Rospiggen Express AB

Rospiggen Express AB

Ring 070-834 18 05 www.rospiggen.se

Rospiggen är den flyttfirma ni ska använda när ni värderar trygghet, kvalitet och flexibilitet. Vi har verkat i flyttbranschen i över 25 år och är experter på alla typer av flyttransporter! Vi flyttar i hela Sverige. Mellan Stockholm och södra Sverige har vi veckotransporter.

8 omdömen om Rospiggen Express AB

Jörgen
Skrev om Rospiggen Express AB

Rospiggen gjorde att kanonjobb när de flyttade åt oss i slutet av januari -19. De var glada, trevliga och effektiva. Lyhörda för våra önskemål om hur och när våra saker skulle packas och flyttas. Ordnade även flyttstädning vilket var smidigt för oss och bra gjort. Rospiggen lämnade en offert med fasta priser vilket vi uppskattade. De var inte billigast av dem vi jämförde med, men inte heller dyrast. Vi har utnyttjat Rospiggen vid ett par tidigare flyttar och varit nöjda då också.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Billy S
Skrev om Rospiggen Express AB

Så galet bra service! Sjukt trevliga och professionella, löste alla mina behov av inplastning av möbler då det skulle förvaras i en container. Kan rekommendera starkt!

Helene K
Skrev om Rospiggen Express AB

De tog hand om vår flytt och flyttstädade huset. Vi är så nöjda! Otroligt snabba, smidiga, duktiga och dessutom så fantastiskt trevliga! Kan varmt rekommendera detta företag. Helene och Björn i Huddinge

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Lilian T
Skrev om Rospiggen Express AB

Rospiggen flyttade vårt kontor. Jag upplevde dem som en bra och seriös flyttfirma som höll vad dem lovade till ett konkurrenskraftig pris. Vi hade krav på certifieringar och ansvarsförsäkring. Flyttgubbarna var trevliga och snabba. Helhetsintrycket är positivt.

Eva K
Skrev om Rospiggen Express AB

Företaget är jättebra, serviceinriktade, glada, pigga, kunniga, lyhörda, kul att jobba med. Rekommenderar dem gärna och anlitar dem gärna.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Annika E
Skrev om Rospiggen Express AB

Mycket bra service, trevligt bemötande, flexibla, ställer upp på kort varsel, varsamma med det som ska flyttas. Bra helt enkelt. Jag kan rekommendera dem till andra och har också gjort det.

Lars S
Skrev om Rospiggen Express AB

Duktiga och proffesionella. Kan sitt jobb, trevliga och ställer upp.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1236 omdömen 4.7 av 1236 omdömen

Annika K
Skrev om Rospiggen Express AB

Trevliga, duktiga, snabba, självgående - ja allt vad du kan önska dig när du "gör" en flytt