B-körkort

69 omdömen om B-körkort

Sedan starten hos Reco 2018
Kahaton B

Bästa bemötande som man kan önska sig.

Svar från B-körkort

Tack för de orden Khaton . Det var en ära att få följa dig på vägen till körkortet !

Sarah S

Det var jättekul att få plugga på Riddarplatsens trafikskola! De är så trevliga och pedagogiska att man vill lära sig hela tiden!

Denise N

Trevliga och otroligt hjälpsamma! Rekommenderar varmt! :)

Linda A

Riddarplatsens trafikskolan är ett pedagogisk, trevligt och bra trafikskolan. Personalen är väldig pedagogiskt, kunnig och tålmodig. Som elev hos Riddarplatsens Trafikskolan kände jag mig trygg och säker när jag körde med dom vilket gjorde att jag tillsammans med dom kunde uppnå mitt mål. Vilket var att ta körkort. Jag som elev rekommenderar verkligen Riddarplatsens Trafikskolan inte bara för jag gick där utan för den kompetensen,tålamodet och viljan de har för sina elever att uppfylla deras mål.

Jenny E

Alla borde få lära sig köra bil med Åsa och Hasse

Carolay V

Såå trevliga och proffsiga!!!❤❤❤ rekommenderar 100000%

Emil J

Blev själv rekommenderad hit och det har gått bra när jag kört med trafikskolan.

Felix V

Jag har köpt flertal lektioner med Riddarplatsen trafikskola, har under all min tid jag varit i kontakt med trafikskolan blivit bemött bra. Jag var orolig att hinna ta min B-körkort i tid men med hjälp av Riddarplatsen trafikskola lyckades jag galant. Överlag en trafikskola jag kan rekommendera för alla.

Svar från B-körkort

Tack för de fina orden Felix. Det är den känslan vi vill att ni elver ska ha ifrån oss . Det var en ära att få följa dig på din resa mot körkortet !!

Emil H

Köpte Några körlektioner, det mesta va positivt. Hade egentligen inga förväntningar. Stort tack till Antonio och Hasse :):)

Bassam D

• Riktigt bra skolan och bra personal! • Jag fick mitt körkort på kort tid! • Körkort till sommaren! • Jag rekommenderar alla! • Jätte nöjd!!!! Riddarplatsens Trafikskola ÄR BÄST!!!