Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Värmdö Etab Relocation AB

Etab Relocation AB

Skogsbovägen 19, 134 30 Gustavsberg — Visa karta

Etab Relocation AB har en gedigen erfarenhet inom flyttbranschen, idag inne på 3:e generationen då delar av Etab startade 1966 - Vilket innebär att vi firar 52 år i år.

Vi utför dagligen flertalet uppdrag inom flytt, flyttstäd och magasinering på flera orter i Stockholm och angränsande län, varje vecka är våra inrikes lastbilar på vägarna runt omkring i Sverige.

Etab har specialiserats på bohagsflytt, företagsflytt och magasinering. För att säkerställa att våra uppdrag sker enligt våra normer och håller den höga kvalitativa service vi jobbar emot äger vi våra lageranläggningar, transportfordon samt att alla våra medarbetare arbetar för oss mot kollektivavtal och talar svenska.
Etab håller interna kurser och uppdaterar våra medarbetare med nya smarta sätt att arbeta på, oavsett om det gäller packning inför en flytt eller under ett flyttuppdrag. Det är viktigt för oss att alltid blicka framåt, se nya lösningar och inte stanna i tiden.

Allt för att garantera hög kvalitativa tjänster ut till våra kunder.

När du bokar ett uppdrag hos oss, får du en kontaktperson genom hela uppdraget som ser till att alla viktiga delmål handläggs i god ordning. Vi har nya miljöanpassade lastbilar med den senaste flytt utrustningen, allt för att göra ert bostadsbyte snabbt och med perfektion. Samtliga utav våra flyttuppdrag utförs efter Bohag 2010.

Vi arbetar även för att erbjuda helhetslösningar inför ert kommande bostadsbyte

- Besiktning.
- Material leverans.
- Packning.
- Bohagstransport.
- Flyttstäd med inflyttnings garanti.
- Hämtning av flyttmaterial
- Transport till återvinning.

Samliga utav Etab's lageranläggningar har högsta säkerhet, klimatanpassade, larmade och video övervakade.

Vi är ett flyttföretag men skillnaden är att – ”Vi gör det andra gör – Bättre” och lämnar inget åt slumpen.

Som medlemmar i X2 Movers ett internationellt nätverk av flyttföretag med höga inträdeskrav kan vi erbjuda transporter
lokalt eller över hela världen, med enstaka gods, bohag eller hela företag med en och samma kontaktperson hela resan!

Vi tror på kvalitet!

På www.flyttar.se hittar du allt för din flytt.
Här kan du även chatta direkt med våra handläggare om du inte har tid att sitta i telefonen.

Välkomna!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 124 kunder tycker om Etab Relocation AB

• Ewa W
    Ewa W skrev om Etab Relocation AB
    Bra information. Vänligt och hjälpsamt bemötande! Läs mer
  • Camilla D
    Camilla D skrev om Etab Relocation AB
    Etab Relocation AB har tagit hand om vår flytt på 900kvm kontor uppdelat på två våningar.
    Från första mötet så har man som kund fått all support man behöver. Bäst av allt, till rimliga priser!
    Det har varit ett fantastiskt smidigt samarbete,
    Etab är:
    - Väldigt flexibla för de oplanerade ändringar som uppstått.
    - Seriösa och ansvarsfulla, med hög aktsamhet över våra inventarier och lokaler, både på plats och på magasineringen.
    - Professionell personal och ledning med tydlig kommunikation.
    - Då det var viktigt att snabbt komma på plats var vi extra tacksamma att Etab arbetade i högt tempo.

Skulle verkligen rekommendera denna firma, både för företag och privatperson! Läs mer
    Christopher T gillar detta
  • Anja J
    Anja J skrev om Etab Relocation AB
    skulle flytta en varukyl en trappa upp utan hiss.
    Bra bemötande, från början till slut. Snabba och försiktiga!
    Jättenöjd! Läs mer
  • herbert f
    herbert f skrev om Etab Relocation AB
    Hej. Flytt av lådor med inredning från Staffanstorp till Tumba. Bra kommunikation från början till slut. Trevligt bemötande och trygg hantering. Läs mer
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Etab Relocation AB
    Ruggigt bra, från beställning till fakturering.
    Oerhört trevlig personal och snabbt jobbat.

Full pott från oss! Läs mer
  • Hannes M
    Hannes M skrev om Etab Relocation AB
    Väldigt bra från början till slut.
    Bra pris, mkt bra mottagande, kanonteam som flyttade, flexibla som 17. Stor rekommendation. Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Etab Relocation AB
    Bra service, snabba tydliga svar på alla frågor. Mycket bra bemötande. Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Etab Relocation AB
    Storage av kartonger och div garagegrejor
    före flytt för att kunna sälja lägenhet.

Bärande allt samt transport.
    Flytt av bohag till annan stad.

Jag fick den hjälpen jag behövde. Läs mer
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Etab Relocation AB
    Vi är mer än nöjda med möbelflyttningen Helsingborg - Stockholm;
    Första mailet med förfrågan kom i princip omgående. Prisuppgift och dag för transport bokades enl önskemål.
    Hämtning skedde med trevligt bemötande och hjälpsamhet.
    Leverans på utsatt tid även där med trevlig personal.
    In i minsta detalj har arrendet skötts med yrkesstolthet och bemötande utöver det vanliga -
    vi bugar och tackar och kommer att nyttja/rekommendera er vidare. Läs mer
  • Joakim Y
    Joakim Y skrev om Etab Relocation AB
    Vi har anlitat Etab för transporter dagligen i Stockholm sedan 2016, snabba glada och ordningsamma.
    + extra plus på snabba svar och lösningar när framförhållning inte funnits från oss Läs mer
  • Johan T
    Johan T skrev om Etab Relocation AB
    120kvm från Åkersberga - Vaxholm.
    Flyttat många gånger under åren och ingen har presterat lika professionellt, både flyttligan & kontoret.
    Ordning och reda från besiktning -> flyttstädningen.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Filip K
    Filip K skrev om Etab Relocation AB
    Etab flyttade ett antal möbler från Malmö till Stockholm för min räkning, med bärhjälp på båda platserna. Hela processen var enkel och smidig, men snabba svar på frågor och funderingar, och sedan punktlig och trevligt jobb under själva flytten.
    Rekommenderas!! Läs mer
  • Kristoffer J
    Kristoffer J skrev om Etab Relocation AB
    Snabbt, proffsigt, enkelt och tryggt! Flyttat från Stockholm till Malmö och tillbaka till Stockholm igen. Använt Etab båda gångerna och allt har klaffat perfekt! Alla tider har hålllits och jag har känt mig helt trygg med både packningen, bärningen och transporten. De håller löpande kontakt med avstämningar och statusrapporter från tecknat avtal till det att sista kartong är på plats! Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Etab Relocation AB
    Flytt Stockholm - Falsterbo
    Mycket servicefokuserade och problem lösande företag.

vi hade vårt hem fördelat på 3 olika adresser, vi byte datum och ändrade oss men Etab levererade professionella svar och ändringar trots att det var i sista sekund.

rekommenderas varmt Läs mer
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Etab Relocation AB
    Mycket seriöst företag, killarna jobbade snabbt och effektivt, inte en skada trots stor flytt från 140kvm, kan tillägga att det regnade ute vid flytten och de la ut tjocka entremattor innan för dörren, knappt spår efter dem :)

Ska ni flytta så gör det med Etab Läs mer
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Etab Relocation AB
    Flyttade mellan Stockholm och Malmö.
    Packningen var mycket noggrann och tavlor emballerades nog bättre än när vi köpte dem.
    Flytten av 63kbm gick galant, 5 tr utan hiss i Malmö men de gjorde det med ett leende.

Flyttstädning helt klanderfritt.

Rekommenderas Starkt! Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Etab Relocation AB
    Vi är nöjda med utfört uppdarg! Trevligt bemötande och god servise! Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Etab Relocation AB
    Suveränt! Bra bemötande från början till slut. Proffsig hantering. Snabb leverans! Läs mer
  • Pia G
    Pia G skrev om Etab Relocation AB
    Grymt positiva och hjälpsamma från första kontakt. Vi hade mycket ändringar från första bokningen till att allt var klart men detta tog Etab imot utan något problem och gjorde snabba ändringar.
    Städningen sköttes bra och då vi hade glömt kvar nga saker ringde dom och frågade vart dom skulle ställa det.
    Kan varmt rekommendera Etab Läs mer
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Etab Relocation AB
    Mycket nöjd och rekommenderas starkt!
    Trevligt bemötande och allt gick kanon =) Läs mer
  • Helena T
    Helena T skrev om Etab Relocation AB
    En trevlig och noggrann lastade mina sköra och värdefulla föremål, mitt arvegods, i Lund och nästa dag levererades det till mitt hem i Tyresö. Jag kan varmt rekommendera Etab Relocation. Läs mer
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Etab Relocation AB
    ETAB gjorde ett mkt bra jobb - rekommenderas! Läs mer
  • M3 Storage M
    M3 Storage M skrev om Etab Relocation AB
    Proffsiga med utmärkt service och support. Läs mer
  • Kim N
    Kim N skrev om Etab Relocation AB
    Det är andra gången vi använder oss av Etab. Att flytta 60mil med oklart datum för tillträde kan vara stressande i sig, men med Etab och Christopher så löser sig allt. Flexibilitet, personlig service och kvalitet kännetecknar företaget. Tack igen Christopher Tottie!

/Kim Läs mer
  • Elisabet J
    Elisabet J skrev om Etab Relocation AB
    Helt igenom proffsigt, trevligt och lösningsorienterat bemötande från bokning, utflytt och inflytt. Läs mer
  • Johan J
    Johan J skrev om Etab Relocation AB
    Trevligt bemötande bra offert jättetrevliga flyttkillar som fjorde allt med ett leende
    Mycket nöjd och rekommenderas med glädje
    Johan Järnefelt Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Etab Relocation AB
    Mycket proffessionella, Tog väl hand om det som flyttades. Var effektiva och höll tider bra Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Etab Relocation AB
    All eloge till Christoffer Tottie!! Läs mer
  • Berit D
    Berit D skrev om Etab Relocation AB
    Hej,
    Minn upplevelse var toppen från början till slut. Jag var verkligen ute i sista minuten men fick ändå ett superproffsigt bemötande där man såg till ordna fram hjälp trots hög belastning. Skulle varmt rekomendera Etab relication till mina vänner och kommmer att anlita dem igen vid nästa flytt. Läs mer
  • Ann B
    Ann B skrev om Etab Relocation AB
    Flytt och flyttstädning.
    Hela paketet fungerade utan anmärkning.
    Mycket nöjd med personalen och hur de utförde uppdragen. Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Etab Relocation AB
    Enkelt and snabbt ocg bra bemötande. Helt perfekt även för vår ganska långväga flytt från Stockholm till Skåne Läs mer
  • Sven-Otto L
    Sven-Otto L skrev om Etab Relocation AB
    Jättebra från början till slut. Snabba, leveranssäkra, trevliga att ha att göra med. Läs mer
  • Christian J
    Christian J skrev om Etab Relocation AB
    Anlitade Etab för att flytta Stockholm -> Sundsvall. Dom gjorde ett kanon jobb och allt flöt på. Försiktiga med packningen och allmänt ordning och reda. Det var väldigt glädjande att Etab var proffsiga hela vägen. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Michael S
    Michael S skrev om Etab Relocation AB
    Arbetar inom Mäklar branschen och har skickat kunder till ETAB i cirka 6-7 år och är fantastiskt nöjd med den kvalitén dom levererar. Kan varmt rekommendera dom. Läs mer
  • Ann-Charlotte J
    Ann-Charlotte J skrev om Etab Relocation AB
    Flyttat 3 gånger tidigare med andra företag och inget har varit i närheten av ETAB.
    Mycket rutinerade killar, allt emballerades bra, inga skador, bra kommunikation.
    Etab packade även allt vårt ömtåliga gods och allt var helt och mycket bra emballerat!
    Etab hanterade även RUT avdraget utan att vi behövde göra något.
    Många tack till en enastående flytt - Rekommenderas !! Läs mer
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Etab Relocation AB
    Etab Relocation är utan tvekan det bästa flyttföretaget, har under mina 66 år flyttat många gånger. Helt problemfritt från start till slut. Mycket yrkesstolthet och erfarenhet Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Etab Relocation AB
    Malmö - Stockholm 63kbm från villa på 230kvm.
    Allt utfördes på mycket professionellt sätt, snabb kommunikation, fasta prisvärda priser, inte billigast men mycket bra och säkert.
    Dessutom har de så stora bilar att allt fick plats i en lastbil!
    Rekommenderat dem till flera av våra bekanta och kollegor. Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Etab Relocation AB
    Flytt inom Stockholm 130kvm, väldigt bra bemötande, väldigt bra omhändertagande av våra möbler och tillhörigheter.
    Emballering av alla möbler ingick med filtar och plast innan de bar ut dem till lastbilen, de påpekade även befintliga skador

Snabba tydliga svar både via mail och telefon.

REKOMMENDERAS VARMT! Läs mer
  • Lovisa F
    Lovisa F skrev om Etab Relocation AB
    Flytten gick smidigt och flyttkillarna var väldigt trevliga! Snabb respons på mail. Läs mer
  • Camilla D
    Camilla D skrev om Etab Relocation AB
    Har anlitat Etab vid ett antal tillfällen och är hur nöjd som helst. Trevligt bemötande vid beställning och glada och tillmötesgående flyttkillar. Kändes hur bra som helst. Läs mer
  • Christopher
    Christopher skrev om Etab Relocation AB
    Bästa flyttfirma i Stockholm, ett par vänner rekommenderade dem efter att de blivit sjukt imponerande av dem så jag testade och måste säga att jag också blev sjukt imponerad.
    Rut avdraget fungerade toppen och jag behövde inte göra ett dugg :) etab löste allt

Flytta själv?
    Aldrig mer - Etab Relocation och inget annat :) Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Etab Relocation AB
    Snabb respons över telefon och mail ( inom par minuter)
    Alla var urtrevliga och serviceminded genom hela resan.

Flyttat vid tidigare tillfällen och aldrig varit så nöjd som med etab.
    ( 130kvm bostad ) Läs mer
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Etab Relocation AB
    Jätte imponerad av deras insats, flytt från 160kvm östermalm - danderyd
    Vi har massor av saker och det tog dem endast 7 tim från början till slut.
    Mycket lätta att kommunicera med, väldigt förstående och lyhörda till mina önskemål!

Kommer aldrig använda annat företag än ETAB !! Läs mer
  • Arne G
    Arne G skrev om Etab Relocation AB
    Helt fantastiskt företag från början till slut.
    Trots snökaos utförde de packning flytt och städ av bostad på 195kvm med bravur.

Rekommenderas starkt! ( alla pratar svenska) Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Etab Relocation AB
    Supernöjd från första kontakt och genom hela processen. Trevligt bemötande, snabb service och uppföljning. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • Sabina S
    Sabina S skrev om Etab Relocation AB
    Har anlitade Etab vid mina två senaste flyttar och har båda gångerna blivit fantastiskt nöjd. Fick ett gäng glada och effektiva killar som löste allt på bara några timmar! Läs mer
  • Sophie S
    Sophie S skrev om Etab Relocation AB
    Pianoflytt var vårt uppdrag till Etab Relocation och de fixade det galant. Kändes tryggt och säkert hela vägen från första samtalet till utfört arbete. Mycket trevlig personal! Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Etab Relocation AB
    Superbra hjälp, kommer aldrig att använda en annan flyttfirma, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Etab Relocation AB
    Vi fick hjälp att flytta bohaget från vår etta i Malmö till Stockholm. Det gick snabbt och smidigt att få svar via mail, och arbetet utfördes precis som vi kommit överens om. Även mycket trevlig personal. Kan rekommendera! Läs mer
  • Pär P
    Pär P skrev om Etab Relocation AB
    Trevligt kundbemötande och professionella i sitt utförande. Ingav högt förtroende med bra service genom hela flyttprocessen. Läs mer

Skogsbovägen 19, 134 30 Gustavsberg