Riskutbildning

51 omdömen om Riskutbildning

Sedan starten hos Reco 2017
Alva F
Skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

Jag var på riskutbildning1. Väldigt bra bemötande som jag hade förväntat mig. Mycket lärorik kurs.

Lisa L
Skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

Gott bemötande. Mötte mina förväntningar. Kanske lite utdraget och kunde ha varit högre tempo.

Niklas L
Skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

Riskutbildning 1 hos riddarplatsens trafikskola, mycket väl bemött av högst trevlig personal. Hade inga särskilda förväntningar. I min åsikt var utbildningen lite överdrivet lång och ointressant. Som nyexaminerad gymnasiestudent har jag fått ett antal utbildningar om droger och alkohol så det var inte mycket nytt. Det var informativt men inte särskilt ingående, tycker det hade varit mer intressant om man förstått varför sömn, alkohol och droger påverkar kroppen som det gör, snarare än bara få veta ATT det påverkar kroppen på ett visst sätt, så man får en faktisk djupinlärning.

Minella E
Skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

Jag trodde att utbildningen skulle vara lång och långtråkig, samt att det endast skulle innefatta saker jag redan kunnat sedan innan, självklarheter, men det var faktiskt roligt. Åsa, instruktören, fick alla att prata och diskutera vilket var väldigt roligt. Hade fått lektioner, 10-pack + 1, och är nöjd.

Svar från Riskutbildning

Tack Minella för dem orden och kul att du uppskatta kursen :)

Kevin S
Skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

Kul kul kul kul kul kul kul kul kul juu

Svar från Riskutbildning

Skoj att höra att du tycker så Kevin . Tack så mycket

Clara N
Skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

Jag trodde det att det skulle vara myclet tråkigare men det var det inte. Det var mycket mer intressant.

Molly P
Skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

Jag gick på riskettan och hade förväntningar att det skulle vara väldigt långtråkigt. Men tiden gick snabbt och det var inte lika tråkigt som jag trodde. Det hjälpte att vi kollade på flera filmer och fick diskutera många olika frågor vid flera tillfällen, då blev man inte lika uttråkad.

Antrig A
Skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

Jag gick på riskutbildningen som jag trodde skulle vara långtråkigt men det var verkligen spännande och en ögonöppnare. Jag blev dessutom väldigt bra bemött av läraren under riskutbildningen.

Tove B
Skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

Givande utbildning. Åsa som föreläste var riktigt bra och alla var delaktig.

Felicia S
Skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

Jättetrevliga och väl tillmötesgående!