RSKF Bilservice

RSKF Bilservice

www.rkbilservice.se
  • BadgeTenYears

Behöver din bil repareras eller servas? Vi på RSKF Bilservice har tagit hand om bilar på ett personligt och professionellt sätt sedan starten 1999. Idag är vi även anslutna till Mekonomen och arbetar efter deras standard. Du får alltid 3 års garanti, vi har avancerad utrustning för felsökning och 1 års Mekonomen-vägassistans...

431 omdömen om RSKF Bilservice

Sedan starten hos Reco 2013

Per D
Skrev om RSKF Bilservice

En bilverkstad man kan lita på till 100%. Bra service och trevlig personal!

Linda R
Skrev om RSKF Bilservice

Jag blev väldigt trevligt bemött av RSKF, Väldigt trevliga och svarade på mina frågor tog sig tid. Jag reparerade min bil , ett litet arbete. Bra o informativt svar ang kostnad på arbetet. Kommer anlita dom igen.

Ylva F
Skrev om RSKF Bilservice

Bra service och trevligt bemötande!

Johan C
Skrev om RSKF Bilservice

Snabb och bra hjälp när bilen gick sönder innan midsommar. Ett mycket trevligt bemötande från personalen dessutom ger högsta betyg

Lars A
Skrev om RSKF Bilservice

Bra och snabb service. Bilen klar till önskad tid

Martina B
Skrev om RSKF Bilservice

Alltid trevliga och serviceinriktade. Har varit kund länge och har aldrig varit missnöjd.

Emanuel S
Skrev om RSKF Bilservice

Bra service och skickliga mekaniker

Roger L
Skrev om RSKF Bilservice

Duktiga, trevliga och mycket prisvärda insatser!

Alexandra E
Skrev om RSKF Bilservice

Snabb service och trevlig personal. Fick ett fast pris på arbetet och det uppskattade jag. Väldigt nöjd

Peter T
Skrev om RSKF Bilservice

Alltid bästa servicen! ++++++++++++++++!+!!

Marcus Ö
Skrev om RSKF Bilservice

Bra service och trevligt personligt bemötande

Milli L
Skrev om RSKF Bilservice

Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Bra tidshållning.

Tina W
Skrev om RSKF Bilservice

Trevliga, kunniga, snabba o inte alltför dyrt!

Hannah R
Skrev om RSKF Bilservice

Jag är återkommande kund hos RSKF, här blir man alltid trevligt bemött och det är ett seriöst och pålitligt företag! Går hit för både mer akuta grejer och regelbunden service. Så skönt att äntligen ha hittat ett ställe där man inte behöver oroa sig för att bli blåst, dom bryr sig verkligen om sina kunder och gör allt dom kan för att man ska bli nöjd! BÄST!!!

Niklas S
Skrev om RSKF Bilservice

Som vanligt får jag toppservice av grabbarna. Alltid tydliga med vad som ska göras och kostnad. Trevliga i telefon och på plats.

Åsa F
Skrev om RSKF Bilservice

Stor service och kamremsbyte.. Mycket nöjd! Trevligt bemötande.

Pedro M
Skrev om RSKF Bilservice

Mycket bra bilsvertad, personalen med bra disposition och ärlig.

Andreas M
Skrev om RSKF Bilservice

Snabbt, smidigt och väl mottagen som ny kund

Christer L
Skrev om RSKF Bilservice

Bra mottagande och bra service generellt allt går att lösa.

Maria Y
Skrev om RSKF Bilservice

Snabb hjälp och fint bemötande!

Lars B
Skrev om RSKF Bilservice

Bra bemötande och fin återkoppling på servicen.

Ivar B
Skrev om RSKF Bilservice

Bra utfört till vettigt pris och trevllgt bemötande.

Sanna S
Skrev om RSKF Bilservice

Snabb och bra service. Fick en snabb tid och de gjorde service och fixade ett fel på bara några timmar.

lars gunnar j
Skrev om RSKF Bilservice

Bra info om kommande services och vilka fel som kan uppstå. Bra offerter

Birgitta B
Skrev om RSKF Bilservice

Alltid nöjd. God service från alla som jobbar på plats. Kvalitet i arbetet. Utfört både årlig service samt extraarbete jag beställt.

Marie L
Skrev om RSKF Bilservice

Otroligt bra service, gav tydliga och förstående svar och gav tips för framtida service. Kändes seriöst och bra och fick mig att vilja använda dom framöver när min bil behöver omvårdnad.

Charlotte R
Skrev om RSKF Bilservice

Trevligt bemötande hela vägen, från bokning av tid till hämtning och betalning.

Calle F
Skrev om RSKF Bilservice

Seriösa och bra killar på RSFK BILSERVICE. Alltid nöjd med deras arbete ! Rekommenderas !

Tobias E
Skrev om RSKF Bilservice

Kanon bra service och pålitlig

Rolf A

Snabba, samt riktiga mekaniker

Patrik B

Bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eva L
Skrev om RSKF Bilservice

Bra o behjälplig service. Flexibla vid hämtning av fordonet.

Annelie H
Skrev om RSKF Bilservice

Alltid bra service, korrekt utförda arbeten, riktigt bra priser och ALLTID det priset de sagt innan. En verkstad man kan lita på! Detta är fjärde bilen jag lämnat in till dem under ugf 15års tid och jag har alltid varit lika nöjd.

Agneta A
Skrev om RSKF Bilservice

Trevlig och serviceinriktad personal som snabbt tog hand om min bil. Felsökte samt åtgärdade felet på några timmar. Jag är supernöjd!

Diana B

Trevligt bemötande, hjälpsamma. Helt enkelt bra service 😊

Sebbe P

Ordning och reda Väldigt nöjd

Hans Erik G
Skrev om RSKF Bilservice

Inget snack , utan ett bra genomfört arbete och trevligt bemötande. Återkommer gärna!

Jill E
Skrev om RSKF Bilservice

Bra mottagande. Skulle byta bromsar runt om men de behövdes inte fram, däremot upptäcktes annat som behövdes. Verkstaden ringde och rådgjorde med mig. Besöket blev därför billigare än väntat. Kändes tryggt och kommer vid behov återvända.

Bert J
Skrev om RSKF Bilservice

Trevligt bemötande allt gick snabbt.Dom gjorde en oljeservice

Gesa M
Skrev om RSKF Bilservice

Utmärkt. Trevligt bemötande när jag beställde, när jag lämnade och hämtade bilen.

Jesper S
Skrev om RSKF Bilservice

Bra feedback på mail, lätt att få tid, trevligt bemötande och jobbet utfört som det skulle

Nicklas J

Grabbarna här är grymma! Alltid välkomnande! Trogen kund

Petra L
Skrev om RSKF Bilservice

Allt var bra. Fick snabbt tid och det angivna priset hölls. Inga konstigheter.

Tiina A
Skrev om RSKF Bilservice

Förtroendegivande och Alltid bra service!

Ritva M
Skrev om RSKF Bilservice

Det var lätt att boka tid på nätet. Jag fick sms- påminnelse. Det fanns även referenser att läsa på nätet. Jag fick trevligt och sakligt bemötande på RSKF. Jag är nöjd med service och bestämde att återkomma till RSKF för att fixa ytterligare problem med bilen nämligen byte av generatorn. Priset var rimligt och jobbet blev gjort. Jag är nöjd och rekommenderar RSKF.

Nicole I
Skrev om RSKF Bilservice

Bra kundbemötande, prisvärt. Gjorde en felsökning på bilen. Hade uppskattat snabbare service alternativ att de ringer med uppdatering tidigare än 45 min innan stängning. Lämnade in bilen kl 07 och fick hämta den 13:30. Överlag nöjd med besöket.

Lennart Å
Skrev om RSKF Bilservice

Korrekt bemötande vid tidsbokning och mottagning vid service Leverans och kostnad enligt löfte Jag är helt nöjd. Återkommer

Jörgen H
Skrev om RSKF Bilservice

Mycket bra verkstad. Jag har varit här i 15 år. Har alltid varit nöjd med deras arbete. Dom gör ett bra jobb. Jag kommer tillbaka.

Terese R
Skrev om RSKF Bilservice

Byte av däck o förvaring Trevligt o personligt bemötande Skönt att gå till en bilverkstad som förr

Lina L
Skrev om RSKF Bilservice

Alltid trevliga, bra priser och bra utfört arbete. Rekommenderar starkt.