Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Värmdö Rospiggen Express AB

Rospiggen Express AB

Tomtebogatan 46, 113 38 Stockholm — Visa karta

Rospiggen är den flyttfirma ni ska använda när ni värderar trygghet, kvalitet och flexibilitet. Vi har verkat i flyttbranschen i över 25 år och är experter på alla typer av flyttransporter! Vi flyttar i hela Sverige. Mellan Stockholm och södra Sverige har vi veckotransporter.

Läs vad 7 kunder tycker om Rospiggen Express AB

• Billy S
    Billy S skrev om Rospiggen Express AB
    Så galet bra service! Sjukt trevliga och professionella, löste alla mina behov av inplastning av möbler då det skulle förvaras i en container. Kan rekommendera starkt! Läs mer
  • Helene K skrev om Rospiggen Express AB
    De tog hand om vår flytt och flyttstädade huset. Vi är så nöjda! Otroligt snabba, smidiga, duktiga och dessutom så fantastiskt trevliga! Kan varmt rekommendera detta företag. Helene och Björn i Huddinge Läs mer
  • Lilian T skrev om Rospiggen Express AB
    Rospiggen flyttade vårt kontor. Jag upplevde dem som en bra och seriös flyttfirma som höll vad dem lovade till ett konkurrenskraftig pris. Vi hade krav på certifieringar och ansvarsförsäkring. Flyttgubbarna var trevliga och snabba. Helhetsintrycket är positivt. Läs mer
  • Eva K skrev om Rospiggen Express AB
    Företaget är jättebra, serviceinriktade, glada, pigga, kunniga, lyhörda, kul att jobba med. Rekommenderar dem gärna och anlitar dem gärna. Läs mer
  • Annika E skrev om Rospiggen Express AB
    Mycket bra service, trevligt bemötande, flexibla, ställer upp på kort varsel, varsamma med det som ska flyttas. Bra helt enkelt. Jag kan rekommendera dem till andra och har också gjort det. Läs mer
  • Lars S skrev om Rospiggen Express AB
    Duktiga och proffesionella. Kan sitt jobb, trevliga och ställer upp. Läs mer
  • Annika K skrev om Rospiggen Express AB
    Trevliga, duktiga, snabba, självgående - ja allt vad du kan önska dig när du "gör" en flytt Läs mer

Bästa flyttfirmorna i Värmdö:

Sorterargatan 12, 16250, Vällingby