Läs vad 249 kunder tycker om Etab Relocation AB 2

• 2021-01-20
    Supersnabb och effektiv flytt av bohag från malmö till sommarställe på Lisö, Nynäshamn. Inkluderade också transport av personbil. Väldigt vänligt och proffisgt bemötande och uppfyllde alla förväntningar.
    Kan rekommenderas
    Med vänlig hälsning,
    Rolf
  • 2021-01-01
    Inledningsvis handlade de tjänster vi önskade om förvaring av ett helt bohag. Det blev i slutänden förvaring av en skinnsoffa. I första kontakterna blev det ett visst bollade med mail innan det blev klarlagt vad vi önskade och vilken kostnaden blev. Den kontakten kunde ha varit lite mer uppstyrd från etabs sida. När vi väl bestämt oss för att förvara soffan har allt funkat bra. Från beställningen till hämtningen och som vi förmodar, förvaringen.
  • 2020-12-30
    Vi har bara positiva omdömen att ge. Vi har ett 450 kg tungt självspelande piano som var en utmaning för er. Först gick den inte in i vår evakueringslägenhet hos SVPH i Nockeby. Då paketerade ni in vårt kära arvegods väl och sände det till Hemmesta. Där vi fick titta till det också. Och nu med ett par ynka cm marginal gick pianot in i lägenheten i Nockebyhem. Efter att ni utan vidare snack hängde av ytterdörren först. Finfint jobbat!
    För övrigt utmärkt genomförd flytt med trevliga och hjälpsamma människor. Det vet jag många grannar tycker också.
    Ulf Svidén
    Ulf
    Flytt och lagring.
    Proffsigt bemötande av alla.
    Levde upp till alla mina förväntningar på ett proffsigt sätt
  • 2020-12-30
    As an international company we are used to working with different styles and ways of working. Each time we have worked with Etab they were reactive, efficient and extremely hard working.
    We highly recommend them and it was a pleasure to work with them.
    Kirsty STOKES
    Director of Facilities, EMEA @ Intrado
  • 2020-11-12
    Bohagsflytt, Tyresö - Funäsdalen. Professionella, hjälpsamma, pålitliga och trevliga.
  • 2020-10-22
    Köpte flytt från Stockholm till Malmö. Uppdraget utfördes till full belåtenhet. Kan rekommendera företaget då både tider och avtal hölls.
  • 2020-10-22
    Vi skulle flytta från Skåne till Stockholm och fick väldigt bra hjälp av Etab. Professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Vi fick snabb återkoppling när det vid ett tillfälle blev en liten försening. Effektiva flyttkillar som också var väldigt trevliga och hjälpsamma. Rekommenderar dem varmt vid flytt!
    Verifierad kundrelation
    Jag köpte en flytt med magasinering och sedan utkörning till ny adress. Jag blev mycket bra bemött av alla inblandade och alla mina förväntningar infriades.
  • 2020-10-21
    Snabb och utmärk service! Väldigt nöjda!
  • 2020-10-21
    Flyttgubbarna har konstig musiksmak annars ett riktigt toppengäng. Vi flyttade från Stockholm till Österlen med massa, massa grejer.
  • 2020-10-03
    Inga sura miner!
    Flytthjälp har fungerat utmärkt med Etab! Duktig, trevlig, yrkeskunnig och varsam personal som inte visade några sura miner trots att vår stora flytt tog en heldag!
    Vi hade packat mycket men fick hjälp med kök och ömtåligt. Tydliga instruktioner och god logistik underlättade allt! Rekommenderas varmt!
  • 2020-10-03
    Flytt från Sthlm till Lund - superproffsigt och schysst service hela vägen Rekommenderas
    Stefan D
  • 2020-09-21
    Vi gjorde en flytt till fritidshus som innebar en omlastning till båt och sen bära 80m på land. Dessutom fick vi på grund av vädret skjuta på allt två dagar före. Men det fixade de utan problem. Allt gick sen hur smidigt som helst och de tre i teamet från Etab var trevliga, proffsiga och klara en timme snabbare än vad vi trodde. Mycket nöjd!
  • 2020-09-17
    Vi köpte flytt av möbler till vår nya fastighet.

Vi blev genom hela processen bemötta på ett professionellt och kundvänligt sätt.

Vi förväntade oss ett enkelt och smidigt och professionellt förfarande. Det fick vi också.

Leverans enligt förväntan, helt enkel perfekt!
  • 2020-09-10
    Flyttade från Stockholm till Malmö

+ Snabb kontakt
    + Bra packning
    + Snabbt och smidigt
    + Problemfritt

Minus
    Inget alls! Bara bra hela vägen från hem till hem!

100% rekommenderar
    Emile P
  • 2020-07-22
    Bra företag, man pressade in oss i schemat trots väl liten framförhållning och flytten gick över förväntan. Bilen kom på exakt rätt tid, flyttkarlarna var snabba, trevliga och effektiva, lyhörda och flexibla. Inga skador på bohaget, allt väldigt proffsigt.
  • 2020-07-04
    Packning och flytt mellan Sollentuna och Torekov.
    Snabba och tydliga svar. Punktlighet och noggrannhet.
    Allting gick över förväntan och vi kunde "släppa" hela flyttstressen.
    ETAB svarade för ett utmärkt jobb och bidrog till att vi snabbt kom i ordning i vårt nya hus.
  • 2020-06-24
    Vi flyttade från Stockholm till Jämtland. Punktliga, ordentliga, och trevliga killar. Väldigt effektiva och snabba! Rekommenderas varmt!
  • 2020-06-16
    Punktlig, mycket trevliga killar som jobbar på, grymt nöjda
    Kent
    La Lorraine
  • 2020-06-14
    Bostadsflytt från Möja till Värmdö. Mycket bra bemötande . Jag var lite orolig hur det skulle gå med bil och färja mm. Jag blev mycket nöjd med hur företaget bemötte mig och klarade av uppdraget. En fantastiskt bra upplevelse före, under och efter klarad uppgift. Toppen nöjd.
  • 2020-05-25
    Stort tack för ett väl utfört arbete med vår flytt från Solna till Ystad.
    Lastningen gick fantastiskt bra och både möbler, lampor, tavlor och annat ni packade kom oskadat fram I tid till Ystad tillsammans med våra egenhändigt packade lådor.
    Även lossningen gick smidigt och lätt.
    Stort tack till samtliga för ett trevligt och effektivt bemötande.
    Lennart
  • 2020-05-18
    Flytt av möbler och kontorsmaterial.
    Trevligt bemötande, checkade av vad som skulle utföras innan arbetet på börjades och snabbhantering.
    Vilket gjorde att det fungera lätt och smidigt.
  • 2020-05-15
    Köpt flytt och magasinering av Etab. Jag är mycket nöjd med bemötandet före och under flytten. Mycket trevliga och proffsiga flyttgubbar. Tack för hjälpen!
  • 2020-05-15
    En flytt från Stockholm till långt ut i landsbygden. Lätta att boka, de kom i tid, jobbade snabbt, och levererade exakt i utsatt tid.
  • 2020-05-15
    Vi är supernöjda med servicen vid våra 2 flyttar och magasineringen. Supertrevligt bemötande från alla i flyttgänget. Glada, starka, proffsiga, snabba. Våra varmaste rekommendationer!
    Anna & Johan
  • 2020-05-13
    Jag fick ett paket som var perfekt anpassat efter våra behov och det fullföljdes i detalj. Kl 8 stod flyttbilen utanför vårt nya hem 60 mil söderut.
  • 2020-05-13
    Under viss Corona-stress skulle vi styra upp en flytt från Nacka till Göteborg. Bråttom var det. Fick snabbt en offert, trevligt bemötande i mail och telefon, och flytten genomfördes några dagar senare, snabbt och effektivt. Personalen infann sig exakt på klockslag både vid utflytt och inflytt. Vi blev helt igenom nöjda.
  • 2020-05-13
    Flytt från Oslo och magasinering i Stockholm.

Fantastisk service och vänliga. Hjälp med allt som jag frågade om.
  • 2020-05-13
    Flytt från Skåne till Stockholm gick smidigt och bra på alla sätt.
    Lagring under byggnation.
    Funkade klockrent dom hämta saker lagrade och packade in allt och sedan tillbaka med allt.
  • 2020-05-13
    Jag har anlitat ETAB flera gånger, dem är jätte bra och har en utmärkt service.

All personal är underbara och hjälpsamma.

Är super nöjd kund
  • 2020-04-27
    Etablera relocation AB städtjänst förstörde våra vitlaserade trägolv och ville sedan ha fullt betalt för detta. Ingen ursäkt eller tillmötesgående alls. Jag hade skämts att arbeta på ett sådant företag.
    PATRIK L
  • 2020-04-22
    Deras flyttstäd är under all kritik och riktigt uselt. Dem har ingen koll på vilka medel man har mot vilka material vilket bara skapar större skada. Dem dammsög och moppade inte heller, i köket var det gamla matrester och smulor över hela golvet. Det värsta är att dem vill ha fullt betalt för "städningen" och att jag var tvungen att jaga dem för att göra om städningen. I detta ska det tilläggas att dem inte är tillmötesgående, utan endast nonchalanta och otrevliga. Och såklart ska dem fortfarande, efter all skada, ha 100% betalt.
  • 2020-03-11
    Superbekväm flytt med dessa bra killar!
  • 2020-02-20
    Anlitat etab för flytt och magasinering. Snabba och effektiva till bra pris.
  • 2020-02-16
    Flytthjälp och flyttstädning: 5/5!

Otroligt imponerad av företagets kommunikation och utförande.
  • 2020-02-11
    För sju år sedan flyttade jag från Nacka till Lund. Jag tog då kontakt med Etab, vilka utförde sitt uppdrag på ett utmärkt sätt.
    Då jag nu skulle flytta från Lund till Täby, var det naturligt att kontakta Etab. De skötte uppdraget på ett lika perfekt som vid det tidigare tillfället.
    Mina bästa rekommendationer till detta företag, som både är bra på service och mycket trevliga att ha att göra med.

Thomas Jeppsson
  • 2020-02-09
    Flytthjälp: Super proffsiga från början till slut!! snabba och effektiva, dessutom väldigt trevliga killar som hjälpte till med saker som INTE var meningen från början!
  • 2020-01-23
    Flytt av Ett kontorsrum till annan adress samt magasinering av all kontorsutrustning under 2 månader.
    Mycket positivt bemötande både från administration samt flygpersonal.
    Pia
  • 2020-01-21
    Flytt från Stockholm till Värmland !
    Mycket bra o trevligt bemötande.
    Rekommenderas varmt!!!
  • 2020-01-16
    Otroligt gott bemötande från första kontakt, stort tack!
    Vi behövde hjälp med att få leverans av lite diverse möbler och kläder från Skåne till Stockholm.
    Särskilt tack till Christopher som alltid gjorde en snabb återkoppling på mina frågor, även chaufförerna som meddelade
    innan de kom med flytten.
    Kan varmt rekommendera Etab AB.
    /Jeanette & Caroline
  • 2020-01-10
    Grym personal, noga packat och suveränt uppmärkta lådor!
  • 2020-01-10
    Snabb återkoppling och service i världsklass

Jag flyttade från malmö till Stockholm. Hela flytten och magasineringen alla alla möbler gick smidigt. Kan varmt rekommendera detta företag.
  • 2020-01-10
    Har flyttat två gånger med Etab (Stockholm - Helsingborg och tillbaka) och vid båda tillfällena har det fungerat utmärkt! Rekommenderas startar!
  • 2020-01-10
    En otroligt proffsig smidig och kostnadseffektiv flytt!

Supernöjd.

Tack!
    Cecilia
  • 2020-01-08
    Allt fungerar som det skulle.
  • 2020-01-08
    Trevliga, snabba och noggranna!! Stort tack!
  • 2020-01-08
    Leveransen av mitt piano sköttes professionellt och med trevligt bemötande - jag är mer än nöjd.
  • 2020-01-08
    Snabba, flexibla och duktiga. Kanon gäng!
    Kan starkt rekommendera Etab.