Rp Design AB

Rp Design AB

Ring 073-600 62 62 www.rpbyggdesign.se

På RP Bygg & Design vet vi vad som krävs för att leverera ett slutresultat av hög kvalitet! Vi sätter alltid Era önskemål först och vi skräddarsyr lösning tillsammans med er - på så vis kan ni känna er trygga och behöver inte oroa er för de olika stegen i projektet. Vi erbjuder er service i toppklass i kombination med konkurrenskraftiga...

5 omdömen om Rp Design AB

Lina E
Skrev om Rp Design AB

Vi fick hjälp med att göra ett extra rum samt ta ner en annan vägg för bättre planlösning. RP Bygg överträffade våra förväntningar från första mötet till sista listen, mycket skickligt och noggrant gjort och allt inom tidsram och budget och den kommunikation man vill ha! Tack R för hjälpen, vi återkommer med nya projekt!

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Markus S
Skrev om Rp Design AB

Fantastiskt hantverk och snabb leverans! Mycket nöjd!

Engman A
Skrev om Rp Design AB

Bra bemötande, bra service, skickligt och snyggt utfört! Fick hjälp med att göra ett extra rum, resultatet blev bättre än förväntat. Tänker anlita den här firman igen vid behov och kan verkligt rekommendera den.

Svar från Rp Design AB

Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas allt är bra med dig och att vi ses snart igen! / Robin RP Bygg & Design AB

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Maria
Skrev om Rp Design AB

Platsbyggda garderober och sittbänk i burspråk av Ikea stommar. Mycket proffsigt bemötande och arbetet utfört med högsta kvalitet och enligt tidsplan. Rekommenderas varmt!

Svar från Rp Design AB

Tusen tack Maria för det fina omdömet och ett gott samarbete. / Robin RP Bygg & Design AB

James C
Skrev om Rp Design AB

Very happy with the work and the price. Would recommend and hire again.

Hi! Thank u James! / Robin RP Bygg & Design AB

Jonas Thür Specialsnickerier