Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Värmdö Rospiggen Express AB

Rospiggen Express AB

Tomtebogatan 46, 113 38 Stockholm — Visa karta

Rospiggen är den flyttfirma ni ska använda när ni värderar trygghet, kvalitet och flexibilitet. Vi har verkat i flyttbranschen i över 25 år och är experter på alla typer av flyttransporter! Vi flyttar i hela Sverige. Mellan Stockholm och södra Sverige har vi veckotransporter.
Krossgatan 30, 16250, Vällingby
CaMa Service Flytt & Städ
Rolf N:
Vi har använt CaMa både för flytt och slutstäd. Flytten var bokad till 09.00. Grabbarna kom precis i tid. Vi gick igenom vad som skulle göra...

Flyttfirmor nära Rospiggen Express AB:

Skogsbovägen 19, GUSTAVSBERG
Christian J:
Anlitade Etab för att flytta Stockholm -> Sundsvall. Dom gjorde ett kanon jobb och allt flöt på. Försiktiga med packningen och allmänt ordni...

Läs vad 5 kunder tycker om Rospiggen Express AB

• Lilian T
    Lilian T skrev om Rospiggen Express AB
    Rospiggen flyttade vårt kontor. Jag upplevde dem som en bra och seriös flyttfirma som höll vad dem lovade till ett konkurrenskraftig pris. Vi hade krav på certifieringar och ansvarsförsäkring. Flyttgubbarna var trevliga och snabba. Helhetsintrycket är positivt.
  • Eva K
    Eva K skrev om Rospiggen Express AB
    Företaget är jättebra, serviceinriktade, glada, pigga, kunniga, lyhörda, kul att jobba med. Rekommenderar dem gärna och anlitar dem gärna.
  • Annika E
    Annika E skrev om Rospiggen Express AB
    Mycket bra service, trevligt bemötande, flexibla, ställer upp på kort varsel, varsamma med det som ska flyttas. Bra helt enkelt. Jag kan rekommendera dem till andra och har också gjort det.
  • Lars S
    Lars S skrev om Rospiggen Express AB
    Duktiga och proffesionella. Kan sitt jobb, trevliga och ställer upp.
  • Annika K
    Annika K skrev om Rospiggen Express AB
    Trevliga, duktiga, snabba, självgående - ja allt vad du kan önska dig när du "gör" en flytt

Tomtebogatan 46, 113 38 Stockholm