sandra B skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Grym körskola!
    Lärde mig allt snabbt och enkelt
    Grym personal Läs mer
    2019-03-11 Åsa T svarar Sandra B
    Tack för de fina orden Sandra ! Var så roligt att få var med på din resa
  • 2019-03-05

Tobias E skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    De va jätte bra fick mycket förklarat för mig Läs mer
  • 2019-03-04

Fadiya A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Underbara trafik lärare och Bemötandet var fantastisk tusen tack Läs mer
  • Hanna L

2019-03-04

Hanna L skrev om AM - körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    AM-moppekurs. Trevligt bemött! Bra och tydlig information. Tyckte dock att det var en del man inte fick lära sig. Som många vägmärken. Det var även mycket ”diskutera i grupp”. Tyckte att det drog ut på tiden, skulle föredragit om man fick lära sig på direkten istället. Läs mer
  • Kevin H

2019-02-27

Kevin H skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag är så otroligt glad för att jag tog kontakt med Riddarplatsens Trafikskola ! De har varit med från dag 1 och gjort allting rätt!

Fem stjärnor för, personalen.
    Fem stjärnor för, all hjälp.
    Fem stjärnor för, planering och bedömning av hur många lektioner som behövdes.
    Fem stjärnor för, motivering.
    Fem stjärnor för, teori-appen som jag fick tillgång till.
    Fem stjärnor för, Riskettan på skolan.
    Fem stjärnor för, engagemang.

Extra stort TACK till Åsa och Antonio, ni möjliggjorde det här för mig! Läs mer
    2019-03-05 Åsa T svarar Kevin H
    Tack så mycket för de lovorden Kevin !
    Var en ära att få vara med på din resa
  • 2019-02-25

Sebastian S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Väldigt trevliga och professionella. De tog mig ifrån att vara livrädd för att sitta bakom ratten till att idag ha klarat körkortet! Läs mer
  • Niina K

2019-02-18

Niina K skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte körlektioner och gjorde allt annat som behövs för b körkort genom riddarplatsens trafikskola.
    Bemötandet var fantastiskt, hade inte några större förväntningar, mer fördomar. Men de bevisade något helt tvärtom. Proffsigt företag som värnar om sina kunder. Läs mer
    2019-02-19 Åsa T svarar Niina K
    TAck så mycket för de fina orden Niina. Det är precis så vi vill uppfattas . Lycka till med körandet nu !
  • 2019-02-07

Åsa T skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Den bästa trafikskolan. Dom hjälpte mej o trodde på mejnär ingen annan gjorde de! Tisen tack Läs mer
  • Josefine N

2019-01-26

Josefine N skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    En trevlig stund med mycket fakta på kort tid. Härligt uppbullat med fika! Läs mer
    2019-02-05 Åsa T svarar Josefine N
    Va härligt att höra att du tyckte det va trevligt och lärorikt
  • 2019-01-11

Muhammad F skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    .dfgjkfdjjhvgjkhvbjjbcvjkgvhkuffghjggjjhfdvhjbvbjkhgfhjvffhjgvhjugvjktrdghjjhh Läs mer
  • 2019-01-11

Irma A skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Super trevliga och super intressant Läs mer

Miriam A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Såååå snälla gav mig motivation till 100% och gjorde att ja klara uppkörning på 1a❤️ Läs mer
    2019-01-10 Åsa T svarar Miriam A
    Tack för de fina orden . Kul att höra !! Det är så vi vill vara

Kiriaki W skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Den var bra, det var väldigt bra att det var man blev indelad i grupper för att prata, då det inte blev långtråkigt Läs mer

Axel B skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Första delen leddes av en väldigt engagerad lärare. Involverade deltagare bra. Över lag fick de som medverkade vara delaktiga genom diskussioner i mindre och större grupp. Dock försämrades fokus och engagemang, både från lärare och elever efter hand. Längden på utbildningen gjorde att man hade svårt att ta in information från slutet av tillfället.

Väldigt mycket fokus på alkohol och, pga upplägget (lång dag) kom man mest ihåg detta efter utbildningen. Andra moment, trötthet mm. gick "förlorade". Läs mer

Felix V skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Gick risk 1 på Riddarplatsen trafikskola. Blev bemött av ett stort leende och ett trevligt välkomnande.
    Hade inte riktigt några förväntningar eftersom jag inte visste något om denna utbildning. Var tillslut ändå extremt nöjd över min upplevelse och kursen. Läs mer
    2019-01-09 Åsa T svarar Felix V
    Va skönt att höra att du är nöjd över upplevelsen.
  • 2018-12-22

Jumakhan A skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med att valde Riddarplatsens Trafikskolan, Trafiklärarna och alla som jobbar där är super trevliga och duktiga :) Läs mer
    2018-12-26 Åsa T svarar Jumakhan A
    Vi är väldigt glada att du valde oss! Vi försöker att se till allas enskilda behöv och utgå från det i vår utbildning.
  • 2018-12-14

Thomas S skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tycker att det var en bra skola Läs mer
  • Kevin H

2018-12-14

Kevin H skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Väldigt bra lektion utav riskettan! Lärorik, bra samtal, och en väldigt angagerad handledare som förde lektionen. Jag lärde mig massor, väldigt givande! Läs mer
  • 2018-12-12

Sailaja K skrev om B-körkort en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag har en superbra upplevelse att ha kört med Riddarplatsens trafikskola. Skulle verkligen rekommendera till de andra som vill få körkort. Proffsiga och trevliga lärarna. Fick körkort på första försök hos dem så heja Riddarplatsenstrafikslola. Läs mer
    2018-12-12 Åsa T svarar Sailaja K
    Tack så hemskt mycket för de fina orden . Precis den känslan vi vill att ni ska ha när ni kommer och kör med oss !
  • 2018-12-12

Evelina E skrev om Handledarutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riskutbildning 1
    Jag blev bemöt väldigt bra och vällkommnande Läs mer
    2018-12-12 Åsa T svarar Evelina E
    TAck för de orden . Hoppas du fick med dig nyttig lärdom !

Riddarplatsen 3, 177 30 Järfälla