Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 39 kunder tycker om Riskutbildning

• Irma A skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

2019-01-11

Super trevliga och super intressant Läs mer
  • Kiriaki W skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

2019-01-09

Den var bra, det var väldigt bra att det var man blev indelad i grupper för att prata, då det inte blev långtråkigt Läs mer
  • Axel B skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

2019-01-09

Första delen leddes av en väldigt engagerad lärare. Involverade deltagare bra. Över lag fick de som medverkade vara delaktiga genom diskussioner i mindre och större grupp. Dock försämrades fokus och engagemang, både från lärare och elever efter hand. Längden på utbildningen gjorde att man hade svårt att ta in information från slutet av tillfället.

Väldigt mycket fokus på alkohol och, pga upplägget (lång dag) kom man mest ihåg detta efter utbildningen. Andra moment, trötthet mm. gick "förlorade". Läs mer
  • Felix V skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

2019-01-09

Gick risk 1 på Riddarplatsen trafikskola. Blev bemött av ett stort leende och ett trevligt välkomnande.
    Hade inte riktigt några förväntningar eftersom jag inte visste något om denna utbildning. Var tillslut ändå extremt nöjd över min upplevelse och kursen. Läs mer
    2019-01-09 Åsa T svarar Felix V
    Va skönt att höra att du är nöjd över upplevelsen.
  • Robin H skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

2018-11-24

Risk utbildning 1

Jag blev bemött bra Läs mer
    2018-12-07 Åsa T svarar Robin H
    Härligt att höra, de e så vi vill att det ska vara.
  • Sanna H skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

2018-11-24

Jag var där på riskettan och det var intressant och duktiga lärare som gjorde utbildningen rolig. Rekommmenderar Riddarplatsens trafikskola! Läs mer
    2018-12-07 Åsa T svarar Sanna H
    Tack Sanna va bra att du tycker den va intresant.
  • Sarah A skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

2018-11-22

va på risk1 på riddarplatsenstrafikskola och Åsa som höll i kursen va helt fantastisk! hon fick tiden att gå fort och involverade alla i diskutioner. hon delade med sig av egna erfarenheter och gjorde ett super bra jobb! rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-11-22 Åsa T svarar Sarah A
    Tack snäll Sarah! Kul att du rekomenderar oss till andra som ska gå denna kurs.
  • Niina K
    Niina K skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

Risk 1.

Blev bemött på ett väldigt positivt sätt!

Jag trodde att utbildningen skulle bli tråkig, långsam och utdragen. Folk varnade om att det skulle bli riktigt trist.

Åsa gjorde lektionen intressant, bjöd med oss elever in i utbildningen. Bjöd på sig själv och var väldigt pedagogisk på så sätt att informationen sitter som sten. Jag som elev lämnade utbildningen med många tankar och en djupare insikt kring säkerheten i trafiken och vikten av att faktiskt veta varför en okycka kan ske och att det inte bara sker. Högsta betyg gånger 10 ska Åsa ha! Läs mer
    2018-11-22 Åsa T svarar Niina K
    Tack snälla Niina. Det är precis det jag vill uppnå med kursen.
  • Evelyn W skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

2018-11-22

Var en "kul" och intressant kväll som hade rätt mycket bättre sätt att ta upp sakerna än många andra risk 1or jag hört om Läs mer
    2018-11-22 Åsa T svarar Evelyn W
    Va skönt att höra att den inte bara va en utbildning man måste gå utan att den va bättre än förväntat
  • Annika Z skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola

2018-09-19

Mycket bra genomförande av kursen Riskettan. Bra med en variation av att lyssna på utbildaren,se film samt diskutera i grupp.
    Plus för gott fika samt väldigt bekväm stol! Läs mer
    2018-09-20 Åsa T svarar Annika Z
    Tack så väldigt mycket för de orden Annika.
5.0 / 5 — 1 reco