Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 35 kunder tycker om Riskutbildning

• Robin H skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Risk utbildning 1

Jag blev bemött bra Läs mer
    2018-12-07 Åsa . svarar Robin H
    Härligt att höra, de e så vi vill att det ska vara.
  • Sanna H skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag var där på riskettan och det var intressant och duktiga lärare som gjorde utbildningen rolig. Rekommmenderar Riddarplatsens trafikskola! Läs mer
    2018-12-07 Åsa . svarar Sanna H
    Tack Sanna va bra att du tycker den va intresant.
  • Sarah A skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    va på risk1 på riddarplatsenstrafikskola och Åsa som höll i kursen va helt fantastisk! hon fick tiden att gå fort och involverade alla i diskutioner. hon delade med sig av egna erfarenheter och gjorde ett super bra jobb! rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-11-22 Åsa . svarar Sarah A
    Tack snäll Sarah! Kul att du rekomenderar oss till andra som ska gå denna kurs.
  • Niina K
    Niina K skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Risk 1.

Blev bemött på ett väldigt positivt sätt!

Jag trodde att utbildningen skulle bli tråkig, långsam och utdragen. Folk varnade om att det skulle bli riktigt trist.

Åsa gjorde lektionen intressant, bjöd med oss elever in i utbildningen. Bjöd på sig själv och var väldigt pedagogisk på så sätt att informationen sitter som sten. Jag som elev lämnade utbildningen med många tankar och en djupare insikt kring säkerheten i trafiken och vikten av att faktiskt veta varför en okycka kan ske och att det inte bara sker. Högsta betyg gånger 10 ska Åsa ha! Läs mer
    2018-11-22 Åsa . svarar Niina K
    Tack snälla Niina. Det är precis det jag vill uppnå med kursen.
  • Evelyn W skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Var en "kul" och intressant kväll som hade rätt mycket bättre sätt att ta upp sakerna än många andra risk 1or jag hört om Läs mer
    2018-11-22 Åsa . svarar Evelyn W
    Va skönt att höra att den inte bara va en utbildning man måste gå utan att den va bättre än förväntat
  • Annika Z skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket bra genomförande av kursen Riskettan. Bra med en variation av att lyssna på utbildaren,se film samt diskutera i grupp.
    Plus för gott fika samt väldigt bekväm stol! Läs mer
    2018-09-20 Åsa . svarar Annika Z
    Tack så väldigt mycket för de orden Annika.
  • Mathilda C skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag gjorde riskettan hos Riddarplatsens trafikskola, förväntade mig att sitta och ha tråkigt i några timmar. Men med en inspirerande och underbar Åsa som lärare var det inte annat än lärorikt och roligt. Läs mer
    2018-09-10 Åsa . svarar Mathilda C
    Tack så mycket för de fina orden Mathilda
  • Wilma S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tyckte att det var en bra kurs. Jag gillade upplägget med filmer, gruppdiskussioner och föredrag. Det var välplanerat med lagom många/långa pauser. Och grym handledare!!!! Läs mer
    2018-09-10 Åsa . svarar Wilma S
    Tack så väldigt mycket för dem fina orden Wilma !
  • Sandra B skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag blev bemött av mycket energi och glädje som gjorde mig jätte glad att vara här på kvällen även fast man var lite trött innan så blev man pigg när man kom in och skulle ha kursen. Jag hade inga förväntningar på kursen då jag inte hade hört något från någon innan om denna kursen. Det var en rolig kurs och lärorik Läs mer
    2018-09-05 Åsa . svarar Sandra B
    Tack så hemskt mycket för de orden Sandra !!
  • Sara F skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riskutbildning 1.

Utbildningen var över mina förväntningar. Det mesta var förstås sådant man, men vett, kan förstå vad som är rimligt eller orimligt. Men diskussionerna var givande och intressanta trots det. Åsa som höll i utbildningen var toppen. Läs mer
    2018-09-05 Åsa . svarar Sara F
    Tack så hemskt mycket för dem orden Sara !
5.0 / 5 — 1 reco