RP Bygg & Design AB

På RP Bygg & Design vet vi vad som krävs för att leverera ett slutresultat av hög kvalitet! Vi sätter alltid Era önskemål först och vi skräddarsyr lösning tillsammans med er - på så vis kan ni känna er trygga och behöver inte oroa er för de olika stegen i projektet.

Vi erbjuder er service i toppklass i kombination med konkurrenskraftiga priser. Arbetet som vi på RP Bygg & Design utför präglas av noggrannhet, samt en känsla för detaljer.

Er nöjdhet och trygghet är vårt mål! Vi tar ansvar och vill givetvis vara en del av lösningen om ni mot förmodan inte skulle vara helt nöjda med slutresultatet.

Läs vad 4 kunder tycker om RP Bygg & Design AB 2

• Markus S
    skrev om RP Bygg & Design AB
    2022-04-20 Verifierad kund
    Fantastiskt hantverk och snabb leverans! Mycket nöjd!
    2022-04-18 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra service, skickligt och snyggt utfört!
    Fick hjälp med att göra ett extra rum, resultatet blev bättre än förväntat. Tänker anlita den här firman igen vid behov och kan verkligt rekommendera den.
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas allt är bra med dig och att vi ses snart igen!
    2022-04-18 Verifierad kund
    Platsbyggda garderober och sittbänk i burspråk av Ikea stommar. Mycket proffsigt bemötande och arbetet utfört med högsta kvalitet och enligt tidsplan. Rekommenderas varmt!
    Tusen tack Maria för det fina omdömet och ett gott samarbete.
    2022-04-16 Verifierad kund
    Very happy with the work and the price. Would recommend and hire again.
    Hi!
    Thank u James!