RPJ Bygg & Snickeri

RPJ Bygg & Snickeri

Vi är inget vanligt husbyggarföretag, hos oss är det mesta möjligt! Ett gediget hantverk och kärlek till yrket samt ett stort intresse för arkitektur och design gör oss till en byggmästare utöver det vanliga. Vi bygger hus men vi utför även till och ombyggnationer samt renoveringar, stort som smått. Vi skriver alltid skriftliga...

5 omdömen om RPJ Bygg & Snickeri

Anneli P
Skrev om RPJ Bygg & Snickeri

Skickliga och arbetssamma med mycket stort och brett yrkeskunnande. De klarar av allt från det grova till finliret. Gör snyggt. Förutseende med idéer, som man som kund inte har tänkt på. Lyhörda och fyndiga vad gäller olika lösningar. Avslutar varje arbetsdag med att städa ihop efter sig d v s håller arbetsplatsen trevlig. Helt enkelt Proffesionella!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Madeleine B
Skrev om RPJ Bygg & Snickeri

Schysst, personligt snickeri som håller vad de lovar. Gör både inredningar, möbler och byggnation. Har bara positivt att säga om RPJ!

Thomas B
Skrev om RPJ Bygg & Snickeri

Väldigt noggranna och yrkesstolta hantverkare som levererar.

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Donald P
Skrev om RPJ Bygg & Snickeri

Proffersionellt bemötande och mycket skickliga fackmän. Vi har anlitat RPJ vid flera tillfällen bl.a en större renovering av en grosshandlarvilla.

Pontus Ö
Skrev om RPJ Bygg & Snickeri

Mycket seriös byggfirma med duktiga hantverkare som kommer på utsatta tider, håller vad dom lovar och utför bra detaljarbeten. Och - inte minst - städar och plockar i ordning efter sig varje dag.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen