Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

En del av Ringabyråer www.ringabyraer.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå! På Storgatan 20 i Härnösand hittar du vårt kontor. Vi hjälper dig i ett av livets svåraste skeden, då det är en anhörig som gått bort. Samtidigt som du sörjer så måste en begravning fixas. En begravning som blir ett fint minne och ett avslut för alla anhöriga och vänner. ...

43 omdömen om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Eva B
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Helt fantastiskt bemötande. Evelina har varit till så stor hjälp för oss i vår sorg. Kommer verkligen att berömma Hernö begravningsbyrån . All beröm till er

Pontus H
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Ett mycket varmt, personligt och korrekt bemötande. Det har gått smidigt i alla delar av alla val som skall göras. Återkopplingen har varit snabb när frågor uppstått, så jag kan varmt rekommendera Hernö Begravningsbyrå..

Anne-Mari L
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Mycket trevligt o hjärtligt bemötande när vi tog kontakt för planering av begravning. Vi fick bra hjälp och idéer. Evelina var bra på allt, vi är såå nöjda och glada för all hjälp vi fått.

Markku L
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Professionellt är det de första jag tänker på. Man gick igenom hela processen för begravningen med insikt och förståelse för situationen vi befann oss i.Vi är mycket nöjda.

Kai S
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Bra, respektfullt och snabbt bemötande. Vänligt och professionellt.

Karin S
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Vi fick ett väldigt fint och varmt bemötande. De var inlyssnande, hjälpte till med allt och var mycket engagerad för att allt skulle bli så fint som möjligt och som vi önskade. De levde upp till alla våra förväntningar och vi kan starkt rekommendera Hernö Begravningsbyrå.

Susanne L
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Vi är väldigt nöjda med allt runt min makes dödsfall, planering, dödsannons, begravning, minnesstund mm. Det hade varit bra att få veta att det fanns en begränsning av antalet personer i lokalen för minnesstunden. Då hade man kunnat ha en plan B redan från början. Ett litet stresspåslag blev det så klart när antalet anmälda överskred gränsen. Men allt löste sig på bästa sätt och vi är supernöjda!!

Tommy F
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Väldigt bra bemötande och hantering vid begravning av vår far, skötte allt utan gnissel i en jobbig tid.

Annica P
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Bra bemötande och hjälpsam från första mötet. Mycket fin vägledning genom en jobbig process. Evelina tog sig an uppdraget på bästa sätt. Rekommenderas varmt!

Magnus B
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Har fått ett trevligt och professionellt bemötande, snabb respons och handläggning. Bara positivt!

Yvonne O
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande i samband med en begravning

Maria N
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Mycket proffsigt och empatiskt bemötande av personalen på Hernö begravningsbyrå. De visade engagemang och guidade oss genom planeringen av vår mors begravning på ett lugnt, fint och metodiskt sätt.

Kari J
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

det har varit en bra upplevelse, bra bemötande

Tuanni S
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Väldigt bra och smidigt, hade vart tydligare om man fick veta alla namn på de som skulle komma på begravningen istället för ett namn och sedan t.ex. 4st. Dessutom kunde jag inte ta reda på vilka allergier alla hade via min sida utan fick höra med kontakten på begravningsbyrån för det, då vi ordnade en egen minnesstund med eget mat och fika. Så det hade underlättat lite

Fredrik V
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Bra bemött, väldigt omtänksamma och hjälpsamma!

Susanne J
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Får återkomma när vi kommit igång

Per A
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Har ingen erfarenhet av begravningsbyråer, men det var ungefär vad jag väntade mig.

Susanne A
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Bemötande bra, som väntat. Det var en väldigt enkel och okomplicerad bouppteckning som blev med tanke på det för kostsam.

Elisabet R
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Helt nöjd med det bemötande och den hjälp vi fått. Lungt och skönt i all röra som uppstår vid ett sådant tillfälle. MVH Elisabeth

Håkan L
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Det fungerade bra. En miss var när jag gjoede tilläggsbeställning av tackannons. Svaret kom att det var semester och en kollega skulle ta över. Annonsen blev bra men i hastigheten som uppstod kom den in för tidigt enligt vår bedömning.

Thomas F
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Dom var struliga vid första kontakten. Det var semestertider och blev slussad mellan olika kontor. Ingen jag brydde mig om men dom kan förbättra internkomunikationen vid semestertider. Två dödsannonser blev publicerade på minnessidan, en med fel datum så det var 2 st som missade begravningen. I övrigt mycket bra

Berit G
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Fint och värdigt bemött. Överraskande att få det fina minnesalbumet. Mycket fin personal. Hälsningar Berit Gustafsson

Lars-Göran T
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Vi hade kommit överens med byrån om hur ceronomin skulle genomföras.Förändringar vidtogs utan att vi blev informerade. Ett förslag är att när programbladet ska fastställas att det sker en återkoppling till uppdragsgivaren. Sedan kan man fundera över om inte byrån utnyttjar de anhörigas utsatta situation vid prissättningen.

Ulf S
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Bouppteckning,hade inga speciella förväntningar kring detta men bemötandet var jag mycket nöjd med

Annika D
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Bemötandet från Härnö begravningsbyrå har varit fantastiskt fint och smidigt. Våra förväntningar levde begravningsbyrån upp till med råge. Evelina som officiant gjorde begravningsakt och minnesstund till ett mycket fint minne för oss alla.

Sölve Krister H
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Vänligt bemött och bra rådgivning. Vi kunde sköta mycket digitalt vilket underlättade. Allt fungerade utmärkt med Evelina från första kontakten till ceremonin i kapellet. Dock ett frågetecken för priset på transportkistan. Av en tillfällighet råkade jag i efterhand se att en konkurrerande byrå begärde 1600 kr mindre för samma kista.

Evelina R gillar detta
Svar från Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Hej! Det glädjer mig att ni är nöjda med begravningen och mitt arbete! Att olika byråer har olika prissättning beror på att vi har olika leverantörer. Kontakta oss gärna via telefon om du har frågor om prissättningen. /Evelina

Inga-Lill W
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Mycket bra de va tryggt. Vi blev väl om händertagna.

Annica F
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Ett fint och varmt bemötande helt igenom! ( Evelina är en fantastisk person som gör sitt jobb perfekt)

Marie E
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Tusen rosor och tusen tack till Evelina på Hernö begravningsbyrå. Vi fick det varmaste och proffsigaste bemötandet. Hon hjälpte oss att göra en fin begravning av vår älskade make/pappa. Hon lyssnade på oss och gav oss goda råd, tog sig tid. Hon genomförde akten på bästa sätt, det blev så fint som vi önskade .

Kerstin N
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Väldigt fint bemötande. Det var lungt och harmoniskt trots den sorg som bars. Hade inga speciella förväntningar men fick ett positivt intryck. En mycket fint sista avsked och begravningsceremoni som Evelina Schelin höll i, rätt person på rätt plats Bra kontakt och en fin minnesbok

Inger N
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

1. Mycket professionellt och förtroendeingivande bemötande av Hernö Begravningsbyrå (Evelina) 2. Alla förväntningar infriades till full belåtenhet. 3 Arbetet med förberedelser, genomförande och efterarbete kan knappast blivit utfört på bättre sätt. Mycket stilfullt ordnat med blommor, urna och dödsbodeläganas egen ”rekvisita” i Heliga Korsets Kapell. Enbart uppskattande kommentarer från deltagarna vid begravningsceremonin. På grund av enbart positiva erfarenheter kommer Hernö Begravningsbyrå rekommenderas...

Susanne P
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Vi är otroligt nöjda med Evelina! Så varmt och personligt bemötande, från första telefonsamtal till mötet på begravningsbyrån och rakt igenom hela begravningen. Det gör skillnad när man går igenom livets svåra, att förlora sin mamma. Tack Evelina! 🌷 🙏

Per Olof S
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Det var ett mycket bra bemötande! Speciellt bra av Evelina Schelin!

Lena S
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Fantastiskt fint och proffsigt bemötande både under mötet när vi gick igenom hur vi ville ha begravningen och i kyrkan Så fint och professionellt iordningställt i kyrkan och fin sång av den bästa Evelina.

Carina R
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Jag är så nöjd att vi anlitade Hernö Begravningsbyrå för min pappas begravning. Fin personal och jättebra bemötande i en lugn miljö. Vi fick en jättefin begravning.

Malin S
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Vi blev otroligt bra bemötta av Evelina. Proffsig o otroligt lugn o fin. Slog våra förväntningar med hästlängder. Kan bara ge högsta betyg. Begravning.

Sören E
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Jättefint bemötande av trevlig personal. Allt fungerade bra från första mötet till sista vid begravningen. Finns inget att anmärka mot.

Sylve N
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Underbart bemötande.. Hjälpsam o kände oss trygga med allt i våran sorg.. Evelina hjälpte oss med allt o hade svar på alla frågor vi hade.. Har aldrig kunnat fått bättre bemötande.. ❤️

Ingrid E
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Mycket trevligt bemötande och utmärkt rådgivning vid fasters dödsfall.

Gunvor E

Respektfullt Uppfyllde mina förväntningar

Marie N
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Fantastiskt bemötande från första stund! Evelina hade den där perfekta kombinationen av omsorg och professionalism som man behöver när man förlorat en anhörig. Vi kände oss trygga i alla beslut som måste fattas. Responsen i alla kontakter med begravningsbyrån var rekordsnabb. Det fanns en stor lyhördhet för de önskemål vi hade och pappas begravning blev ett fint och värdigt avslut att bära med sig genom livet. Jag har bara lovord.

Berit V
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Vår kontakt (Evelina) på begravningsbyrån har varit väldigt trevlig och lyhörd för våra önskemål vid vår faders bortgång och begravning.

Marianne J
Skrev om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Vi fick ett väldigt bra bemötande. Evelina som vi träffade va väldigt lyhörd om vad vi ville. Allt va toppen från början till slut.