Riskutbildning

Riddarplatsen 3
177 30 Järfälla — Visa karta

Läs vad 30 kunder tycker om Riskutbildning

• Annika Z skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket bra genomförande av kursen Riskettan. Bra med en variation av att lyssna på utbildaren,se film samt diskutera i grupp.
    Plus för gott fika samt väldigt bekväm stol! Läs mer
    2018-09-20 Åsa . svarar Annika Z
    Tack så väldigt mycket för de orden Annika.
  • Mathilda C skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag gjorde riskettan hos Riddarplatsens trafikskola, förväntade mig att sitta och ha tråkigt i några timmar. Men med en inspirerande och underbar Åsa som lärare var det inte annat än lärorikt och roligt. Läs mer
    2018-09-10 Åsa . svarar Mathilda C
    Tack så mycket för de fina orden Mathilda
  • Wilma S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tyckte att det var en bra kurs. Jag gillade upplägget med filmer, gruppdiskussioner och föredrag. Det var välplanerat med lagom många/långa pauser. Och grym handledare!!!! Läs mer
    2018-09-10 Åsa . svarar Wilma S
    Tack så väldigt mycket för dem fina orden Wilma !
  • Sandra B skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag blev bemött av mycket energi och glädje som gjorde mig jätte glad att vara här på kvällen även fast man var lite trött innan så blev man pigg när man kom in och skulle ha kursen. Jag hade inga förväntningar på kursen då jag inte hade hört något från någon innan om denna kursen. Det var en rolig kurs och lärorik Läs mer
    2018-09-05 Åsa . svarar Sandra B
    Tack så hemskt mycket för de orden Sandra !!
  • Sara F skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riskutbildning 1.

Utbildningen var över mina förväntningar. Det mesta var förstås sådant man, men vett, kan förstå vad som är rimligt eller orimligt. Men diskussionerna var givande och intressanta trots det. Åsa som höll i utbildningen var toppen. Läs mer
    2018-09-05 Åsa . svarar Sara F
    Tack så hemskt mycket för dem orden Sara !
  • Nathalie A skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag har läst om att riskettan är ganska tråkig kurs som många tycker är som ett sömnpiller. Jag upplevde att riskettan var både rolig då läraren var så bra på att köra ut, och lärorikt och varnande som en kurs ska vara. Kunde inte ha vart mer nöjd! Läs mer
    2018-08-20 Åsa . svarar Nathalie A
    Tack så mycket för de orden Nathalie! Kul att du tyckte om den kursen .
  • Emil J skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Väldigt bra handledare! Bra att få diskutera och ha gått igenom riskettan. Läs mer
  • Ester M skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Köpte ett stort körpaket där risk 1 ingick, har hört att dessa utbildningar var långtråkiga och sega men Åsa på riddarplatsens körskola fick tiden att passera på ett bra och intressant sätt.
    Bra utbildning Läs mer
    2018-08-28 Åsa . svarar Ester M
    Tack så mycket för de orden Ester . JA det är meningen att man ska ha lite skoj på vägen också ;)
  • Frida N skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Gick risk 1:an på Riddarplatsens trafikskola och går på körskola hos dem också, alltid lika proffsigt och trevligt bemötande.
    Just risk 1:an hade jag inte mycket hum om innan, men gick där ifrån med ny och värdefull kunskap. Framförallt hur valen man väljer att göra, positiva som negativa kan påverka fler än en själv!
    Så ska du gå utbildningen kan jag verkligen rekommendera Riddarplatsens trafikskola! Läs mer
    2018-06-25 Åsa . svarar Frida N
    Tack så mycket för de orden Frida . Det var roligt att höra . Ni är ju här för att lära er ;)
  • Matilda B skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra kurs! Tiden gick fort och man var aktiv så var inte tråkigt Läs mer
  • Martina H skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra och engagerad trafiklärare som höll i föreläsningen. Läs mer
    2018-06-25 Åsa . svarar Martina H
    Tack för de orden Martina !! Ska föra det vidare
  • Hanna S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Har gått riskettan hos Riddarplatsens trafikskola.
    Bra genomgång väl omhändertagande som engagerade hela gruppen. Läs mer
    2018-06-11 Åsa . svarar Hanna S
    Kul att höra Hanna. Det är det som är meningen att ni ska bli engagerade och lära er massor :)
  • Klarås S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte en riskkurs 1 och sedan satt jag o lysande på läraren i ca 3,5 timmar (med paus) Läs mer
  • Kolesnikov A skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Köpte risk 1, bra bemött och företaget levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-05-30 Åsa . svarar Kolesnikov A
    Tack för de orden , roligt att höra !
  • Johansson J
    Johansson J skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Gjorde risk1 och tycker det var bättre än förväntat. Det var nog med raster och det var intressant Läs mer
    2018-05-30 Åsa . svarar Johansson J
    Tack för dem , kul att höra att du tycker så !
  • Ahlström M skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte ett paket med typ allt man behöver för att ta körkort utan större problem så det var ju bra. Jag blev bra bemött. Jag hade inte så stora förväntningar inför den här kursen utan trodde att den skulle vara mer som handledarutbildningen vilket var rätt bra för den var mycket bättre än jag räknat med. Min upplevelse var väldigt bra då jag fick en riktig tankeställare vad gäller trafiksäkerheten i världen. Läs mer
    2018-05-29 Åsa . svarar Ahlström M
    Tack det var roligt att höra . Alltid kul när ni får en bra upplevelse och kanske lär er något nytt på vägen .
  • Hjort M skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riskettan. Jag blev bemött på ett välkomnande sätt. Företaget levde upp till högre än mina förväntningar, då jag trodde det skulle vara tråkigt.

Handledaren gav bra exempel och delade med sig av egna erfarenheter på ett väldigt bra sätt. Läs mer
    2018-05-28 Åsa . svarar Hjort M
    Tack så hemskt mycket för dem orden . Kul att höra du tyckte det var skoj .
  • Saga R skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Trevlig och avslappnad stämning, bra upplägg och intressant information! Läs mer
    2018-04-19 Åsa . svarar Saga R
    Tack så mycket Saga, vi vill gärna att man ska känna sig bekväm på våra kurser.
  • Dilan S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bemötande var bra, personen som hållade kursen va bra samt fika Läs mer
    2018-04-19 Åsa . svarar Dilan S
    Tack Dilan, trevligt att höra att du är nöjd!
  • Stina N skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Bra kurs, trevlig och rolig föreläsare! Läs mer
    2018-04-11 Åsa . svarar Stina N
    Tack så mycket Stina för de orden
  • Sammy R skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Mycket bra bemötande och enastående föreläsning. Läs mer
    2018-04-11 Åsa . svarar Sammy R
    Tack så mycket för de orden Sammy
  • David S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riktigt bra och lärorikt samt lätt Att förstå Läs mer
    2018-04-23 Åsa . svarar David S
    Tack så mycket för de orden David ,härligt att du lärde dig saker
  • Daniel B skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tyckte att upplevelsen var bra och innan jag kom till trafikskolan trodde jag att mina körkunskaper var utmärkta. För att sedan med bra kritik och feedback på reda på realistiska saker över vad jag behövde träna på blev jag väldigt tacksam för lärdomen. Rekommenderar starkt Riddarplatsens trafikskola för de som tar körkort! Läs mer
    2018-03-22 Åsa . svarar Daniel B
    Tack så väldigt mycket för de orden Daniel .
  • Gabriélla G skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag köpte risk ettan. Vi blev bemötta trevligt men jag anser inte att jag lärde mig nått specifikt och jag förväntade mig att jag skulle lära mig mer. Den drogs även ut på onödogt mycket Läs mer
    2018-03-22 Åsa . svarar Gabriélla G
    Alla lär sig ju olika mycket eller lite på dessa kurser . Men de måste göras för att få ta körkort . Att det drar ut ibland på tiden kan vara för att de som går kursen ha mycket frågor och vi vill försöka besvara dem alla .
  • Amanda L skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Den var awesome!!! Gjorde utbildningen intressant och givande 😍😊 Läs mer
    2018-03-22 Åsa . svarar Amanda L
    Tack så hemsk mycket för de orden Amanda !!
  • Sofiane K skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Det är en trafikskola med en erfaren personal som är väldigt kunniga inom sitt område Läs mer
    2018-02-28 Åsa . svarar Sofiane K
    Tack så mycket för dem orden Sofiane
  • Eriksson C skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    rolig upplevelse. jag tycker att den var bra och man lärde sig mycket om trafiken Läs mer
    2018-01-11 Åsa . svarar Eriksson C
    Tack ! vad roligt att höra .Ska framföra det vidare till den som höll i kursen
  • Linnéa S skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag vart väl bemött och hade roligt under utbildningen! Lärde mig mycket och kommer komma ihåg de tack vare alla diskussioner och exempel. Jag vänder mig gärna tillbaka till er för övningskörning. :) Läs mer
    2018-01-10 Åsa . svarar Linnéa S
    Tack Linnea ,vad skoj att höra . Du är så välkommen så att komma och köra med oss
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Riddarplatsens trafikskola är en skola av klass. Med Åsa i spetsen utgör de en skola med pedagogisktlärande och hög fokus på att se kunden/elevens behov. En skola som jag kan rekommendera när du skall ta körkort. Läs mer
    2018-01-10 Åsa . svarar Jessica E
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Jessica . De värmer gott !!
  • Maral M skrev om Riskutbildning en del av Riddarplatsens Trafikskola
    Jag tyckte att undervisningen var mycket lärorikt och intressant. Läs mer
    2017-11-20 Åsa . svarar Maral M
    Tack så mycket för dem orden Maral
5.0 / 5 — 1 reco

Riddarplatsen 3, 177 30 Järfälla