Ringabyråer

Ringabyråer består av fem auktoriserade begravningsbyråer samt en avdelning för familjejuridik, testamenten, samboavtal, äktenskapsförord, bouppteckning, arvskiften samt framtidsfullmakter. Vi finns representerade i Sundsvall, Skönsberg, Timrå, Härnösand, Stöde, Fränsta och Ånge Haverö.
Ringabyråer
"Mycket fint och personligt bemötande efter vår mammas bortgång. Det kändes tryggt och begravningen blev den finaste man kunnat få. Staffan fick mycket beröm. Tack!"
Göran M anlitade Ringabyråer - Ljungandalens Begravningsbyrå
"En kort sammanfattning. Väldigt nöjda med hela hanteringen från första kontakt till begravningen. En stor fördel att vi känner handläggaren, det vart väldigt varmt och respektfullt. Alla valen landade..."
Mats L anlitade Ringabyråer - Hässjö Begravningsbyrå
"Jättefint bemötande av trevlig personal. Allt fungerade bra från första mötet till sista vid begravningen. Finns inget att anmärka mot."
Sören E anlitade Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå
"Bra bemötande och personligt engagemang av Camilla. Det blev en fin begravning av mamma, så som hon önskade den. Rekommenderas varmt. ❤️"
Lena L anlitade Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

5.0/5 av 6 omdömen
Fränstavägen 248, Fränsta
4.6/5 av 156 omdömen

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar