Alla kategorier Övrigt Stockholms län Huddinge RPJ Bygg & Snickeri

RPJ Bygg & Snickeri

Guldvingevägen 4, 141 37 Huddinge — Visa karta

Vi är inget vanligt husbyggarföretag, hos oss är det mesta möjligt!
Ett gediget hantverk och kärlek till yrket samt ett stort intresse för arkitektur och design gör oss till en byggmästare utöver det vanliga.
Vi bygger hus men vi utför även till och ombyggnationer samt renoveringar, stort som smått.
Vi skriver alltid skriftliga kontrakt med våra kunder på fast eller löpande räkning.

Vår historia börjar 1991 som ett inredningssnickeri med höga ambitioner samtidigt som vi utförde byggnadsarbeten. För den sistnämnda ansvarade John Larsson. Ansvarig för snickeriverksamheten var Peter Arvidson. När denna verksamhet såldes 2003 arbetade Peter Arvidson vidare som anställd hos den nye ägaren.Samtidigt bytte vårt företag namn från Arvidson & Co till RPJ Bygg & Snickeri AB och ändrade inriktning mot arkitekt ritade hus.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om RPJ Bygg & Snickeri

• Anneli P
    Anneli P skrev om RPJ Bygg & Snickeri
    Skickliga och arbetssamma med mycket stort och brett yrkeskunnande. De klarar av allt från det grova till finliret. Gör snyggt. Förutseende med idéer, som man som kund inte har tänkt på. Lyhörda och fyndiga vad gäller olika lösningar. Avslutar varje arbetsdag med att städa ihop efter sig d v s håller arbetsplatsen trevlig. Helt enkelt Proffesionella!
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om RPJ Bygg & Snickeri
    Schysst, personligt snickeri som håller vad de lovar. Gör både inredningar, möbler och byggnation. Har bara positivt att säga om RPJ!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om RPJ Bygg & Snickeri
    Väldigt noggranna och yrkesstolta hantverkare som levererar.
  • Donald P
    Donald P skrev om RPJ Bygg & Snickeri
    Proffersionellt bemötande och mycket skickliga fackmän. Vi har anlitat RPJ vid flera tillfällen bl.a en större renovering av en grosshandlarvilla.
  • Pontus Ö
    Pontus Ö skrev om RPJ Bygg & Snickeri
    Mycket seriös byggfirma med duktiga hantverkare som kommer på utsatta tider, håller vad dom lovar och utför bra detaljarbeten. Och - inte minst - städar och plockar i ordning efter sig varje dag.

Guldvingevägen 4, 141 37 Huddinge